MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Heerlijke start met een klasse actie van Younes en de meest overtuigend ingeschoten penalty van dit seizoen! Nu vooral zorgen dat je de nul houdt.

Van blauw naar blauw schijnt nogal moeilijk te zijn.

Jup, Schalke is niet veel voorlopig. Als het spelbeeld zo blijft moet Ajax er nog 1 of 2 inprikken.

Younes speelt erg goed. Gaat alleen maar buitenom, dat ben ik niet van hem gewend.
Kluivert kan wel gewisseld worden denk ik. Niet zijn avond vooralsnog.

Titmeister schreef:
(quote)

Ik weet dat je alleen aan het trollen bent, maar Kongolo, van Beek en De Guzman niveau De Graafschap? en ik neem aan dat je wekelijks Feyenoord u19 kijkt, dat je kan oordelen over het niveau van El Hankouri, Hansson en Vente?

Misschien is het zo duidelijk. Berichten verplaatst naar http://feyenoord.netwerk.to/lidworden.php

panjoe (moderator)
Goeie pot weer van Ajax! Hopen dat ze doorzetten naar een 3-0.

Intussen is het oorlog in Lyon. Goedemorgen....

Schalke wordt helemaal overlopen. Hopen op 4-0, 5-0, dan is het gelijk klaar.

luigifort schreef:
Zou kunnen ja. Schalke wordt 3-0 donderdag..

Zou zomaar kunnen Wat een overmacht!

Wat een weelde dit ja, Schalke wordt volledig weggespeeld. Het is dat Traoré z'n vizier wederom niet op scherp heeft, anders stonden we al met anderhalf been in de volgende ronde.

Verschrikkelijk wat er allemaal weer aan de hand is in Frankrijk

Dan het sportieve, het zou toch fijn zijn als Ajax zichzelf echt gaat belonen om er (minimaal) nog eentje in te prikken. Schalke zal de volgende keer vast beter spelen en dan is 3-0/4-0 wel een veel veiligere stand dan 2-0

Haha, Ajax - Feyenoord all over again met het creëren van grote kansen en er slechts een paar verzilveren. Als het maar geen 2-1 wordt...
Derde goal is wel belangrijk om straks in Gelsenkirchen echt achterover te kunnen leunen.

Ja, het is net als tegen Feyenoord inderdaad. Had je ook gewoon al 5-0 voor moeten staan en de KO uit moeten delen. Nu maar hopen dat ze niet nog een slinkse tegengoal maken.

Diep triest wat er gebeurt is in Lyon, wat een beesten.

Trouwens een mooie Feyenoord-wissel bij Racing Genk: Buffel valt in voor Boëtius.

Sowieso hoog Feyenoord gehalte, zowel Boëtius als Guidetti hebben een goal gemaakt

Belgische teams zetten ook heel redelijke prestaties neer die nog hoop bieden voor de returns! Zou toch wat zijn als er zometeen in de halve finale zowel een Nederlandse als een Belgische club over is.

herman schreef:
Trouwens een mooie Feyenoord-wissel bij Racing Genk: Buffel valt in voor Boëtius.

Inmiddels ook al een echte veteraan die Buffel. Goed dat hij weer speelt na al die ellende die hij heeft meegemaakt (eind januari is zijn vrouw overleden)

Genoten van Ajax vanavond.
Jammer dat ze te weinig gescoord hebben.

Wauw, wat een avond! Beste Ajax in 15 jaar kunnen we toch wel stellen. ?Met deze vorm kun je met heel veel vertrouwen de return in gaan. Dan ga je echt wel minimaal 1x scoren in Gelsenkirchen en moet Schalke er al 4 maken.

Ook verrassend is dat Babel weer helemaal opgekrabbeld is (natuurlijk nu alweer een tijdje maar toch)

Zelden zo genoten van Ajax de laatste heel wat jaren. Wat een performance op Europees niveau. Uiteraard had t 4-0 of 5-0 moeten zijn of meer zelfs. Schalke had niets in te brengen. Dit trekken we hoe dan ook volgende week over de streep. Zoals Ajax vanavond speelde kunnen ze de cup winnen ook nog

Ja, als je ziet wat er verder nog in zit dan is Ajax zeker een kandidaat voor de cup. Celta hebben ze al gepakt. Eigenlijk vind ik alleen Lyon en Besiktas echt gevaarlijk.

Maar Schalke is ook niet meer het team dat vorig jaar bij Real Madrid won.

Deze wedstrijd maakt me enorm trots als Ajacied, ik heb genoten! Samen met de wedstrijd tegen Feyenoord de beste wedstrijd die ik heb gezien dit seizoen van Ajax.

Gretz schreef:
Haha, Ajax - Feyenoord all over again met het creëren van grote kansen en er slechts een paar verzilveren. Als het maar geen 2-1 wordt...
Derde goal is wel belangrijk om straks in Gelsenkirchen echt achterover te kunnen leunen.
Ben benieuwd wat xG-analyse over deze wedstrijd te zeggen hebben.

Overigens was de beste man op het veld aan Duitse kant te vinden. Wat een reddingen!

Ik heb m via de Amerikaanse Fox bekeken, die waren echt lyrisch over het hele team, konden hun ogen niet geloven. Ook niet dat er met de wissels ook weer hele jonkies t veld in kwamen

Toch wel zuur dat het niet een grote uitslag wordt. Had Ajax toch volgende week wat spelers rust kunnen geven, maar het zij zo. Belangrijkste is gewoon dat er weer eens een Nederlandse ploeg een halve finale op Europees niveau speelt. Hoewel, eerst in Gelsenkirchen de overwinning finaal over de streep trekken. Met een beetje een gelukkige start kan ook een slecht Schalke snel op 2-0 komen...

Hoe dan ook; Ajax komt hier heel goed voor de dag

Gretz schreef:

Dat is nou weer een beetje jammer. Wilde net de Ajax fans hier complimenteren. Feyenoord speelde toen niet goed, maar zeker niet zo dramatisch slecht als Schalke 04 vanavond. De Bundesliga gaat hard onderuit in Europa deze week.

Geweldig genoten!
Net of je naar gegroepeerde hongerige wolven zit te kijen.
Je moet wel een heel fitte selectie hebben om dit te bewerkstellen.
Heel goed Ajax, jammer dat een hogere score achterbleef.
In deze vorm moet de volgende ronde geen problemen geven.
Mooi om te zien ook dat de eigen kweek van Ajax eindelijk weer om de hoek komt kijken.

Eindelijk weer genieten van Ajax.

west schreef:
(quote)

Dat is nou weer een beetje jammer. Wilde net de Ajax fans hier complimenteren. Feyenoord speelde toen niet goed, maar zeker niet zo dramatisch slecht als Schalke 04 vanavond. De Bundesliga gaat hard onderuit in Europa deze week.

Ik bedoelde meer vanuit Ajax-perspectief dat het qua dominantie op die wedstrijd leek. Schalke heeft inderdaad nog minder laten zien dan Feyenoord, en die hebben wel een brede selectie en een 2,5x zo hoge begroting. Moeten zich diep schamen dat ze zo zijn overklast.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:51 uur

geplaatst: vandaag om 22:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.