Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2017, 18:25 uur
Niet te vroeg juichen, er komen ook nog 6 bergetappes, dus hij mag geen inzinking kennen. Bovendien is Movistar veel sterker dan Sunweb, zeker zonder Kelderman. Maar zonder meer een fantastische prestatie van Dumoulin. Had wel verwacht dat ie roze zou pakken, maar niet zo ruim. Het biedt iig erg goede kansen.
0
geplaatst: 16 mei 2017, 18:34 uur
Zeker. Te vroeg juichen hebben we vorig jaar al gedaan, dat aub niet nog een keer 
Maar ik acht Tom toch beter in staat om dit naar huis te rijden dan Kruijswijk vorig jaar.

Maar ik acht Tom toch beter in staat om dit naar huis te rijden dan Kruijswijk vorig jaar.
0
geplaatst: 16 mei 2017, 22:53 uur
Ik zie nu pas die val van de Sky-renners terug. Tijdens de dag zelf hadden de commentatoren het er nog over dat het een schande van de organisatie was, maar die motoragent staat gewoon netjes aan de zijkant van de weg. Een behoorlijk brede weg. Gewoon dom van de wielrenners. Zo staan ze doorgaans ook langs de kant als supporter.
0
geplaatst: 17 mei 2017, 00:13 uur
Als je de beelden goed bekijkt kan Dumoulin de motor nog net ontwijken. Kelderman kon de motor niet zien en werd volkomen verrast. Sky viel weer over Kelderman heen. Er valt die renners helemaal niets te verwijten, gewoon domme pech.
Sowieso moet die motoragent daar niet staan als hij 100 m verderop op de stoep kan staan.
Sowieso moet die motoragent daar niet staan als hij 100 m verderop op de stoep kan staan.
0
geplaatst: 17 mei 2017, 08:19 uur
Boston heeft in de loterij de eerste keuze gekregen voor de komende NBA-draft. Ze hebben al een vrij sterk team, en nu kunnen ze ook nog eens als eerste kiezen uit één van de sterkste drafts van de afgelopen jaren! Wel jammer voor ze dat deze draft voornamelijk hele goede pg's voortbrengt, terwijl ze met Thomas al hele goede hebben rondlopen, dus ze zullen wel voor een forward gaan neem ik aan. Ik zie niet snel ontzettend goede centers in bijvoorbeeld deze top 20 hot prospects:
The top 20 prospects for the 2017 NBA Draft, Version 5 | FOX Sports - foxsports.com
The top 20 prospects for the 2017 NBA Draft, Version 5 | FOX Sports - foxsports.com
0
geplaatst: 17 mei 2017, 10:27 uur
Ataloona schreef:
Boston heeft in de loterij de eerste keuze gekregen voor de komende NBA-draft. Ze hebben al een vrij sterk team, en nu kunnen ze ook nog eens als eerste kiezen uit één van de sterkste drafts van de afgelopen jaren! Wel jammer voor ze dat deze draft voornamelijk hele goede pg's voortbrengt, terwijl ze met Thomas al hele goede hebben rondlopen, dus ze zullen wel voor een forward gaan neem ik aan. Ik zie niet snel ontzettend goede centers in bijvoorbeeld deze top 20 hot prospects:
Ervan uitgaande dat de Knicks (8e plaats in de draft) Anthony (jammer genoeg) en Porzingis (hopelijk) niet kwijtgeraken, hoop ik op Dennis Smith of Malik Monk. De'Aaron Fox is wat te hoog gegrepen en van Lonzo Ball heb ik nu al genoeg.
0
geplaatst: 17 mei 2017, 11:47 uur
Boston kan natuurlijk ook gewoon de sterkste guard kiezen en deze traden voor een sterke forward. Maar, die Jayson Tatum lijkt me ook niet verkeerd. Boston kan wel wat lengte gebruiken en dat heeft hij zeker.
Duidelijke wedstrijd vannacht, helaas.. Ik ben benieuwd of San Antonio de serie thuis nog gelijk kan trekken. Mijn gevoel zegt van niet.
Duidelijke wedstrijd vannacht, helaas.. Ik ben benieuwd of San Antonio de serie thuis nog gelijk kan trekken. Mijn gevoel zegt van niet.
0
geplaatst: 17 mei 2017, 12:51 uur
Edgar18 schreef:
Boston kan natuurlijk ook gewoon de sterkste guard kiezen en deze traden voor een sterke forward. Maar, die Jayson Tatum lijkt me ook niet verkeerd. Boston kan wel wat lengte gebruiken en dat heeft hij zeker.
Dat zou inderdaad een logische pick zijn, ja. Kan ook goed scoren en dat ontbrak er nog weleens aan. Stuckey en Horford zouden dat goed moeten kunnen, maar stellen in dat departement qua consistentie teleur. Er gaat ook rumoer dat ze Gordon Hayward (fa deze zomer) gaan binnenhalen. Combineer dat met een goede draftpick en je hebt een grote tegenstander voor Lebron's Cavs in het oosten de komende jaren.
Sacramento komt er eigenlijk maar bekaaid af, terwijl ze toch Cousins zijn kwijtgeraakt dit jaar. Ze hebben echt mazzel dat deze draft behoorlijk veel talent lijkt te herbergen, dus met deze twee loten moet het enigszins op lange termijn goedkomen. Die hadden echter goed die nummer 1 positie kunnen gebruiken.
0
geplaatst: 17 mei 2017, 16:47 uur
Pinot die in de afdaling teruggegrepen wordt door Yates. Waar herken ik dit van... 

0
geplaatst: 17 mei 2017, 17:14 uur
Dat was toch Plaza die terug was gevallen uit de kopgroep? Verder zoals beetje verwacht een etappe voor de vluchters, met een verdiende overwinning voor Fraile. Veel van de namen die vandaag in de kopgroep zaten zullen de laatste week ook veel in de kopgroep te vinden zijn.
0
geplaatst: 17 mei 2017, 17:33 uur
Pinot probeerde vlak voor de afdaling te demarreren toch? maar dat wou niet lukken toen eenmaal de afdaling was begonnen. Kan wel aan mij liggen, want ik zat tegelijkertijd te werken (zeer geconcentreerd).
0
geplaatst: 17 mei 2017, 18:24 uur
johan de witt schreef:
Als je de beelden goed bekijkt kan Dumoulin de motor nog net ontwijken. Kelderman kon de motor niet zien en werd volkomen verrast. Sky viel weer over Kelderman heen. Er valt die renners helemaal niets te verwijten, gewoon domme pech.
Risico van het vak als je geen ruimte tussen elkaar laat. Als er dan eentje moet uitwijken, zie jij het (soms) te laat. Het lijkt me in ieder geval geenszins de schuld van de organisatie (ondanks dat het inderdaad niet de beste plek was), zoals destijds gesuggereerd werd door sommigen. Zoals je zelf zegt: domme pech.Als je de beelden goed bekijkt kan Dumoulin de motor nog net ontwijken. Kelderman kon de motor niet zien en werd volkomen verrast. Sky viel weer over Kelderman heen. Er valt die renners helemaal niets te verwijten, gewoon domme pech.
0
geplaatst: 17 mei 2017, 20:10 uur
Ataloona schreef:
Pinot probeerde vlak voor de afdaling te demarreren toch? maar dat wou niet lukken toen eenmaal de afdaling was begonnen. Kan wel aan mij liggen, want ik zat tegelijkertijd te werken (zeer geconcentreerd).
Ja dat klopt, maar je zei dat Yates Pinot weer terug pakte maar dat was volgens mij Plaza die dat deed.
1
geplaatst: 19 mei 2017, 18:20 uur
Kiki Bertens is ook lekker bezig. Halve finale Rome nu tegen Halep.
0
geplaatst: 20 mei 2017, 00:17 uur
Het is duidelijk dat het gravelseizoen weer aangebroken is, dat is toch wel haar ondergrond.
0
geplaatst: 20 mei 2017, 14:26 uur
Treurig nieuws zeg. 
‘Geen hoop meer op herstel Nicky Hayden’ - racesport.nl
Oud wereldkampioen in de MotoGp en reed nu in de superbike, een erg goede motorcoureur wat mij betreft.

‘Geen hoop meer op herstel Nicky Hayden’ - racesport.nl
Oud wereldkampioen in de MotoGp en reed nu in de superbike, een erg goede motorcoureur wat mij betreft.
0
geplaatst: 20 mei 2017, 17:05 uur
Schitterende overwinning van Tommeke zeg. De Vlinder deelt een pak slaag uit.
0
geplaatst: 20 mei 2017, 17:13 uur
Die overwinning had ik niet zien aankomen. Op het moment dat Quintana demarreerde zat Dumoulin nog vrij ver van achteren en toen heb ik hem eigenlijk al een beetje afgeschreven. Erg knap hoe hij zich volledig op eigen kracht terug naar voren heeft geknokt en als ultieme kers op de taart ook nog eens naar de winst sprint. 

0
geplaatst: 20 mei 2017, 17:13 uur
Geweldenaar! Niet alleen in de tijdrit, maar juist bergop de genadeklap uitdelen.
Geen twijfel meer dat deze Giro voor hem is!
0
geplaatst: 20 mei 2017, 18:27 uur
Een ongelofelijke eindbaas als je dit kunt presteren. Fe-no-me-naal.
Dumoulin is hard op weg de beste Nederlandse wielrenner aller tijden te worden. Heeft nu al in zowel de Giro, de Tour als de Vuelta tenminste 1 tijdrit en 1 bergetappe gewonnen. En er ligt nog een lange carrière voor hem in het verschiet.
Dumoulin is hard op weg de beste Nederlandse wielrenner aller tijden te worden. Heeft nu al in zowel de Giro, de Tour als de Vuelta tenminste 1 tijdrit en 1 bergetappe gewonnen. En er ligt nog een lange carrière voor hem in het verschiet.
1
geplaatst: 20 mei 2017, 18:49 uur
Groenewegen wint weer in Noorwegen, Weening blijft met nog één etappe te gaan aan de leiding, TLJ wint met Bennett als er niets geks gebeurt vannacht in Californië, goeie tijden voor het Nederlands wielrennen!
0
geplaatst: 20 mei 2017, 18:52 uur
johan de witt schreef:
Sssst, zeg dat soort dingen nou niet. Laten we ons gewoon heel rustig houden en duimen dat ie iedere dag zo geweldig rijdt. Als ie de één na laatste dag binnen 30 seconden van de eerste plek staat dan mag je je quote nog een keer neertikken Geen twijfel meer dat deze Giro voor hem is!
. Gretz schreef:
Dat er nog een lange carrière voor hem in het verschiet ligt onderschrijf ik onmiddellijk. Dumoulin is een geweldenaar die op meerdere terreinen uitstekend uit de voeten kan. Reken maar dat ie die olympische gouden medaille ook nog een keer omgehangen wil krijgen. Maar, de beste Nederlandse wielrenner allertijden, daar is nog heel erg veel voor nodig. Joop Zoetemelk, Jan Janssen en Jan Raas staan voorlopig nog echt een treetje hoger.Dumoulin is hard op weg de beste Nederlandse wielrenner aller tijden te worden. Heeft nu al in zowel de Giro, de Tour als de Vuelta tenminste 1 tijdrit en 1 bergetappe gewonnen. En er ligt nog een lange carrière voor hem in het verschiet.
0
Hendrik68
geplaatst: 20 mei 2017, 19:47 uur
Quintana is een man van meerdere zware beklimmingen. Dat ligt hem beter dan 1 explosieve klim. Dumoulin was als tijdrijder in het voordeel, maar dat hij de steilste stukken zo kon bedwingen had zelfs hijzelf niet verwacht denk ik. Er komen nog een paar veel zwaardere etappes, maar ik kan me niet voorstellen dat als hij niet direct breekt na de rustdag dat hem de winst nog kan ontgaan. Maar 1 slechte dag en 5 minuten is helemaal niks.
Dumoulin is een echte winnaar, maar voor hij Zoetemelk ook meer een beetje kan evenaren is Tom eigenlijk al te laat. Zoetemelk, begon als Olympisch kampioen, werd direct 2e in de tour en zou dat nog vele malen herhalen, hij won de Tour, de Vuelta, Parijs Nice een paar keer, de Waalse Pijl, Parijs Tours, de Gold Race en hij werd wereldkampioen. Dat gaat Tom nooit lukken, maar met de helft ben ik ook al tevreden en inderdaad: Joop won nooit de Giro.
Dumoulin is een echte winnaar, maar voor hij Zoetemelk ook meer een beetje kan evenaren is Tom eigenlijk al te laat. Zoetemelk, begon als Olympisch kampioen, werd direct 2e in de tour en zou dat nog vele malen herhalen, hij won de Tour, de Vuelta, Parijs Nice een paar keer, de Waalse Pijl, Parijs Tours, de Gold Race en hij werd wereldkampioen. Dat gaat Tom nooit lukken, maar met de helft ben ik ook al tevreden en inderdaad: Joop won nooit de Giro.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.