Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 13:49 uur
Mjuman schreef:
D'r is nu een offerteaanvraag gedaan door Van Geel c.s. voor het ontwerpen van een artistiek verantwoord bord bij het stadion, met als tekst: Rusthuis voor bejaarde voetballers - De Kuip
Grappig hebben ze in Rotterdam meteen een nieuw museum erbij: voor Oudheden
D'r is nu een offerteaanvraag gedaan door Van Geel c.s. voor het ontwerpen van een artistiek verantwoord bord bij het stadion, met als tekst: Rusthuis voor bejaarde voetballers - De Kuip
Grappig hebben ze in Rotterdam meteen een nieuw museum erbij: voor Oudheden
Ik begrijp ook niets van de redenering van Nicolage Rico. Wat is overigens El Ahmadi zonder Guidetti.
Wat reacties geplukt van Nicolage Rico's lijfblad:
vreemd dat hij een zware voorbereiding bij Man City aankan, maar da van Geel twijfelt aan zn fysieke gesteldheid
Onbegrijpelijk, echt een grote fout van van Geel
van Geel blijft voor Dost gaan, maar te duur en:
Dost wil alleen een vertrek uit Duitsland overwegen als de situatie bij Wolfsburg uitzichtloos wordt, dus in het geval de club nog een spits koopt
Dost wil alleen een vertrek uit Duitsland overwegen als de situatie bij Wolfsburg uitzichtloos wordt, dus in het geval de club nog een spits koopt
Dit moet ook voor John een grote teleurstelling zijn.
Het zou eigenlijk mooi zijn als hij nu naar Ajax zou gaan en dan 3 x tegen Feyenoord scoort
Het zou eigenlijk mooi zijn als hij nu naar Ajax zou gaan en dan 3 x tegen Feyenoord scoort
Maar ja, Guidetti is pas 22. Hij is natuurlijk nog te jong en gelukkig hebben we Te Vrede....

0
geplaatst: 23 augustus 2014, 14:09 uur
musician: misschien moet Van Geel eens informeren bij PSV hoe ze daar destijds die overeenkomst met Patrick Kluivert en Andy van der Meijden ingestoken zijn. Daar moet een resultaats-/speelminutenclausule in hebben gezeten.
0
buizen
geplaatst: 23 augustus 2014, 14:20 uur
Thanx again. Ga het absoluut kijken. Zeer gemene en bijna-niet-te-doene routes (maar het kan wel). Moest even wennen aan dat beeld van vier schermen tegelijk maar wen je zo aan en het is een spektakel om naar te kijken.
Jammer dat Nederland niet mee speelt op het wereldtoneel, was in 'onze tijd' wel anders.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 14:21 uur
Muman schreef:
musician: misschien moet Van Geel eens informeren bij PSV hoe ze daar destijds die overeenkomst met Patrick Kluivert en Andy van der Meijden ingestoken zijn. Daar moet een resultaats-/speelminutenclausule in hebben gezeten.
Voor mij is Van Geel een laffe, voorzichtige man die ten koste van de prestaties de portemonnee laat prevaleren.
Hij is kortzichtig, bekrompen, niet adequaat en komt uiteindelijk uit op een soort van paniekvoetbal.
Hij heeft een paar keer geluk gehad, bijvoorbeeld toen Pelle aan het strand door Koeman werd gevonden.
Maar voor de rest ontbreekt elk heilig vuur om er iets in de Kuip van te maken. Zijn hele voorbereiding heeft al geleid tot uitschakeling in de Champions League, het voetbal is al sinds de zomerstop voorbij is niet om aan te gluren. De aanschaffen betreffen uitgebluste oudjes die minstens allemaal meer geblesseerd zijn dan Guidetti.
Daar zit geen andere visie achter dan de portemonnee op korte termijn. Op langere termijn zal het bij ongewijzigd beleid desastreus uitpakken. Het legioen met een niet op elkaar aansluitend vreemdelingenlegioen in één Kuip. Met deze defensie daarbij mag je blij zijn met een positie in de middenmoot.
0
Martial
geplaatst: 23 augustus 2014, 15:02 uur
Dat rijmt

El Ahmadi terug naar Feyenoord schijnt het, leuk ook voor de jeugd trouwens
(o.a.Karsdorp) maar Fred Rutten is nogal gecharmeerd van El Ahmadi en ja dan is 1 + 1 toch al gauw 2.Ik snap ook nog wel dat ze het niet aandurven met Guidetti, blijft toch een risico hoe je het ook wendt of keert en een heleboel blijven zich maar blind staren op dat ene seizoen bij Feyenoord.
Voor mij blijft Jelle Vossen toch de nummer 1 van gewenste spits, ook een Dost teert vooral op dat ene seizoen bij Heerenveen waarbij die vooral goede aanvoer had om zich te profileren.
Het beleid van Van Geel kan je het best omschrijven als het Op Hoop Van Zegen beleid, we huren of we nemen transfervrije spelers en dan maar hopen dat het gaat lukken, want visie zit er nauwelijks achter lijkt het en je vraagt je zo onderhand af wat het scoutingsapparaat allemaal doet?
Ronald Koeman zei al een keer er heerst geen topsportklimaat bij Feyenoord en dat is de waarheid als een koe (man) als je het mij vraagt.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 18:46 uur
0
buizen
geplaatst: 23 augustus 2014, 19:20 uur
Zit het alweer te kijken. Erg zware routes hoor. Mooi dat dit zo live uitgezonden wordt zeg.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 19:57 uur
Als ik de selectie van AZ bekijk vind ik dat we tot de laatste dag minimaal mee moeten doen om een plaats bij de eerste 4. Goede combinatie van ervaring en talent.
Dat kan natuurlijk nog steeds, maar waar ik het vorige week al matig vond, durf ik nu te zeggen dat dit zo'n beetje de slechtste wedstrijd is die ik in jaren van AZ heb gezien
Dat kan natuurlijk nog steeds, maar waar ik het vorige week al matig vond, durf ik nu te zeggen dat dit zo'n beetje de slechtste wedstrijd is die ik in jaren van AZ heb gezien
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 20:19 uur
angelin schreef:
Als ik de selectie van AZ bekijk vind ik dat we tot de laatste dag minimaal mee moeten doen om een plaats bij de eerste 4. Goede combinatie van ervaring en talent.
Ik wilde inderdaad net zeggen: AZ wordt vanavond behoorlijk afgeschminkt in Tilburg.

0
geplaatst: 23 augustus 2014, 20:25 uur
Running On Empty schreef:
Ik wilde inderdaad net zeggen: AZ wordt vanavond behoorlijk afgeschminkt in Tilburg.
(quote)
En volledig terecht dat Willem 2 dik wint!
Echter: De door jou veel gebruikte smiley zegt natuurlijk wel alles over Utrecht. Want als er 1 club in Nederland is waar je niet voor je plezier naar kijkt...... dan maar zonnebrilletje op.

0
buizen
geplaatst: 23 augustus 2014, 20:58 uur
Een fantastisch WK-boulderen! Dank voor de livestreamtip GrafGantz.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 20:58 uur
angelin schreef:
Echter: De door jou veel gebruikte smiley zegt natuurlijk wel alles over Utrecht. Want als er 1 club in Nederland is waar je niet voor je plezier naar kijkt...... dan maar zonnebrilletje op.
Tja kennelijk heb je lange tenen en moet je bij een beetje kritiek op het spel vanavond van de echt saaiste club van Nederland (met enkel klapvee in het eigen AFAS Stadion) meteen een algemene sneer uitdelen. Maar je hebt helemaal gelijk, het waren vorig seizoen 34 draken van wedstrijden die FC Utrecht speelde. Wij hopen op betere tijden, al hebben we net onze beste speler verkocht aan de club met de beste supporters van Nederland
.
0
Hendrik68
geplaatst: 23 augustus 2014, 21:12 uur
Over saai gesproken.Vanavond weer een bewijs dat Arsenal soms terecht Boring Arsenal wordt genoemd. Vooral de eerste helft was het een me toch een potje futloos tegen een Everton dat makkelijk te doen moet zijn voor dit Arsenal. In de 2e helft kwam Giroud er in voor Alexis Sanchez, die waarschijnlijk direct terug op de boot naar Chili gaat. Giroud zorgde voor de nodige peper en uiteindelijk deed Arsenal waar ze 3 kwartier lang gewoon geen zin in hadden: voetballen. Ze kwamen nog gelijk, mede vanwege de kansloze Everton verdediging. De verdediging van de A1 van Feyenoord neemt het moeiteloos over daar. Maar 2 dure punten verloren, puur door lamlendigheid.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 21:15 uur
Arsenal heeft de tweede helft inderdaad een heel stuk beter gevoetbald. De reden dat Arsenal pas na de 80e minuut scoort, is wat mij betreft echter de verdienste van Everton, die verdedigend vrij goed stonden.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 21:58 uur
Go Ahead Eagles - FC Dordrecht nog steeds doelpuntloos maar best een aardige wedstrijd. Kan nog geen winnaar aanwijzen. Kansen over en weer. Spelen beide vol op de aanval (tja logisch
)
)
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 03:08 uur
Wedstrijd nummer 3
23-08: Go Ahead Eagles - FC Dordrecht 0-0
Zie bericht hierboven. Is eigenlijk de gehele match zo gebleven. Kansen voor beide teams. Tweede helft licht voordeel voor de Eagles met een sterk beginfase maar tot scoren kwam het niet. FC Dordecht bewijst ook in deze wedstrijd niet persé het lelijke eendje van de ere-divisie te gaan worden dit seizoen. Voorlopig staan de Schapekoppen op een achtste plaats met 4 punten.
Volgend weekend een graadmeter als we thuis spelen tegen AZ. Wat mede-promovendus Willem II voor elkaar kreeg gisteren (3-0 zege op AZ) moeten we kunnen evenaren
http://img.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Ffcupdate.ed5.nl%2Flarge%2F84508.jpg&md5val=b6a8c35dedadcb65c30e18fb67258009&key=386364a32ba13ed59964980fbd9829846c211f99&method=fit&size=1440x720
23-08: Go Ahead Eagles - FC Dordrecht 0-0
Zie bericht hierboven. Is eigenlijk de gehele match zo gebleven. Kansen voor beide teams. Tweede helft licht voordeel voor de Eagles met een sterk beginfase maar tot scoren kwam het niet. FC Dordecht bewijst ook in deze wedstrijd niet persé het lelijke eendje van de ere-divisie te gaan worden dit seizoen. Voorlopig staan de Schapekoppen op een achtste plaats met 4 punten.
Volgend weekend een graadmeter als we thuis spelen tegen AZ. Wat mede-promovendus Willem II voor elkaar kreeg gisteren (3-0 zege op AZ) moeten we kunnen evenaren

http://img.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Ffcupdate.ed5.nl%2Flarge%2F84508.jpg&md5val=b6a8c35dedadcb65c30e18fb67258009&key=386364a32ba13ed59964980fbd9829846c211f99&method=fit&size=1440x720
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 13:48 uur
Toch nog even over die smiley. Ik ben momenteel bezig in Mr. Mercedes van Stephen King. In dat boek is ook iemand die veelvuldig gebruik maakt van (nou ja, bijna) diezelfde smiley. Maakt dat ik op de een of andere manier toch een beetje bang van je wordt
(meer door het boek, dan door je berichten hier). Maar kun je even bevestigen dat daar geen enkele reden toe is, dan weet ik alvast even of het veilig is volgende week opmerkingen te maken als SC Heerenveen wint volgende week (hoewel het spel van gisteren daar weinig aanleiding toe geeft om dat te veronderstellen) 
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 13:52 uur
Bonk schreef:
Maakt dat ik op de een of andere manier toch een beetje bang van je wordt . Maar kun je even bevestigen dat daar geen enkele reden toe is, dan weet ik alvast even of het veilig is
(quote)
Maakt dat ik op de een of andere manier toch een beetje bang van je wordt . Maar kun je even bevestigen dat daar geen enkele reden toe is, dan weet ik alvast even of het veilig is
Niets is hier wat het lijkt, ik zou gewoon op mijn tellen blijven passen

0
geplaatst: 24 augustus 2014, 14:15 uur
Bonk schreef:
... of het veilig is opmerkingen te maken als SC Heerenveen wint volgende week ...
... of het veilig is opmerkingen te maken als SC Heerenveen wint volgende week ...
Heerenveen is kansloos volgende week

0
geplaatst: 24 augustus 2014, 14:27 uur
Twee smileys
Ik moet geloof ik maar stoppen met het lezen van dat boek, want begin het bijna te hopen. 
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 14:33 uur
Bonk schreef:
Twee smileys
Ik moet geloof ik maar stoppen met het lezen van dat boek, want begint het bijna te hopen.
Twee smileys
Ik moet geloof ik maar stoppen met het lezen van dat boek, want begint het bijna te hopen.
Ik zou me maar geen zorgen maken

0
geplaatst: 24 augustus 2014, 16:26 uur
Beste Running On Empty als Feyenoord al over zijn sterspeler had kunnen beschikken was dit niet gelukt 
Maar gefeliciteerd, Utrecht toch al weer 6 punten, gelijk met o.a. AJAX

Maar gefeliciteerd, Utrecht toch al weer 6 punten, gelijk met o.a. AJAX

0
geplaatst: 24 augustus 2014, 16:32 uur
Tja.
Gefeliciteerd ROE! Ik had liever ongelijk gehad en was voor Feyenoord ook graag afgegaan. Maar het is zoals het is. Het spelbeeld voldeed weer aan alle eisen.
Ik had eerlijk gezegd ook liever Ron Jans gehad dan Fred Rutten. Er zijn mensen, zoals Jans, waarbij je gewoon aanvoelt dat hij mensen beter doet spelen. Dat gevoel krijg ik maar niet bij Rutten. Guidetti is niet alleen van zichzelf al goed, hij doet ook andere spelers beter presteren.
Sterker nog, alleen de mededeling dat hij zou zijn gekocht had vanmiddag al drie punten opgeleverd.
Dat zijn mensen waar je naar zoekt.
Maar ja, Van Geel wil een door hemzelf ingeschat risico niet lopen. Dan maar verliezen tegen FC Utrecht....
Gefeliciteerd ROE! Ik had liever ongelijk gehad en was voor Feyenoord ook graag afgegaan. Maar het is zoals het is. Het spelbeeld voldeed weer aan alle eisen.
Ik had eerlijk gezegd ook liever Ron Jans gehad dan Fred Rutten. Er zijn mensen, zoals Jans, waarbij je gewoon aanvoelt dat hij mensen beter doet spelen. Dat gevoel krijg ik maar niet bij Rutten. Guidetti is niet alleen van zichzelf al goed, hij doet ook andere spelers beter presteren.
Sterker nog, alleen de mededeling dat hij zou zijn gekocht had vanmiddag al drie punten opgeleverd.
Dat zijn mensen waar je naar zoekt.
Maar ja, Van Geel wil een door hemzelf ingeschat risico niet lopen. Dan maar verliezen tegen FC Utrecht....

0
geplaatst: 24 augustus 2014, 16:36 uur
Meschien wel een goede zaak dat Feyenoord verliest. Hopelijk gaat Martin Van G daardoor alsnog de beurs trekken voor een goede spits.
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 16:43 uur
Alleen een spits zal niet voldoende zijn.
Er zijn drie internationals weggekocht uit de verdediging en we hebben Mulder.
Alleen de 32-jarige Wilkshire is gekocht.
Elke tegenaanval is bibberen, want wie er rondlopen worden er gemakkelijk uitgelopen. Maar Van Geel heeft vooral zijn aandacht op het middenveld gericht, merkwaardig genoeg.
Elke tegenaanval is bibberen, want wie er rondlopen worden er gemakkelijk uitgelopen. Maar Van Geel heeft vooral zijn aandacht op het middenveld gericht, merkwaardig genoeg.
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 16:48 uur
iggy schreef:
Meschien wel een goede zaak dat Feyenoord verliest. Hopelijk gaat Martin Van G daardoor alsnog de beurs trekken voor een goede spits.
Dat denk ik dus ook. Feyenoord was voor rust heer en meester maar zakte na enige tegenslag in elkaar als een kaartenhuis.
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 17:30 uur
Running On Empty schreef:
Dat denk ik dus ook. Feyenoord was voor rust heer en meester maar zakte na enige tegenslag in elkaar als een kaartenhuis.
(quote)
Tja, zo'n gestolen overwinning zie je maar zelden. Toch gefeliciteerd met de 3 punten.
Feyenoord speelde Utrecht zoek in de eerste helft, schandalig dat ze niet minimaal met 3-0 voorsprong gingen rusten. Na de rust gooide Utrecht het op de verdediging en de counter. 2 Kansen in 90 minuten en 2 doelpunten, toch knap. Feyenoord was in de 2e helft veel te onmachtig om de Utrechtse muur te doorbreken. En dan haalt Rutten Schaken eruit, zo'n beetje de beste man op het veld.
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 17:32 uur
musician schreef:
Wilkshire was transfervrij. Van Beek is de opvolger van de Vrij en Kongolo van BMI. Maar er moet absoluut nog wat bij: een vervanger van Nelom en nog belangrijker: een vervanger voor Mathijsen. Dat kan echt niet meer.
Eens, in de omschakeling ziet het er beroerd uit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.