Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 25 augustus 2014, 09:39 uur
Ik heb me vorige week laten vertellen dat Groningen nog nooit de eerste 3 wedstrijden van het seizoen heeft gewonnen. Daarom was ik niet verrast door de nederlaag in Den Haag. Jammer is het wel, na de goede start had ik stiekem toch wel op 3 overwinningen gehoopt. Volgende week het altijd lastige Ajax en dan kan de start er ineens een stuk minder mooi uitzien. Maar ja, wij zijn Groningen en dus verlies je nog wel eens. Ik meende trouwens dat Groningen bij de transfer van Zivkovic een optie had bedongen om een Ajax speler te mogen huren. daar hoor ik niks meer van. Zivkovic loopt nu een beetje gefrustreerd in het 2e elftal van Ajax rond en liep zelfs tegen rood aan. Had gisteren dus niet eens mogen spelen. Robben tekende destijds voor PSV waarbij hij eerst nog een jaar bij Groningen speelde. Hadden ze met Zivkovic ook moeten doen.
Edit: Lees net dat Zivkovic pas op 21 september weer mag spelen. Tegen....Feyenoord.
Edit: Lees net dat Zivkovic pas op 21 september weer mag spelen. Tegen....Feyenoord.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 10:09 uur
Het weekend helaas geen tijd gehad, dus vandaag maar even plat voor de Vuelta 

0
geplaatst: 25 augustus 2014, 11:24 uur
Die had, zoals Hendrik68 ook al zegt, sowieso niet mee mogen doen vanwege een schoring.
0
Cured
geplaatst: 25 augustus 2014, 11:29 uur
Als PSV nog een goeie verdediger erbij haalt en die kleuter/pupil Willems naar het 3e verbant, wordt het achterin al beter. Ook die (wilde) Rekik mag van mij wel weg en er moet een sterkere/betere spelbepaler/middenvelder bij. Zo'n Schaars heb ik gisteren bijv. maar 'schaars' gezien. 
Overigens had Ajax het af kunnen maken, maar dat deden ze gelukkig niet; wat persoonlijke(verdedigings) fouten deden de rest.

Overigens had Ajax het af kunnen maken, maar dat deden ze gelukkig niet; wat persoonlijke(verdedigings) fouten deden de rest.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 11:37 uur
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 11:40 uur
Cured schreef:
en er moet een sterkere/betere spelbepaler/middenvelder bij. Zo'n Schaars heb ik gisteren bijv. maar 'schaars' gezien.
.
en er moet een sterkere/betere spelbepaler/middenvelder bij. Zo'n Schaars heb ik gisteren bijv. maar 'schaars' gezien.

.
Nou die middenvelder komt er aan, namelijk Guardado .
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 12:05 uur
Hendrik68 schreef:
Ik heb me vorige week laten vertellen dat Groningen nog nooit de eerste 3 wedstrijden van het seizoen heeft gewonnen. Daarom was ik niet verrast door de nederlaag in Den Haag. Jammer is het wel, na de goede start had ik stiekem toch wel op 3 overwinningen gehoopt. Volgende week het altijd lastige Ajax en dan kan de start er ineens een stuk minder mooi uitzien. Maar ja, wij zijn Groningen en dus verlies je nog wel eens. Ik meende trouwens dat Groningen bij de transfer van Zivkovic een optie had bedongen om een Ajax speler te mogen huren. daar hoor ik niks meer van. Zivkovic loopt nu een beetje gefrustreerd in het 2e elftal van Ajax rond en liep zelfs tegen rood aan. Had gisteren dus niet eens mogen spelen. Robben tekende destijds voor PSV waarbij hij eerst nog een jaar bij Groningen speelde. Hadden ze met Zivkovic ook moeten doen.
Eens, Zivkovic had nog mooi een jaar bij Groningen kunnen spelen in plaats van het 2e bij Ajax.
De Boer is sowieso niet een talent in het beter maken van aanvallers, verdedigers worden vaak wel beter bij Ajax maar aanvallers niet. En Bergkamp komt denk ik ook niet veel uit.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 12:14 uur
Fijn dat je het aanpast, maar doe het dan wel correct

(hint: stam + t)
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 12:15 uur
Hier nog een partijtje mooie foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152696366969357.1073741835.77416939356&type=1
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 13:15 uur
trebremmit schreef:
Eens, Zivkovic had nog mooi een jaar bij Groningen kunnen spelen in plaats van het 2e bij Ajax.
De Boer is sowieso niet een talent in het beter maken van aanvallers, verdedigers worden vaak wel beter bij Ajax maar aanvallers niet. En Bergkamp komt denk ik ook niet veel uit.
Dat laatste klopt wel, Eriksen gaf ook al aan dat hij van Bergkamp niet veel geleerd heeft. Misschien moet Ajax Kluivert eens aantrekken als spitsentrainer...
Overigens kan Zivkovic nu wel aan het Ajax-systeem wennen, maar ik had hem ook liever bij Groningen gezien.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 14:23 uur
Ajax heeft mensen nodig die het netje kunnen vinden. Apart dat Bergkamp daarin geen toegevoegde waarde kan leveren. Wellicht beter iemand nemen die de taal spreekt en wel wat weet van het hoeren en snoeren in de stad. Kluivert dus.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 14:24 uur
Cured schreef:
Ook die (wilde) Rekik mag van mij wel weg
Rekik was de afgelopen wedstrijden met uitstek de beste verdediger van PSV.Ook die (wilde) Rekik mag van mij wel weg
0
Cured
geplaatst: 25 augustus 2014, 14:53 uur
Zou kunnen, ik heb niet alles gezien nog. Tot dusver (incl vorig jaar) vind ik het een grillige speler, soms goeie dingen , soms barslecht (verkeerd opstellen, balverlies of zoals gisteren een pupillenfout: bal voor het eigen doel klaarleggen voor Klaassen meen ik). Hij heeft ook teveel kaarten/overtredingen nodig.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 15:23 uur
Feyenoord-trainer Fred Rutten vliegt tussen de wedstrijden en trainingen door stad en land af om versterkingen te bekijken. Zo was hij afgelopen zaterdag in Zuid-Frankrijk bij Olympique Nice-Girondins Bordeaux (1-3) om spits Dario Cvitanich (30) aan het werk te zien.
De Argentijn met een Kroatisch paspoort kwam bij Ajax nooit helemaal tot volle wasdom, maar zijn statistieken in de Franse Ligue 1 zijn uitstekend. De afgelopen twee seizoenen kwam hij tot zestig wedstrijden en 27 goals. Onlangs scoorde hij nog tegen FC Barcelona (1-1) en ook in de eerste competitiewedstrijd was hij twee keer trefzeker.
De Argentijn met een Kroatisch paspoort kwam bij Ajax nooit helemaal tot volle wasdom, maar zijn statistieken in de Franse Ligue 1 zijn uitstekend. De afgelopen twee seizoenen kwam hij tot zestig wedstrijden en 27 goals. Onlangs scoorde hij nog tegen FC Barcelona (1-1) en ook in de eerste competitiewedstrijd was hij twee keer trefzeker.
En dan:
Alleen had Rutten zaterdag de pech dat hij geblesseerd aan de kant bleef.

Cvitanich is met zijn 1 meter 74 een totaal ander type dan Mitchell te Vrede, voor wie het daardoor geen concurrent hoeft te zijn.
Wat een armoede. De volgende geblesseerde 30 plusser gescout. En nog niet eens een concurrent van Te Vrede, als ik het bericht mag geloven. Nog 6 dagen voor het sluiten van de transferperiode.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 15:34 uur
Zeefuik is inmiddels weer terug bij Groningen...
Feyenoord grijp je kans!
Feyenoord grijp je kans!
0
Martial
geplaatst: 25 augustus 2014, 15:56 uur
musician schreef:
Wat een armoede. De volgende geblesseerde 30 plusser gescout. En nog niet eens een concurrent van Te Vrede, als ik het bericht mag geloven. Nog 6 dagen voor het sluiten van de transferperiode.
Ze hoeven helemaal niet ver te reizen wat mij betreft in de Jupiler League speelt een heel aardig spitsje, de naam Robert Mühren (Volendam) een jonge veel belovende spits die jaren mee kan en de doelen zijn net zo groot als in de eredivisie, dus als die kan scoren in de Jupiler League kan dat zeker ook in de eredivisie, maar ja Feyenoord en talent scouten gaan vaak niet samen

0
geplaatst: 25 augustus 2014, 16:43 uur
Dat zegt ook helemaal niets, goals maken in de Jupiler league. Vrijwel geen enkele topscorer uit de eerste divisie heeft het ooit hogerop laten zien. De laatste 10 jaar eigenlijk alleen Michael de Leeuw en met een beetje goede wil nog Calabro en Berry Powell. Maar dat is toch ook niet echt Feyenoord-materiaal.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 18:49 uur
Cured schreef:
Zou kunnen, ik heb niet alles gezien nog. Tot dusver (incl vorig jaar) vind ik het een grillige speler, soms goeie dingen , soms barslecht (verkeerd opstellen, balverlies of zoals gisteren een pupillenfout: bal voor het eigen doel klaarleggen voor Klaassen meen ik). Hij heeft ook teveel kaarten/overtredingen nodig.
Kwam imo vaak omdat hij heel veel moet corrigeren voor anderen. Dan sta je nog wel eens verkeerd.
Cured schreef:
Als PSV nog een goeie verdediger erbij haalt en die kleuter/pupil Willems naar het 3e verbant, wordt het achterin al beter. Ook die (wilde) Rekik mag van mij wel weg en er moet een sterkere/betere spelbepaler/middenvelder bij. Zo'n Schaars heb ik gisteren bijv. maar 'schaars' gezien.

Schaars is geblesseerd en speelde dus niet. Dat kan ermee te maken hebben dat hij niet zo bij het spel betrokken werd
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 21:54 uur
herman schreef:
Dat zegt ook helemaal niets, goals maken in de Jupiler league. Vrijwel geen enkele topscorer uit de eerste divisie heeft het ooit hogerop laten zien. De laatste 10 jaar eigenlijk alleen Michael de Leeuw en met een beetje goede wil nog Calabro en Berry Powell. Maar dat is toch ook niet echt Feyenoord-materiaal.
De laatste die het echt heeft bewezen was uit seizoen 2003/2004 en wel Klaas-Jan Huntelaar, daar zullen de meesten het over eens zijn denk ik zo

Als ajacied moet ik trouwens psv complimenteren met Guardado, dat is echt een hele fijne speler die een hoop kan toevoegen.
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 00:08 uur
herman schreef:
Dat laatste klopt wel, Eriksen gaf ook al aan dat hij van Bergkamp niet veel geleerd heeft. Misschien moet Ajax Kluivert eens aantrekken als spitsentrainer...
Overigens kan Zivkovic nu wel aan het Ajax-systeem wennen, maar ik had hem ook liever bij Groningen gezien.
(quote)
Kan misschien ver zoeken zijn, maar ik dacht gewoon dat hij nooit zou toegeven dat hij veel heeft geleerd van Bergkamp als Spurs speler zijnde. Kan toch verkeerd vallen bij de aanhang van White Hearth Lane.
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 00:11 uur
Dat zou wel heel erg zielig zijn om hem daarom af te vallen. Hij heeft toch jaren met hem samengewerkt.
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 00:15 uur
Trouwens:
Arsenal news: Arsene Wenger and Jose Mourinho turned into 50 Cent and Jay-Z in brilliant rap album mock-ups | Metro News - metro.co.uk
Vooral deze is mooi:
http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/08/zx1wyiwpiwfix2i9pvrn.jpg?w=650&h=650&crop=1#038;h=680
http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/08/saphttfbuqx2p9mwiygn.jpg?w=650&h=650&crop=1#038;h=700
Arsenal news: Arsene Wenger and Jose Mourinho turned into 50 Cent and Jay-Z in brilliant rap album mock-ups | Metro News - metro.co.uk
Vooral deze is mooi:
http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/08/zx1wyiwpiwfix2i9pvrn.jpg?w=650&h=650&crop=1#038;h=680
http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/08/saphttfbuqx2p9mwiygn.jpg?w=650&h=650&crop=1#038;h=700
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 20:48 uur
Is er vandaag helemaal geen nieuws over Feyenoord ?? 
Clasie?
Edit: Porto naar de Champions League dus miljoenen genoeg zou ik zeggen.

Clasie?
Edit: Porto naar de Champions League dus miljoenen genoeg zou ik zeggen.
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:26 uur
Gaat lekker met Van Gaal 
4-0 verliezen van een derdedivisieclub...

4-0 verliezen van een derdedivisieclub...
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:27 uur
Hadden waarschijnlijk wel meer balbezit. lol.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.