Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2014, 13:05 uur
Beetje klasse en een beetje toeval. Wel erg leuk om te zien.
0
geplaatst: 21 september 2014, 16:19 uur
Ongelooflijk wat een voetbal heb ik de afgelopen 2 weken mogen zien!
Kan me niet herinneren zoveel leuke wedstrijden in zo'n korte periode te hebben gezien.
Een hele leuke klassieker met een super Feyenoord in de 1e helft.
Leicester-Utd. 5-3
Dortmund-Arsenal 2-0
Parma-Milan 4-5
Arsenal-City 2-2
Chelsea-Swansea 4-2
En dan zometeen nog Chelsea-City
Kan me niet herinneren zoveel leuke wedstrijden in zo'n korte periode te hebben gezien.
Een hele leuke klassieker met een super Feyenoord in de 1e helft.
Leicester-Utd. 5-3
Dortmund-Arsenal 2-0
Parma-Milan 4-5
Arsenal-City 2-2
Chelsea-Swansea 4-2
En dan zometeen nog Chelsea-City
0
geplaatst: 21 september 2014, 16:38 uur
Ben echt blij dat Feyenoord Guidetti niet heeft gekocht.
Stel je voor, dat je iemand per ongeluk aantrekt die de bal af en toe in het netje weet te leggen.....
Nee, dit is echt beter. Echte afmakers.
Stel je voor, dat je iemand per ongeluk aantrekt die de bal af en toe in het netje weet te leggen.....
0
geplaatst: 21 september 2014, 16:39 uur
Wat is dit een matig Ajax zeg. Als ploegen de kansen af gaan maken is het hooguit middenmoot.
0
geplaatst: 21 september 2014, 16:48 uur
musician schreef:
Ben echt blij dat Feyenoord Guidetti niet heeft gekocht.
is dat die reserve van Celtic. Maar met alle respect hoe verzuurd kun je zijn. Zo goed heeft Feyenoord de laatste tig jaar niet tegen Ajax gespeeld, geheel 90 minuten overklast. 3 keer de lat in de 1 ste 10 minuten. Pure pech. Gelukkig kregen ze in het stadion een staande ovatieBen echt blij dat Feyenoord Guidetti niet heeft gekocht.
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:20 uur
vigil schreef:
is dat die reserve van Celtic. Maar met alle respect hoe verzuurd kun je zijn. Zo goed heeft Feyenoord de laatste tig jaar niet tegen Ajax gespeeld, geheel 90 minuten overklast. 3 keer de lat in de 1 ste 10 minuten. Pure pech. Gelukkig kregen ze in het stadion een staande ovatie
is dat die reserve van Celtic. Maar met alle respect hoe verzuurd kun je zijn. Zo goed heeft Feyenoord de laatste tig jaar niet tegen Ajax gespeeld, geheel 90 minuten overklast. 3 keer de lat in de 1 ste 10 minuten. Pure pech. Gelukkig kregen ze in het stadion een staande ovatie
Drie punten (tegen Ajax) en af en toe een doelpuntje zou voor de verandering helemaal niet gek zijn.
Je koopt er helemaal niks voor, een beetje aardig spel (dat is trouwens ook voor het eerst, dit seizoen) ik durf de stand niet meer aan te zetten. Ik weet het al zo'n beetje uit mijn hoofd.
Er bestaat niet zoiets als pech, het hoort allemaal tot afdwingen. Natuurlijk is het schaamteloos wat Ajax laat zien, ver beneden alle niveau. Dat is overigens ook niets nieuws. Maar Feyenoord heeft daar helemaal niets aan.
Terwijl de wedstrijd met een beetje spits misschien nog leuk had kunnen kantelen.
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:23 uur
Ik vond Kazim best aardig spelen al had die ene kans er natuurlijk ingemoeten
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:30 uur
Had Vermeer die vrije trap niet moeten hebben, van zo'n afstand?
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:33 uur
Ik hoorde vandaag in de auto dat Vermeer nog nooit in de Kuip heeft gewonnen.
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:39 uur
Tja. Paar klassen beter dan Ajax (zeker in de 1e helft), maar nog niet winnen. 8 (!!) 100% kansen en 0 x scoren. Only by Feyenoord.
Lichtpuntjes: Kazim en Toornstra ipv Immers.
Lichtpuntjes: Kazim en Toornstra ipv Immers.
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:42 uur
vigil schreef:
(quote)
is dat die reserve van Celtic. Maar met alle respect hoe verzuurd kun je zijn. Zo goed heeft Feyenoord de laatste tig jaar niet tegen Ajax gespeeld, geheel 90 minuten overklast. 3 keer de lat in de 1 ste 10 minuten. Pure pech. Gelukkig kregen ze in het stadion een staande ovatie Feyenoord is de laatste 8 jaar maar 1 x minder geweest tegen Ajax in de Kuip (seizoen 2010/2011).
Maar het verschil is zelden zo groot geweest, inderdaad. Toen ze met 4-2 wonnen (3 x Guidetti
) vond ik ze ook wel stukken beter.
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Tja. Paar klassen beter dan Ajax (zeker in de 1e helft), maar nog niet winnen.
.
Tja. Paar klassen beter dan Ajax (zeker in de 1e helft), maar nog niet winnen.
.
Dat vond Frank de Boer ook.
De reporter van langs de lijn (Hugo Borst?) had het er over dat 8-2 een terechtere uitslag was geweest

0
Martial
geplaatst: 21 september 2014, 17:48 uur
Hoeveel pech (Feyenoord) en hoeveel geluk (Ajax) je kan hebben was vanmiddag allemaal te zien in de Kuip, Feyenoord speelde heel behoorlijk (vooral 1e helft) in de 2e helft werd het toch wel wat minder en dan de bal die er gewoonweg niet in wilde aan de kant van Feyenoord en ja dan speelt Ajax niet al te best dan komt altijd wel weer het nodige geluk om de hoek kijken bij die club.
Genoten van het centrum Van Beek/Kongolo (eindelijk Mathijsen op de bank) vooral Van Beek strooide weer heerlijk met crosspasses, al zit er elke wedstrijd toch nog wel een foutje bij hem in, maar ja dat mag nog als je jong bent, Kazim is een hele verbetering vergeleken met Te Vrede, Nelom en Schaken waren de minste deze middag.
Hoogtepunt was de wissel van El Ahmadi, wat een hopeloze k*tdraver is dat toch.
Maar ja weer 0 punten en dan speel je weer is goed en als dat zelfs geen puntje oplevert waar het er 3 hadden moeten zijn gaat het zorgelijk worden en uit het doelsaldo van 4-6 is het meer dan duidelijk waar het aan schort en is Feyenoord op dit moment gewoon een degradatiekandidaat, het kan verkeren....
Genoten van het centrum Van Beek/Kongolo (eindelijk Mathijsen op de bank) vooral Van Beek strooide weer heerlijk met crosspasses, al zit er elke wedstrijd toch nog wel een foutje bij hem in, maar ja dat mag nog als je jong bent, Kazim is een hele verbetering vergeleken met Te Vrede, Nelom en Schaken waren de minste deze middag.
Hoogtepunt was de wissel van El Ahmadi, wat een hopeloze k*tdraver is dat toch.
Maar ja weer 0 punten en dan speel je weer is goed en als dat zelfs geen puntje oplevert waar het er 3 hadden moeten zijn gaat het zorgelijk worden en uit het doelsaldo van 4-6 is het meer dan duidelijk waar het aan schort en is Feyenoord op dit moment gewoon een degradatiekandidaat, het kan verkeren....

0
geplaatst: 21 september 2014, 17:52 uur
Rudi S schreef:
De reporter van langs de lijn (Hugo Borst?) had het er over dat 8-2 een terechtere uitslag was geweest
(quote)
Of 4-1. Alle kansen gaan er nooit in. Hoewel er naast die 8 grote kansen nog meer mogelijkheden waren.
Feyenoord club met de meeste schoten en minste doelpunten | Feyenoord nieuws | FR12.nl
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:54 uur
Ik ben blij dat je die knipoog er nog achteraan zet, anders had ik nog gedacht dat je het serieus meende.
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:58 uur
Van Gaal gaat ook lekker met Man U, 1-3 voorstaan en 5-3 verliezen 

0
Martial
geplaatst: 21 september 2014, 18:07 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik ben blij dat je die knipoog er nog achteraan zet, anders had ik nog gedacht dat je het serieus meende.
De stand op de ranglijst liegt niet Rico, ik wil er ook graag meer van maken, maar ja....
Volgende week tegen GAE (uit) moeten er toch echt punten gepakt gaan worden.
0
geplaatst: 21 september 2014, 18:13 uur
Martial schreef:
De stand op de ranglijst liegt niet Rico, ik wil er ook graag meer van maken, maar ja....
(quote)
Teletekst journalistiek.
Feyenoord heeft het materiaal voor een top 5 plek. Tegen Twente, Ajax en Utrecht zit het totaal niet mee.
Er moeten eerst vastigheden komen. Denk dat die er nu wel zijn na vandaag. Kazim basis, middenveld met El Ahmadi, Clasie en Toornstra. Kongolo centraal achterin met van Beek. Nu nog een vervanger voor Nelom zien te regelen.

0
geplaatst: 21 september 2014, 18:18 uur
Ja maar met Rutten wordt het nooit wat, denk dat het linkerrijtje halen het hoogste doel moet worden. 
El Ahmadi kan er echt helemaal niks van trouwens.

0
geplaatst: 21 september 2014, 18:23 uur
trebremmit schreef:
Ja maar met Rutten wordt het nooit wat, denk dat het linkerrijtje halen het hoogste doel moet worden.

Tot nu toe is het nog de El Ahmadi van de eerste seizoenen bij Feyenoord. In zijn laatste seizoen bij Feyenoord was hij zo'n beetje de beste speler van de Eredivisie.
0
geplaatst: 21 september 2014, 18:29 uur
Daar denken ze nu bij Deportivo La Coruña. toch anders over.
0
geplaatst: 21 september 2014, 19:11 uur
Lampard scoort vlak voor tijd als invaller voor City de 1-1 tegen Chelsea. 

0
Hendrik68
geplaatst: 21 september 2014, 19:30 uur
En dan zo lekker demonstratief niet juichen. Kotsmisselijk wordt je daar van. Dat zogenaamde respect voor je oude club. Je kunt het ook respectloos naar je huidige werkgever noemen. Ik vind dat op niet juichen tegen je oude club direct rood moet komen te staan. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.