MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Hendrik68
johan de witt schreef:
Welk onderdeel ontbreekt er dan?
Sowieso een vrij bizarre uitspraak.
"Vrijwel ontbreekt" zei ik ook. 40 tijdritkilometers in 1 ronde van 3 weken dan heb je geen representatieve ronde. Die tijdrit, ik ken het schema niet, zal vast ook nog op de zaterdag voor de optocht op Champs Elysees zijn, als de Tour al beslist is.

Ha, ha, ha ik zie het schema nu en zie dat die 40 km nog inclusief proloog is ook. Proloog van 13 kilometer en een tijdrit van 23 kilometer. Noem dat maar eerlijk verdeeld. En ik zie dat de ploegentijdrit ontbreekt. Hadden we in de Giro ook niet. Hoort bij een grote ronde.

Maar goed eerst Max. Een goede start kan wonderen doen.

Ploegentijdrit vind ik wel het meest oneerlijke onderdeel van een grote ronde, blij dat die ontbreekt.
Maar ja, als je van F1 houdt is het logisch dat we daar anders over denken.

johan de witt schreef:

Maar ja, als je van F1 houdt is het logisch dat we daar anders over denken.

Edgar18 schreef:
Nibali was toen de beste ja. Rijdt in eigen land en heeft de Giro al vaker gewonnen. Gevaarlijker dan we denken? Ik ben nog steeds het meest angstig voor een goede dag van Quintana.

Ik denk dat Quintana zelfs van het podium gaat vallen, volgens mij is hij niet in supervorm. In topvorm verliest hij bergop geen tijd op renners als Pozzovivo en Zakarin. De enige etappe waarin hij die vorm heeft laten zien was die naar de Blockhaus, en dat is alweer 2 weken geleden.

Ik ben banger voor een topdag van Pinot en/of Nibali (die toch het meest 'getectyleerd' is van de 4, en daardoor vaak wat meer kan aan het einde van een grote ronde), in combinatie van de eventuele mogelijkheid dat Dumoulin, na 3 slopende weken, niet zijn normale niveau gaat halen. Desondanks heb ik vertrouwen in een goede afloop.

Het belooft weer een enerverende sportmiddag te worden met de ontwikkelingen in Milaan, Parijs, Utrecht en Monaco. Nu bezig: de bloedstollende tweede play-offwedstrijd tussen SCHC en Schaerweijde. Inzet: eeuwige roem en een ticket naar Europa.
Running On Empty zal intussen al wel aan de beademing liggen gok ik zo.

Nou, Monaco was slaapverwekkend. Wel een lekker tukkie gedaan, dat dan weer wel.

De autoos zijn te breed of de weg is te smal. Wat een misser door zo vroeg te pitten.

Nou ja, die crash was wel even spannend, en toen kwam het veld weer dicht bij elkaar, maar vervolgens gebeurt er niks. Ik vind hiet niet echt boeiend als er de hele race niemand ingehaald wordt, nou ja alleen via een pitstop dan.
Nee, Monaco is voor mij het saaiste circuit wat er is.

Tom dan maar! Hij gaat het doen

Pinot lijkt door het ijs te zakken. De Vlinder pakt al 27 sec op Pinot!

Huppa, pakt ook de Haai.

Ataloona schreef:
Pinot lijkt door het ijs te zakken. De Vlinder pakt al 27 sec op Pinot!

Waar komt die bijnaam (vlinder) eigenlijk vandaan? Heb hem nog nooit eerder gehoord.

Nibali heeft ie ondertussen ook al bijna te pakken

Nibali en Quintana te pakken, hij mocht de roze trui even lenen

Go Tom Go !!!!

!!!!!!!!

Wat een prestatie! Die Jos!

Arrie schreef:
(quote)

Waar komt die bijnaam (vlinder) eigenlijk vandaan? Heb hem nog nooit eerder gehoord.

Hij werd de vlinder van de tour 2015 genoemd. Daar ken ik de bijnaam van en hij is passend met die o zo makkelijk ogende techniek.

Hij heeft 'm Tom. HELD

Geweldige beelden ook van Jos van Emden! Deze ritzege is hem zo gegund!

Geweldige prestatie van Tom!

Neemt ie Nibbles en Quinco toch nog mee op het podium, domper op zijn feestvreugde

Ongeëvenaard

HELD !!!

Geweldig! Hij flikt het gewoon. Wat een prachtig einde van een prachtige Giro.

‪DUMOULIN! Wat een ongelofelijke klasbak! Deze zondag 28/05/2017 is een sportdag voor de eeuwigheid.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Jos van Emden.
Prachtig voor hem. God, wat een mooie dag.

Ik kan nog niet bevatten wat ik heb gezien na die drie weken intense spanning. Wat een Giro. De Honderdste

zalwelnikszijn!
Mooie dag 5 sterren waard.

Woohoooooo! Het Nederlandse wielrennen leeft

Wat ongelofelijk fantastisch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:31 uur

geplaatst: vandaag om 04:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.