Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 23:47 uur
Kill_illuminati schreef:
Eerder deze week vielen Pelle en Koeman al in de prijzen door respectievelijk de awards voor beste speler en manager te winnen van de EPL. .
(quote)
Eerder deze week vielen Pelle en Koeman al in de prijzen door respectievelijk de awards voor beste speler en manager te winnen van de EPL. .
Ik mag die Pelle wel, ook best een speler om voor naar een wedstrijd te gaan.
Echt ook een geweldige start, maaaaaaaaaaar die heeft toch dik in de schaduw van Diego Costa gespeeld deze eerste maanden.
0
geplaatst: 19 oktober 2014, 00:03 uur
Costa was de beste speler van augustus, daarna is hij wel iets teruggevallen. Door blessures ook.
0
geplaatst: 19 oktober 2014, 08:42 uur
En dan heeft Southampton slechts een schijntje betaald voor Pelle, afgezet tegen de bedragen die zij zelf hebben binnengehaald voor menige "topper" die ze hebben verkocht.
Ik werd uitgelachen toen ik schreef dat Feyenoord 20 miljoen voor hem moest vragen, maar volgens mij was dit nog helemaal niet zo'n gek bedrag. Als het dan 15 miljoen zou zijn geworden, okee. Wat Pelle op dit niveau in Engeland laat zien hadden weinigen voor mogelijk gehouden. Maar het talent moet wel worden herkend.
Het is echt bizar, dat men Pelle tot z'n 27e heeft laten "aanmodderen" bij diverse clubs. Het zegt natuurlijk ook wel wat over Koeman, dat hij de speler tot dit niveau heeft weten te krijgen, ook mentaal.
Ik werd uitgelachen toen ik schreef dat Feyenoord 20 miljoen voor hem moest vragen, maar volgens mij was dit nog helemaal niet zo'n gek bedrag. Als het dan 15 miljoen zou zijn geworden, okee. Wat Pelle op dit niveau in Engeland laat zien hadden weinigen voor mogelijk gehouden. Maar het talent moet wel worden herkend.
Het is echt bizar, dat men Pelle tot z'n 27e heeft laten "aanmodderen" bij diverse clubs. Het zegt natuurlijk ook wel wat over Koeman, dat hij de speler tot dit niveau heeft weten te krijgen, ook mentaal.
0
Martial
geplaatst: 19 oktober 2014, 10:26 uur
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord, tja zo onnodig weer om het spannend te maken. Prima eerste helft, matige tweede. Kazim liet weer zien geen spits te zijn.
Feyenoord, tja zo onnodig weer om het spannend te maken. Prima eerste helft, matige tweede. Kazim liet weer zien geen spits te zijn.
Feyenoord, tja.... die woorden zal je dit seizoen nog wel vaker gaan gebruiken

Je club zien winnen en toch met een ontevreden gevoel huiswaarts keren, waar een uitslag van 6 of 7-1 niet meer dan normaal geweest zou zijn tegen Heracles bleef het nu 2-1, wat een kansen mist dit Feyenoord toch steeds en dat is nog steeds een gebrek aan scorend vermogen en Kazim mist gewoonweg de specifieke eigenschappen die een centrumspits hoort te hebben, aan zijn werklust ligt het niet, maar dat hakkie hier en hakkie daar heb ik nu wel gezien.
0
geplaatst: 19 oktober 2014, 15:44 uur
Ik vond Toornstra erg goed (hij had er wel 2 moeten maken maar dat hadden zo'n beetje alle Feyenoordspelers), hij werkte zich ook nog eens een ongeluk. Ik zie geen enkele reden om hem niet ipv Immers achter de spits te plaatsen want qua werkvermogen ontlopen deze twee spelers elkaar niets qua voetbalkwaliteiten dan weer wel...
0
Martial
geplaatst: 19 oktober 2014, 16:18 uur
Toornstra is een topaankoop en werd gisteren niet voor niets tijdens de wedstrijd toegezongen, zijn werklust en inzet is een voorbeeld voor anderen, nog wel wat ongelukkig in zijn afronding, maar dat kan ook te maken hebben met zijn positie, waar die eigenlijk op de plaats van Immers hoort te spelen en dan heb je ook nog Karsdorp die daar ook kan spelen kortom allemaal luxe problemen, de reservebank is sowieso sterker dan vorig seizoen.
0
geplaatst: 19 oktober 2014, 17:25 uur
Zulte-Waregem wint eindelijk nog eens
Blijven verder doen jongens. We komen er wel!!!
Bij Standard Luik gaan ze Ron Jans toch stillaan beginnen missen.....
Dieptepunt voor Standard na nieuw verlies en supportersrelle... - De Standaard
Blijven verder doen jongens. We komen er wel!!!Bij Standard Luik gaan ze Ron Jans toch stillaan beginnen missen.....
Dieptepunt voor Standard na nieuw verlies en supportersrelle... - De Standaard
0
geplaatst: 19 oktober 2014, 17:34 uur
Ondertussen jaagt Sneijder in Turkije twee keer geweldig de bal in het net. Waarom laat ie dit bij Oranje bijna nooit meer zien?
Sneijder, doppietta pazzesca: derby al Galatasaray - Video Gazzetta.it - video.gazzetta.it
Sneijder, doppietta pazzesca: derby al Galatasaray - Video Gazzetta.it - video.gazzetta.it
0
geplaatst: 19 oktober 2014, 17:39 uur
Tja, ik had dat filmpje ook al gezien.
Bij het 2e doelpunt mag hij wel heel gemakkelijk opkomen, een stuk daarvoor heeft hij ook al vrij veld gehad.
Maar mooie doelpunten en in een belangrijke pot.
Bij het 2e doelpunt mag hij wel heel gemakkelijk opkomen, een stuk daarvoor heeft hij ook al vrij veld gehad.
Maar mooie doelpunten en in een belangrijke pot.
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 20:56 uur
Rudi S schreef:
Wat wil je? Fenerbahce staat al bijna 40 minuten met 10 man, Sneijder maakte net daarvoor de 1-0 en ze zijn dus zowel fysiek als mentaal kapot. Vervolgens doet de verdediging van Fenerbahce eigenlijk alles goed. Van de 100 keer schiet Sneijder die bal er misschien 2 of 3 keer in vanaf die positie met drie man voor zich.Bij het 2e doelpunt mag hij wel heel gemakkelijk opkomen, een stuk daarvoor heeft hij ook al vrij veld gehad.
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 23:41 uur
Na een enerverende derby, die waarschijnlijk alleen maar echt leeft in Friesland (en bij verdwaalde Friezen zoals mij), met een toch wel teleurstellend resultaat (2-0 voor was het!), wil ik ook wel even de aandacht vestigen op de gigantische voorbereiding, die sommige fans toch in het werk stellen om geweldige tifo's te organiseren in stadions. Ik snap dat het Friese gehalte hoog is, maar het gaat me nog meer om dat mensen bereid zijn om hier uren werk in te steken en dat dan dit het (mooie) resultaat is. Daar mag men terecht 'grutsk' (zie rechts, Fries voor trots) op zijn:
http://www.feanfans.nl/fotos/1415/heecam/panorama.jpg
http://www.feanfans.nl/fotos/1415/heecam/panorama.jpg
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 15:34 uur
Pelle weer een dagje terug in de kuip vandaag, Boëtius geniet er schijnbaar erg van 
http://images0.tcdn.nl/telesport/article23228017.ece/BINARY/q/pelle.jpg
Pelle verrast Feyenoorders | Feyenoord | Telegraaf.nl

http://images0.tcdn.nl/telesport/article23228017.ece/BINARY/q/pelle.jpg
0
Martial
geplaatst: 21 oktober 2014, 15:49 uur
Rudi S schreef:
Pelle weer een dagje terug in de kuip vandaag, Boëtius geniet er schijnbaar erg van
(afbeelding)

(afbeelding)
Neem jij de taken van Rico waar vandaag?

0
geplaatst: 21 oktober 2014, 15:55 uur
Nee, ik zou niet durven, Jullie beide zijn de clubwatchers (+ musician als clubwatcher B.D.) 
Ik vond Pelle dan wel weer een stijlvolle spits met een prima winnaars mentaliteit.
Ik hou het maar bij mijn provincieclubje.

Ik vond Pelle dan wel weer een stijlvolle spits met een prima winnaars mentaliteit.
Ik hou het maar bij mijn provincieclubje.
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 21:27 uur
Wat een slachtpartij in Rome. Bayern na een half uurtje al op 0-5. 
En Shakhtar ook al op 0-6 met rust...

En Shakhtar ook al op 0-6 met rust...
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 22:01 uur
Droevig dit Ajax, lijkt wel of ze per seizoen slechter worden.
Ik ben maar afgehaakt met kijken want die Frank Snoeks met zijn Barcelona fetish geloof ik wel.
Ik ben maar afgehaakt met kijken want die Frank Snoeks met zijn Barcelona fetish geloof ik wel.
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 22:04 uur
Ja ik haalde ze door elkaar. 
Huntelaar en Robben gaan lekker vanavond.

Huntelaar en Robben gaan lekker vanavond.

0
geplaatst: 21 oktober 2014, 22:29 uur
Het wordt nog spannend. 
Edit: niet echt, Viergever kan er echt helemaal niks van zeg.

Edit: niet echt, Viergever kan er echt helemaal niks van zeg.
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 22:30 uur
iets met doelpunten en rijpe appelen!
al twee uitclubs met 7 treffers
al twee uitclubs met 7 treffers

0
geplaatst: 21 oktober 2014, 23:52 uur
Zo daar zaten een aantal mooie goals bij vanavond, die eerste van Robben en die van Cavani bijvoorbeeld.
Is er wel eens eerder een ronde zoveel gescoord?
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 23:54 uur
Lijkt net alsof de meeste teams zijn vergeten hoe ze moeten verdedigen. Dit CL seizoen en het WK dit jaar lieten al veel goals zien in de beginfase van beiden toernooien. Zorgwekkend.
0
geplaatst: 22 oktober 2014, 09:34 uur
trebremmit schreef:
Zo daar zaten een aantal mooie goals bij vanavond, die eerste van Robben en die van Cavani bijvoorbeeld.
In 1997 schijnt een keer 44x te zijn gescoord, in 12 wedstrijden. Gister waren er 40 in 8,en dat gemiddelde van 5 is een record.Zo daar zaten een aantal mooie goals bij vanavond, die eerste van Robben en die van Cavani bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 22 oktober 2014, 10:31 uur
Kill_illuminati schreef:
Lijkt net alsof de meeste teams zijn vergeten hoe ze moeten verdedigen. Dit CL seizoen en het WK dit jaar lieten al veel goals zien in de beginfase van beiden toernooien. Zorgwekkend.
Zo, wat bv, Bate Boriso liet zien was soms erg tragisch, echter het was allemaal gisteren nog niet zo erg als de manier waarop Oranje verdedigde voorafgaand aan het eerste doelpunt (strafschop) van Ijsland

0
geplaatst: 23 oktober 2014, 20:54 uur
God, wat heb ik me weer lopen ergeren aan Feyenoord. Zo kinderlijk eenvoudig de wedstrijd weggegeven. Als Feyenoord zo blijft spelen wordt het echt een dramatisch seizoen...
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 21:00 uur
Is na een serie van vier goede, althans gewonnen, wedstrijden. Je zag het verschil tussen een ploeg met een goede spits en één zonder.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 22:01 uur
jasper1991 schreef:
Is na een serie van vier goede, althans gewonnen, wedstrijden. Je zag het verschil tussen een ploeg met een goede spits en één zonder.
Dat laatste klopt (had van Geel niet even een bezoekje kunnen brengen aan Rijeka?), maar Feyenoord speelt veel te hoog en te veel op balbezit voor een uitwedstrijd in Europa. Prima thuis tegen Heracles, maar tegen Europese tegenstanders ga je dan de boot in...
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 23:05 uur
Psv laat ook zien dat ze enorm zijn gegroeid dit jaar. Wat een prutsers. Als je niet kan winnen van zo'n slap team als Panathinaikos dan stel je echt niks voor in Europa. Jammer maar keiharde waarheid.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 23:11 uur
Er is ook echt helemaal niks meer aan om nog naar Nederlandse clubs in Europese wedstrijden te kijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.