MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Martial
Nicolage Rico schreef:

En dan haalt Rutten Schaken eruit, zo'n beetje de beste man op het veld.

ik ben al helemaal klaar met die Rutten wat een tactisch onvermogen schuilt er in die man en inderdaad was Schaken de beste aanvaller zegt ook al genoeg volgens mij, maar dit terzijde....

En Bilal?
Is wel erg mager hoor wat hij laat zien en niet iemand die het verschil voor je gaat maken

Het contrast was zo groot tussen de 1e en 2e helft en ja dat kansen missen in de 1e helft breekt je in de 2e helft dan op, waar Utrecht uiterst effectief met de kansen omsprong en zodoende met de 3 punten er vandoor ging, niet helemaal terecht, maar ja ook dat is voetbal, maar de 3-punter gun ik vriend Running On Empty wel

En als we onze andere vriend Martin van Geel mogen geloven staat er op 31 augustus een kwalitatief "sterk" Feyenoord, dus daar komen nog flink wat aankopen aan dan

FC Dordrecht beste club van regio Rijnmond
Ga met veel Rotterdammers om dus ik kijk uit naar morgen.
Een Happy Monday, ik zeg het je!
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/10616603_627211994060578_4224943868244298601_n.jpg

Martial
musician schreef:

Guidetti is niet alleen van zichzelf al goed, hij doet ook andere spelers beter presteren.

De tweet van Guidetti nog niet gelezen zeker?
Valt me ongelofelijk tegen van hem..........

Nicolage Rico schreef:
Tja, zo'n gestolen overwinning zie je maar zelden. Toch gefeliciteerd met de 3 punten.

Feyenoord speelde Utrecht zoek in de eerste helft, schandalig dat ze niet minimaal met 3-0 voorsprong gingen rusten. Na de rust gooide Utrecht het op de verdediging en de counter. 2 Kansen in 90 minuten en 2 doelpunten, toch knap. Feyenoord was in de 2e helft veel te onmachtig om de Utrechtse muur te doorbreken. En dan haalt Rutten Schaken eruit, zo'n beetje de beste man op het veld.

Analyse 1e helft volledig mee eens, maar jouw analyse van de 2e helft is ietwat kort door de bocht.

Maar goed voor nu zijn wij even de beste van Utrecht, maar ook van Rotterdam

De tweede helft was het Feyenoord dat zocht naar een opening. Feyenoord was slecht, Utrecht bleef goed overeind.

Martial
Ik denk dat Wout Brama de oplossing is voor Feyenoord, we kunnen nog wel een middenvelder gebruiken.......

Wout Drama. Alsjeblieft...

El Ehmadi is het type speler dat Feyenoord nodig heeft bij een vertrek van Clasie.

Breaking News:

Toornstra ziet geen toekomst meer bij Feyenoord en heeft om intrekking van zijn transfer gevraagd.

PSV op 1-2. Toch nog een leuke uitslag vandaag...

Martial
Nicolage Rico schreef:
Wout Drama. Alsjeblieft...

Was ook cynisch bedoeld

Martial schreef:
De tweet van Guidetti nog niet gelezen zeker?
Valt me ongelofelijk tegen van hem..........

Ik kan me zijn teleurstelling ook wel voorstellen, eerlijk gezegd.
Of het verstandig is om te doen, of het sjiek is, weet ik ook niet.

Ik zou me trouwens ook behoorlijk genaaid voelen, als je niets mankeert en zo'n droplul van een Van Geel zegt dat hij het risico niet durft te lopen. Zoiets wordt ook door andere kandidaat kopers natuurlijk gelezen.

Nicolage Rico schreef:
PSV op 1-2. Toch nog een leuke uitslag vandaag...

En met 1 - 3 een weer wat slechter doelsaldo..... In Amsterdam loopt het waarschijnlijk ook nog niet zo heel erg naar verwachting.
Zo'n De Boer heeft iedereen na verloop van tijd ook wel gehoord en gezien. En ik geloof dat de rek er bij hem een beetje uit is. Het spel is al tijden niet goed.

Ik ben blij dat ik met al die Ajaxieden om mij heen morgen nog iedereen van repliek kan dienen...

Déjà vu: psv speelt als een drol en wint gewoon. Stevig lesje in effectiviteit. Net als vorige week.

Tenzij de samenvatting wat in het voordeel van FC Utrecht is vergeten, ziet dit er uit als een lucky overwinning en een behoorlijk sterk Feyenoord, vooral in de eerste helft. Goed ook dat Te Vrede ze blijft maken.

Tighadouini laat bij NAC Breda wel mooie dingen zien. Vorige week ook al tegen PSV.

jasper1991 schreef:
Tenzij de samenvatting wat in het voordeel van FC Utrecht is vergeten, ziet dit er uit als een lucky overwinning en een behoorlijk sterk Feyenoord, vooral in de eerste helft.

Klopt helemaal. Ik kan er grappen over blijven maken maar noem het gerust een gestolen overwinning. Feyenoord verzuimde het in de 1e helft af te maken en had bij rust minimaal met 3-0 voor moeten staan. FC Utrecht bleef overeind sloeg koel toe in de 2e helft.

Maar ja 3 punten zijn 3 punten en dit zijn voor FC Utrecht gewoon fijne bonuspunten.

Ons aller Sjef op 19 augustus 2014, 11:45 uur

chevy93 schreef:
Dan meld ik bij deze alvast dat PSV kut gespeeld heeft tegen Ajax. Ik heb de beelden overigens nog niet gezien.

en vrind Edwynn, vanavond nog:

Edwynn schreef:
Déjà vu: psv speelt als een drol en wint gewoon. Stevig lesje in effectiviteit. Net als vorige week.

Heren koekeperen - jullie kunnen me lekker wat. Oranje speelde zich vergelijkbaar uit de counter naar brons op de WK Voetbal en we hebben ervan genoten. Nou graag stoppen met zeiken!

"Kut", "drol" - iets meer zwier en stijl in het taalgebruik, graag.

Mjuman schreef:

Heren koekeperen - jullie kunnen me lekker wat. Oranje speelde zich vergelijkbaar uit de counter naar brons op de WK Voetbal en we hebben ervan genoten. Nou graag stoppen met zeiken!

Amen to that!

lekker hoorrrrrrrrr

Is er eigenlijk nog nieuws over Feyenoord ??

Feyenoord? Kun je dat eten?

Is 'stevig lesje in effectiviteit' weer niet positief genoeg, Mjuman

Edwynn schreef:
Feyenoord? Kun je dat eten?

Is 'stevig lesje in effectiviteit' weer niet positief genoeg, Mjuman

't ging mij om de verwijzing naar faeces in de vorm waarin die het lichaam verlaat ("spelen als een drol"). Dat tezamen met het vagijn van ons Sjef kreeg ik niet op 1 lijn! Verder zal het mijn worst wezen; en dat doet dan weer denken aan ...

Overigens vond ik het commentaar van Frank de Boer erg fijn: "dit was de beste wedstrijd die we tot nu toe dit jaar gespeeld hebben".

Mjuman schreef:

(quote)

en vrind Edwynn, vanavond nog:

(quote)

Ik dacht later vanmiddag nog, Chili - Nederland/ weinig balbezit, drie kansen 2 doelpunten.
PSV kreeg heel wat meer kansen (o.a. die van Wijnaldum).
Ik zeg: 3 gespeeld 9 punten, 12 voor en 3 tegen en volgens de verzamelde sportpers zijn er iedere week PSVérs bij de beste spelers vd week.

Mjuman schreef:
Ja hoor, ik ben wel zo sportief om Eindhovenaren te feliciteren met deze overwinning. Ik ben niet zo iemand die zodra het kut gaat, het verlies bagatelliseert en vervolgens het restaurant + eten noem.

Na een stroef begin had Ajax het betere van het spel. De 1-1 was gezien het spelbeeld wel terecht, maar dat die moet vallen uit een dergelijke counter en op een moment dat Ajax eerder de 2-0 lijkt te scoren, is toch wel zuur. Vervolgens krijg je de 1-2 er ook nog eens achteraan (dom gestapt van Moisander) en wordt het nog lastig zat.

Desalniettemin nog geen man overboord en zo'n kans van Moisander moet er natuurlijk gewoon in. Dan wordt het 2-2 en ben ik ervan overtuigd dat het nog 3-2 geworden was. Uiteindelijk wordt het nota bene nog 1-3, uiteraard weer uit een counter.

Ajax het betere van het spel, maar daar koop je niets voor. PSV heeft à la Oranje effectief en degelijk gevoetbald. Net zoals tegen Willem II en NAC.

P.S. Gewoon thuis en het was spinazie met aardappelen en een slavink.

Rudi S schreef:
Ik dacht later vanmiddag nog, Chili - Nederland/ weinig balbezit, drie kansen 2 doelpunten.
PSV kreeg heel wat meer kansen (o.a. die van Wijnaldum).
Met als grote verschil dat Nederland destijds amper kansen tegen kreeg en PSV vandaag toch wel mazzelde dat het slechts bij één doelpunt bleef.

Ach Sjef, soms komt er zonneschijn na regen - zoals vanmiddag toen we na 5n in Tricht op het terras van De lachende gans zaten aan de Linge - een prachtplek als de zon schijnt. Het was te koud om buiten te eten, dus dat deden we maar niet.

Thuisgekomen - dim sum (met garnalen en rundvlees) vooraf, een fijne Albarino erbij - de treurdoos aan, de beelden aanschouwend en ondertussen al de mise gedaan. Hoofddis: pasta met paddestoelen/roomsaus (met verse salie uit eigen tuin), gegrilde courgette, als vlees fijne kalfs-escalopes. Toen PSV ook nog met 1-3 won in de Arena, heb ik maar een fijne Spätburgunder van J.J. Adeneuer erbij open gemaakt. Het is immers niet alle dagen feest

In gedachten heb ik geproost met m'n MuMe-maten. Positief aan Ajax-kant? Die jonge lefgozende buitenspeler - zuinig op zijn, zou ik zeggen. Ergernis bij PSV? Dat moet welhaast Willems zijn. En Schaars vond ik erg onzichtbaar

Weer geen Zivkovic bij Ajax.

Gelukkig geen Studio Voetbal gekeken, las net dat Van Gelder een bak ijs over zijn hoofd kreeg. Krankzinnig gedoe die ice bucket challenge.

't was maar een groot model fruitschaal, maar ballorig is het wel. Deed me denken aan die Bio-vakantieoord-spots vroeger in de bios.

Het was inderdaad maar een schaaltje, hij heeft gelijk ook maar de rest van de tafel genomineerd.

Kokend water, dat is pas een uitdaging.

Welnee - voor die zeikerds is er maar 1 challenge: na de uitzending (als de flessen leeg zijn) met z'n allen, Schweinchen Dick aus der Hosen en dan tegen schrikdraad aanzeiken, de hele blaas leeg

Running On Empty schreef:
Is er eigenlijk nog nieuws over Feyenoord ??

De Vrij maakt doelpunt voor Lazio.
http://static3.ad.nl/static/photo/2014/8/12/11/20140824223542/media_xll_2443541.jpg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:16 uur

geplaatst: vandaag om 09:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.