Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
Franck Maudit
geplaatst: 11 april 2017, 22:40 uur
Indien het over Ajax moet gaan.
Ik zei zonet een f-woordje over Barca, pas het ook maar toe op Ajax.
Die ploeg is van beneden tot boven strontziek.
Maar mss is heel de voetbalwereld dat
Ik zei zonet een f-woordje over Barca, pas het ook maar toe op Ajax.
Die ploeg is van beneden tot boven strontziek.
Maar mss is heel de voetbalwereld dat

0
geplaatst: 11 april 2017, 22:42 uur
Heb ik een memorabele wedstrijd gemist vanavond of was Barcelona gewoon heel slecht?
0
geplaatst: 11 april 2017, 22:48 uur
Gretz schreef:
Heb ik een memorabele wedstrijd gemist vanavond of was Barcelona gewoon heel slecht?
Niet echt goed, maar wel een stuk beter dan in Parijs. Zeker aanvallend veel gevaarlijker, met onder meer twee reuzekansen.Heb ik een memorabele wedstrijd gemist vanavond of was Barcelona gewoon heel slecht?
1
geplaatst: 12 april 2017, 09:23 uur
bennerd schreef:
Vind het ook jammer dat Rubio zijn draai niet lijkt te vinden in dat team. Nochtans, zo'n pass-first PG in combinatie met Towns... Ze hadden als de Clippers kunnen zijn.
Vind het ook jammer dat Rubio zijn draai niet lijkt te vinden in dat team. Nochtans, zo'n pass-first PG in combinatie met Towns... Ze hadden als de Clippers kunnen zijn.
Helemaal eens. Ik vind Rubio een prachtige speler, ALS hij zijn dag heeft. Dan komt er de ene wonderpass na de andere uit zijn handen. Maar hij is zo wisselvallig en vaak wat te nonchalant naar mijn smaak.. De laatste maanden speelt Rubio trouwens wel serieus goed, hopelijk kan ie dat doorzetten..
Er moet ook gewoon versterking in de breedte komen, nu spelen Towns en Wiggins de meeste minuten van alle spelers in de NBA, en omdat ze nog jong zijn gaat dat kennelijk goed. Maar er komt een moment dat één van die twee geblesseerd raakt, en dan is er echt helemaal niemand om het op te vangen. En nu winnen ze al niet....
0
geplaatst: 12 april 2017, 10:06 uur
Franck Maudit schreef:
Spelers als Pique, Suarez, Iniesta, Busquets, ... zijn verzadigd.
Eens voor 3 van de 4, maar wat Suarez daartussen doet. Vorig seizoen nog Europees topscorer en dit seizoen ook 'gewoon' weer bijna 1 op 1 (ruim boven Ronaldo, net onder Messi).Spelers als Pique, Suarez, Iniesta, Busquets, ... zijn verzadigd.
0
geplaatst: 12 april 2017, 17:55 uur
Ook Van Breukelen gunt Feyenoord de landstitel | NOS
Intussen de derde KNVB-functionaris
al die zijn voorkeur uitspreekt. Je zou toch zeggen dat ze bij de KNVB nuttigere dingen te doen hebben...
Zoals het aanstellen van een geschikte bondscoach en het herstellen van de topsportcultuur.
al die zijn voorkeur uitspreekt. Je zou toch zeggen dat ze bij de KNVB nuttigere dingen te doen hebben...Zoals het aanstellen van een geschikte bondscoach en het herstellen van de topsportcultuur.
0
geplaatst: 12 april 2017, 18:34 uur
Gretz schreef:
al die zijn voorkeur uitspreekt. Je zou toch zeggen dat ze bij de KNVB nuttigere dingen te doen hebben...
Zoals het aanstellen van een geschikte bondscoach en het herstellen van de topsportcultuur.
al die zijn voorkeur uitspreekt. Je zou toch zeggen dat ze bij de KNVB nuttigere dingen te doen hebben...Zoals het aanstellen van een geschikte bondscoach en het herstellen van de topsportcultuur.
Valt gewoon onder de noemer van vrijheid van meningsuiting.

Maar wat vinden we ervan dat de wedstrijd tussen Dordtmund en Monaco vanavond gewoon gespeeld wordt. Ik kan me me namenlijk niet voorstellen dat de Dortmund spelers er veel zin in hebben. Wat me volkomen logisch lijkt. Maar de UEFA zal zoiets hebben van, the show must go on.
0
geplaatst: 12 april 2017, 18:42 uur
In feite is dat inderdaad zo, maar je bent het vast met me eens dat voor hoge mensen van de KNVB verstandiger is om zich onafhankelijk op te stellen. Stel je krijgt ergens in de komende wedstrijden een Makkelie-momentje in het nadeel van Ajax (of het voordeel van Feyenoord) dan komt er toch weer een hoop extra gedoe van. In principe vertrouw ik wel op de onpartijdigheid van alle scheidsrechters - 1.

iggy schreef:
Maar wat vinden we ervan dat de wedstrijd tussen Dordtmund en Monaco vanavond gewoon gespeeld wordt. Ik kan me me namenlijk niet voorstellen dat de Dortmund spelers er veel zin in hebben. Wat me volkomen logisch lijkt. Maar de UEFA zal zoiets hebben van, the show must go on.
Tsja, de show must go on idd en het geld moet blijven rollen voor de UEFA...(herinner je de avond van 9/11 nog?)
Helemaal er mee eens ben ik het er zeker niet niet. Het is wel een lastige situatie voor zowel de UEFA als de clubs, want in deze fase van het seizoen zijn er eigenlijk geen andere uitwijkmogelijkheden meer. Maar je had anderzijds wel de klok op gelijk kunnen stellen dat als er gisterenavond mensen van Dortmund om het leven waren gekomen dat ze alles voor langere tijd hadden afgeblazen.
0
geplaatst: 12 april 2017, 19:00 uur
Gretz schreef:
In feite is dat inderdaad zo, maar je bent het vast met me eens dat voor hoge mensen van de KNVB verstandiger is om zich onafhankelijk op te stellen.
(quote)
In feite is dat inderdaad zo, maar je bent het vast met me eens dat voor hoge mensen van de KNVB verstandiger is om zich onafhankelijk op te stellen.
Ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Ik waardeer het eigenlijk wel dat mensen gewoon hun eigen mening durven te geven. Zonder politiek correct te zijn. Vind ik in ieder geval leuker dan altijd maar dat grijze muizen gedrag te hanteren. Het is maar voetbal, weet je wel !!
0
geplaatst: 12 april 2017, 19:57 uur
iggy schreef:
[......Het is maar voetbal, weet je wel !!
[......Het is maar voetbal, weet je wel !!
Moet ik Bill Shankly er weer bijslepen?
Anyway, ook ik vind het wel leuk dat hij van zijn hart geen moordkuil maakt zonder PC te zijn. Het maakt overigens geen verschil, zijn brevet van onvermogen als TD is al bijna verlopen.
0
geplaatst: 12 april 2017, 20:24 uur
Dat hij de ene club de titel gunt, betekent ook niet dat hij de andere club de titel misgunt.
Vind het ook niet zo boeiend verder, zou ook niet weten waarom je zoiets niet zou kunnen zeggen.
Wat Dortmund betreft: het zal ongetwijfeld vooral zijn commerciële redenen hebben. Ik kan me voorstellen dat sommige spelers geen zin meer hebben en andere misschien juist wel. Ik denk dat het wel goed is de draad zo snel mogelijk weer op te pakken en je hoofd niet te laten hangen. Vind het wel erg triest voor Bartra, maar hopelijk is hij snel weer hersteld en van de schrik bekomen.
Vind het ook niet zo boeiend verder, zou ook niet weten waarom je zoiets niet zou kunnen zeggen.
Wat Dortmund betreft: het zal ongetwijfeld vooral zijn commerciële redenen hebben. Ik kan me voorstellen dat sommige spelers geen zin meer hebben en andere misschien juist wel. Ik denk dat het wel goed is de draad zo snel mogelijk weer op te pakken en je hoofd niet te laten hangen. Vind het wel erg triest voor Bartra, maar hopelijk is hij snel weer hersteld en van de schrik bekomen.
0
geplaatst: 12 april 2017, 23:13 uur
Lijken er toch zomaar al 3 van de 4 wedstrijden in de kwartfinale van de CL zijn beslist.
0
geplaatst: 12 april 2017, 23:25 uur
Ben benieuwd welke jouw vierde is, want is Atlético - Leicester niet al bij voorbaat beslist? 
Hoewel ik het wel een enorme stunt zou vinden als Leicester, überhaupt al de laatste Engelse club, ook nog de halve finale zou halen.

Hoewel ik het wel een enorme stunt zou vinden als Leicester, überhaupt al de laatste Engelse club, ook nog de halve finale zou halen.
1
geplaatst: 12 april 2017, 23:26 uur
Karsdorp tekent een extra jaar bij, tot de zomer van 2021. Opvallend.
Van Geel is ook bezig met het verlengen van de contracten van Vilhena, Elia, Kongolo en Toornstra.
Zou geweldig zijn als het lukt. El Ahmadi en Jorgensen blijven ook nog wel minstens een jaartje. Nu Berghuis nog kopen en extra verdedigers erbij.
Van Geel is ook bezig met het verlengen van de contracten van Vilhena, Elia, Kongolo en Toornstra.
Zou geweldig zijn als het lukt. El Ahmadi en Jorgensen blijven ook nog wel minstens een jaartje. Nu Berghuis nog kopen en extra verdedigers erbij.
0
geplaatst: 12 april 2017, 23:54 uur
chevy93 schreef:
Ben benieuwd welke jouw vierde is, want is Atlético - Leicester niet al bij voorbaat beslist?

Die vierde is idd Atletico-Leicester. Met 1-0 is Atletico er nog zeker niet. Leicester heeft inmiddels de vorm weer terug gevonden en kan thuis dan zomaar stunten.
0
geplaatst: 13 april 2017, 08:58 uur
Dit lijkt mij logisch, zeker nadat de nieuwe Formule 1 baas en Erdogan een gesprek hebben gevoerd:
Turkse Grand Prix in 2018 waarschijnlijk terug op Formule 1-kalender | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Turkse Grand Prix in 2018 waarschijnlijk terug op Formule 1-kalender | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
geplaatst: 13 april 2017, 17:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Verdedigers? Ik zou hoogstens een nieuwe linksback kopen (Haps bv), zodat Kongolo naar centraal kan en we met Nieuwkoop, van Beek en vd Heijden 3 prima back-ups hebben, zodat Nelom weg kan.
Verder zijn er juist nieuwe aanvallers nodig. Iig een rechtsbuiten (mocht Berghuis niet lukken, ben ik ook wel gecharmeerd van Rashica) en, ervan uitgaande dat Kuyt stopt en Kramer weggaat, een nieuwe reservespits. Ook een extra middenvelder (De Guzman of Ayoub?) kan geen kwaad, aangezien Tapia, Vejinovic en Gustafson tekortkomen en Hamer nog te jong is.
0
geplaatst: 13 april 2017, 18:37 uur
Als Berghuis gekocht wordt, hebben we genoeg spelers op rechtsbuiten. We hebben juist een linksbuiten nodig (El Hankouri en Hanson lijken me nog te licht). Ik verwacht dat Elia niet bij gaat tekenen, helaas. Ook niet dat Berghuis gekocht gaat worden, overigens. En Kongolo zal ook wel vertrekken.
Er moet sowieso een linksback bij. En eigenlijk 2, want Woudenberg gaat weg en Nelom moet weg. Het is ook maar de vraag of van Beek nog fit wordt en een respectabel niveau haalt. Hij is vandaag wel succesvol geopereerd aan z'n voet.
Verder alle gaten opvullen van spelers die vertrekken. Dus een reservespits (Vente als 3e spits) en middenvelders, inderdaad. De Guzman lijkt me wel wat ja.
Van mij mogen vertrekken: Nelom, Woudenberg, Tapia, Vejinovic, Gustafson, Kramer en Kuijt (die moet gewoon stoppen).
Er moet sowieso een linksback bij. En eigenlijk 2, want Woudenberg gaat weg en Nelom moet weg. Het is ook maar de vraag of van Beek nog fit wordt en een respectabel niveau haalt. Hij is vandaag wel succesvol geopereerd aan z'n voet.
Verder alle gaten opvullen van spelers die vertrekken. Dus een reservespits (Vente als 3e spits) en middenvelders, inderdaad. De Guzman lijkt me wel wat ja.
Van mij mogen vertrekken: Nelom, Woudenberg, Tapia, Vejinovic, Gustafson, Kramer en Kuijt (die moet gewoon stoppen).
1
geplaatst: 13 april 2017, 19:54 uur
Geen Lasse Schöne vanavond, dat is jammer.
Voor de rest wel het sterkste huidige Ajax.
Kluivert in plaats van Neres was te verwachten.
Ik ben benieuwd hoe goed deze voorhoede is
Voor de rest wel het sterkste huidige Ajax.
Kluivert in plaats van Neres was te verwachten.
Ik ben benieuwd hoe goed deze voorhoede is

0
geplaatst: 13 april 2017, 20:36 uur
Ja, dat is wel een gemis, zeker bij standaardsituaties.
Maar ja, Ziyech mag er ook wel eens een vrije trap inschieten
Maar ja, Ziyech mag er ook wel eens een vrije trap inschieten

0
geplaatst: 13 april 2017, 20:58 uur
Nicolage Rico schreef:
El Hankouri Hanson. Kongolo Woudenberg Nelom van Beek Vente De Guzman
apia, Vejinovic, Gustafson, Kramer
El Hankouri Hanson. Kongolo Woudenberg Nelom van Beek Vente De Guzman
apia, Vejinovic, Gustafson, Kramer Wat een armoedig zootje spelers noem je daar zeg. Alsof je de selectie van De Graafschap (no offense) aan het doornemen bent.
0
geplaatst: 13 april 2017, 21:08 uur
Is de wedstrijd van vanavond nog ergens online te zien op een andere plek dan bij RTL7?
De stream loopt telkens na seconde of 10 vast.

0
geplaatst: 13 april 2017, 21:17 uur
gigage schreef:
Wat een armoedig zootje spelers noem je daar zeg. Alsof je de selectie van De Graafschap (no offense) aan het doornemen bent.
(quote)
Wat een armoedig zootje spelers noem je daar zeg. Alsof je de selectie van De Graafschap (no offense) aan het doornemen bent.
Ik weet dat je alleen aan het trollen bent, maar Kongolo, van Beek en De Guzman niveau De Graafschap?
en ik neem aan dat je wekelijks Feyenoord u19 kijkt, dat je kan oordelen over het niveau van El Hankouri, Hansson en Vente? 
1
geplaatst: 13 april 2017, 21:18 uur
herman schreef:
Is de wedstrijd van vanavond nog ergens online te zien op een andere plek dan bij RTL7?
Foxsports 3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.