Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2017, 15:13 uur
johan de witt schreef:
Dat zullen we vandaag zien.
Wie de bollen wil zal in elk geval in de eerste ontsnapping moeten zitten.
Ben ook benieuwd hoeveel vooruitgeschoven posten we daar gaan zien. Mollema?
Dat zullen we vandaag zien.
Wie de bollen wil zal in elk geval in de eerste ontsnapping moeten zitten.
Ben ook benieuwd hoeveel vooruitgeschoven posten we daar gaan zien. Mollema?
Barguil of Roglic gaat de bollen pakken vandaag, weten we inmiddels.
0
geplaatst: 9 juli 2017, 16:41 uur
Oh oh oh, wat een slagveld... Eerst Thomas al en nu Porte die heel hard onderuit gaat en Martin meeneemt. Einde Tour voor Porte in ieder geval.
Ziet er echt heel slecht uit voor Porte..
Ziet er echt heel slecht uit voor Porte..
0
geplaatst: 9 juli 2017, 17:07 uur
EDIT: Ah, het is toch Uran die de etappe wint. Alsnog geweldig gereden door Barguil, hij heeft nog wel de bolletjestrui.
0
geplaatst: 9 juli 2017, 17:39 uur
Erg jammer van Dan Martin en Porte.
Alberto als kluns komt helaas wel uit trouwens
0
geplaatst: 9 juli 2017, 17:39 uur
Tja, het liefste filmen ze Gesink op de operatietafel met een diepte interview "Robert, hoe voel je je?"
Ik vind het wat ver gaan, wacht hem dan op als hij er ontslagen wordt.
Ik vind het wat ver gaan, wacht hem dan op als hij er ontslagen wordt.
5
geplaatst: 9 juli 2017, 17:45 uur
Als je tegenwoordig nog wat van Verstappen wil zien is het aan te raden om de training te gaan kijken.
1
geplaatst: 9 juli 2017, 18:02 uur
trebremmit schreef:
Als je tegenwoordig nog wat van Verstappen wil zien is het aan te raden om de training te gaan kijken.
Garage wil voor vriendenprijsje wel even naar auto Verstappen kijken - De Speld
0
geplaatst: 9 juli 2017, 18:13 uur
johan de witt schreef:
Martin heeft de schade nog heel knap weten te beperken met iets meer dan een minuut achterstand vandaag. Ben wel benieuwd of het nog gevolgen heeft voor de rest van zijn Tour.
0
geplaatst: 9 juli 2017, 18:15 uur
Max begint een bietje op Pa Verstappen te lijken. Die finishte ook vaker niet dan wel. 

0
geplaatst: 10 juli 2017, 18:25 uur
En het volgende slachtoffer is Majka die de Tour verlaat na zijn val van gister.
0
geplaatst: 10 juli 2017, 20:03 uur
Ondertussen in Londen... Federer walst over Dimitrov heen. Nadal in een heroïsch gevecht met Muller. Twee matchpoints overleeft. 5-5, vijfde set.
0
geplaatst: 10 juli 2017, 21:03 uur
chevy93 schreef:
Nadal in een heroïsch gevecht met Muller. Twee matchpoints overleeft. 5-5, vijfde set.
Nadal in een heroïsch gevecht met Muller. Twee matchpoints overleeft. 5-5, vijfde set.
Ondertussen 10 - 10 in de 5e set en Nadal die z'n 3e en 4e matchpoint wegwerkt. Wat een match!
0
geplaatst: 10 juli 2017, 22:01 uur
Ik keek via een livestream die uitviel aan het begin van de laatste game. Toen ik weer beeld had zag ik Nadal handtekeningen uitdelen. Zit je uren te kijken, loop je de laatste paar punten mis 

1
geplaatst: 11 juli 2017, 17:57 uur
Oh, ik dacht dat ie nog maar de enige sprinter in deze tour was.
0
geplaatst: 11 juli 2017, 18:23 uur
De onbenulligheid van die andere ploegen, vooral die andere Belgische ploeg, kent zo langzamerhand geen grenzen 

0
geplaatst: 11 juli 2017, 19:21 uur
GrafGantz schreef:
Dat niet, maar het worden er steeds minder. Bouhanni zou de volgende kunnen zijn die niet meer verder mag.
0
geplaatst: 12 juli 2017, 14:04 uur
Toch wel jammer dat er niet wat meer overgangsritten met heuvels in de Tour zitten dit jaar. De vlakke ritten zijn zo saai en voorspelbaar, ze volgen elke dag hetzelfde concept, met dezelfde renners aan kop van het peloton die tempo maken, het lijkt verdorie Groundhog Day wel, alleen is Bill Murray nergens te bekennen. Dan was de Giro toch een stuk spectaculairder (en niet alleen omdat Dumoulin die won).
0
geplaatst: 12 juli 2017, 14:40 uur
Absoluut mee eens, de vlakke ritten worden met het jaar saaier. Snap ook niet dat Lotto, Katusha en Cofidis zo op kop blijven hengsten, terwijl ze het elke afleggen in de sprint.
1
geplaatst: 12 juli 2017, 17:04 uur
Gewoon lekker tennis kijken, is weer een puike pot bezig momenteel.
0
geplaatst: 12 juli 2017, 17:28 uur
GrafGantz schreef:
Jep spektakel gegarandeerd, elke Grand Slam weer.
Mooie van tennis is ook dat de top 50 bij zowel de mannen als de vrouwen relatief dicht bij elkaar zit. Waardoor er bijna altijd wel weer een verrassende underdog is die ver komt.
0
geplaatst: 12 juli 2017, 17:40 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.