MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
herman schreef:
(quote)

Doet het inderdaad wel leuk ja. Maar grootste verdedigende talent weet ik niet. Rekik en Willems zijn van vergelijkbaar niveau en Rekik is ook nog een jaar jonger.

Jammer trouwens dat Clasie niet kan spelen morgen.

Welnee. Willems kan amper verdedigen en bij Rekik is de rek er al gauw uit, terwijl ik Kongolo nu al beter vind. Laatstgenoemde maakt ook minder fouten.

Van Beek is wat meedogenlozer, maar die vind ik overall toch minder; minder dynamisch (terwijl Kongolo 2,50 m is), minder snel en op dit moment wat minder betrouwbaar. Maar geniet ook van zijn spel momenteel.

0 Tegendoelpunten in de laatste 5 uitwedstrijden en maar 7 in 12 wedstrijden, waarvan de meeste uit dode spelmomenten (bij die goal van v. Rhijn kunnen zij weinig doen).

Waarom zou de rek er bij Rekik gauw uit zijn?

Wel een talent hoor die Kongolo, maar hij mag wel wat breder/sterker worden. Rekik is iets jonger en heeft meer body en is wat langer. Dat de rek er uit is bij iemand van 19 lijkt me onzin.
Zie ze beide nog wel bij een topclub belanden.

Mb.
Rekik kan zomaar uitgroeien tot een goede verdediger. Had men gedacht dat Vlaar - toen hij bij Feyenoord speelde - zo goed zou zijn als op het vorige WK? Je weet het nooit met de ontwikkeling van spelers.

herman schreef:
Waarom zou de rek er bij Rekik gauw uit zijn?

Is maar een voorspelling; bij hem zie ik een stuk minder potentie, gebaseerd op talent.

Maar het kan natuurlijk raar lopen. Kongolo ook afgelopen zondag toen hij die bal op zijn kroonjuwelen kreeg.

Tja, moet je eens opzoeken waar Jaap Stam speelde op zijn 19e. Ron Vlaar moest zelfs nog debuteren toen hij zo oud was als Rekik nu.

Puskas Award

Wel een politiek correct rijtje zeg, dacht dat er wel mooiere goals te vinden waren, maar van elk werelddeel moet er een goal bij zijn, en de vrouw kan ook niet ontbreken.
Nou van deze tien vind ik die van Van Persie de mooiste en die van James op twee.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Is maar een voorspelling; bij hem zie ik een stuk minder potentie, gebaseerd op talent.

Maar het kan natuurlijk raar lopen. Kongolo ook afgelopen zondag toen hij die bal op zijn kroonjuwelen kreeg.

Voor een taalkunstenaar (schrijverd) moet je beter kijken naar wat je schrijft:
Vr: Rekik?
Antw: Ik rek!

En (te vaak) de bal op de kroonjuwelen krijgen zorgt ook voor (tijdelijke) impotentie

Jaap Stam speelde t/m 24 eerste divisie.

trebremmit schreef:
Puskas Award

Wel een politiek correct rijtje zeg, dacht dat er wel mooiere goals te vinden waren, maar van elk werelddeel moet er een goal bij zijn, en de vrouw kan ook niet ontbreken.
Nou van deze tien vind ik die van Van Persie de mooiste en die van James op twee.

Doe mij maar die van Kasami. Op volle snelheid de bal controleren en dan zo binnen volleyen vereist enorm veel techniek.

Martial
Nicolage Rico schreef:

0 Tegendoelpunten in de laatste 5 uitwedstrijden en maar 7 in 12 wedstrijden, waarvan de meeste uit dode spelmomenten (bij die goal van v. Rhijn kunnen zij weinig doen).

Allemaal leuk en aardig hoor met het heilig verklaren van de 0, maar het aanvallende gedeelte blijft er behoorlijk op achter in ieders geval en de afstand op PSV en Ajax wordt alsmaar groter en op 30 november kan je al 12 punten achter staan op PSV, met de nadruk op kan

Misschien kan Feyenoord compensatie aanvragen en met Kazim én Te Vrede in de spits spelen... 2 halve spitsen maken samen een hele.

Martial schreef:
(quote)

Allemaal leuk en aardig hoor met het heilig verklaren van de 0, maar het aanvallende gedeelte blijft er behoorlijk op achter in ieders geval en de afstand op PSV en Ajax wordt alsmaar groter en op 30 november kan je al 12 punten achter staan op PSV, met de nadruk op kan

Maar het ging hier over Kongolo en van Beek.

Iedereen ziet dat Feyenoord een spits nodig heeft. En dat van Geel hierin gefaald heeft. De vervanger is iemand die moet leren om als spits te denken. Only by Feyenoord.

Het kan geen toeval zijn, dat Mexico in de 8e minuut scoort.
Die 8e minuut en een tegengoal is van grote symbolische waarde.
Ik heb er Hiddink nog wat over horen zeggen, van de week.
Zou het een signaal zijn?

Inmiddels Van Beek voor Vlaar.
Ik ga gewoon verder met het mumeafrekening topic tegelijkertijd.

Prachtig dreun van Sneijder! (1 - 1). Ja, hij kan dit toch nog steeds, af en toe. Speelt sowieso niet slecht.

Maar goed dat Guus niet heeft gezegd dat hij opstapt bij verlies tegen Mexico. Nou ja, goed voor hem in elk geval.

Huntelaar heeft werkelijk geen bal goed geraakt. Man man.

Mja we winnen wel met 3-1 maar dat ijsland is toch bijlange geen misselijk ploegje.
Mertens eens te meer supersub.

Wat een druiven achterin zeg, snap ook niet waarom Veltman iedere keer weer een kans krijgt, die kan er echt helemaal niks van. Willems mag ook weer lekker op de bank plaatsnemen.
Mooi om Robben zo kwaad te zien, die is er blijkbaar helemaal zat van.

Heb het niet gezien, maar het moet ook wel frustrerend zijn als je bij de beste ploeg ter wereld speelt en vervolgens in dit Nederlands Elftal terecht komt.

Heel vervelend, vraag het Bale maar.

Nicolage Rico schreef:
Huntelaar heeft werkelijk geen bal goed geraakt. Man man.

Jawel, hij heeft ook nog een keer een bal vanaf een meter afstand voor een leeg goal naast geschoten.

Meesteecoach, toptrainer en grote inspitator Hiddingu krijgt het maar niet aan de praat. Laat hem toch lekker met de nieuwe Pink Floyd achter in de seniorenflat.

trebremmit schreef:
Wat een druiven achterin zeg, snap ook niet waarom Veltman iedere keer weer een kans krijgt, die kan er echt helemaal niks van. Willems mag ook weer lekker op de bank plaatsnemen.

Ik snap ook niet zo goed op basis waarvan Veltman de voorkeur krijgt boven De Vrij en Van Dijk. Zelfs Ajacieden kunnen toch niet ontkennen dat die vent helemaal niet kan verdedigen? Elke grote wedstrijd zakt ie door het ijs...

Ik vroeg het me ook al af. Veltman speelt al bijna 2 jaar geen lekkere wedstrijd meer. De potentie lijkt steeds meer te worden omgeruild voor gepruts. Jammer, want in t begin was ik wel onder de indruk van m

Rudi S schreef:
(quote)

Bruma is multi functioneel die maakt ze overal.
Oranje kan met Van Rhijn, Veltman en Willems een aardige verdediging opstellen van spelers die wel goed kunnen voetballen, maar niet kunnen verdedigen.

Hiddink leest zeker hier niet mee

Oh, ik dacht altijd dat dit hem was: http://www.musicmeter.nl/user/27754

Maar misschien ben ik abuis en is dit hem: http://www.musicmeter.nl/user/8513

FIFA komt met gedeeltelijke openheid in rapport

10.00 wordt er een klein beetje bekend gemaakt. Het is beter dan niks maar hopelijk kan het aanleiding geven tot verder onderzoek en het opstarten van procedures voor het gaan zoeken naar alternatieve locaties voor 2018 en 2022.
Plus Blatter in de cel. Maar dat zal vermoedelijk allemaal niet gaan gebeuren....

musician schreef:
FIFA komt met gedeeltelijke openheid in rapport

10.00 wordt er een klein beetje bekend gemaakt. Het is beter dan niks maar hopelijk kan het aanleiding geven tot verder onderzoek en het opstarten van procedures voor het gaan zoeken naar alternatieve locaties voor 2018 en 2022.
Plus Blatter in de cel. Maar dat zal vermoedelijk allemaal niet gaan gebeuren....

Blatter heeft paar dagen geleden zelf al aangegeven dat Qatar geen optie meer is.

Nou, dat breng je wel erg stellig. In het stukje staat "Sepp Blatter zou tijdens een etentje hebben gezegd". Weet niet of we daar nu gelijk verregaande conclusies aan moeten verbinden.

GrafGantz schreef:
Nou, dat breng je wel erg stellig. In het stukje staat "Sepp Blatter zou tijdens een etentje hebben gezegd". Weet niet of we daar nu gelijk verregaande conclusies aan moeten verbinden.

Het lijkt er op dat je gelijk krijgt.
Sepp Blatter Leak: Fifa Adamant 2022 World Cup Happening in Qatar and Nowhere Else

Sta-link

Op zich logisch, want de steekpenningen zijn betaald en zou zonde zijn als al die onderbetaalde arbeiders voor niks zijn uitgebuit en gestorven bij de bouw van de stadions

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:26 uur

geplaatst: vandaag om 15:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.