Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2014, 20:28 uur
Running On Empty schreef:
Ik vond Feyenoord erg sterk en gedreven spelen gisteren tegen FC Utrecht en als ze dat woensdag ook kunnen opbrengen zie ik ze nog wel winnen in de Arena.
(quote)
Ik vond Feyenoord erg sterk en gedreven spelen gisteren tegen FC Utrecht en als ze dat woensdag ook kunnen opbrengen zie ik ze nog wel winnen in de Arena.
Als ze woensdag zo spelen als zondag, wint Feyenoord absoluut. Helaas speel je dat soort wedstrijden niet zo vaak, misschien maar 1 om de paar jaar... (een hele wedstrijd).
0
geplaatst: 20 januari 2014, 21:18 uur
iggy schreef:
Dan ook maar hopen dat Ajax zo slecht speelt als Utrecht.
Dan ook maar hopen dat Ajax zo slecht speelt als Utrecht.
Verdedigend was Utrecht zwak, maar Feyenoord speelde erg sterk, met vloeiende combinaties en bijna alles lukte - op het benutten van de meeste kansen na.
Koeman tekent voor een jaartje bij, zo goed als zeker. Mooi.
0
geplaatst: 20 januari 2014, 21:33 uur
iggy schreef:
Ik heb die wedstrijd tegen Utrecht pas vanavond kunnen aanschouwen (bvn). En dat knullig verdedigen van Utrecht deed me werkelijk pijn aan mijn ogen. Wat een geklungel daar achterin. Tuurlijk staat die uitslag. Maar Feyenoord werd wel erg eenvoudig in het zadel geholpen.
Ik heb die wedstrijd tegen Utrecht pas vanavond kunnen aanschouwen (bvn). En dat knullig verdedigen van Utrecht deed me werkelijk pijn aan mijn ogen. Wat een geklungel daar achterin. Tuurlijk staat die uitslag. Maar Feyenoord werd wel erg eenvoudig in het zadel geholpen.
Klopt. Ik heb het al een paar keer gezegd, het is gatenkaas achterin bij FC Utrecht dit jaar (door het vertrek van bepalende spelers) en daarom kunnen we niet stunten want topploegen weten daar wel raad mee. Daarom verloren we ook van een stel Luxemburgers in Juli. Helaas pindakaas, wij moeten de punten pakken tegen de middenmoters en lager. Plek 8 is het maximaal haalbare met een beetje geluk. Neemt niet weg dat Feyenoord echt goed speelde gisteren. Ik hoop dan maar op een klein stuntje van FC Utrecht tegen Ajax over 2 weken. En de beker, wie weet. Als we woensdag bij NEC winnen staan we zomaar in de halve finale. Loot je dan een leuke thuiswedstrijd voor de halve finale dan kan het seizoen toch nog mooi worden met een bekerfinale.
0
geplaatst: 20 januari 2014, 21:42 uur
Het seizoen lijkt me al mooi. Met die voorzitter van jullie. Zo maar even miljoenen en miljoenen kwijtschelden. Van Seumeren is het menneke daar in Utrecht en terecht!!
0
geplaatst: 21 januari 2014, 13:45 uur
Wuuut! Wawrinka vs. Berdych in de halve finale (waar Djokovic vs. Ferrer werd verwacht). En Wawrinka en Berdych waren ook precies de twee spelers waar ik voor mijn pool (op sportpools.net) mijn hoop op had gevestigd. Jammer dat ik de Djokovic vs. Wawrinka niet heb kunnen zien (late avond gehad).
0
geplaatst: 21 januari 2014, 13:53 uur
Stan The Man! Jammer alleen dat Nadal nu 100% zeker het toernooi gaat winnen.
0
geplaatst: 21 januari 2014, 14:14 uur
Dit is wel even zwaar balen. Het was een geweldige wedstrijd, maar Novak had hem natuurlijk wel moeten winnen. Het zou leuk zijn als Federer wint van Murray, hij speelde echt goed de laatste wedstrijd. Maar Federer wint nooit van Nadal. Ik hoop dat Wawrinka dit niveau nog twee wedstrijden vol kan houden en hij ook van Nadal wint. Ik ga echt huilen als Nadal het record van Federer haalt namelijk. 

0
geplaatst: 21 januari 2014, 14:36 uur
Idem. Federer had ik gisteren wel gezien en dat was inderdaad erg indrukwekkend. Van mij mag het een Zwitserse finale worden. Al zal ik toch echt op dit moment al mijn geld op Nadal zetten.
0
Martial
geplaatst: 21 januari 2014, 15:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Als ze woensdag zo spelen als zondag, wint Feyenoord absoluut. Helaas speel je dat soort wedstrijden niet zo vaak, misschien maar 1 om de paar jaar... (een hele wedstrijd).
Daar zeg je weer zoiets ALS
maar mocht Feyenoord winnen van Ajax is dat meegenomen, maar aangezien Feyenoord niet vaak wint daar verwacht ik eerlijk gezegd niet dat Feyenoord gaat winnen morgenavond en wat mij betreft win ik liever van ze op 2 maart in onze eigen Kuip.Hoop wel dat Boëtius fit is, want dat scheelt toch wel een slok op een borrel moet ik zeggen, anders zit je weer met die trage Goossens opgescheept......
Van Rhijn zal wel hopen dat Boëtius niet meedoet morgenavond

0
geplaatst: 22 januari 2014, 21:38 uur
Pfft Mathijsen. Tot die domme actie hadden ze Ajax in de tang, geen kans gehad. Daarna geloofde Ajax er weer in. Gelukkig zonder schade de rust gehaald, nu hopen dat Feyenoord de 2e helft zo kunnen beginnen als de eerste. Misschien dat Vermeer wel weer een handje wil helpen 

0
geplaatst: 22 januari 2014, 22:12 uur
Hoe motten ze anders voorkomen dat het gras opgevroten wordt door veganisten - of mot Pelle anders een lihan-boutje kwijtraken 

0
geplaatst: 22 januari 2014, 22:54 uur
Zo zonde dit. Tot de 1-1 was Ajax nergens, maar op basis van de 2e helft verdiende overwinning voor Ajax. Mathijsen mag bij zichzelf ten rade gaan hoe iemand met zo veel ervaring zo'n cruciale fout kan maken en Armenteros mogen ze linea recta terugsturen naar Brussel, die heb ik al tijden niks goeds zien doen...
0
geplaatst: 22 januari 2014, 23:12 uur
Feyenoord was na de 2-1 niets meer, maar gaf daarvoor amper wat weg. De domme fout van Mathijsen was de aanleiding van het verlies van Feyenoord. Erg onnodig, in de eerste 30-35 minuten had Feyenoord uit kunnen en moeten lopen naar de 0-2.
Erg onnodig. Gelukkig is het de beker maar.
Erg onnodig. Gelukkig is het de beker maar.
0
geplaatst: 22 januari 2014, 23:30 uur
Ja gelukkig is het de beker maar?
Het kleurloze seizoen van FC Utrecht is vanavond nog een stukje kleurlozer geworden na een absolute wanprestatie.
Ik ga maar de hele nacht It's Over van Electric Light Orchestra draaien
Het kleurloze seizoen van FC Utrecht is vanavond nog een stukje kleurlozer geworden na een absolute wanprestatie.
Ik ga maar de hele nacht It's Over van Electric Light Orchestra draaien

0
geplaatst: 22 januari 2014, 23:49 uur
Wel kans op een prijsje en leuk om naar de finale te gaan in de Kuip als Feyenoord die bereikt, maar heel erg vind ik het niet. Ik vind het erger dat het tegen Ajax is.
Herkansing in maart, in de Kuip.
Herkansing in maart, in de Kuip.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 00:25 uur
En ja hoor, AZ loot maar weer eens Ajax. Vier seizoenen op rij
Hopelijk loopt dat net zo goed af als de laatste twee jaren.
En dit jaar zijn de regels toch zo gewijzigd dat NEC of PEC de finale moet winnen om Europees voetbal te halen? Ik hoop het in ieder geval wel, want beiden zie ik liever niet een ticket pakken.
Hopelijk loopt dat net zo goed af als de laatste twee jaren.En dit jaar zijn de regels toch zo gewijzigd dat NEC of PEC de finale moet winnen om Europees voetbal te halen? Ik hoop het in ieder geval wel, want beiden zie ik liever niet een ticket pakken.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 00:41 uur
Teunnis schreef:
Hopelijk loopt dat net zo goed af als de laatste twee jaren.
Hopelijk loopt dat net zo goed af als de laatste twee jaren. 2011/2012 alle geluk van de wereld, vorig seizoen een complete off-day van Ajax. Ik zie ze niet nogmaals verrassen, al weet je het natuurlijk nooit met die clown in de goal en De Boer die een hoop spelers rust geeft.
Teunnis schreef:
En dit jaar zijn de regels toch zo gewijzigd dat NEC of PEC de finale moet winnen om Europees voetbal te halen? Ik hoop het in ieder geval wel, want beiden zie ik liever niet een ticket pakken.
Jammer van de loting inderdaad. De regels veranderen helaas pas met ingang van seizoen 2015/2016. Ik zie het ook absoluut niet graag dat NEC of PEC Europa in gaat, want dat gaat weer flink wat punten kosten voor de Europese ranglijst.
Dit betekent echter niet dat ik op de hand van AZ ben.
Het wordt weer eens tijd dat de beste club van Nederland de dubbel wint.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 01:06 uur
Gretz schreef:
2011/2012 alle geluk van de wereld, vorig seizoen een complete off-day van Ajax. Ik zie ze niet nogmaals verrassen, al weet je het natuurlijk nooit met die clown in de goal en De Boer die een hoop spelers rust geeft.
(quote)
2011/2012 alle geluk van de wereld, vorig seizoen een complete off-day van Ajax. Ik zie ze niet nogmaals verrassen, al weet je het natuurlijk nooit met die clown in de goal en De Boer die een hoop spelers rust geeft.
AZ heeft een nog veel grotere clown op doel staan.
(quote)
Jammer van de loting inderdaad. De regels veranderen helaas pas met ingang van seizoen 2015/2016. Ik zie het ook absoluut niet graag dat NEC of PEC Europa in gaat, want dat gaat weer flink wat punten kosten voor de Europese ranglijst.
Het wordt weer eens tijd dat de beste club van Nederland de dubbel wint. Extra reden om voor AZ te juichen

0
Martial
geplaatst: 23 januari 2014, 09:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord was na de 2-1 niets meer, maar gaf daarvoor amper wat weg. De domme fout van Mathijsen was de aanleiding van het verlies van Feyenoord. Erg onnodig, in de eerste 30-35 minuten had Feyenoord uit kunnen en moeten lopen naar de 0-2.
Ja en dan hadden ze waarschijnlijk nog niet gewonnen van Ajax, want die voetballen toch vaak "makkelijker" dan Feyenoord en zoals wel vaker stelt een Clasie wel heel vaak teleur in een "grote" wedstrijd, heb je nog een Immers die alleen maar in de wegloopt op het middenveld en dan heeft Ajax ook nog is zijn elftal op een paar plaatsen gewijzigd en dan nog weet Feyenoord geen goed resultaat te halen en bij Feyenoord zit ook niemand op de bank die de wedstrijd kan doen kantelen omdat er pure middelmaat op de bank zit.
Zolang Feyenoord nog in de schulden zit en het moet doen met middelmatige aankopen of transfervrije spelers hoef je de komende jaren echt geen wonderen te verwachten, het is niet anders voorlopig.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 09:34 uur
Thorgan Hazard wint de gouden schoen en dat verbaast niemand, want hij was veruit de beste voetballer in België in 2013. Benieuwd waar hij volgend seizoen zal spelen, denk dat hij de Belgische competitie best achter zich laat.
En United blijft zitten in de hoek waar de klappen vallen: uitgeschakeld in de halve finale van de Leaugue Cup tegen Sunderland nota bene. In een van de zwakste strafschoppenreeksen ooit maar liefst 4 penalty's gemist (tov 3 door Sunderland).
Maar kijk, volgens de BBC gaat Mata naar United voor een slordige 37m pond. United is dit seizoen immers geen concurrentie meer voor de titel voor Chelsea, maar als dit nieuws klopt doet het op lange termijn wel een erg goede aankoop denk ik.
En United blijft zitten in de hoek waar de klappen vallen: uitgeschakeld in de halve finale van de Leaugue Cup tegen Sunderland nota bene. In een van de zwakste strafschoppenreeksen ooit maar liefst 4 penalty's gemist (tov 3 door Sunderland).
Maar kijk, volgens de BBC gaat Mata naar United voor een slordige 37m pond. United is dit seizoen immers geen concurrentie meer voor de titel voor Chelsea, maar als dit nieuws klopt doet het op lange termijn wel een erg goede aankoop denk ik.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 10:15 uur
Gretz schreef:
Het wordt weer eens tijd dat de beste club van Nederland de dubbel wint.
(quote)
(quote)
Het wordt weer eens tijd dat de beste club van Nederland de dubbel wint. Want PSV, Vitesse en Feyenoord hebben dit seizoen zoveel Europese punten gehaald?
0
Hendrik68
geplaatst: 23 januari 2014, 11:21 uur
En NEC is toch een van de weinige clubs in den lande die kunnen zeggen dat ze ooit met 2-0 voorkwamen tegen Barcelona in de Europacup. Barcelona won uiteindelijk in de Goffert door een geweldig eigen doelpunt van Eric van Rossum. Ben Klein Goldewijk in Nou Camp, dat waren nog eens tijden.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 11:52 uur
Chungking schreef:
Thorgan Hazard wint de gouden schoen en dat verbaast niemand, want hij was veruit de beste voetballer in België in 2013. Benieuwd waar hij volgend seizoen zal spelen, denk dat hij de Belgische competitie best achter zich laat.
Hij is van Chelsea, dus dat is niet zo moeilijk te raden

0
geplaatst: 23 januari 2014, 12:01 uur
Hmmm van Zulte naar Chelsea lijkt me een te grote stap, denk dat ze hem best nog een jaar uitlenen aan een subtopper in een betere competitie.
Dat scoutingsapparaat van Chelsea heeft het toch weer goed gedaan: Thorgan voor een schamele 1 miljoen gekocht, daar gaan ze ooit een veelvoud voor terugkrijgen.
Dat scoutingsapparaat van Chelsea heeft het toch weer goed gedaan: Thorgan voor een schamele 1 miljoen gekocht, daar gaan ze ooit een veelvoud voor terugkrijgen.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 12:28 uur
Het scouting team van Chelsea draait overuren. Chelsea heeft bijkans meer spelers elders gestald dan ze momenteel in de selectie hebben zitten. Veel van die spelers halen Chelsea dan ook nooit. Zelfs De Bruyne heeft het niet gehaald, dat was toch een veelbelovende speler. Vrees dan ook het ergste voor Van Ginkel. Tenzij Mourinho het echt in hem ziet zitten natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.