Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 14:09 uur
Het échte nieuws kwam van elders: Afellay zit bij de voorselectie, net als (linksback) Erik Pieters. En alle jankerds zullen nou vast wel roepen dat Hiddink zijn Eindhovense verleden niet verloochent. Diezelfde lieden vergeten vast dat LVG zijn Rotterdamse (Sparta) en Amsterdamse (Ajax) verleden ook niet verloochende 

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 14:51 uur
Martial schreef:
Vertel jij me dan maar eens wat er zo goed is aan Bas Dost
Voor mij blijft Jelle Vossen het antwoord in de spits bij Feyenoord, maar ja Van Geel hanteert het hand op de knip beleid die huurt liever of zoekt het in de transfervrije spelers.
Was jij niet in de Kuip vanavond?
(quote)
Vertel jij me dan maar eens wat er zo goed is aan Bas Dost

Voor mij blijft Jelle Vossen het antwoord in de spits bij Feyenoord, maar ja Van Geel hanteert het hand op de knip beleid die huurt liever of zoekt het in de transfervrije spelers.
Was jij niet in de Kuip vanavond?
Ik heb ook liever Vossen, inderdaad. Begrijp niet dat Feyenoord daar geen moeite voor doet. Maar wie weet wordt hij ineens aangekocht. Al denk ik dat hij veel te duur zal zijn.
Ik was niet in de Kuip nee.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 14:52 uur
Martial schreef:
Jordy Clasie verlengt tot 2018
Naast Toornstra pas het 2e goede nieuws uit de Kuip deze transferperiode.
Lastige EL loting voor Feyenoord.
Jordy Clasie verlengt tot 2018

Naast Toornstra pas het 2e goede nieuws uit de Kuip deze transferperiode.
Lastige EL loting voor Feyenoord.
Topnieuws! Wat een held.

En El Ahmadi tekent vandaag, schijnt. Dus krijgen we een middenveld met El Ahmadi, Clasie en Toornstra. Prima! Met achter de hand nog Vilhena en .... Immers.
El Ahmadi en Clasie weer samen, wie had dat gedacht?
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 14:56 uur
Running On Empty schreef:
Heel bijzonder dat quoten.
Heb het even aangepast. Ik wil geen ruzie met Feyenoord fans
Heel bijzonder dat quoten.

Heb het even aangepast. Ik wil geen ruzie met Feyenoord fans
Je huis staat op de lijst. Nog 1 Opmerking en er komt een busje met kale mensen zonder nek op je af.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 15:02 uur
Blij met Clasie, maar volgens mij speelde hij al in de Kuip. Hopelijk kan hij, nu er is getekend, een positieve rol spelen in het vlottrekken van eh................ de rest van het elftal.
Zo'n middenveld is prachtig, maar erg overdreven in aantal. Zou die El Ahmadi, als hij komt, geen prachtige combo achterin met Van Beek kunnen spelen? En dan Hahn, Kongolo en, vooruit, Wikshire?
Het is zomaar een gedachte.
Zo'n middenveld is prachtig, maar erg overdreven in aantal. Zou die El Ahmadi, als hij komt, geen prachtige combo achterin met Van Beek kunnen spelen? En dan Hahn, Kongolo en, vooruit, Wikshire?
Het is zomaar een gedachte.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 15:16 uur
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 15:44 uur
Nicolage Rico schreef:
Je huis staat op de lijst. Nog 1 Opmerking en er komt een busje met kale mensen zonder nek op je af.
Laten we dan maar meteen afspreken in een weiland dan neem ik ook wat vriendjes mee en doen we Feyenoord-FC Utrecht nog eens dunnetjes over

Zullen we 020 ook uitnodigen?
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 15:50 uur
Hoe goed is die El Ahmadi eigenlijk nog? Snap niet dat ze daar zo blij mee zijn bij Feyenoord. En nog langer naar Clasie kijken, wauw. 
Was wel comedy capers gisteravond bij Feyenoord trouwens.

Was wel comedy capers gisteravond bij Feyenoord trouwens.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 16:12 uur
trebremmit schreef:
Hoe goed is die El Ahmadi eigenlijk nog? Snap niet dat ze daar zo blij mee zijn bij Feyenoord. En nog langer naar Clasie kijken, wauw.
Altijd gedacht dat FC Plopsaland hem zou overnemen. Maar Rico stipte het al zelf aan: zo'n Clasie scheelt wel in de reiskosten, hij past in het koffertje van Van Geel.
Die Van Geel is trouwens wel heel gis - eerst allerlei dure namen laten vallen en dan zo lang rekken dat bij wijze van spreke zelfs voor een Theo Lucius nog de rode loper zou worden uitgerold. Nog 2 nachtjes jongens

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 17:11 uur
Zooo, lekker bezig Feyenoord. Gelijk het beste middenveld van de eredivisie.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 17:25 uur
Mwah, PSV en Ajax vind ik wel een iets beter middenveld hebben.
Moet ook nog maar zien hoe goed El Ahmadi nog is, vaak is het geen succes, spelers die weer terugkomen bij hun oude club.
Moet ook nog maar zien hoe goed El Ahmadi nog is, vaak is het geen succes, spelers die weer terugkomen bij hun oude club.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 17:54 uur
trebremmit schreef:
Van Bommel en Litmanen bevestigen die regel, Cocu is de uitzondering; Bouma en Van Hooijdonk de vraagtekens.
Maar je punt is helder: resultaten behaald in het verleden, zijn geen garantie ...
"Beste middenveld van de eredivisie" - waar is die rollebol-smiley now that one needs him. herman is vast aan het oefenen als stand-up comedian

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 17:57 uur
herman schreef:
... en Jens Toornstra als bankzitter als hij een beetje pech heeft.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:03 uur
Ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd van Van Beek. Als er nog één aankoop mogelijk zou zijn... het liefst ook een spits.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:06 uur
Mjuman schreef:
"Beste middenveld van de eredivisie" - waar is die rollebol-smiley now that one needs him. herman is vast aan het oefenen als stand-up comedian
Ik dacht altijd dat het glas halfleeg of halfvol was, maar bij sommige Feyenoord-fans lijkt het glas niet eens een bodem te hebben. Daar bied ik wat tegenwicht tegen...
El Ahmadi heeft het in Engeland goed gedaan en eerder ook goed bij Twente onder deze coach en Feyenoord. En zó oud is hij ook weer niet.
Middenveld van Ajax is op zijn top nog een stuk beter met Blind en Klaassen.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:06 uur
Clasie, El Ahmadi en Toornstra vind ik beter dan Blind, Viergever en Klaassen. Al heeft die van Ajax wel meer potentie; El Ahmadi en Toornstra zijn vooral lekker degelijk.
El Ahmadi stond vorig jaar nog 26 keer in de basis bij Aston Villa, waar hij het volgens mij niet slecht (maar ook niet opvallend goed) deed.
PSV heeft in potentie een beter middenveld, maar bij Maher, Guardado en Ritzmaier is het nog even afwachten hoe ze het dit seizoen gaan doen. Maar als de potentie eruit komt heb je echt een geweldig middenveld met Maher, Guardado en Wijnaldum (en als back-up Ritzmaier, Hiljemark en Hendrix)
El Ahmadi stond vorig jaar nog 26 keer in de basis bij Aston Villa, waar hij het volgens mij niet slecht (maar ook niet opvallend goed) deed.
PSV heeft in potentie een beter middenveld, maar bij Maher, Guardado en Ritzmaier is het nog even afwachten hoe ze het dit seizoen gaan doen. Maar als de potentie eruit komt heb je echt een geweldig middenveld met Maher, Guardado en Wijnaldum (en als back-up Ritzmaier, Hiljemark en Hendrix)
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:08 uur
Ajax heeft ook nog Andersen, en Viergever is eigenlijk een verdediger. Schöne kan trouwens ook op het middenveld.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:09 uur
Doe mij maar Mühren, Mühren en Mühren als middenveld (Volendam). 

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:13 uur
trebremmit schreef:
Ajax heeft ook nog Andersen, en Viergever is eigenlijk een verdediger. Schöne kan trouwens ook op het middenveld.
Viergever lijkt toch echt als middenvelder gebruikt te gaan worden dit seizoen. Schöne wordt dit seizoen tot dusver weer op de flanken gebruikt en Andersen heeft al een aantal keer laten zien nog niet klaar te zijn voor de Eredivisie.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:19 uur
Grappig dat iedereen hier Schaars afschrijft, terwijl als ie destijds gewoon naar PSV en niet naar Portugal was gegaan zich had kunnen doorontwikkelen. De vraag is (en blijft) of en hoe ie terug komt, of Maher een vent kan worden en wat nou precies de meerwaarde van Hiljemark - Zweedse vrienden prijzen 'em - is; Ritzmaier heeft zich goed ontwikkeld bij Cambuur - hopelijk krijgt ie voldoende speeltijd. Middenveld van Ajax - is ook een vraagteken: techniek en passing van Blind is nog niet top, Serero is een vraagteken, Viergever is geen voorgever, Klaassen ontwikkelde zich goed, maar blijft dat zo? Het team mist een leider - of is dat de rol van Blind? Schone is imo een echte nr 10, maar wordt overal misbruikt, totdat bijv de UK subtop aan hem gaat trekken - dan gaat Lasse verkasse!
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 23:57 uur
herman schreef:
Dat zou inderdaad best eens kunnen.
Achterin moet er nog iemand bij - al zal dat niet gebeuren, ben ik bang. En die spits...
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 23:58 uur
Mjuman schreef:
Herman is voor Feyenoord sinds ze zijn (halve) naamgenoot hebben gehaald.
17-jarig Zweeds toptalent kiest voor Feyenoord | Feyenoord nieuws | FR12.nl

0
geplaatst: 30 augustus 2014, 00:38 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
"Stage" is de officiele berichtgeving, Rico. Jij bent er zeker zo een die als iemand zegt dat ie een auto mooi vindt, daj tegen je chef zegt daj die auto verkocht hebt

0
Martial
geplaatst: 30 augustus 2014, 08:38 uur
Altijd handig als er een Mührtje moet worden neergezet.

0
Martial
geplaatst: 30 augustus 2014, 08:44 uur
herman schreef:
Je loopt te hard van stapel..... eerst maar eens kijken of het nog steeds dezelfde El Ahmadi is als in z'n laatste jaar bij Feyenoord en of Toornstra z'n draai gaat vinden, al verwacht ik zelf van wel.
En hou je Robert Mühren in de gaten

0
geplaatst: 30 augustus 2014, 09:16 uur
Volgens mij was het hier nog niet gemeld; Van Basten zit thuis met hartkloppingen.
Waarschijnlijk een combi van persoonlijke omstandigheden (overlijden vader) en stress. Ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt.
Hoewel ik niet overtuigd ben van zijn tactische inzicht als trainer, heb ik erg veel waardering voor hoe hij zich opgesteld en ingezet heeft in de slangenkuil die Heerenveen de voorgaande twee jaar was. Hoop voor hem dat het trainerschap niet een van de aanleidingen is, want ik heb de indruk dat hij daar ook wel lol aan beleeft en er anderzijds nuchter in staat. Wat dat betreft blijft het jammer dat hij zijn trainerscarriere eigenlijk in omgekeerde volgorde aflegt.
Hij is trouwens ook een van de weinige trainers die ook zijn beperkingen kent en durft te noemen.
Beterschap Marco.
Waarschijnlijk een combi van persoonlijke omstandigheden (overlijden vader) en stress. Ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt.
Hoewel ik niet overtuigd ben van zijn tactische inzicht als trainer, heb ik erg veel waardering voor hoe hij zich opgesteld en ingezet heeft in de slangenkuil die Heerenveen de voorgaande twee jaar was. Hoop voor hem dat het trainerschap niet een van de aanleidingen is, want ik heb de indruk dat hij daar ook wel lol aan beleeft en er anderzijds nuchter in staat. Wat dat betreft blijft het jammer dat hij zijn trainerscarriere eigenlijk in omgekeerde volgorde aflegt.
Hij is trouwens ook een van de weinige trainers die ook zijn beperkingen kent en durft te noemen.
Beterschap Marco.
0
geplaatst: 30 augustus 2014, 10:09 uur
Het middenveld van Ajax zal het zonder Blind moeten doen....Blind gaat voor 18 miljoen naar Manchester United, heeft volgens de media voor 4 jaar getekend.
0
geplaatst: 30 augustus 2014, 10:10 uur
Ja, zoiets wens je inderdaad niemand toe, zeker niet Van Basten. Hopelijk staat hij binnenkort weer op het veld.
Blind voor 18 miljoen naaar Manchester United. Daar gaat een zware verantwoordelijkheid op hem rusten!
. Hij mag mooi Van Gaals hoofd gaan redden.
Overigens hebben Janmaat en Pelle bij elkaar minder gekost. Ik weet wel wie ik liever zou hebben. Wat Blind kan, kan Janmaat minimaal ook. Steviger in de defensie. Mooiere en snellere rushes. Ik vraag mij dan altijd af hoe dat komt, zulke verschillen in bedragen.
Blind voor 18 miljoen naaar Manchester United. Daar gaat een zware verantwoordelijkheid op hem rusten!
. Hij mag mooi Van Gaals hoofd gaan redden.Overigens hebben Janmaat en Pelle bij elkaar minder gekost. Ik weet wel wie ik liever zou hebben. Wat Blind kan, kan Janmaat minimaal ook. Steviger in de defensie. Mooiere en snellere rushes. Ik vraag mij dan altijd af hoe dat komt, zulke verschillen in bedragen.
0
geplaatst: 30 augustus 2014, 10:54 uur
En voor het zoveelste jaar op rij een droevige transferperiode voor Ajax. We zitten nog een jaar met Sigthorsson, sterkhouders zijn verkocht en er wordt niets gedaan met het geld wat er is.
We zullen daarom wel weer kampioen worden
We zullen daarom wel weer kampioen worden

0
geplaatst: 30 augustus 2014, 11:03 uur
Van Gaal graaft zijn eigen graf met zo'n aankoop.
Goede deal voor Ajax, dat wel.
Goede deal voor Ajax, dat wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.