Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2017, 12:52 uur
Ze hadden de keus tussen de Franse hoop ook bestraffen of die straf van gisteren intrekken. Voorspelbare beslissing dus

0
geplaatst: 14 juli 2017, 16:37 uur
Ik vind het wel erg jammer dat Wimbledon een week later is begonnen. Dan hadden we tijdens die saaie etappes gewoon tennis kunnen kijken.
0
geplaatst: 14 juli 2017, 17:24 uur
Het verloop van de rit van vandaag is echt een pleidooi om Touretappes in te korten. Levert veel meer spektakel op dan al die 200km+ ritten. En een Franse winnaar, dus geen reden voor de organisatie om er meer in het rittenschema op te nemen volgend jaar.
0
geplaatst: 14 juli 2017, 17:28 uur
Het enige nadeel is dat dan het halve peloton Parijs niet haalt, of ze moeten ook de regels voor de tijdslimiet aanpassen.
Verder idd een aantrekkelijke etappe. De verschillen in de top 10 worden alleen maar kleiner
Verder idd een aantrekkelijke etappe. De verschillen in de top 10 worden alleen maar kleiner

0
geplaatst: 14 juli 2017, 17:30 uur
Prachtige koers gezien, met het bewijs dat er niet perse bergop gefinished hoeft te worden om koers te krijgen.
0
geplaatst: 14 juli 2017, 19:16 uur
Spijtig, is er weer eens een mooie etappe, heb ik er niets van kunnen zien. 
Wel op tijd voor wederom een masterclass van Federer. Berdych speelt niet slecht, uitstekend eigenlijk. Die forehands tijdens de tweede tiebreak (of op breekpunt tegen in de tweede set). Niet. Normaal.

Wel op tijd voor wederom een masterclass van Federer. Berdych speelt niet slecht, uitstekend eigenlijk. Die forehands tijdens de tweede tiebreak (of op breekpunt tegen in de tweede set). Niet. Normaal.
0
geplaatst: 15 juli 2017, 17:48 uur
Heeft Aru niet zitten opletten of kon hij het tempo gewoon niet bijhouden omdat hij alleen zat? Sterke overwinning van Matthews.
0
geplaatst: 15 juli 2017, 18:02 uur
Geen ploeg. Dan krijg je dit.
Als je ziet wat Kwiatkowski voor Froome doet.
Als je ziet wat Kwiatkowski voor Froome doet.
0
geplaatst: 15 juli 2017, 18:16 uur
Ik weet dat het moeilijker is, maar Aru moet toch in staat zijn om ook alleen gewoon redelijk van voren te zitten door bijvoorbeeld bij een ander treintje aan te haken.
0
geplaatst: 15 juli 2017, 18:18 uur
VladTheImpaler schreef:
Ik weet dat het moeilijker is, maar Aru moet toch in staat zijn om ook alleen gewoon redelijk van voren te zitten door bijvoorbeeld bij een ander treintje aan te haken.
Voor dat soort omstandigheden had de 'late' Kneet ooit het gezegde bedacht "iemands karretje in de poep rijden" - ik neem aan dat het beeld duidelijk is. Een tenger Italiaantje t.o. een Noorse/Nederlandse/Duitse sprintsleurder

0
geplaatst: 15 juli 2017, 21:40 uur
Valgren Andersen zat er ook nog ergens bij, maar ze konden elkaar niet vinden in de groep 

0
geplaatst: 16 juli 2017, 14:48 uur
Verstappen rijdt nog steeds. 
Wel weer jammer dat ie dan zo'n slechte pitstop heeft.
Edit: slaapverwekkende race verder, alleen het begin was leuk met een gevecht tussen Vettel en Verstappen.

Wel weer jammer dat ie dan zo'n slechte pitstop heeft.
Edit: slaapverwekkende race verder, alleen het begin was leuk met een gevecht tussen Vettel en Verstappen.
0
geplaatst: 16 juli 2017, 15:22 uur
In de Tour gaat vandaag ook niks gebeuren, vrees ik.
Ruim baan dus voor King Roger!
Ruim baan dus voor King Roger!
0
geplaatst: 16 juli 2017, 15:40 uur
trebremmit schreef:
De laatste twee rondes vond ik anders nog best interessant. Edit: slaapverwekkende race verder, alleen het begin was leuk met een gevecht tussen Vettel en Verstappen.

0
geplaatst: 16 juli 2017, 15:44 uur
Haha, ja klopt, maar dat was meer door materiaalpech dan door spanning.
0
geplaatst: 16 juli 2017, 15:51 uur
Best aardige F1 race. What if Verstappen was buiten gebleven? Alsdie eerder was gestopt (tweede stop) dan had Vettel dat ook gedaan en was de Ferrari niet lek gereden. Dus wat dat betreft prima om het zo laat mogelijk te doen. Die eerste stop was gewoon veelste vroeg, alsof je Vettel en/of de Ferrari pit crew kunt pareren met je Red Bull.
Verders was Olaf M weer tenenkrommend vandaag.
Verders was Olaf M weer tenenkrommend vandaag.
3
geplaatst: 16 juli 2017, 16:56 uur
1
geplaatst: 16 juli 2017, 17:00 uur
0
geplaatst: 16 juli 2017, 17:44 uur
Is Mollema een buitenechtelijk kind van Herbert Dijkstra? wat een chauvinistisch commentaar. Niet om aan te horen
1
geplaatst: 16 juli 2017, 17:49 uur
johan de witt schreef:
Nee inderdaad, geen zak aan

0
geplaatst: 16 juli 2017, 17:50 uur
gigage schreef:
Is Mollema een buitenechtelijk kind van Herbert Dijkstra? wat een chauvinistisch commentaar. Niet om aan te horen
Zo praat hij over alle Nederlanders. Mag je soms best doen, maar van Herbert word je gek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.