MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
iggy schreef:
(quote)

Hoezo volkomen ongefundeerd?

Waarop baseer jij je menig anders dan op opgedane indrukken? Veel mensen verwarren "zelfbewust" of "introvert/gesloten" met arrogant. Een aantal jaren terug heeft er een uitgebreid artikel over MvB in NRC of VI gestaan - dat weet ik even niet meer - en daar kwamen ook mensen om hen heen uitgebreid aan het woord. Dat gaf wel een ander beeld - vooral ook omdat ik al eerder mensen van Boslust (Utrechts café) heel positief over hem waren. Bedenk ook dat MvB's vader nog geen 2 maanden geleden is overleden.

Mij lijkt het een typisch geval van "do not judge a book by looking at its cover".

Veel artikels over hem gelezen. Wat boeken over hem gelezen. Veel tv intervieuws van hem gezien. Een docu over hem gezien van Hugo Borst. Heb jij die trouwens gezien? Daar kwam toch wel naar boven dat hij ook toneel speelde. Hij deed destijds namenlijk behoorlijk nonchalant over zijn gemiste strafschop tegen Denenmarken op het EK van '92. Maar in werkelijkheid is hij daar behoorlijk kapot van geweest.

Dus geheel ongefundeerd is mijn mening niet.

Die Pelle heeft er vandaag halverwege al weer 2 inliggen voor Southampton.

Ondertussen in Rotterdam ....

Haha, Armenteros scoort ook.

Dat krijg je als je Toornstra op de bank zet. Ongelooflijk.

Psv ook weer terug op aarde.....zucht...

PEC Zwolle is leuk bezig !! Zoet kan mij maar niet overtuigen.

Is er al nieuws over Feyenoord? Iets met Rutten en De Kerst halen?

Mario Been en Bert Van Marwijk zijn beschikbaar.

lennon schreef:
Psv ook weer terug op aarde.....zucht...

Vroeger had een PEC een lek, a.k.a. "De Bolle van Zwolle" - tegenwoordig vindt PEC 't lek: Zoet was niet goed!

Geweldige prestatie van Willem II!!

Die Kongolo was lekker bezig bij de 2-0

Ik was vanavond in de ArenA en het was absoluut huilen. Maargoed, 3 punten, de rest vergeten.

Nee joh, de rest was nou juist uiterst vermakelijk

Martial
Running On Empty schreef:
Dat krijg je als je Toornstra op de bank zet. Ongelooflijk.

Inderdaad..... de beste aankoop en ook de enige goede aankoop dit seizoen zet je op de bank, nee Toornstra mag de 2e helft er in als het leed al is geschied (Feyenoord verdedigde dramatisch in de 1e helft) oftewel heel de 2e helft loop je achter de feiten aan, ben die Rutten nu al kotszat.

Te Vrede is gewoon een aanfluiting in de spits, komt op alle fronten te kort, Immers is alleen maar een harde werker en is voetballend ronduit zwak en dan nog die trage Mathijsen achterin
Het zijn te veel zwakke plekken en als je ook nog spelers heb die de vorm niet hebben ja dan verlies je zelfs van Willem II en met de wedstrijden tegen Sevilla (uit) en Ajax (thuis) in het vooruitschiet tsja.......

De cijfers op de ranglijst liegen niet met een negatief doelsaldo en één van de minst scorende ploegen op dit moment lijkt het mij duidelijk waar de problemen liggen en mag je haast al spreken van een falend Van Geel beleid.

In de rust werden de vele jeugdelftallen gehuldigd n.a.v. hun kampioenschappen en werd er met trots gezegd dat Feyenoord alweer was uitgeroepen tot beste jeugdopleiding...... alleen het levert geen ene moer op, je beste jeugdspeler van vorig seizoen Karsdorp krijgt nu helemaal geen kans meer met al die middenvelders die zijn aangetrokken......

Dit komt als er niets gaat veranderen niet meer goed.

Er moet, dan maar om mee te beginnen, een vervanger komen voor Rutten.
Dan moet de bijl in de selectie.

Het is voor mij ook al enige tijd het failliet van Van Geel en ontslag hier is ook terecht.
Wat er het afgelopen jaar is gebeurd, is geen beleid.
Dan kunnen we het geld dat is verdiend met de verkoop van spelers gebruiken voor het afkopen van hun contracten.

Een weggegooid jaar, nu al, omdat er alleen maar 35 puzzlestukjes liggen maar er geen elftal staat. Van die 35 kunnen er ook nog eens 20 weg en ontbreken er nog 3.
Maar wat er nu bij elkaar loopt is een verschrikking.

Welke trainer is een beetje goed in sudoku's?

Snap ook echt niet dat Feyenoord Vermeer gekocht heeft en dat vervolgens Van Geel die Mulder bekritiseerd op televisie, wat een rare actie. En nu staat Hahn lekker te keepen bij Zwolle, onbegrijpelijk.

Ach ja, ze staan hoger dan vorig jaar rond deze tijd. En die Kazim liet toch wel aardige dingen zien.

Hapje, drankje, beetje vuurwerk, lekker zonnetje en een bloedeloze 0-0 vandaag in de Galgenwaard bij FCUtrecht-ADO.

Martial
Hapje, drankje, beetje vuurwerk, lekker zonnetje en een bloedeloze 0-0 vandaag in de Galgenwaard bij FCUtrecht-ADO.

Oftewel wat wil een mens nog meer

Kan je beter thuis verliezen met 1-2 zie je tenminste nog doelpunten..... met als gevolg een mooie 14e plek met 2 lekkere potjes in het vooruitschiet, maar meedoen om het kampioenschap blijft onverminderd de doelstelling

Martial schreef:
Oftewel wat wil een mens nog meer

Kan je beter thuis verliezen met 1-2 zie je tenminste nog doelpunten..... met als gevolg een mooie 14e plek met 2 lekkere potjes in het vooruitschiet, maar meedoen om het kampioenschap blijft onverminderd de doelstelling

Ach wij hoeven niet mee te doen om die race of welke andere race ook en hopen gewoon op leuke aanvallende potjes. Dat was het vandaag onvoldoende. Het was niet goed, het was niet slecht maar toch gaf deze pot weinig voldoening. Wij missen een afmaker, zeg maar een type ehhhh ...... Pelle.

Gelukkig is vanaf volgende week Boymans beschikbaar thuis tegen Groningen.

Martial

Ach wij hoeven niet mee te doen om die race of welke andere race ook en hopen gewoon op leuke aanvallende potjes. Dat was het vandaag onvoldoende. Het was niet goed, het was niet slecht maar toch gaf deze pot weinig voldoening. Wij missen een afmaker, zeg maar een type ehhhh ...... Pelle.

Gelukkig is vanaf volgende week Boymans beschikbaar thuis tegen Groningen.

Dat weet ik wel ROE dat voor Utrecht andere doelstellingen gelden en mijn antwoord was ook niet lullig bedoeld (misschien dat het zo over kwam?) maar was het met veel cynisme naar m'n eigen club toe.

En mijn Feyenoord mist wel meer dan alleen een afmaker...

Ondertussen in Manchester

wat is het toch een lieverd!

Blind speelde een goede pot vandaag. Kwam zelfs bijna op het scorebord te staan door een goed schot op goal, waarna Falcao bijna uit de rebound scoorde.

De overwinning in de Vuelta van Contador verdient toch wel enige aandacht, vind ik. Hoewel ik, omdat een mens nu eenmaal ook moet werken , niet veel heb gezien dit jaar, was het qua startveld een genot, waar eigenlijk alleen Nibali ontbrak.

Het blijft toch een ongekende prestatie om een paar maandjes na een gebroken scheenbeen vrij onbedreigd en duidelijk als de beste naar de eindoverwinning te gaan. Duidelijk de beste klimmer. De Spanjaarden (Valverde en Rodriguez) en Froome probeerden het wel, maar kwamen simpelweg te kort. Blijf het onwaarschijnlijk vinden; Contador beweerde vooraf ook niet voor het klassement te gaan. Verdenk Riis toch ook wel van dit tactisch allemaal slim aangepakt te hebben, om de verwachtingen omtrent Contador laag te houden. je zou toch bijna denken dat die breuk wel wat meegevallen moet zijn...

Een sterke rentree van Gesink ook. Hij moest helaas terug naar huis, omdat zijn zwangere vrouw gezondsheidsklachten had, maar hij reed verder sterker dan ik verwacht had. Had anders zeker top 10 gestaan, wat ook wel meteen het maximum voor hem was. Ook het uitvallen van Quintana was sneu.
Kelderman heeft goede ervaring opgedaan en meteen even gemerkt hoe lastig het is om twee grote ronden top 10 te rijden in een jaar. Hij komt er wel, maar denk echt dat het goed is dat hij dit meemaakt in zijn ontwikkeling en slecht heeft hij zeker niet gereden.
Nog het WK (met een niet bijster interessant parcours) en de Ronde van Lombardije en dan zijn de mooiste koersen weer geweest voor dit jaar.

Gisteren Parma - AC Milan 4-5

Alla de grote Luc Nilis

panjoe (moderator)
Geweldige goal, ja, ik ging ook gelijk weer een filmpje met goals van Nilis opzoeken. Toen ik een klein jochie was, halverwege de jaren '90, was hij mijn favoriete voetballer.

herman schreef:
Ach ja, ze staan hoger dan vorig jaar rond deze tijd. En die Kazim liet toch wel aardige dingen zien.

Dat zijn vergelijkingen van niets. Dan zou je nog eerder de gespeelde wedstrijden met elkaar moeten vergelijken. Thuis 3 gespeeld 1 punt, dat mag echt never nooit als Feyenoord zijnde.

We missen scorend vermogen. Al zouden Boëtius en Manu het normaal gesproken moeten kunnen, lukt het Kazim ineens wel om veel te scoren en kan Toornstra er zomaar 14 maken in de Eredivisie. Vanaf nu een middenveld met Clasie, El Ahmadi en Toornstra (Immers nooit meer), dan hebben we in ieder geval 9 van de 10 x het middenveld in handen.

Nicolage Rico schreef:
We missen scorend vermogen. Al zouden Boëtius en Manu het normaal gesproken moeten kunnen, lukt het Kazim ineens wel om veel te scoren en kan Toornstra er zomaar 14 maken in de Eredivisie. Vanaf nu een middenveld met Clasie, El Ahmadi en Toornstra (Immers nooit meer), dan hebben we in ieder geval 9 van de 10 x het middenveld in handen.

Je klinkt een beetje als Rinus Michels t.t.v. de EK '88 - "hebben (...) we het middenveld in handen" - heb jij soms Sun Tzu - The Art of War gelezen?

Bonk schreef:
je zou toch bijna denken dat die breuk wel wat meegevallen moet zijn...

Dat was ook het geval. Hij heeft zelfs nog op hoogte kunnen trainen voor de Vuelta. Prachtige Vuelta was het!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:02 uur

geplaatst: vandaag om 02:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.