MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote bier-topic

zoeken in:
JonnieBrasco
Update:

1. Palm
2. Brouwmeester
3. Warsteiner
4. Brand
5. Jupiler

Lekkerste witbiertje: Witte Trappist

Zeg ik ga in november naar de US of A, zijn er nog mensen die tips hebben wat betreft bier daar? Ik heb een hekel aan de uilenzeik van Budweiser en ik las dat de Heineken die daar gebrouwd wordt net zo slap is. Probleem is natuurlijk dat import bier zuipen nogal duur is, dus kent er iemand een nationaal biertje wat wél te zuipen is?

Dommelsch mensen, of een ijskoud JUPKE (Jupiler)

1.Amstel
2.Warsteiner
3.Dommelsch
4.Heineken
5.Hertog Jan

Zoals ik al zei Dommelsch maarja het feit dat ik 1 km van Dommelen vandaan woon, is dat ook niet zo vreemd. Elke kroeg, kantine, zaal... noem maar op heeft Dommelsch. Dommelsch van de tap is heilig Brand vind ik trouwens bagger bier (uit het flesje dan, tap heb ik nog niet gehad)

01. ALFA
02. Brands
03. Warsteiner
04. Bavaria
05. Grolsch

witbier : Wiekse Witte (Maastricht)

nanneb
1. Grolsch
2. Grolsch
3. Grolsch
4. Heineken
5. Amstel

die Lange
1. Hertog Jan
2. Jupiler
3. Alfa
4. Warsteiner
5. Brand

Hansie
1 heineken
2 amstel
3 warsteiner
4 dommelsch
5 grolsch

Update:

1. Warsteiner
2. Grolsch
3. Palm
4. Korenwolf
5. Zlatorog (Sloveens bier )

Jornaquin
1. Heineken
2. Hertog Jan
3. Jupiler
4. Becks
5. Carling

Het vieste ''bier'' dat er is is Grolsch. Nu zie ik Grolsch dan ook niet als bier maar als een combinatie van chemisch afval en kattenzeik.

1. Heineken
2. Palm
3. Amstel Bier
4. Jupiler
5. Brand

1. Hertog Jan
2. Bavaria
3. Warsteiner
4. Grolsch
5. Amstel

palm
amstel
klokbier (lelystads bier)
grolsch
brand

Lelystads bier? Dat zal wel een rijke historie hebben. Ik zie het etiket al voor me:

Klokbier, sindsch 1975.

HedKandi
Jornaquin schreef:
1. Heineken
2. Hertog Jan
3. Jupiler
4. Becks
5. Carling

Het vieste ''bier'' dat er is is Grolsch. Nu zie ik Grolsch dan ook niet als bier maar als een combinatie van chemisch afval en kattenzeik.

Mee eens trouwens!

1. Hertog Jan
2. Brand
3. Dommelsch
4. Amstel
5. Warsteiner

gemaster schreef:
Lelystads bier? Dat zal wel een rijke historie hebben. Ik zie het etiket al voor me:

Klokbier, sindsch 1975.

Haha inderdaad

geplaatst op 29 september 2006, 21:12 uur

Klokbier, sindsch 1975.

nee het is pas een paarmaanden geopend:P

aslan (crew)
KANON
als eerbetoon aan het kanon van Groenlo hebben de brouwmeesters van Grolsch dit prachtige bier gebrouwen. Grolsch Kanon is het enige bier met 11,6 % alcohol. Grolsch Kanon is gebrouwen met de grootst mogelijke zorg, precies zoals het moet worden gedronken. Een rijk en krachtig bier om rustig van te genieten.

Santé

achtergrondmuziek:

(afbeelding)

aslan schreef:
KANON
als eerbetoon aan het kanon van Groenlo hebben de brouwmeesters van Grolsch dit prachtige bier gebrouwen. Grolsch Kanon is het enige bier met 11,6 % alcohol. Grolsch Kanon is gebrouwen met de grootst mogelijke zorg, precies zoals het moet worden gedronken. Een rijk en krachtig bier om rustig van te genieten.

Niet te zuipen, die zoete, sterke troep.

aslan schreef:
Grolsch Kanon is het enige bier met 11,6 % alcohol.

Er zijn wel sterkere bieren dan het kanon, Samichlaus en Sam Adams Triple Bock 1994 bijvoorbeeld. Ook niet te versmaden.

HammerHead schreef:
(quote)

Er zijn wel sterkere bieren dan het kanon, Samichlaus en Sam Adams Triple Bock 1994 bijvoorbeeld. Ook niet te versmaden.

Toch blijft het het enige bier met 11,6% alcohol. De rest heeft meer of minder alcohol.

1. Dikke Mathile
2. Grolsch
3. de Koninck
4. La Choufe
5. Cristoffel (2L)

1. La Chouffe
2. Palm
3. Kwak
4. Korenwolf
5. Grolsch herfstbock

1. Westvleteren 12
2. Westmalle Tripple
3. Rochefort 12
4. Orval
5. Duvel

cool topic! Heeft iemand al het www.biermeter.nl idee ge-opperd? >>1000-man in koor: jaaaa

1. Hoegaarden Grand Cru
2. Duvel
3. Jupiler
4. Westmalle Dubbel
5. Tsing-Dao

bier bier bier lalalalalaaaalalaaaa

Feeder
1 Judas
2 Kasteelbier
3 Bush bier
4 Tuborg
5 Die goeie ouwe Jupiler

1. Hoegaarden
2. Jupiler
3. Leffe Blond
4. Rodenbach
5. Grimbergen

Gast
geplaatst: vandaag om 12:08 uur

geplaatst: vandaag om 12:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.