Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2017, 13:44 uur
Ik dacht dat jij de Dodgers juist een warm hart toedroeg?
Ik heb zelf het meest met die andere club uit de City of Angels.
Kan enorm genieten van de slagkracht van Trout en Pujols.
1
geplaatst: 11 april 2017, 15:04 uur
Gretz schreef:
Edit: mijn reactie op het sluiten van het Algemeen Voetbaltopic maar verplaatst naar een ander topic.
De Site >> Algemeen >> Het grote feedback / opmerkingen topic #2
Edit: mijn reactie op het sluiten van het Algemeen Voetbaltopic maar verplaatst naar een ander topic.
De Site >> Algemeen >> Het grote feedback / opmerkingen topic #2
Open dan gelijk maar een Feyenoord topic. Voor je het weet krijg ik hier weer te lezen wie er vandaag al dan niet op de training aanwezig was. Na het kampioenschap kan dat topic dan ook weer mooi dicht tot aan 2029 haha. ( Niet te serieus nemen allemaal,dit bericht, bitte)
1
geplaatst: 11 april 2017, 15:06 uur
Gretz schreef:
Kan enorm genieten van de slagkracht van Trout en Pujols.
(quote)
Kan enorm genieten van de slagkracht van Trout en Pujols. Yep, LA Dodgers is mijn club. Vaak geweest.
2
geplaatst: 11 april 2017, 16:17 uur
Ik ben van de Timberwolves. Al is het sinds KG daar een eeuwigheid geleden vertrokken is (ja ik weet dat ie er nog even terug is geweest, maar ik bedoel uiteraard in zijn jonge jaren) echt wel huilen met de pet op. Hopelijk kunnen ze bouwen aan een mooie ploeg rond Karl Anthony Towns, al kan die het natuurlijk ook niet in z'n eentje oplossen...
0
geplaatst: 11 april 2017, 16:26 uur
kaj_666 schreef:
Ik ben van de Timberwolves. Al is het sinds KG daar een eeuwigheid geleden vertrokken is (ja ik weet dat ie er nog even terug is geweest, maar ik bedoel uiteraard in zijn jonge jaren) echt wel huilen met de pet op. Hopelijk kunnen ze bouwen aan een mooie ploeg rond Karl Anthony Towns, al kan die het natuurlijk ook niet in z'n eentje oplossen...
(quote)
Toen Kevin Love er nog zat vond ik het ook wel een leuk team, helaas waren ze te wisselvallig om echt iets te bereiken.
0
geplaatst: 11 april 2017, 16:54 uur
Vind het ook jammer dat Rubio zijn draai niet lijkt te vinden in dat team. Nochtans, zo'n pass-first PG in combinatie met Towns... Ze hadden als de Clippers kunnen zijn.
Maar dat je als Wolves-fan inderdaad terugblikt op de Garnett-tijd is niet meer dan logisch. Geniale speler. Ook zo'n hustle-mentaliteit.
Maar dat je als Wolves-fan inderdaad terugblikt op de Garnett-tijd is niet meer dan logisch. Geniale speler. Ook zo'n hustle-mentaliteit.
0
geplaatst: 11 april 2017, 17:07 uur
Ja, destijds was Rubio echt de super rookieguard en hadden ze met Love en Beasley schijnbaar grote pilaren voor de toekomst. Is dat even anders gelopen. Love met zijn blessures en uiteindelijke vertrek en Beasley die zo een beetje iedere kans die hij kreeg (nog steeds elders krijgt) verprutst met 'kattenkwaad'.
Zo kan het ook verkeren.
Zo kan het ook verkeren.
0
geplaatst: 11 april 2017, 17:36 uur
Vergeet Wiggins niet he! Met Towns en Wiggins staat er een stevige basis. Ik verwacht dat de Wolves hier best op door gaan bouwen de komende jaren, ondanks dat het dit jaar erg tegenvalt.
3
geplaatst: 11 april 2017, 17:39 uur
3
geplaatst: 11 april 2017, 20:47 uur
Zo, nu maar eens de waterpolowedstrijd Kroatie - Nederland gaan kijken.
0
geplaatst: 11 april 2017, 20:49 uur
Edgar18 schreef:
Vergeet Wiggins niet he! Met Towns en Wiggins staat er een stevige basis. Ik verwacht dat de Wolves hier best op door gaan bouwen de komende jaren, ondanks dat het dit jaar erg tegenvalt.
De verwachtingen lagen dit jaar ook wel heel erg hoog.
2
geplaatst: 11 april 2017, 21:03 uur
Rudi S schreef:
Voor mij de tafeltennisderby hier

0
geplaatst: 11 april 2017, 21:37 uur
Hadden wij maar Buffon in 2010, dan waren we wereldkampioen geworden. Wat een save. Iniesta wordt gillend wakker vannacht.
5
geplaatst: 11 april 2017, 21:47 uur
Opvallend, blessure van tennisser Ron Korsstad lijkt toch niet mee te vallen. Ben benieuwd wat voor invloed de blessures hebben op de wedstrijd tegen TC Domstad. Je zou bijna hoop krijgen dat het Rotterdamse gravel toch niet altijd heilig is.
3
geplaatst: 11 april 2017, 21:59 uur
Al die mensjes in Turijn kunnen nu wel heel blij lopen doen maar dat gaat de scheidsrechter echt wel weer voor Barca oplossen de volgende wedstrijd
4
geplaatst: 11 april 2017, 22:06 uur
Zo, was ff een dagje offline......
Iemand nog het WK super pimpampet gevolgd?
Btw, in mijn actieve carrière werd ik wel eens vergeleken met Laimbeer, niet omdat ik zo'n asshole was in het veld, maar vanwege het vergelijkbare set schotje
Btw, in mijn actieve carrière werd ik wel eens vergeleken met Laimbeer, niet omdat ik zo'n asshole was in het veld, maar vanwege het vergelijkbare set schotje
1
geplaatst: 11 april 2017, 22:13 uur
Ik begreep wel dat een bepaalde groep fans via een aparte tribune het WK wilde volgen, maar ze moesten allemaal samen. Massale vechtpartijen waren het gevolg. Zo'n zonde, het is zo'n mooie sport, dat pimpampet.
0
Franck Maudit
geplaatst: 11 april 2017, 22:14 uur
Frenz schreef:
Nog nooit van gehoord. Mis ik iets essentieels?
0
geplaatst: 11 april 2017, 22:15 uur
vigil schreef:
Al die mensjes in Turijn kunnen nu wel heel blij lopen doen maar dat gaat de scheidsrechter echt wel weer voor Barca oplossen de volgende wedstrijd
Het gebeurd deze wedstrijd al. Zuivere goal Juventus afgekeurd. Gaat wat worden in Barca

Oké, goed; Barca werd onterecht een penal onthouden, maar dat was karma.
1
geplaatst: 11 april 2017, 22:18 uur
Ach essentieel, is sport essentieel? Muziek is imho wel echt essentieel
3
Franck Maudit
geplaatst: 11 april 2017, 22:21 uur
Ataloona schreef:
Honest to God: fuck Barca. Indien er écht zoiets als karma bestaat bereiken ze de komende jaren nooit nog de kwartfinales.
Ploeg is sowieso aan grondige wijzigingen toe. Spelers als Pique, Suarez, Iniesta, Busquets, ... zijn verzadigd. Jonge garde heeft niet hetzelfde talent als zonet opgesomde spelers. En Messi besloot een tijdje terug dat hij niet langer moet lopen. Neen, dit team is niet langer ongenaakbaar.
1
Franck Maudit
geplaatst: 11 april 2017, 22:22 uur
Frenz schreef:
Zijn we niet allemaal een beetje essentieel?
0
geplaatst: 11 april 2017, 22:28 uur
Barca is id over the hill. Zeker uit. Messi naar Man City zou ik zeggen. Tijdperk Barca is voorbij. Tijd voor het Monaco-perkje..
0
geplaatst: 11 april 2017, 22:32 uur
Eeuwig zonde..die jonge teams zouden een paar jaar bij elkaar moeten blijven. Dan maakt dit Ajax ook nog mooie jaren mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.