MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Ach, met een zwakke tegenstander uit pot 4 is dit een prima loting, mag je vier keer tegen de wereldtop ballen en kun je na de poulefase lekker naar de EL (waar ze gelijkwaardige tegenstanders krijgen). Als ze nu nog Roma of Monaco loten is het wel een ramp.

EDIT: Monaco kan natuurlijk niet meer met PSG al in de poule.

Die 4e (Nicosia) is te doen.
Groep C en E zijn pittig hoor.

Rudi S schreef:
Pfffffff, Ajax in ieder geval bij Barca en PSG.

Eitje. Moet kunnen hoor

Toch geinig dat die gekke Zlatan terug gaat keren in de Amsterdam Arena. Nu maar hopen dat hij niet zo gemotiveerd zal zijn als tegen Anderlecht ha.
Voor de rest inderdaad een eitje. Mooie derde plek dus. En dan er weer uitvliegen tegen een een of andere pokke ploeg uit ......?

Zlatan is op dit moment geblesseerd dus het is nog maar even afwachten of hij er 17 september alweer bij is. Suarez mag wel weer voetballen als Barcelona op bezoekt komt/

Martial schreef:
(quote)

Dost is Te Vrede 2.0 en wat moet je met 2 dezelfde spitsen?

En vanavond in het Kuipje eerst maar eens kijken of Feyenoord zich eindelijk weer eens weet te plaatsen voor de groepsfase van de EL?

Wat je met een (veel) betere versie moet van de spits die je nu hebt lopen?

Rare vraag.

Oeps! Ook Jaws komt weer richting Arena. Da's waar ook. Toch een mooie voorhoede mits Ajax ze had kunnen behouden. Daar zouden zelfs de meest spijkerharde verdedigers voor het in hun broek hebben gedaan. No fooling around there in the box ha. De een bijt je wel iets af en de ander zaagt je doormidden als het moet. Zou Running On Empty zeggen ha.

Gelukkig voor ons blijft onze favoriete IJslander nog een jaartje in de spits bij Ajax voetballen. Pique en Thiago Silva, ga maar vast huilen...

Jemig, dat Twente speelt wel heel inspiratieloos. Hun slotoffensief heeft volgens mij nog 0 kansen opgeleverd

EDIT: In de laatste seconde dan eindelijk een kleine kans. Gewoon terecht uitgeschakeld.

De nieuwe Ronaldo heeft weer twee leuke doelpuntjes gemaakt.

Ondertussen in Rotterdam ......

Ik dacht echt dat we het dieptepunt nu wel een beetje bereikt hadden en had er redelijke hoop op dat er vanavond 3 of 4 ploegen door zouden gaan.

Dit is echt sneu.

Zeg maar bizar. Ongelooflijk ...

Edit: Eind goed, al goed

Twente had ook door gemoeten. Zwolle had het vorige week moeten doen.

Haha, wat een schandalige prestatie van Feyenoord. Ik kan er niet eens blij mee zijn. Wel met de gevolgen natuurlijk...

Hup, en nu die lantaarnpaal uit het doel gooien. Wat is die Mulder toch een enorme droeftoeter.

Gelukkig was dit de laatste keer dat we met deze opstelling op het veld stonden. Toornstra, El Ahmadi en een spits (Dost?) erbij! Te Vrede, Immers en Mulder er uit!

En we hebben absoluut een linksback nodig, zodat Mathijsen de bank lekker warm mag houden.

Te Vrede scoort wel bijna elke wedstrijd Rico.

Te Vrede scoort nog meer dan Pelle.

7 goals in de laatste 8 wedstrijden (oefenpotjes niet meegerekend). Nog een paar wedstrijden en het eredivisierecord van Van Hooydonck komt in zicht.

Te Vrede scoort bijna nog meer in acht wedstrijden dan Dost in twee jaar.

Nou vind ik acht wedstrijden een te korte periode om conclusies uit te trekken; ik denk dan ook dat zijn gemiddelde nog wel wat zal dalen, maar hij doet het vooralsnog naar behoren.

Martial
Running On Empty schreef:
Zeg maar bizar. Ongelooflijk ...

Edit: Eind goed, al goed

Zeg dat wel, sta je nota bene met 3-0 voor en Feyenoord zou Feyenoord natuurlijk weer niet zijn als die 3-0 weer compleet teniet wordt gedaan en weer gaat het in de 2e helft weer (bijna) helemaal mis net zoals tegen Utrecht afgelopen zondag, een opvallend iets wel en wat is Feyenoord momenteel een onsamenhangend elftal, er gaat nog zoveel mis, ook in de communicatie, maar gelukkig was daar Elvis Manu die de 4e er in ramde en wat een orkaan van geluid en een explosie van vreugde maakte de wanvertoning van Feyenoord (2e helft) nog iets goed.

Het legioen en Manu redden Van Geel en consorten, want bij uitschakeling had die het zwaar te verduren gekregen denk ik

Martial
Nicolage Rico schreef:

Wat je met een (veel) betere versie moet van de spits die je nu hebt lopen?

Rare vraag.

Vertel jij me dan maar eens wat er zo goed is aan Bas Dost

Voor mij blijft Jelle Vossen het antwoord in de spits bij Feyenoord, maar ja Van Geel hanteert het hand op de knip beleid die huurt liever of zoekt het in de transfervrije spelers.

Was jij niet in de Kuip vanavond?

Nicolage Rico schreef:
Hup, en nu die lantaarnpaal uit het doel gooien. Wat is die Mulder toch een enorme droeftoeter.

Ik zei nog, voordat we naar het stadium gingen, tegen een vriend dat als er een vrije trap zou komen, dat die er 100% in zou liggen. Als het op vrije trappen aankomt, is het prijs schieten bij Mulder. Wel een positief punt is super spits Te Vrede. Die man blijft scoren.

Nicolage Rico schreef:
Haha, wat een schandalige prestatie van Feyenoord. Ik kan er niet eens blij mee zijn. Wel met de gevolgen natuurlijk...

Gelukkig was dit de laatste keer dat we met deze opstelling op het veld stonden. Toornstra, El Ahmadi en een spits (Dost?) erbij! Te Vrede, Immers en Mulder er uit!

En we hebben absoluut een linksback nodig, zodat Mathijsen de bank lekker warm mag houden.

Volgens mij is El Ahmadi nog steeds niet gecontracteerd, is er geen spits gekocht en wordt er ook niet overwogen om een nieuwe doelman nog ergens vandaan te halen, niet zijnde al één van de andere keepers bij Feyenoord.
De verdediging is de achilleshiel van de club geworden, meer nog dan de spitspositie en er zit geen enkele beweging in versterkingen.

Maar goed, Van Geel heeft nog twee hele dagen. Ik denk dat het eindresultaat is dat er niemand meer bij komt.

Ik moet de wedstrijd nog zien (moest zelf voetballen) maar ik denk dat ik mij maar beperk tot de eerste helft en dan de laatste minuut.

Martial
musician schreef:

De verdediging is de achilleshiel van de club geworden, meer nog dan de spitspositie en er zit geen enkele beweging in versterkingen.

Maar goed, Van Geel heeft nog twee hele dagen. Ik denk dat het eindresultaat is dat er niemand meer bij komt.

Logisch dat de verdediging nog niet loopt, als er 3 Internationals zijn verkocht die vorig jaar nog in de verdediging stonden, dat heeft wel tijd nodig, maar een Mathijsen zorgt zeker niet voor rust achterin, waardoor ook bijvoorbeeld een Sven van Beek erg onrustig oogt.

Er is nog heel veel werk aan de winkel bij Feyenoord dat is wel duidelijk geworden en of er nog bij komt is afwachten, maar 1 september nadert met rasse schreden.......

Vanmiddag de EL Loting doe maar Tottenham Hotspur - Celtic en Aalborg

Nicolage Rico schreef:

Ze moeten die Hahn eens een kans geven. Die haal je toch niet voor niets?

De quote is van Nicolage Rico maar ik ben het met zijn woorden eens, net zo goed als je antwoord.

Heel bijzonder dat quoten.

Heb het even aangepast. Ik wil geen ruzie met Feyenoord fans

Mooie poules voor Club Brugge (Kopenhagen, Torino en Helsinki) en Standard (Sevilla, Feyenoord en Rijeka), minder voor Lokeren (Charkov, Trabzonspor en Legia Warschau). PSV heeft ook pech met zogenaamd mindere Dinamo Moskou.

Martial
Jordy Clasie verlengt tot 2018

Naast Toornstra pas het 2e goede nieuws uit de Kuip deze transferperiode.

Lastige EL loting voor Feyenoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:12 uur

geplaatst: vandaag om 00:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.