Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 14 november 2014, 17:33 uur
Enerzijds lopen we ons druk te maken over het niveau van Oranje en hoe dat toch allemaal moet de komende jaren. Aan de andere kant moeten we de eerstkomende WK's volgens sommigen boycotten. Wat maakt het niveau van Oranje dan uit we pas tijdens het WK van 2026 in Zwitserland weer mee mogen doen?
0
geplaatst: 14 november 2014, 17:45 uur
herman schreef:
Als het WK ons iets heeft geleerd is dat het allemaal lastig te voorspellen is, maar het was in september al wel merkbaar dat Feyenoord-supporters niet snel leren.
Als het WK ons iets heeft geleerd is dat het allemaal lastig te voorspellen is, maar het was in september al wel merkbaar dat Feyenoord-supporters niet snel leren.

Ho, hou mij er buiten. Ik wou het einde van de transferdeadline afwachten.

0
geplaatst: 14 november 2014, 18:13 uur
(quote)
Misschien moet je Catch 22 eens lezen of even google'n op prisoner's dilemma.
Maar goed: je bent liefhebber van voetbal en je woont in NL en je zou graag willen dat Oranje ver komt. Daarnaast ben je een weldenkend, sociaal bewogen mens met een ethische grondhouding.
Moet ik nog meer zeggen of begrijp je een beetje het dilemma waar je als individu voor komt te staan: je hart vs je geweten (normen).
Succes met je keuze
Ik vind dit maar allemaal naief gelul om eerlijk te zijn. Hoeveel WK's zijn er nu gehouden in so called boeven landen?
1930 Vlag van Uruguay Uruguay Vlag van Uruguay Uruguay
1934 Vlag van Italië 1861-1946 Italië Vlag van Italië Italië
1938 Vlag van Frankrijk Frankrijk Vlag van Italië Italië
1942 Geannuleerd wegens WO II
1946 Geannuleerd wegens WO II
1950 Vlag van Brazilië Brazilië Vlag van Uruguay Uruguay
1954 Vlag van Zwitserland Zwitserland Vlag van de Bondsrepubliek Duitsland West-Duitsland
1958 Vlag van Zweden Zweden Vlag van Brazilië Brazilië
1962 Vlag van Chili Chili Vlag van Brazilië Brazilië
1966 Vlag van Engeland Engeland Vlag van Engeland Engeland
1970 Vlag van Mexico Mexico Vlag van Brazilië Brazilië
1974 Vlag van de Bondsrepubliek Duitsland West-Duitsland Vlag van de Bondsrepubliek Duitsland West-Duitsland
1978 Vlag van Argentinië Argentinië Vlag van Argentinië Argentinië
1982 Vlag van Spanje Spanje Vlag van Italië Italië
1986 Vlag van Mexico Mexico Vlag van Argentinië Argentinië
1990 Vlag van Italië Italië Vlag van de Bondsrepubliek Duitsland West-Duitsland
1994 Vlag van Verenigde Staten Verenigde Staten Vlag van Brazilië Brazilië
1998 Vlag van Frankrijk Frankrijk Vlag van Frankrijk Frankrijk
2002 Vlag van Zuid-Korea Zuid-Korea / Vlag van Japan Japan Vlag van Brazilië Brazilië
2006 Vlag van Duitsland Duitsland Vlag van Italië Italië
2010 Vlag van Zuid-Afrika Zuid-Afrika Vlag van Spanje Spanje
2014 Vlag van Brazilië Brazilië Vlag van Duitsland Duitsland
2018 Vlag van Rusland Rusland
2022 Vlag van Qatar Qatar
Noem ze maar!
En iedere 4 vier jaar kijken we weer even vrolijk niet waar?
Als ik (we) een echt statement zouden willen maken, dan gaan we niet kijken. Maar dat doen we dus niet. Ongeacht de doden of corruptie en bla bla bla.
0
geplaatst: 14 november 2014, 20:38 uur
Hendrik68 schreef:
Enerzijds lopen we ons druk te maken over het niveau van Oranje en hoe dat toch allemaal moet de komende jaren. Aan de andere kant moeten we de eerstkomende WK's volgens sommigen boycotten. Wat maakt het niveau van Oranje dan uit we pas tijdens het WK van 2026 in Zwitserland weer mee mogen doen?
We zijn natuurlijk nu bezig voor het EK, dat gaat gewoon door.
Hoe zou er wereldwijd worden gereageerd, als Nederland zou zeggen niet mee te doen aan het WK 2018 vanwege uit de lucht geschoten door de organisator?
De nummer 2 en 3 ('t is toch echt waar) van de WK's van 2010 en 2014?
Ik denk dat de solidariteit behoorlijk zal zijn, vanwege dit incident. Zeker (West-) Europese landen, Australië, de VS.
Wereldwijd zijn de bonden, (ex-)voetballers ook zo ontevreden over de FIFA, de hele gang van zaken rond de toewijzing van de komende 2 WK's.
In 2022 zullen er, voorafgaande aan de wedstrijden, allereerst erediensten moeten worden georganiseerd voor de onbekende Aziaat, gesneuveld voor het goede doel: de bouw van de stadions.
Hoe kan het, dat een land wordt gekozen (door "weldenkende" FIFA leden) het WK te organiseren waar het in het voorjaar 50 graden celcius is? In de schaduw wel te verstaan, die er in de zandbak niet is te vinden.
Geen zinnig mens kan hebben geadviseerd daar een WK te organiseren. Of het moet zaalvoetbal worden met airco. Zelfs Blatter sputtert tegen en ze beginnen over wanneer er dan in 2022 precies moet worden gespeeld. Maar ja, Qatar heeft het eerlijk "gekocht". Dus wie durft er nog iets van te zeggen?
De Afrikaanse voetbalbond (CAF) haalt geërgerd het Afrikaans Kampioenschap weg bij Marokko, schorst dat land op de koop toe en brengt het nu onder bij het straatarme Equatoriaal-Guinea. Dat land valt direct voor de miljoenen, de kans op verspreiding van ebola, reden voor Marokko er maar van af te zien, nemen zij voor lief. En ze waren zelf eerder geschorst door diezelfde CAF wegens "vals spelen" maar door het overnemen van de organisatie van het kampioenschap, wordt ze dat ook gelijk weer vergeven. De ene dienst is de andere waard.
Daar zitten de stemmers op Blatter bij de FIFA verkiezingen in 2015.
Ik denk dat Nederland de aanzet kan geven van iets dat kan leiden tot een sneeuwbaleffect. Nu nog durven.
0
geplaatst: 15 november 2014, 10:25 uur
Ja, en zo'n land waar ze in de metro geen Nederlands willen praten en Le Pen op handen dragen, daar moet je ook niet heen willen
.
Oh, Hiddink moet blijven dus
.Oh, Hiddink moet blijven dus

0
Hendrik68
geplaatst: 15 november 2014, 11:18 uur
Maar goed, iedereen heeft daar natuurlijk een vrije keuze in, ieder heeft zijn eigen geweten.
Precies Musician. Iedereen heeft daar een vrije keuze in, dus laat Robben en consorten s.v.p. zelf bepalen of ze naar Rusland gaan of niet en laat de politiek of de KNVB dat niet voor hen beslissen. Er is al vaker over de rug van de sporters besloten ergens niet heen te gaan en nog nooit heeft het ook maar iets geholpen. Alleen de sporters wordt de enige kans in de 4 jaar op het hoogste niveau iets te bereiken ontnomen en verder helemaal niks. In mijn ogen bereik je ook het meeste door ter plekke met mensen te praten. Ook al zal het effect nagenoeg nihil zijn, met wegblijven bereik je eerder een averechts effect. Het "iedereen-is-tegen-ons" gevoel zal dan opspelen.Met die laatste 3 zinnen praat ik overigens Derk Sauer vrij vertaald na. Geef ik direct toe,maar ben het er helemaal mee eens. Wie ik met mijn Oranje 74 verhaal zou napraten een paar weken terug weet ik nog steeds niet.
0
geplaatst: 15 november 2014, 11:22 uur
Het heeft ook veel geholpen dat we naar de olympische spelen zijn gegaan, en daar een zware delegatie heen hebben gestuurd? Wel gaan helpt misschien nog wel minder.
De voetballers hebben hier ook vrij weinig over te vertellen vind ik, of ze moeten het allemaal zelf gaan betalen, dan mogen ze van mij wel heen.
De voetballers hebben hier ook vrij weinig over te vertellen vind ik, of ze moeten het allemaal zelf gaan betalen, dan mogen ze van mij wel heen.
0
Hendrik68
geplaatst: 15 november 2014, 11:42 uur
Mag ik je een vraag stellen Bert of wie dan ook allemaal voor de boycot zijn. Stel we plaatsen ons, we gaan toch heen en het gaat weer net zo als een speer als tijdens de afgelopen WK's. Ga jij dan politiek correct de TV uitzetten en een filmpje opzetten of hoop je vurig dat we Wereldkampioen worden met een potje bier voor de TV?
0
geplaatst: 15 november 2014, 11:59 uur
Hendrik68 schreef:
Mag ik je een vraag stellen Bert of wie dan ook allemaal voor de boycot zijn. Stel we plaatsen ons, we gaan toch heen en het gaat weer net zo als een speer als tijdens de afgelopen WK's. Ga jij dan politiek correct de TV uitzetten en een filmpje opzetten of hoop je vurig dat we Wereldkampioen worden met een potje bier voor de TV?
Precies!!
0
geplaatst: 15 november 2014, 12:09 uur
Het heeft niets te maken met politiek correct ja of nee.
Die man heeft willens en wetens een vliegtuig met 200 Nederlanders uit de lucht geschoten of laten schieten en dan gaan we er daarna glimlachend naar toe? Handjes schudden, een knuffel! Beste jongen, die Poetin! Hij gebruikt dat toernooi juist om zijn eigen positie te versterken én hij is ook degene die het "iedereen is tegen ons gevoel" heeft opgeroepen.
Hoe zou dat trouwens komen, dat "iedereen is tegen ons" gevoel?
Alleen al overigens om dit soort redenen moet de FIFA of het Internationaal Olympisch Comité zich vooraf heel goed bedenken waar ze grote evenementen organiseren. Het geld mag helemaal geen rol spelen.
Want het gaat er niet alleen om, dat ze dictaturen links laten liggen maar dat ze ook de kleine of benadeelde landen beschermen. Als op (korte) termijn de definitieve conclusie wordt gesteld dat Rusland/de separatisten MH17 uit de lucht hebben geschoten moeten juist de FIFA en het IOC niet alleen Rusland bestraffen maar tegelijkertijd ook Nederland en Oekraïne in bescherming nemen.
Dan mag het er niet meer om gaan dat Rusland het meeste geld heeft betaald en de meeste leden van de FIFA het beste heeft omgekocht.
Het sportieve streven is een gezond lichaam in een gezonde geest. Landen moeten op die basis gelijkwaardig met elkaar kunnen omgaan, groot en klein.
Als je 4000 dode Aziaten te vergoelijken vind als daarmee het WK 2022 in Qatar maar doorgang kan vinden, en dat je dan een "lekker potje bier bij de tv pakt", ben je volgens mij niet helemaal goed bij je hoofd.
Die man heeft willens en wetens een vliegtuig met 200 Nederlanders uit de lucht geschoten of laten schieten en dan gaan we er daarna glimlachend naar toe? Handjes schudden, een knuffel! Beste jongen, die Poetin! Hij gebruikt dat toernooi juist om zijn eigen positie te versterken én hij is ook degene die het "iedereen is tegen ons gevoel" heeft opgeroepen.
Hoe zou dat trouwens komen, dat "iedereen is tegen ons" gevoel?
Alleen al overigens om dit soort redenen moet de FIFA of het Internationaal Olympisch Comité zich vooraf heel goed bedenken waar ze grote evenementen organiseren. Het geld mag helemaal geen rol spelen.
Want het gaat er niet alleen om, dat ze dictaturen links laten liggen maar dat ze ook de kleine of benadeelde landen beschermen. Als op (korte) termijn de definitieve conclusie wordt gesteld dat Rusland/de separatisten MH17 uit de lucht hebben geschoten moeten juist de FIFA en het IOC niet alleen Rusland bestraffen maar tegelijkertijd ook Nederland en Oekraïne in bescherming nemen.
Dan mag het er niet meer om gaan dat Rusland het meeste geld heeft betaald en de meeste leden van de FIFA het beste heeft omgekocht.
Het sportieve streven is een gezond lichaam in een gezonde geest. Landen moeten op die basis gelijkwaardig met elkaar kunnen omgaan, groot en klein.
Als je 4000 dode Aziaten te vergoelijken vind als daarmee het WK 2022 in Qatar maar doorgang kan vinden, en dat je dan een "lekker potje bier bij de tv pakt", ben je volgens mij niet helemaal goed bij je hoofd.
0
geplaatst: 15 november 2014, 12:25 uur
(quote)
Wat een rare conclusies. Misplaatst ook.
Wat is daar nu misplaatst en raar aan. Leg me dat eens uit.
Geen enkel wel denkend mens vindt Poetin en zijn vriendjes fijne kerels. En tuurlijk is het vreselijk voor de nabestaanden en de doden die er tijdens die ramp gevallen zijn. Daar hoef jij volgens mij niemand op te wijzen. Ik kan namenlijk donders goed voor me zelf denken.
Leg me nu eens precies uit welke invloed het zou hebben als Nederland niet naar dat WK zou gaan.
Het is precies zo zoals Hendrik het zegt. Want ik/we vinden het allemaal niks. De FIFA is niks en Rusland is niks. Maar als Nederland straks mee doet op het WK dan zit iedereen weer voor de tv. Of ga jij straks 4 weken een potje schaken?!
0
Hendrik68
geplaatst: 15 november 2014, 12:49 uur
Is me ook wat Iggy. Ik zeg weer eens wat en moet direct het land maar uit?
Natuurlijk vind ik ook dat er best mag worden geprobeerd Poetin onder druk te zetten en er mag best geprobeerd worden het WK te verplaatsen. Maar als het dan toch allemaal niet lukt vind ik niet dat de sporters de dupe mogen worden. Wat zal Kevin Strootman wel niet denken. Hij heeft een WK gemist door een blessure en dan zou hij de 2e keer missen omdat de KNVB of Den Haag een punt meent te moeten maken. Kijk vind Strootman zelf dat hij het niet kan maken om naar Rusland te gaan, dan is dat prima. Maar laat de keuze aan de mensen zelf. Waarom mogen toeristen wel gewoon naar Rusland en daar geld in het laatje brengen? Nog een vraag, wat is het verschil met Duitsland 1974 en Rusland 2018? Volgens mij hebben de Duitsers ons veel meer levens gekost dan de Russen. Was er voorafgaand aan 1974 ook zo'n discussie gaande?
Natuurlijk vind ik ook dat er best mag worden geprobeerd Poetin onder druk te zetten en er mag best geprobeerd worden het WK te verplaatsen. Maar als het dan toch allemaal niet lukt vind ik niet dat de sporters de dupe mogen worden. Wat zal Kevin Strootman wel niet denken. Hij heeft een WK gemist door een blessure en dan zou hij de 2e keer missen omdat de KNVB of Den Haag een punt meent te moeten maken. Kijk vind Strootman zelf dat hij het niet kan maken om naar Rusland te gaan, dan is dat prima. Maar laat de keuze aan de mensen zelf. Waarom mogen toeristen wel gewoon naar Rusland en daar geld in het laatje brengen? Nog een vraag, wat is het verschil met Duitsland 1974 en Rusland 2018? Volgens mij hebben de Duitsers ons veel meer levens gekost dan de Russen. Was er voorafgaand aan 1974 ook zo'n discussie gaande?
0
geplaatst: 15 november 2014, 12:58 uur
Hendrik68 schreef:
Nou de glans is er voor mij dan wel af, lekker de finale spelen met Poetin op de tribune, nee dank je.
Ik snap dat argument ook nooit zo goed, omdat je kijkt mag je er niks van zeggen, juist omdat ik vaak voetbal kijk mag ik wat van de keuze zeggen lijkt mij.
En wat vind je dan van Qatar, nu al zoveel doden en een vreselijke keuze qua klimaat, daar mag je dan ook niks van zeggen omdat je vorige jaren de wk's hebt gekeken?
0
geplaatst: 15 november 2014, 15:35 uur
0
geplaatst: 15 november 2014, 17:13 uur
Ik kan mij vergissen maar op het WK in Brazilie is toch ook veel protest gekomen...?
Waren daar ook geen grote sociale problemen, favelas die werden afgebroken voor het mooiere uitzicht van een nieuw stadion en corruptieschandalen.
De Olympische Spelen in Rusland waren ook schitterend georganiseerd (sarcasme)
De docu gezien over de aanleg van de sportbanen en het Olympisch dorp? 2 Miljard is daar verdwenen naar god weet wie...
FIFA, Olympische Comiteés, ministeries van Sport....Het is een grote Maffia tesamen maar ik zet er absoluut mijn TV niet voor uit om mij 'beter' te voelen
Is dat niet de moderne variant van laten we lekker gezamenlijk de kop in het zand steken.
En landen/ploegen/sporters niet te laten meedoen uit principe....daarvoor gaan te veel belangerijke mannen/vrouwen in het thuis-en organiserende land hun bonussen en gratis wedstrijdjes missen.
Met de vliegramp is het natuurlijk wel allemaal extra gevoelig voor de Nederlanders dat begrijp ik perfect om toch mijn perspectief wat beter te belichten...
Waren daar ook geen grote sociale problemen, favelas die werden afgebroken voor het mooiere uitzicht van een nieuw stadion en corruptieschandalen.
De Olympische Spelen in Rusland waren ook schitterend georganiseerd (sarcasme)
De docu gezien over de aanleg van de sportbanen en het Olympisch dorp? 2 Miljard is daar verdwenen naar god weet wie...
FIFA, Olympische Comiteés, ministeries van Sport....Het is een grote Maffia tesamen maar ik zet er absoluut mijn TV niet voor uit om mij 'beter' te voelen
Is dat niet de moderne variant van laten we lekker gezamenlijk de kop in het zand steken. En landen/ploegen/sporters niet te laten meedoen uit principe....daarvoor gaan te veel belangerijke mannen/vrouwen in het thuis-en organiserende land hun bonussen en gratis wedstrijdjes missen.
Met de vliegramp is het natuurlijk wel allemaal extra gevoelig voor de Nederlanders dat begrijp ik perfect om toch mijn perspectief wat beter te belichten...
0
geplaatst: 15 november 2014, 18:59 uur
Volgens mij heeft 'onze Guus' al eens eerder last gehad van een soortgelijke 'kabel'. I cross my fingers.
0
geplaatst: 16 november 2014, 00:35 uur
De vorige keer dat Guus bondscoach was verloor hij ook 4 van de eerste 5 wedstrijden.
Advocaat, moet hij het dan maar gaan doen?
Advocaat, moet hij het dan maar gaan doen?
0
geplaatst: 16 november 2014, 09:42 uur
@Ernie: Ben het helemaal met je eens inzake Brazilië. Ik hoop dat de gebeurtenissen (vooraf) bij het WK in dat land ook zullen worden meegenomen in komende internationale beoordelingen van de FIFA.
De vraag is eigenlijk alleen niet of je je tv er voor uit gaat zetten als het WK is begonnen, maar of je vind dat er wat aan de handelswijze van de FIFA etc moet worden gedaan.
En hoever mag het komen, voordat er eindelijk eens wat gebeurd. De berekeningen zijn nu dat er in Qatar tot 2022 rond de 4000 aziatische gastarbeiders zullen zijn omgekomen bij de bouw van stadions. Is dat acceptabel?
Je kunt zeggen, ik bemoei me nergens mee en ik kijk lekker met een potje bier. Zo nee, waar ligt dan de grens van wat er nog te accepteren valt.
Ik begrijp min of meer dat zelfs als Poetin Nederland zal gaan bezetten er hier een aantal mensen is die dat verder niet niet erg vinden, als er maar kan worden gekeken naar het WK van 2018.
Maar ik ben zelf meer van het type dat zich tegen die tijd heeft aangesloten bij het verzet.
De vraag is eigenlijk alleen niet of je je tv er voor uit gaat zetten als het WK is begonnen, maar of je vind dat er wat aan de handelswijze van de FIFA etc moet worden gedaan.
En hoever mag het komen, voordat er eindelijk eens wat gebeurd. De berekeningen zijn nu dat er in Qatar tot 2022 rond de 4000 aziatische gastarbeiders zullen zijn omgekomen bij de bouw van stadions. Is dat acceptabel?
Je kunt zeggen, ik bemoei me nergens mee en ik kijk lekker met een potje bier. Zo nee, waar ligt dan de grens van wat er nog te accepteren valt.
Ik begrijp min of meer dat zelfs als Poetin Nederland zal gaan bezetten er hier een aantal mensen is die dat verder niet niet erg vinden, als er maar kan worden gekeken naar het WK van 2018.
Maar ik ben zelf meer van het type dat zich tegen die tijd heeft aangesloten bij het verzet.
0
geplaatst: 16 november 2014, 17:13 uur
musician schreef:
Tuurlijk moet FIFA veranderen! FIFA is een zootje ongeregeld waar zelfs de leidinggevenden op rand van oorlog met elkaar leven maar het is omdat het toegelaten wordt dat het niet eindigt.
Blatter laat het onderzoeksrapport over vermeende corruptie niet eens openbaar maken
Ik persoonlijk vind zulke dingen erg grappig. Tot dat je bij de pakweg 10% leidingevenden van deze organisatie zit die enkel zichzelf verrijkt kan je nix doen, net als in politiek of bedrijfsleven.
En de grens is uiteraard allang overschreden maar de gedragscode van deze mannen gaat niet veranderen met wat protest van in hun ogen het plebs en klootjesvolk dat zich weer eens roert.
Ze helpen alleen zichzelf en hun medeplichtigen en schandaaltjes en dode arbeiders zijn af en toe kleine obstakeltjes waar ze over moeten in hun weg om rijk te worden. Ze beschermen elkaar en het waait wel over...zoals gewoonlijk
Dilma Roussef mag ook weer een termijn doen als Braziliaanse presidente, het boegroep en de protesten tijdens WK waren vast doorslagevend

0
geplaatst: 16 november 2014, 21:00 uur
Zo nu kan het weer even rustig zijn tot maart met Oranje. 
Robben was lekker bezig, mooie goal ook die eerste van hem.
Ik las trouwens dat Zivkovic uit Oranje onder 19 is gezet, sinds hij bij Ajax zit gaat het niet echt lekker met hem.

Ik las trouwens dat Zivkovic uit Oranje onder 19 is gezet, sinds hij bij Ajax zit gaat het niet echt lekker met hem.
0
geplaatst: 16 november 2014, 21:52 uur
trebremmit schreef:

Robben was bij vlagen geniaal, maar had ook op veel momenten betere keuzes moeten maken. Beste voorbeeld was het moment dat hij op een hele knappe manier een hoge bal direct uit de lucht plukte en mee in het strafschopgebied nam (waarmee hij zijn directe tegenstander uitkapte), maar vervolgens veel te lang wachtte met een voorzet (omdat hij het eerst nog zelf ging proberen).
Ik vond Van Persie de man of the match. Fantastische looplijnen en met het twee-spitsen-systeem krijgt hij veel meer ruimte - oké, het was natuurlijk wel maar Letland. Bijna foutloze wedstrijd van hem.
Willems, Afellay en Blind (in die paar minuten dat hij speelde) vielen opnieuw flink door de mand. Bij de centrumverdedigers moet maar eerst de organisatie beter geregeld worden. En Sneijder moet beseffen dat hij zijn beste tijd heeft gehad en meer in een dienende rol moet spelen.
Hopelijk gaat er vanaf nu altijd met twee spitsen worden gespeeld.
0
geplaatst: 16 november 2014, 23:34 uur
Teunnis schreef:
Fantastische looplijnen en met het twee-spitsen-systeem krijgt hij veel meer ruimte - oké, het was natuurlijk wel maar Letland.
Fantastische looplijnen en met het twee-spitsen-systeem krijgt hij veel meer ruimte - oké, het was natuurlijk wel maar Letland.
Zeg Freek kijk volgende keer 'ns naar die aanbieding bij de Gamma - fantastische looplijnen, handgeknoopt uit Nigeria, per spoel (50 meter) 24,95 - ideaal om je hond te trainen.
0
geplaatst: 16 november 2014, 23:50 uur
Het was Letland jongens kom op ....
Voetballend was Letland zooooo zwak.
Voetballend was Letland zooooo zwak.
0
geplaatst: 17 november 2014, 00:30 uur
Het is goed dat er snel werd gescoord. Dan gaat het toch wat makkelijker.
Maar Letland is inderdaad niet veel soeps.
Betreft Hiddink, hij zit weer in het zadel. Maar er is iets loos. De man is niet zichzelf.
De nazit met v. Gelder sprak boekdelen.
Als je zo vaag gaat zitten doen maar wel al een deur hebt opengezet voor een eventuele terugtreding bij een negatieve afloop tegen Letland...... dan kun je er donder op zeggen dat er vragen rijzen over het verdere verloop. Logisch en terecht dat v. Gelder hier naar vroeg.
Maar de verbaal normaal gesproken tactische Hiddink kwam niet veel verder dan " ik ben in dienst van de KNVB "
Alsof we dat niet weten.
Volgens mij heeft hij de klus onderschat en is al in een eerder stadium tot de conclussie gekomen dat hij er eigenlijk spijt van heeft. Guus is al die negatieve kritiek niet gewend en dat doet zeer.
Als hij zijn toekomst weer zonnig had gezien bij Oranje, dan had hij wel anders gereageerd.
Hij weet ook dat deze makkelijke zege nog lang geen garantie is voor een kwalificatie.
Ik vermoed dat Guus de stekker er voor het nieuwe jaar gaat uittrekken. Ik kan er niets anders van maken.
Maar Letland is inderdaad niet veel soeps.
Betreft Hiddink, hij zit weer in het zadel. Maar er is iets loos. De man is niet zichzelf.
De nazit met v. Gelder sprak boekdelen.
Als je zo vaag gaat zitten doen maar wel al een deur hebt opengezet voor een eventuele terugtreding bij een negatieve afloop tegen Letland...... dan kun je er donder op zeggen dat er vragen rijzen over het verdere verloop. Logisch en terecht dat v. Gelder hier naar vroeg.
Maar de verbaal normaal gesproken tactische Hiddink kwam niet veel verder dan " ik ben in dienst van de KNVB "
Alsof we dat niet weten.
Volgens mij heeft hij de klus onderschat en is al in een eerder stadium tot de conclussie gekomen dat hij er eigenlijk spijt van heeft. Guus is al die negatieve kritiek niet gewend en dat doet zeer.
Als hij zijn toekomst weer zonnig had gezien bij Oranje, dan had hij wel anders gereageerd.
Hij weet ook dat deze makkelijke zege nog lang geen garantie is voor een kwalificatie.
Ik vermoed dat Guus de stekker er voor het nieuwe jaar gaat uittrekken. Ik kan er niets anders van maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.