MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Mja, zal mij een zorg zijn De Spurs zijn wel goed in dit soort beslissende duels. Als ze deze 6e game al naar zich toe kunnen trekken, dan zou dat mooi zijn. En zonder verdere kwetsuren de volgende ronde in gaan. Schrok me dood met Kawhi.

Blijft mij wel verbazen verder dat Houston een heel goed team heeft met genoeg diepte en nog volkomen afhankelijk zijn van Harden... daar gaat echt iets niet goed. Er moeten daar meer individuen opstaan.

Het wordt wel een heel lastig verhaal tegen GSW; het loopt daar eindelijk soepel en indien niet, dan is er altijd wel iemand van de big vier die op zal staan. Heck, zelfs Jaaaaval McGeee heeft deze playoffs al zo'n game gehad voor GSW. Een finale tussen GSW en CLE lijkt haast vast te staan in de sterren.

Titmeister schreef:
Mooie prestatie van Polanc. Klassementsrenners hielden zich rustig, had dat wel verwacht, maar niet dat de groep zo groot zou zijn. Zondag volgt wrs pas de eerste schifting, al is de finale van de etappe van donderdag ook best lastig; daar zou een Nibali, Thomas of Dumoulin met een jump best nog eens het roze kunnen pakken.

Niet dus. Beetje saai eerste weekje zo. Maar dat zal de laatste twee weken wel goedkomen.
Opvallend, vooral uit Nederlands oogpunt, hoe goed en attent Kelderman/Dumoulin rijden.
Dat belooft wat moois!

Er is pas 1 bergrit geweest. Het vuurwerk gaat nog komen.

Zou me niet verbazen als Kelderman de beste Nederlander wordt.

In potentie ook het grootste rondetalent natuurlijk.
Ik denk dat deze rol (in de schaduw van Dumoulin) voor hem wel eens een zegen kan zijn.

Grappig dat jullie dat zeggen, ik zie zelf juist weinig potentie in Kelderman. Ondanks dat hij nog jong is heeft hij heeft voor mij net iets te vaak gefaald in de grote ronden. Ik zie in hem een soort Gesink, prima in staat om elke grote ronde tussen de zes en twintig te rijden maar meer zit er ook niet in. Ik zie Gesink ook veel liever als rittenkaper, schitterend was dat afgelopen Vuelta.

Benieuwd of jullie gelijk krijgen, zou voor het Nederlands wielrennen natuurlijk mooi zijn. Ik vind Dumoulin voorlopig opvallend sterk. Kelderman als helper in vorm zou dan natuurlijk zeer welkom zijn. Maar, in zijn totaliteit zie ik weinig gebeuren voor de Nederlanders deze Giro. Gevalletje onderbuikgevoel.

Ik sluit me aan bij Edgar.

Klopt helemaal, Kelderman is hier natuurlijk ook als (luxe) helper van Dumoulin, maar ik vind hem opvallend fris koersen, alsof hij blij is verlost te zijn van de druk van een klassement te moeten rijden.
Dumoulin zal in elk geval tot de derde week meestrijden met de besten en dan is het erop of eronder.

Van Kruijswijk en Mollema verwacht ik juist een degelijke top 6-20 klassering.

Een allesbeslissende game 7 in de confrontatie tussen Boston en Washington. Dat wordt een heerlijke pot dinsdagnacht.

Nou en of. De wedstrijd van afgelopen nacht was niet van hoog niveau maar spannend was het wel. Ik duim voor Washington, die zie ik stukken liever spelen dan Boston waar ik weinig mee op heb.

Jep. Ook wel fijn om lekker rustig naar te kijken, nu SAS gewoon door is in zes games en hoe; zonder Kawhi Houston geen ene kans bieden

Go Washington. Heerlijk sympathiek team.

Hendrik68
Zo, een geupdate Red Bull die in de kwalificatie al een stukkie dichter bij de toppers kwam. Ze zijn er nog niet, maar het begint ergens op te lijken. Nog steeds is een 5e plek onder normale omstandigheden het hoogst haalbare, maar ik begin de race wel met meer hoop dan de vorige. Bijkomend voordeel is dat dit zo ongeveer de eerste race is die ik van begin tot eind kan zien. Ik ben er klaar voor.

Wel leuk dat er Formule 1 en Giro is vanmiddag anders zou het maar een saaie sportmiddag zijn.

Hier wel ja

Hendrik68
En klaar alweer. Helaas.

Ataloona schreef:
Jep. Ook wel fijn om lekker rustig naar te kijken, nu SAS gewoon door is in zes games en hoe; zonder Kawhi Houston geen ene kans bieden

Ik heb er eerlijk gezegd een goed oog in dat ze het nog kunnen halen van GSW. Ah man, waar is Duncan als je hem nodig hebt.

Go Washington. Heerlijk sympathiek team.

Inderdaad. Toch wel dé underdogs van de playoffs. Alleen is de kans groot dat ze onder het matje geveegd worden door de Cavs, helaas.

dix
Hendrik68 schreef:
En klaar alweer. Helaas.

Ach, er is plenty andere sport vandaag.

Quotes splitsen. Het zal mij nooit lukken.

bennerd
Ja, ik waan mij geen illusies. Dat wordt ontzettend moeilijk tegen GSW. Vier toppers afstoppen, hoe dan? Zeker als Green verdedigend nog beter is dan in het reguliere seizoen, en verdorie aanvallend ook niet te stoppen is. Matchup tussen Durant en Leonard wordt wel episch, maar de mindere goden van de Spurs (met gelukkig een goede diepe bank) moeten met Pop een manier vinden om de rest af te stoppen. Maar als alle vier tegelijk goed in vorm zijn, man, dan is dat niet te doen. GSW heeft bovendien ook nog wel een paar spelers op de bank die belangrijk kunnen zijn. Een Iguadala is één van de meest gevaarlijke zesde spelers van de competitie.

Ik put er maar moed uit dat Spurs in het reguliere seizoen veel sterker was in de matchups tegen de Warriors. (Toen deed Durant echter 2x niet mee). Daarnaast doen de big men van de Spurs het top, zit de bank gewoon des Pops goed in elkaar en blijkt Patty Mills weer een ontzettend degelijke point guard. De Warriors proberen de Spurs altijd koste wat het kost te vermijden in post-season en ik denk dat het zelfs in dit transitiejaar niet makkelijk zal zijn voor GSW om 'ff' door te gaan. In 6 games zal GSW wel doorgaan, maar wie weet.

Over WAS:
Denk het ook, maar als een team het James moeilijk kan maken daar in het Oosten...

Hendrik68 schreef:
En klaar alweer. Helaas.

Balen, had me er wel op verheugd.

Gekkenhuis hier in Rotterdam... iedereen maakt zich op voor de beslissende pot tegen Amsterdam vandaag in de halve finale van het hockey. Denk ik...

dix
De ruiten trillen hier in de sponningen terwijl ik snooker zit te kijken

Hendrik68
3 dik door de bocht, dan is een foutje snel gemaakt. Door Bottas in dit geval, maar er werd hem terecht niks verweten. Race was desondanks een stuk leuker dan de vorige. De strijd om de 1e plek was bij vlagen fraai. Wel moeten we concluderen dat Red Bull, zoals het nu lijkt, de rest van het seizoen in niemandsland rijdt. Nu Ricciardo, welsiwaar op het podium, maar een minuut achter Vettel en een halve voor op de nummer 4. De rest van het veld lijkt nog meer terrein te hebben verloren. Over 2 weken Monaco. Kijken of Verstappen hem dan over de streep krijgt.

Movistar op oorlogspad. Benieuwd of de condor kan deliveren zo op Blockhaus.

Sjonge jonge, de Giro voor heel Team Sky is eigenlijk al voorbij door die motor, ook Kelderman hard gevallen. Hoe is het toch mogelijk...

Dat Eurosport ook echt nu met een reclame

Die verkenningsvideo's met Flecha kunnen ze wel wat beter timen

Jammer, Giro wel onthoofd nu, jammer
Yates ook..

Zo Tejay

De kleerhanger kraakt en piept.

Epische strijd, ondanks de sabotage.

3 keer NL in de top 5 zo
Zonde van Kelderman

Wat is Movistar ook sterk zeg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:25 uur

geplaatst: vandaag om 09:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.