MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Terug naar de sport inderdaad.

LANCE ARMSTRONG IN PURGATORY: THE AFTER-LIFE
Esquire.com

Martial
Running On Empty schreef:
(quote)

Je gaat ook voor de sfeer en de gezelligheid en de mensen zoals naar een kroeg, maar dan lekker in de buitenlucht? Wij hebben altijd een topmiddag in de Galgenwaard, zelfs als FC Utrecht verliest.

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, maar of ik ook een topmiddag of avond heb als Feyenoord verliest laat ik in het midden

Als er één stadion in Nederland wat voetbalsfeer uitademt is het natuurlijk wel de Kuip, je hoeft er eigenlijk alleen maar in te zitten, de rest komt vanzelf wel en zo'n winnende treffer tegen Zorya Luhansk (EL) is in het stadion zitten de ultieme kick

Martial schreef:
Als er één stadion in Nederland wat voetbalsfeer uitademt is het natuurlijk wel de Galgenwaard, je hoeft er eigenlijk alleen maar in te zitten, de rest komt vanzelf wel.

Ben ik het volledig mee eens

Martial

Wel goed quoten hè?

Rechterbeen voormalig WK-held Nanninga geamputeerd.

Die man heeft het wel voor zijn kiezen zeg!!!
DICK NANNINGA de enige Nederlander die tijdens een WK finale een velddoelpunt maakte! En ons nog even liet hopen dat we met die cup aan de haal gingen ha.
Geen geweldige voetballer geef ik toe. Maar koppen kon hij als geen ander!

Mjuman schreef:
Mjuman wil - desgevraagd - anders wel even uitleggen waarom ie niet zo'n fan is van de NOS (en sport in het bijzonder) - zoals daar zijn:(....)

Misschien heb je daar ook wel allemaal gelijk in, het is ook een gevoelskwestie, maar was dat A) vroeger heel anders en B) geldt dit soort kritiek ook voor andere sportprogramma's en dan met name de voetbalverslaggeving en de achtergronden/praatprogramma's over voetbal?

Martial schreef:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, maar of ik ook een topmiddag of avond heb als Feyenoord verliest laat ik in het midden

Als er één stadion in Nederland wat voetbalsfeer uitademt is het natuurlijk wel de Kuip, je hoeft er eigenlijk alleen maar in te zitten, de rest komt vanzelf wel en zo'n winnende treffer tegen Zorya Luhansk (EL) is in het stadion zitten de ultieme kick

En dat komt omdat het zo uitzonderlijk is dat het letterlijk als Bevrijdingsdag kan worden gevierd

Ik heb ook in hele slechte tijden in de Kuip gezeten, eind jaren '70, begin jaren '80 (hoewel met enig betoog die elftallen inmiddels gemakkelijk als beter kunnen worden bestempeld dan wat er nu rondloopt) en dat was geen lolletje. Het is bij een club als Feyenoord nu eenmaal geen gezellige middag als er niet wordt gewonnen. Ik had er de ziekte in gehad, 1-2 tegen FC Utrecht in de Kuip. Nu heb ik zoiets dat ik er goddank niet naar hoef te kijken. En dan ligt dat voor NEC supporters misschien anders, bij thuiswedstrijden.

Het is bij Ajax overigens niet anders. Maar daar kunnen de supporters zelfs met een overwinning nog met de pest in het lijf uit de Arena komen. Maar goed, daar zijn ze ook al jaren niet meer verwend met enig boeiend voetbal.

Er komt een tijd dat die stadions leeg gaan lopen als er niet beter gepresteerd gaat worden.

De grootste spanning zit vandaag toch in Den Haag, de lokale FC zal nu toch echt renminbi moeten krijgen.

Rudi S schreef:
De grootste spanning zit vandaag toch in Den Haag, de lokale FC zal nu toch echt renminbi moeten krijgen.

Is dat de Chin. Ind. Spec. Rest variant van "spondulix" a.ka. "pegulanten" ?

ren (betekend mens) renminbi betekend geld vd mensen, chinese hanteren zelf nog steeds Yuan (ipv, RMB).
Maar hoe dan ook de pegels moeten toch komen.

Ik lees net in de Telegraaf dat Van Basten Stopt bij AZ. Het is te hopen dat het goed met hem gaat komen!

Ja, dat is wel teleurstellend voor hem. Vanwege hartklachten. Ik hoop maar dat hij er op korte termijn weer bovenop komt.

Dat zou echt heel erg jammer zijn als het klopt (altijd even afwachten bij de Telegraaf). Zeker omdat zijn voetbalcarrière er op zijn 29ste ook al op zat. Altijd een zeer sympathieke speler/trainer gevonden, hopelijk knapt hij snel weer op.

Op FOK staat nu een leuke: Marc Overmars presenteert de nieuwste, zeer geroutineerde aankoop: Marc Overmars, gecontracteerd voor 3 jaar met een jaarsalaris van 35 miljoen

herman schreef:
Dat zou echt heel erg jammer zijn als het klopt (altijd even afwachten bij de Telegraaf). Zeker omdat zijn voetbalcarrière er op zijn 29ste ook al op zat. Altijd een zeer sympathieke speler/trainer gevonden, hopelijk knapt hij snel weer op.
Is al ontkend door zowel AZ als Van Basten, dus Telegraaf lijkt weer lekker bezig te zijn.

Tja, het mooie is dat de Telegraaf meldt dat ze bij AZ het betreuren dat Van Basten stopt.
AZ ontkent echter dat Van Basten stopt
Stewart is nog op vakantie.

Ward schreef:
(quote)
Is al ontkend door zowel AZ als Van Basten, dus Telegraaf lijkt weer lekker bezig te zijn.

AZ heeft wel bekend gemaakt dat Van Basten over een week of 2 met een verklaring komt. Dus wellicht is dit het nieuws van over 2 weken

Ja ze komen maandag met een persbericht. Dat is de datum dat Van Basten weer aan de slag zou gaan. Ik vermoed dus eerder dat hij toch wat langer thuis blijft, dan dat hij helemaal stopt.

iggy schreef:
Ik lees net in de Telegraaf

Na ''Telegraaf'' haakte ik af...

Wat is er gebeurd ?

.Geen Idee. Het bericht is voor laat ik zeggen 75% ontkracht?

herman schreef:
Altijd een zeer sympathieke speler/trainer gevonden, hopelijk knapt hij snel weer op.

Als speler heb ik hem eigenlijk nooit zo sympathiek gevonden. Eerder onderkoeld, koud zelfs. Het leek hem juist geen zak uit te maken hoe mensen over hem dachten. Hij was in die tijd vooral populair puur omdat hij vaak scoorde.
Als trainer toont hij juist weer vaak een heel andere kant. En dan is hij best sympathiek ja.

panjoe (moderator)
Ik vind mensen die het geen zak uitmaakt hoe anderen over hen denken vaak juist sympathiek.

panjoe schreef:
Ik vind mensen die het geen zak uitmaakt hoe anderen over hen denken vaak juist sympathiek.

Ik vind dat ook wel wat hebben hoor. Zo'n arrogante snoever. Maar sympathiek (?) nee. Wel zeer vermakelijk en in ieder geval geen grijze muis. Want daar hebben we er al genoeg van.

Opvallend in hoeverre mensen een volkomen ongefundeerde mening over San Marco menen te moeten hebben. Hij blijft imo een van de weinige mensen die steeds zichzelf is gebleven, introvert, niet echt warm, maar wel wetend wat ie doet.

In een van de leukere lokale kroegen hier staat (wellicht stond - ik ben er een paar jaar niet meer geweest) een (jeugd)vriend van hem regelmatig achter de tap. Wel eens over Marco gehad - was altijd vol respect en ik heb ze wel eens samen gezien. Marco is iemand, een karakter - Marco laat iemand niet snel vallen dat is wat ik begrepen heb, maar Marco - een van de grootste voetballers die we gehad hebben - doet gewoon zijn eigen ding. Vraag Ruud Gullit 'ns wat zijn ding is?

Ruud's ding is toch cashen.

En trouwen en weer scheiden

(waarna de dame in kwestie veelal casht)

Ok, let's rephrase the question: er is een IQ-bank - een benchmark, Bonnie (73) St Claire

1. Wie zit het dichtst bij Bonnie?
2. Wie heeft de beste muzieksmaak?
3. Wat zegt dat ons?

1. Dries Roelvink
2. Orbit
3.Ruud doet alles voor het geld.

Mjuman schreef:
Opvallend in hoeverre mensen een volkomen ongefundeerde mening over San Marco menen te moeten hebben.

Hoezo volkomen ongefundeerd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:45 uur

geplaatst: vandaag om 17:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.