MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Jeetje wat een afgang voor Louis. Pffffff ...

Running On Empty schreef:
Is er vandaag helemaal geen nieuws over Feyenoord ??
Clasie?

Pellè helpt Koeman naar 3e ronde

Martial
musician schreef:

Pellè helpt Koeman naar 3e ronde

Pellè en datzelfde geldt voor De Vrij is inmiddels geen Feyenoord nieuws meer

En AZ gelooft wel in Volendamspits Robert Mühren, was voor nog geen 3 ton op te halen bij Volendam, had Feyenoord er makkelijk bij kunnen nemen.

Martial
trebremmit schreef:
Gaat lekker met Van Gaal

4-0 verliezen van een derdedivisieclub...

Dat gaat wel goedkomen daar, zijn 1e periode bij Ajax begon die ook niet zo "geweldig" wat ik me er nog van kan herinneren.

En met Di Maria heeft United inmiddels wel een klasbak in huis.

United speelde gisteren wel zonder de sterspelers natuurlijk.

Martial schreef:
(quote)

Pellè en datzelfde geldt voor De Vrij is inmiddels geen Feyenoord nieuws meer

En AZ gelooft wel in Volendamspits Robert Mühren, was voor nog geen 3 ton op te halen bij Volendam, had Feyenoord er makkelijk bij kunnen nemen.

Lijkt me sterk dat die Mühren beter is dan Te Vrede. Maar misschien moet Feyenoord Boymans proberen te halen. Die schoot ze er ook van alle kanten in in de eerste divisie...

herman schreef:
Maar misschien moet Feyenoord Boymans proberen te halen. Die schoot ze er ook van alle kanten in in de eerste divisie...

Driemaal raden waar die nu onder contract staat. Tip: vraag het eens aan Toornstra

Martial schreef:
(quote)

Dat gaat wel goedkomen daar, zijn 1e periode bij Ajax begon die ook niet zo "geweldig" wat ik me er nog van kan herinneren.

En met Di Maria heeft United inmiddels wel een klasbak in huis.

Hier krijgt hij vast niet lang de kans, als hij de komende wedstrijd niet wint moet ik het nog zien.
En met Di Maria wordt de verdediging niet beter, want dat is toch het zwakste punt.

herman schreef:

(quote)
Maar misschien moet Feyenoord Boymans proberen te halen.
Wie kopt hem in?

Wat valt er te koppen?

jasper1991 schreef:
(quote)
Wie kopt hem in?

Op dit moment Tevrede, maar daar zijn ze niet zo tevrede over lijkt het wel.

Die grap was Immers nog niet gemaakt.

Feyenoorders, zelfs als ze kritiek op iemand hebben moet er een speler o.i.d. genoemd worden
Nu Lex weer.

Ondertussen kunnen ze het motto van dat clublied maar beter omdraaien: geen daden, maar woorden

Rudi S schreef:
(quote)

Op dit moment Tevrede, maar daar zijn ze niet zo tevrede over lijkt het wel.
Ik dacht meer in de richting van wanneer ze Van Beuningen aan gaan trekken. Ooit speelde overigens ook Erasmus bij Feyenoord. Het zou wat zijn als die samen met Boymans in het elftal zou spelen.

Verschrikkelijk.
Nog 4 dagen. Welke draak van een spits wordt er nog gekocht?
1 september staat de sterkste opstelling in De Kuip en het enige waar ik aan kan denken is Joris Mathijsen die door elke betaalde spits in Nederland, ere en eerste divisie, er met gemak wordt uitgelopen. En vervolgens Mulder die ook niet begrijpt waarom hij de bal uit het net moet halen.

Misschien kan Manchester United vragen om een oefenduel om het zelfvertrouwen weer wat op te vijzelen.

Het inpassen van de nieuwe spelers die het moeten gaan maken kost ook al gauw een wedstrijd of 10. Om de één of andere reden voorzie ik ook veel gele kaarten. Zou ik te somber gestemd zijn? Heeft iemand nog argumenten waardoor de nabije toekomst met vertrouwen tegemoet kan worden gezien?

Dost wordt waarschijnlijk gehuurd, musician.

herman schreef:
Maar misschien moet Feyenoord Boymans proberen te halen. Die schoot ze er ook van alle kanten in in de eerste divisie...

Boymans is al vrij snel na vorig seizoen door FC Utrecht vastgelegd, ik meen voor 4 jaar. Men kon dat snel doen omdat de volledige Utrecht voorhoede (Mulenga, VD Gun en Agudelo) werd uitgezwaaid. Boymans heeft in een oefenwedstrijd echter zijn schouder uit de kom gehad. Hopelijk is hij over 2 weken weer fit.

Overigens heeft FC Utrecht vandaag ook Kristoffer Peterson van Liverpool voor 4 jaar vastgelegd, een Zweedse 20 jarige jeugdinternational, vleugelaanvaller. FC Utrecht is uitgeshopt. Mogelijk worden de contracten van Ayoub en Robbin Ruiter nog opengebroken en verlengd (en verbeterd).

Ik begrijp eindelijk de Boymans-grap

Arsenal is trouwens niet al te best tegen Besiktas. Zou mooi zijn als Ajax die kon loten, lijkt me de zwakste ploeg uit pot 1.

Besiktas is in de 1e helft een 200% penalty onthouden.

Schandalig gewoon.

Running On Empty schreef:
Besiktas is in de 1e helft een 200% penalty onthouden.

Schandalig gewoon.

Zit niet zo te hooydonken - nooit gehoord dat de UEFA miv dit jaar naar analogie van golfen de handicap gaat invoeren? Tov Besiktas heeft Arsenal een handicap van -2. Die heeft de ref nu verdisconteerd

Niks mis met Di Maria. Maar 75 miljoen? Terwijl er zoveel versterking nodig is?

Daar had dit Manchester minimaal 3 spelers voor moeten halen die deze selectie kunnen versterken.

Mjuman schreef:
Zit niet zo te hooydonken

Wat zit jij te kijken dan? Sesamstraat?

Gelukkig is Arsenal door de oog van de naalt gekropen. Hopelijk komt er nu een topspits en een verdedigende middenvelder bij.

Kill_illuminati schreef:
Gelukkig is Arsenal door de oog van de naalt gekropen. Hopelijk komt er nu een topspits en een verdedigende middenvelder bij.

Onverdiend wat mij betreft.

Het loopt toch anders als Besiktas in de 1e helft gewoon een pingel krijgt.

Kill_illuminati schreef:
Gelukkig is Arsenal door de oog van de naald gekropen. Hopelijk komt er nu een topspits en een verdedigende middenvelder bij.

Nee die gaat naar Feyenoord. Ze hebben toch Podolsi. Vond Arsenal erg matig - en hoopte op een Turkse verrassing - vergeefs. Ref was duidelijk de slechtste man van het veld - die kaart voor die invaller was een lachertje.

Martial
Nicolage Rico schreef:
Dost wordt waarschijnlijk gehuurd, musician.

Dost is Te Vrede 2.0 en wat moet je met 2 dezelfde spitsen?

En vanavond in het Kuipje eerst maar eens kijken of Feyenoord zich eindelijk weer eens weet te plaatsen voor de groepsfase van de EL?

Mjuman schreef:
(quote)

Nee die gaat naar Feyenoord. Ze hebben toch Podolsi. Vond Arsenal erg matig - en hoopte op een Turkse verrassing - vergeefs. Ref was duidelijk de slechtste man van het veld - die kaart voor die invaller was een lachertje.

Podolski heeft niet de kwaliteiten om als centrale-spits te spelen bij Arsenal. Hij komt daar gewoon niet uit de voeten. Hij is goed als impact-sub, maar zal nooit optimaal kunnen worden gebruikt als aanvalsleider vanaf de eerste fluitsignaal.

Martial schreef:
En vanavond in het Kuipje eerst maar eens kijken of Feyenoord zich eindelijk weer eens weet te plaatsen voor de groepsfase van de EL?

Komt helemaal goed vanavond

Kill_illuminati schreef:
Podolski heeft niet de kwaliteiten om als centrale-spits te spelen bij Arsenal. Hij komt daar gewoon niet uit de voeten. Hij is goed als impact-sub, maar zal nooit optimaal kunnen worden gebruikt als aanvalsleider vanaf de eerste fluitsignaal.

Hoe het ook zij: waarschijnlijk ben je aan het contamineren: hij komt daar gewoon niet uit de verf of hij kan daar niet uit de voeten.

Imo speelt Arsenal anders dan een tijd geleden: minder verzorgd, minder georganiseerd. Volgens mij was het Arsenal van 3-4 jaar geleden het team waarop Frank de Boer Ajax aan het modelleren was: verzorgd, geconcentreerd spel, met goed bezette vleugels, waarbij de meeste dreiging uitging van het middenveld. RvP en Thierry Henry zijn nooit echte pure spitsen geweest (ik snap ook wel de smeekbede om KJH in Oranje).

Podolski, sla zijn cv er maar eens op na, heeft een aardige conduitestaat opgebouwd, met zo'n 0,45 doelpunt per gespeelde wedstrijd. Centrale spits? Nee, niet helemaal, maar wel heel bruikbaar in het Arsenal-concept, al heeft ie minder techniek in huis dan RvP of Thierry Henry.

Dit Arsenal vind ik geen leuk team om naar te kijken - Wenger heeft nog een hoop werk om dit team goed op de rit te krijgen. Een andere user zei het al: tegen zo'n team is Ajax echt niet kansloos. Ik vond het ook al tekenend dat Besiktas - ook al hebben ze het niet gered - tegen dit Arsenal absoluut niet kansloos was.

Pfffffff, Ajax in ieder geval bij Barca en PSG.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:03 uur

geplaatst: vandaag om 19:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.