Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2017, 14:51 uur
Trouwens, over Nadal gesproken: Robin Haase was gewoon de enige die meer dan zeven games tegen hem pakte!
0
geplaatst: 12 juni 2017, 15:47 uur
Poek schreef:
Porte is boos op Froome en wil vast wraak nemen in de tour...
Boze Porte: "Sommigen zagen me liever verliezen" - sporza.be
Porte is boos op Froome en wil vast wraak nemen in de tour...
Boze Porte: "Sommigen zagen me liever verliezen" - sporza.be
Ja, Froome was wel erg irritant, die heeft geen vrienden gemaakt.
Maar die heeft hij waarschijnlijk ook niet nodig met zijn sterke ploeg.
Porte mag wel een betere ploeg meenemen dan in de DL, dan maakt hij zeker een kans.
0
geplaatst: 12 juni 2017, 19:35 uur
Wat een geneuzel. Eindelijk werd er weer eens ouderwets rücksichtslos gekoerst i.p.v. dat saaie berekenende gedoe. Dat Porte verliest, komt gewoon door hemzelf.
0
geplaatst: 18 juni 2017, 00:10 uur
9 uur onderweg en Jumbo, Lammers en Barrichello rijden nu op de negentiende plaats. Hopelijk houden ze het vol op de 24 uur van Le Mans.
https://cdn-7.motorsport.com/images/amp/YEekNV5Y/s3/lemans-24-hours-of-le-mans-2017-29-racing-team-nederland-dallara-p217-gibson-rubens-barric.jpg
https://cdn-7.motorsport.com/images/amp/YEekNV5Y/s3/lemans-24-hours-of-le-mans-2017-29-racing-team-nederland-dallara-p217-gibson-rubens-barric.jpg
0
geplaatst: 18 juni 2017, 11:29 uur
om 0:00 uur Toyota met 2 vingers in de neus naar de overwinning , oh nee toch niet (toyota valt uit)
om 01:00 uur race tussen porsche en toyota, oh nee toch niet (toyota valt uit)
vanaf die uitval porsche met 2 vingers in de neus naar de overwinning. 11:20 u oh nee toch niet (porsche valt uit)
om 01:00 uur race tussen porsche en toyota, oh nee toch niet (toyota valt uit)
vanaf die uitval porsche met 2 vingers in de neus naar de overwinning. 11:20 u oh nee toch niet (porsche valt uit)
1
geplaatst: 19 juni 2017, 17:30 uur
0
geplaatst: 23 juni 2017, 00:27 uur
Net nog weer even met kippenvel naar de docu Senna zitten kijken, was op NPO3, vooral het laatste half uur is erg indrukwekkend, leek wel of hij wist wat er ging gebeuren.
0
geplaatst: 24 juni 2017, 13:49 uur
Dat is jammer, Bendsneyder net geen pole in Assen, maar de tweede plek is ook erg goed, zelfs zijn beste prestatie tot nu toe, en belooft wat voor morgen. 
https://pbs.twimg.com/media/DDFRu_FXsAAnKuy.jpg:large

https://pbs.twimg.com/media/DDFRu_FXsAAnKuy.jpg:large
0
geplaatst: 25 juni 2017, 15:45 uur
Prachtige zege Rossi van de spannende TT in Assen. F1 is dan gelijk weer zo'n anticlimax haha
0
geplaatst: 25 juni 2017, 16:14 uur
Rijdt Verstappen te dicht op Perez zodat de motor oververhit? Ondertussen rijdt Riciardo gewoon netjes vijfde (vanaf 17). Ze hebben nog geen 10 ronden (van de 23) geracet volgens mij.
2
geplaatst: 25 juni 2017, 16:16 uur
http://imgd.rgcdn.nl/c50bde8c99ab4e7f9b1f2a9aed7eaeef/opener/Valentino-Rossi-wint-de-TT-van-Assen-foto-Vincent-Jannink.jpg
Wat een race, ik denk wel een van de mooiste overwinningen van Rossi, kippenvel toen het publiek helemaal los ging. Tien keer heeft hij nu Assen gewonnen, wat een held ben je dan.
Moto3 was ook erg spannend en Bendsneyder ging eruit met een knal zullen we maar zeggen.
Wat een race, ik denk wel een van de mooiste overwinningen van Rossi, kippenvel toen het publiek helemaal los ging. Tien keer heeft hij nu Assen gewonnen, wat een held ben je dan.
Moto3 was ook erg spannend en Bendsneyder ging eruit met een knal zullen we maar zeggen.
0
geplaatst: 25 juni 2017, 16:26 uur
Waarom krijgen en Lewis en Sebas geen drive thru penalty? Als Wehrlein en VanDoorne zoiets doen krijgen ze zeker straf.
0
geplaatst: 25 juni 2017, 17:40 uur
Vettel heeft zelfs een stop-and-go penalty gehad. Terechte beslissing lijkt me.
Jammer dat de race zo lang stil lag en werd opgehouden door (onnodige) safety cars, maar de tweede helft van de race was erg interessant. Leuk dat de Mercedessen en Ferrari's eens een keer niét de dienst uitmaken.
Petje af voor Stroll! Ik baal wel van die onhandige actie van Ocon, waarmee hij de race voor beide Force India's om zeep hielp. Ze hadden zomaar met zijn tweeën op het podium kunnen eindigen.
Jammer dat de race zo lang stil lag en werd opgehouden door (onnodige) safety cars, maar de tweede helft van de race was erg interessant. Leuk dat de Mercedessen en Ferrari's eens een keer niét de dienst uitmaken.
Petje af voor Stroll! Ik baal wel van die onhandige actie van Ocon, waarmee hij de race voor beide Force India's om zeep hielp. Ze hadden zomaar met zijn tweeën op het podium kunnen eindigen.
0
geplaatst: 25 juni 2017, 20:30 uur
Toen ik het schreef nog niet meen ik, die 10 sec stop n go. Lewis is ook bestraft door bad karma. Die flauwe trucjes van 'm. En daarna klagen dat 10 sec te kort was omdat hij erachter reed. Als de Force India's het podium hadden gehaald dan had Max een stapje terug gedaan in de wk stand. Typisch dat ze bij Riciardo zien dat het niet goed gaat met de auto, wordt vroeg in de race binnengeroepen en vrij gemaakt van debris en bij Max laten ze hem doorrijden totdat het te laat is. De teleurstelling voor mij was Hulkenberg, maar ja, het zijn net mensen.
0
geplaatst: 27 juni 2017, 08:52 uur
Westbrook uitgeroepen tot meest waardevolle speler NBA | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Het was niet echt mijn top pick, maar we hadden dan ook een luxe-aanbod dit jaar. Hij heeft natuurlijk wel een waanzinnig moyenne om te overleggen. Ben benieuwd of hij lang bij OKC gaat blijven. Ik lees nu toch steeds vaker dat men flink aan hem aan het trekken is. Zeker de Lakers die inmiddels na slim handelen van Magic Johnson echt een enorme caproom hebben. Paul George leek een jaar geleden de enige optie, maar ze kunnen tegenwoordig wel twee van dat soort spelers kwijt. Én ze hebben droomfranchisespeler Lonzo Ball binnen gehengelt.
Want ja ja, het gebeuren rondom de draft blijft heerlijk. Al die trades, het gegok en gestook en vooral het berekende tekenen en waiven. Heerlijk. Daarnaast hebben een aantal teams hele goede zaken gedaan. Ben benieuwd of de Bulls goed hebben gegokt, want met het binnen halen van drie talenten waarvan één een hele goede schutter, doch slechte verdediger is en eentje zeer talentvol, maar blessuregevoelig is... traden voor je franchisespeler... probeer dat eens naar je fans te rechtvaardigen. Het aantrekken van Jimmy Butler, dat heeft Minnesota knap gedaan. De Timberwolves hebben nu én een playoffwaardig team voor komend seizoen en enorm veel talent voor de komende seizoenen. Dat is echt een long haul project geweest, welke zich nu begint uit te betalen. Ook van de Hornets en Kings kan ik qua plannen erg enthousiast worden. Rondom Boston en Cleveland is de roddelpers niet stil, maar de officiële berichtgeving binnen de ploegen blijft nog uit. Die ploegen zijn echter nog lang niet klaar met het smeden van een team dat een bedreiging kan vormen voor GSW.
Het was niet echt mijn top pick, maar we hadden dan ook een luxe-aanbod dit jaar. Hij heeft natuurlijk wel een waanzinnig moyenne om te overleggen. Ben benieuwd of hij lang bij OKC gaat blijven. Ik lees nu toch steeds vaker dat men flink aan hem aan het trekken is. Zeker de Lakers die inmiddels na slim handelen van Magic Johnson echt een enorme caproom hebben. Paul George leek een jaar geleden de enige optie, maar ze kunnen tegenwoordig wel twee van dat soort spelers kwijt. Én ze hebben droomfranchisespeler Lonzo Ball binnen gehengelt.
Want ja ja, het gebeuren rondom de draft blijft heerlijk. Al die trades, het gegok en gestook en vooral het berekende tekenen en waiven. Heerlijk. Daarnaast hebben een aantal teams hele goede zaken gedaan. Ben benieuwd of de Bulls goed hebben gegokt, want met het binnen halen van drie talenten waarvan één een hele goede schutter, doch slechte verdediger is en eentje zeer talentvol, maar blessuregevoelig is... traden voor je franchisespeler... probeer dat eens naar je fans te rechtvaardigen. Het aantrekken van Jimmy Butler, dat heeft Minnesota knap gedaan. De Timberwolves hebben nu én een playoffwaardig team voor komend seizoen en enorm veel talent voor de komende seizoenen. Dat is echt een long haul project geweest, welke zich nu begint uit te betalen. Ook van de Hornets en Kings kan ik qua plannen erg enthousiast worden. Rondom Boston en Cleveland is de roddelpers niet stil, maar de officiële berichtgeving binnen de ploegen blijft nog uit. Die ploegen zijn echter nog lang niet klaar met het smeden van een team dat een bedreiging kan vormen voor GSW.
0
geplaatst: 27 juni 2017, 14:32 uur
Westbrook heeft dat dubbel en dik verdiend. Zie het liever hem krijgen dan James Harden. Leonard is de nieuwe Duncan qua bescheidenheid, dus die loopt minder in de kijker.
Ik word gek van de roddels omtrent Cleveland en het aantrekken van Anthony. Ineens bleek ook Kristaps te ruil te zijn. De enige in New York die z'n zaakjes goed geregeld heeft, is Noah.
Ik word gek van de roddels omtrent Cleveland en het aantrekken van Anthony. Ineens bleek ook Kristaps te ruil te zijn. De enige in New York die z'n zaakjes goed geregeld heeft, is Noah.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 22:52 uur
Ook hier post ik maar even mijn ook op Moviemeter te vinden Tourvoorspelling. Wie durft ook?
Voorspelling top 15 (al zal er vast wel iemand uit dit rijtje na een val uit de Tour verdwijnen):
1. Chris Froome
Hoewel er wat voortekenen zijn die minder gunstig zijn dan andere jaren (voorseizoen, ploeg) denk ik toch dat Froome zijn vierde gaat binnenhalen. Ik denk dat zijn wat mindere Dauphiné te maken kan hebben met een iets later piekmoment. En het parcours lijkt me relatief eenvoudig te controleren.
2. Richie Porte
De belangrijkste concurrent van Froome wordt Porte. Reed vorig jaar al beter dan ooit en BMC durft nu helemaal voor Porte te gaan. Het is nu of nooit voor hem.
3. Romain Bardet
Kan Bardet zijn podiumplek van vorig jaar herhalen? Ik denk van wel. Is misschien wel de stabielste renner die de Fransen in jaren hebben gehad, ondanks dat dit seizoen wisselvalliger is dan 2016. Ik vind hem alleen nog wat bescheiden. Zegt iets te vaak dat hij niet komt om te winnen. Zou het eigenlijk weleens leuk vinden als er weer een Fransman wint. Ik heb dan het liefst Pinot, maar Bardet is ook goed. Ik zie het nog niet voor me.
4. Nairo Quintana
Ik geloof niet zo in zijn dubbelpoging. Komt op klasse nog misschien wel hier terecht, maar het zou me niet verbazen als het een podiumplek gaat kosten. Giro-Tour is echt anders dan Tour-Vuelta
5. Alejandro Valverde
Ik blijf hem onderschatten. Dus doe ik dat dit jaar maar niet. Ondanks dat ook hij niet heel overtuigend was in de Dauphiné.
6. Rafal Majka
Dit is ongeveer waar hij uit gaat komen als hij echt voor het klassement gaat.
7. Alberto Contador
Of hij verbergt het en speelt met ons allemaal. Maar ik denk dat zijn tijd, met pijn in het hart, geweest is. Ik zie na veel tijdverlies nog wel een mooie ritoverwinning in de derde week voor me. Iedereen gaat dan zeggen dat ze het hem zo gunnen.
8. Emanuel Buchmann
De doorbraak dit jaar. Pakt Wit.
9. Fabio Aru
Zonder al te grote drama's dan
10. George Bennett
LottoNLJumbo toch in de top 10.
11. Jakob Fuglsang
3 weken is te lang.
12. Louis Meintjes
De eerste Afrikaanse trui gaat net niet lukken
13. Simon Yates
Is (nog) geen Adam
14. Esteban Chaves
Als hij al gaat uitrijden. Heeft nog niets laten zien door zijn blessure en lijkt niet op tijd in vorm. Maar als dat anders blijkt te zijn kan hij veel, veel hoger staan. Podium.
15. Daniel Martin
Vorig jaar was een uitschieter, is niet echt een klassementsrenner.
Groen: Zo lang de regels niet veranderen en hij geen ongelukken krijgt is dit natuurlijk onbedreigd voor Peter Sagan.
Bollen: Moeilijk in te schatten. Door het karakter van deze tour een aanvallend type en geen klassementsrenner. Pinot gaat voor ritzege's maar is misschien te moe. Rolland misschien ook wel. Misschien wel iets voor Gesink? Maar ik gok op een renner die vroeg in de ronde tegen onvoorziene achterstand aanloopt en dan gaat aanvallen: Fabio Aru ofzo.
Wit: Buchmann
Sprints: Worden nogal verdeeld over verschillende renners. Cavendish breekt het record dit jaar nog niet.
Nederlanders: Ik blijf optimistisch: etappezege voor Gesink en Groenewegen. Let op Lammertink.
Frankfurt: Roglic
Parijs: Kittel
Voorspelling top 15 (al zal er vast wel iemand uit dit rijtje na een val uit de Tour verdwijnen):
1. Chris Froome
Hoewel er wat voortekenen zijn die minder gunstig zijn dan andere jaren (voorseizoen, ploeg) denk ik toch dat Froome zijn vierde gaat binnenhalen. Ik denk dat zijn wat mindere Dauphiné te maken kan hebben met een iets later piekmoment. En het parcours lijkt me relatief eenvoudig te controleren.
2. Richie Porte
De belangrijkste concurrent van Froome wordt Porte. Reed vorig jaar al beter dan ooit en BMC durft nu helemaal voor Porte te gaan. Het is nu of nooit voor hem.
3. Romain Bardet
Kan Bardet zijn podiumplek van vorig jaar herhalen? Ik denk van wel. Is misschien wel de stabielste renner die de Fransen in jaren hebben gehad, ondanks dat dit seizoen wisselvalliger is dan 2016. Ik vind hem alleen nog wat bescheiden. Zegt iets te vaak dat hij niet komt om te winnen. Zou het eigenlijk weleens leuk vinden als er weer een Fransman wint. Ik heb dan het liefst Pinot, maar Bardet is ook goed. Ik zie het nog niet voor me.
4. Nairo Quintana
Ik geloof niet zo in zijn dubbelpoging. Komt op klasse nog misschien wel hier terecht, maar het zou me niet verbazen als het een podiumplek gaat kosten. Giro-Tour is echt anders dan Tour-Vuelta
5. Alejandro Valverde
Ik blijf hem onderschatten. Dus doe ik dat dit jaar maar niet. Ondanks dat ook hij niet heel overtuigend was in de Dauphiné.
6. Rafal Majka
Dit is ongeveer waar hij uit gaat komen als hij echt voor het klassement gaat.
7. Alberto Contador
Of hij verbergt het en speelt met ons allemaal. Maar ik denk dat zijn tijd, met pijn in het hart, geweest is. Ik zie na veel tijdverlies nog wel een mooie ritoverwinning in de derde week voor me. Iedereen gaat dan zeggen dat ze het hem zo gunnen.
8. Emanuel Buchmann
De doorbraak dit jaar. Pakt Wit.
9. Fabio Aru
Zonder al te grote drama's dan
10. George Bennett
LottoNLJumbo toch in de top 10.
11. Jakob Fuglsang
3 weken is te lang.
12. Louis Meintjes
De eerste Afrikaanse trui gaat net niet lukken
13. Simon Yates
Is (nog) geen Adam
14. Esteban Chaves
Als hij al gaat uitrijden. Heeft nog niets laten zien door zijn blessure en lijkt niet op tijd in vorm. Maar als dat anders blijkt te zijn kan hij veel, veel hoger staan. Podium.
15. Daniel Martin
Vorig jaar was een uitschieter, is niet echt een klassementsrenner.
Groen: Zo lang de regels niet veranderen en hij geen ongelukken krijgt is dit natuurlijk onbedreigd voor Peter Sagan.
Bollen: Moeilijk in te schatten. Door het karakter van deze tour een aanvallend type en geen klassementsrenner. Pinot gaat voor ritzege's maar is misschien te moe. Rolland misschien ook wel. Misschien wel iets voor Gesink? Maar ik gok op een renner die vroeg in de ronde tegen onvoorziene achterstand aanloopt en dan gaat aanvallen: Fabio Aru ofzo.
Wit: Buchmann
Sprints: Worden nogal verdeeld over verschillende renners. Cavendish breekt het record dit jaar nog niet.
Nederlanders: Ik blijf optimistisch: etappezege voor Gesink en Groenewegen. Let op Lammertink.
Parijs: Kittel
0
geplaatst: 29 juni 2017, 05:20 uur
Mijn voorspellingen:
1. Froome
Gaat "gewoon" weer iedereen op een hoop fietsen.
2. Porte
Kan lang mee (wel vanaf etappe 3 continu op achterstand), maar kan Froome nooit bedreigen (op seldenprikjes na).
3. Bardet
Gaat beetje bij beetje wat meer verliezen op Froome en Porte en krijgt daardoor in de derde week wat ruimte om een schitterende ritzege te pakken (14 juli?).
4. Aru
Is er precies op tijd klaar voor en heeft het voordeel van weinig kilometers in de benen. Gaat dé smaakmaker worden (onder de klassementsmannen dan).
5. Valverde
In de etappes die boven de 2000 meter komen gaat hij veel tijd verliezen. Maar gaat wel een van zijn beste Tours ooit rijden.
6. Majka
De Tourkijkers gaan kennis maken met een andere Majka, die van heel lelijk aanklampen en dan zonder dat iemand het door had vrij hoog eindigen.
7. Izagirre
Kan dé revelatie worden. Parcours is op maat uitgetekend en Bahrain heeft hem binnengehaald als de grote kopman. Kan ook enorm gaan teleurstellen.
8. Martin
Een beetje hetzelfde als vorig jaar.
9. Quintana
Gaat af en toe flink verliezen en nooit tijd winnen. Het leek zo'n leuke renner te gaan worden...
10. Meintjes
Ook zo'n kleurloze renner. Maar zal wel de eerste Afrikaanse truiwinnaar worden.
11. Yates
Als hij in de derde week genoeg achterstand heeft zie ik hem een rit pakken (met hulp van Chaves, die de eerste twee weken nergens is).
12. Bennett
Gaat de eerste anderhalve week proberen bij te blijven, daarna veel tijd verliezen om vervolgens door veel mee te zitten in de vluchten toch de top-10 te halen (er zullen vast wel twee hierboven uitvallen).
13. Talansky
Heb dit keer redelijk vertrouwen in Cannondale, maar niet in het algemeen klassement van Talansky.
14. Contador
Ik vrees dat dit het definitieve einde gaat zijn van Contador als potentiële rondewinnaar. Verwacht zelfs uitval. Maar het zou net zo goed een podiumplek kunnen worden
Of eerst veel tijdsverlies en dan een briljant staaltje wielrennen met drie ritzeges. Als ie sterft, dan het liefst in schoonheid.
15. Buchmann
Gaat een leuke strijd om het wit worden, maar drie weken is te lang voor Buchmann.
Groen: Peter de Grote
Bollen: Rolland verslaat Pinot.
Sprints: Kittel en Demare
Nederlanders: we slaan even een beurt over na alle weelde van de afgelopen tijd. Lotto-Jumbo gaat wel een fantastische Tour rijden met twee overwinningen, Roglic, Bennett en Gesink veel in beeld, en Groenewegen vaak dichtbij.
Parijs: Bouhanni haalt (voor het eerst?) Parijs en pakt daar ook zijn eerste etappe. Een kers op de taart voor de Fransen (succesvol met Bardet, Demare, Pinot en Rolland).
Smaakmakers: Aru, Ulissi, Swift, heel Cannondale, Pinot, Latour, Felline, Küng, Roglic, Bennett, Gesink, Bakelants, Naesen, Van Avermaet, Gilbert, De Gendt, Pauwels, Cummings en natuurlijk Sagan. Gaat een verrassend attractieve tour worden wat betreft dagzeges.
1. Froome
Gaat "gewoon" weer iedereen op een hoop fietsen.
2. Porte
Kan lang mee (wel vanaf etappe 3 continu op achterstand), maar kan Froome nooit bedreigen (op seldenprikjes na).
3. Bardet
Gaat beetje bij beetje wat meer verliezen op Froome en Porte en krijgt daardoor in de derde week wat ruimte om een schitterende ritzege te pakken (14 juli?).
4. Aru
Is er precies op tijd klaar voor en heeft het voordeel van weinig kilometers in de benen. Gaat dé smaakmaker worden (onder de klassementsmannen dan).
5. Valverde
In de etappes die boven de 2000 meter komen gaat hij veel tijd verliezen. Maar gaat wel een van zijn beste Tours ooit rijden.
6. Majka
De Tourkijkers gaan kennis maken met een andere Majka, die van heel lelijk aanklampen en dan zonder dat iemand het door had vrij hoog eindigen.
7. Izagirre
Kan dé revelatie worden. Parcours is op maat uitgetekend en Bahrain heeft hem binnengehaald als de grote kopman. Kan ook enorm gaan teleurstellen.
8. Martin
Een beetje hetzelfde als vorig jaar.
9. Quintana
Gaat af en toe flink verliezen en nooit tijd winnen. Het leek zo'n leuke renner te gaan worden...
10. Meintjes
Ook zo'n kleurloze renner. Maar zal wel de eerste Afrikaanse truiwinnaar worden.
11. Yates
Als hij in de derde week genoeg achterstand heeft zie ik hem een rit pakken (met hulp van Chaves, die de eerste twee weken nergens is).
12. Bennett
Gaat de eerste anderhalve week proberen bij te blijven, daarna veel tijd verliezen om vervolgens door veel mee te zitten in de vluchten toch de top-10 te halen (er zullen vast wel twee hierboven uitvallen).
13. Talansky
Heb dit keer redelijk vertrouwen in Cannondale, maar niet in het algemeen klassement van Talansky.
14. Contador
Ik vrees dat dit het definitieve einde gaat zijn van Contador als potentiële rondewinnaar. Verwacht zelfs uitval. Maar het zou net zo goed een podiumplek kunnen worden
Of eerst veel tijdsverlies en dan een briljant staaltje wielrennen met drie ritzeges. Als ie sterft, dan het liefst in schoonheid.15. Buchmann
Gaat een leuke strijd om het wit worden, maar drie weken is te lang voor Buchmann.
Groen: Peter de Grote
Bollen: Rolland verslaat Pinot.
Sprints: Kittel en Demare
Nederlanders: we slaan even een beurt over na alle weelde van de afgelopen tijd. Lotto-Jumbo gaat wel een fantastische Tour rijden met twee overwinningen, Roglic, Bennett en Gesink veel in beeld, en Groenewegen vaak dichtbij.
Parijs: Bouhanni haalt (voor het eerst?) Parijs en pakt daar ook zijn eerste etappe. Een kers op de taart voor de Fransen (succesvol met Bardet, Demare, Pinot en Rolland).
Smaakmakers: Aru, Ulissi, Swift, heel Cannondale, Pinot, Latour, Felline, Küng, Roglic, Bennett, Gesink, Bakelants, Naesen, Van Avermaet, Gilbert, De Gendt, Pauwels, Cummings en natuurlijk Sagan. Gaat een verrassend attractieve tour worden wat betreft dagzeges.
0
geplaatst: 29 juni 2017, 12:10 uur
40 renners gaan dus fantastisch rijden 
Aru gaat op het podium komen, met Froome en Porte.
Movistar stelt weer teleur. Majka wordt knap vierde.
El Pistolero is inderdaad over en uit.
Yates pakt de witte trui, Pinot de bollen.
Peter uiteraard groen, maar Demare wordt de sprintkoning.
Groenewegen paar keer 2-5, maar geen ritzege. Gesink al helemaal niet.

Aru gaat op het podium komen, met Froome en Porte.
Movistar stelt weer teleur. Majka wordt knap vierde.
El Pistolero is inderdaad over en uit.
Yates pakt de witte trui, Pinot de bollen.
Peter uiteraard groen, maar Demare wordt de sprintkoning.
Groenewegen paar keer 2-5, maar geen ritzege. Gesink al helemaal niet.
3
geplaatst: 29 juni 2017, 13:11 uur
Hieronder de waarschijnlijke eindstand. Klein voorbehoud: het zou kunnen dat in de uiteindelijke eindstand een enkele renner een plaats hoger of lager komt dan hieronder staat.
1 Froome
2 Porte
3 Bardet
4 Quintana
5 Aru
6 Valverde
7 Contador
8 Meintjes
9 Majka
10 Fuglsang
11 Yates
12 D. Martin
13 Chaves
14 Talansky
15 Izagirre
16 Roglic
17 Buchman
18 Thomas
19 Uran
20 Talansky
21 Bennet
22 Rolland
23 G. Martin
24 Mollema
25 Pinot
26 Henao
27 Frank
28 Latour
29 Landa
30 Gesink
31 Benoot
32 De Gendt
33 Wellens
34 Pantano
35 Betancur
36 Nieve
37 Bakelants
38 Amador
39 Zubeldia
40 Sepulveda
41 Calmejane
42 Barguil
43 Ten Dam
44 Cummings
45 Atapuma
46 Swift
47 Van Avermaet
48 Pauwels
49 Kreuziger
50 Naesen
1 Froome
2 Porte
3 Bardet
4 Quintana
5 Aru
6 Valverde
7 Contador
8 Meintjes
9 Majka
10 Fuglsang
11 Yates
12 D. Martin
13 Chaves
14 Talansky
15 Izagirre
16 Roglic
17 Buchman
18 Thomas
19 Uran
20 Talansky
21 Bennet
22 Rolland
23 G. Martin
24 Mollema
25 Pinot
26 Henao
27 Frank
28 Latour
29 Landa
30 Gesink
31 Benoot
32 De Gendt
33 Wellens
34 Pantano
35 Betancur
36 Nieve
37 Bakelants
38 Amador
39 Zubeldia
40 Sepulveda
41 Calmejane
42 Barguil
43 Ten Dam
44 Cummings
45 Atapuma
46 Swift
47 Van Avermaet
48 Pauwels
49 Kreuziger
50 Naesen
0
Hendrik68
geplaatst: 29 juni 2017, 17:34 uur
Krijgen we morgen de klassering van de overige 148, of vallen die allemaal uit?
0
Franck Maudit
geplaatst: 29 juni 2017, 17:53 uur
Poek schreef:
Klein voorbehoud: het zou kunnen dat in de uiteindelijke eindstand een enkele renner een plaats hoger of lager komt dan hieronder staat.
Klein voorbehoud: het zou kunnen dat in de uiteindelijke eindstand een enkele renner een plaats hoger of lager komt dan hieronder staat.
No shit Sherlock

0
geplaatst: 29 juni 2017, 18:04 uur
Ha, leuk die voorspellingen en Poek zelfs een hele top 50. 
Talansky staat er twee keer in trouwens.

0
geplaatst: 29 juni 2017, 18:31 uur
Teunnis schreef:
Mijn voorspellingen:
Alle lof voor het werk dat je in deze post gestopt hebt, maar dat je zelfs bij de smaakmakers niet eens Voeckler noemt.Mijn voorspellingen:
0
geplaatst: 29 juni 2017, 18:34 uur
Of deze geweldige solo: SBS Official -- Stage 15 Highlights 2010 Tour de France - YouTube
De etappe waarin Schleck weg reed en vervolgens z'n ketting eraf schoot.
De etappe waarin Schleck weg reed en vervolgens z'n ketting eraf schoot.
0
geplaatst: 29 juni 2017, 19:06 uur
JoaMuse schreef:

Ah, dat verklaart dat ik Navarro overhield! Die eindigt op plek 20.
Voor de overige 148 was er geen ruimte meer Hendrik68.
0
Hendrik68
geplaatst: 29 juni 2017, 20:48 uur
OK, dus dat betekent dat iedereen Parijs haalt. Een unicum. 

0
geplaatst: 29 juni 2017, 21:53 uur
Nee dat niet, maar ik vind het wat lullig om van tevoren al te zeggen dat Bouhanni na zeven etappes het voor gezien houdt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.