Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2017, 16:34 uur
Kelderman trekt ongeluk ook wel aan hè. Misschien in een vogelvrije rol in de Vuelta of de tour?
0
geplaatst: 14 mei 2017, 16:44 uur
Ze halen de haai in 
Hopelijk komt de kleerhanger niet met al te veel achterstand binnen.
Edit: nu rapen ze Pinot op.

Hopelijk komt de kleerhanger niet met al te veel achterstand binnen.
Edit: nu rapen ze Pinot op.
0
geplaatst: 14 mei 2017, 16:48 uur
No 2 op 10 seconden, nummer 3 op dikke minuut en vanaf no 4 één of meerdere rondes achterstand. Oude tijden herleven (en dat is niet positief). Daarnaast was het rond de achtste plaats best spannend maar kwam amper in beeld. En Olaf M maar roepen dat het zoveel beter gaat met de F1.
0
geplaatst: 14 mei 2017, 16:48 uur
Haha Pinot schrok zich een ongeluk dat Dumoulin erbij zat. Probeert direct weg te rijden 

0
geplaatst: 14 mei 2017, 16:55 uur
Ouch, Kruiswijk verliest echt veel tijd.
Astana had een sterk team gehad rondom Scarponi
Astana had een sterk team gehad rondom Scarponi

0
geplaatst: 14 mei 2017, 16:56 uur
Erg jammer ja, we kunnen in ieder geval al heel wat namen wegstrepen.
0
geplaatst: 14 mei 2017, 16:57 uur
Twee Nederlanders gaan strijden om het podium met Pinot en Nibali 
De rest lijkt inderdaad al gezien.

De rest lijkt inderdaad al gezien.
0
geplaatst: 14 mei 2017, 17:12 uur
Wat een sportdag! 
En ook een mooie etappe in de Giro, jammer dat Kruijswijk niet meekon, maar mooie prestaties van Mollema en vooral Dumoulin. Daar is Quintana nog niet vanaf...

En ook een mooie etappe in de Giro, jammer dat Kruijswijk niet meekon, maar mooie prestaties van Mollema en vooral Dumoulin. Daar is Quintana nog niet vanaf...
0
geplaatst: 14 mei 2017, 17:14 uur
gigage schreef:
No 2 op 10 seconden, nummer 3 op dikke minuut en vanaf no 4 één of meerdere rondes achterstand. Oude tijden herleven (en dat is niet positief). Daarnaast was het rond de achtste plaats best spannend maar kwam amper in beeld. En Olaf M maar roepen dat het zoveel beter gaat met de F1.
Het seizoen 2017 vind ik tot nu toe ook nog niet echt denderend. Oké, het is erg fijn dan Ferrari weer meedoet om de knikkers en de strijd om de racewinst en het kampioenschap weer wat spannender is. Achter Ferrari en Mercedes is het tot nu toe erg saai, met bijna alle teams in slagvolgorde achter elkaar.No 2 op 10 seconden, nummer 3 op dikke minuut en vanaf no 4 één of meerdere rondes achterstand. Oude tijden herleven (en dat is niet positief). Daarnaast was het rond de achtste plaats best spannend maar kwam amper in beeld. En Olaf M maar roepen dat het zoveel beter gaat met de F1.
Na de drie topteams (of vier, want Force India maakt ook een zeer stabiele indruk) ligt de strijd gelukkig behoorlijk open. Wehrlein, Palmer en Magnussen hebben allemaal al punten te pakken. Dat had ik op voorhand niet verwacht, of toch niet zo vroeg in het seizoen al.
0
geplaatst: 14 mei 2017, 17:16 uur
Titmeister schreef:
Waanzinnig mooie klim. En Dumoulin is toch echt wel de beste renner van Nederland.
Wel erg jammer dat Kelderman eruit ligt.
0
geplaatst: 14 mei 2017, 18:02 uur
Mee eens, ik verwacht ook dat hij Nederlands beste kans is om de komende jaren nog eens een grote ronde te winnen.
1
geplaatst: 14 mei 2017, 18:22 uur
He he!
Blij dat het eindelijk weer eens gelukt is!
De hockeyers van Amsterdam tegen Rotterdam 2-3!!
Blij dat het eindelijk weer eens gelukt is!
De hockeyers van Amsterdam tegen Rotterdam 2-3!!

0
Hendrik68
geplaatst: 14 mei 2017, 18:34 uur
Wel jammer van Kelderman, maar hij zou er ook eens een keer niet bij liggen he?
0
geplaatst: 14 mei 2017, 18:39 uur
Kelderman elimineert hiermee wel twee concurrenten van Dumoulin 
Maar inderdaad erg jammer, hij was juist zo goed bezig.
Dumoulin mist zo wel een belangrijke helper in de derde week.

Maar inderdaad erg jammer, hij was juist zo goed bezig.
Dumoulin mist zo wel een belangrijke helper in de derde week.
0
geplaatst: 14 mei 2017, 20:08 uur
Wat een sportmiddag! Het was een enorm feest in de stad.
Zojuist de Giro terug gekeken en dat was behoorlijk spectaculair. Heel knap hoe Dumoulin zich in zo'n korte tijd heeft omgeturnd tot klimmer. Ik ben wel benieuwd hoe dit zijn tijdrit beïnvloed, ik verwacht niet dat hij zo machtig is als de afgelopen seizoenen maar beter dan de andere klassementsrenners zal ie normaal gesproken wel zijn. Quintana was wel erg sterk, als ie dat niveau volhoudt zal het lastig worden hem af te stoppen. Maar, ik denk en hoop wel dat Pinot en Dumoulin de Giro lang spannend gaan houden. Een tijdrit op de laatste dag, het zou toch mooi zijn als....
Zojuist de Giro terug gekeken en dat was behoorlijk spectaculair. Heel knap hoe Dumoulin zich in zo'n korte tijd heeft omgeturnd tot klimmer. Ik ben wel benieuwd hoe dit zijn tijdrit beïnvloed, ik verwacht niet dat hij zo machtig is als de afgelopen seizoenen maar beter dan de andere klassementsrenners zal ie normaal gesproken wel zijn. Quintana was wel erg sterk, als ie dat niveau volhoudt zal het lastig worden hem af te stoppen. Maar, ik denk en hoop wel dat Pinot en Dumoulin de Giro lang spannend gaan houden. Een tijdrit op de laatste dag, het zou toch mooi zijn als....
1
geplaatst: 14 mei 2017, 22:32 uur
Edgar18 schreef:
Nogal wiedes, toch die dekselse hockeyers uit Rotterdam naar de finale

0
geplaatst: 15 mei 2017, 08:45 uur
F!#$%$!ck. Sta je op een geruststellende voorsprong, uit bij de Warriors, valt je sterspeler uit en komt de thuisploeg nog terug ook (uiteraard). Hopen dat Kawhi oké is, maar wat hadden de Spurs hier een slag kunnen slaan 

0
geplaatst: 15 mei 2017, 09:37 uur
Wat ze lieten zien na het uitvallen van Kawhi was wel bizar slecht. Jammer hoor, dit was de kans op een spannende serie
.
.
0
geplaatst: 16 mei 2017, 15:55 uur
Boston door dus. Wizards uitgeschakeld 
Wel goed voor mijn toto.
Kawhi doet niet mee met game 2 tegen de Warriors, daarna wss wel. Wordt lastig dit.

Wel goed voor mijn toto.
Kawhi doet niet mee met game 2 tegen de Warriors, daarna wss wel. Wordt lastig dit.
0
geplaatst: 16 mei 2017, 16:31 uur
Haha, als Dumoulin dit niveau vasthoudt... 
Pinot bij het eerste tussenpunt op 30 sec achterstand.

Pinot bij het eerste tussenpunt op 30 sec achterstand.
0
geplaatst: 16 mei 2017, 16:41 uur
Dat was al (nagenoeg) zeker, maar dit machtsvertoon biedt ook uitzicht op meer! Zeker met die tijdrit op de laatste dag in het verschiet.
0
geplaatst: 16 mei 2017, 17:23 uur
Dumoulin, wat een klasbak! Ook respect voor Thomas hoe hij zich terug knokt na die val.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.