Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
4
geplaatst: 11 augustus 2017, 23:00 uur
Mooie billen, mooie hamstrings, mooie triceps. Aldus een enthousiaste Gregory Sedoc ?
0
geplaatst: 11 augustus 2017, 23:06 uur
scherpe analyticus (overigens is er met Mills ook niks mis, qua hamstrings enzo
)
Klasse gedaan, datdanweerwel
)Klasse gedaan, datdanweerwel
0
geplaatst: 12 augustus 2017, 01:05 uur
4
geplaatst: 13 augustus 2017, 08:52 uur
Jullie hebben het toch over Bolt neem ik aan en niet over Klaas Jan 

0
geplaatst: 13 augustus 2017, 16:19 uur
Prima gereden van Dumoulin, de koers gecontroleerd en geen seconde in gevaar geweest vandaag. Natuurlijk geen koers van het niveau Giro maar je moet toch best wat in je mars hebben om de ronde van Nederland te kunnen winnen. Dit laat wel zien dat Dumoulin echt heel veelzijdig is. Een monster in de tijdritten maar ook goed in zowel de Vlaamse als de Waalse heuvels en natuurlijk goed (genoeg) in het hooggebergte. Volgend jaar maar eens proberen een monument te winnen.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 18:34 uur
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 18:51 uur
GrafGantz schreef:
Detail: het is de ronde van de Benelux.
Weet ik, maar ik vind het de ronde van Nederland Detail: het is de ronde van de Benelux.
. België heeft al genoeg toffe koersen en Luxenburg wordt toch nooit aangedaan.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 19:25 uur
Mooie laatste drie ritten in de Binck Bank Tour, telkens ook bijna alleen maar grote namen in de top 10.
Edgar18 schreef:
Prima gereden van Dumoulin, de koers gecontroleerd en geen seconde in gevaar geweest vandaag.
Toch wel, toen Wellens na de Muur op 15km van de meet mee was met Sagan en Stuyven. Dan mocht Dumoulin blij zijn dat hij nog een ploegmaat (Soren Kragh Andersen denk ik) had om het gat te dichten.Prima gereden van Dumoulin, de koers gecontroleerd en geen seconde in gevaar geweest vandaag.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 20:38 uur
JoaMuse schreef:
Dan mocht Dumoulin blij zijn dat hij nog een ploegmaat (Soren Kragh Andersen denk ik) had om het gat te dichten.
Nou, dat gaatje was wel zo klein dat het eigenlijk te verwaarlozen was. Ik vind niet dat je dat 'in gevaar' kan noemen. Gaatje is volgens mij niet meer geweest dan vier tellen.Dan mocht Dumoulin blij zijn dat hij nog een ploegmaat (Soren Kragh Andersen denk ik) had om het gat te dichten.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 20:47 uur
Edgar18 schreef:
Was vier tellen niet exact de achterstand van Wellens voor deze rit? (quote)
Nou, dat gaatje was wel zo klein dat het eigenlijk te verwaarlozen was. Ik vind niet dat je dat 'in gevaar' kan noemen. Gaatje is volgens mij niet meer geweest dan vier tellen.
Jij sprak van geen seconde in gevaar, ik maak daar toch een paar seconden van.
Als er achteraan even getwijfeld wordt (wat nu niet gebeurde omdat Andersen meteen de kop nam) en Stuyven, Sagan en Wellens draaien goed rond, kan het zijn dat Dumoulin niet meer terugkomt.
0
geplaatst: 17 augustus 2017, 16:37 uur
Sammy Sanchez loopt (eindelijk) tegen de lamp, groeihormoon op je 39ste, moet kunnen
Ben toch benieuwd wat bijvoorbeeld een Kruijswijk zal laten zien, maar ook of Poels al weer wat kan en hoe Sam Oomen zich gaat houden.
Ben toch benieuwd wat bijvoorbeeld een Kruijswijk zal laten zien, maar ook of Poels al weer wat kan en hoe Sam Oomen zich gaat houden.
0
geplaatst: 17 augustus 2017, 18:05 uur
Kruijswijk top 5 denk ik.
Ben verder vooral benieuwd naar Kelderman.
Nibali of Froome voor de winst verwacht ik.
Ben verder vooral benieuwd naar Kelderman.
Nibali of Froome voor de winst verwacht ik.
0
geplaatst: 17 augustus 2017, 18:30 uur
Ik hoop op het tegendeel maar Kruijswijk is wel een groot net niet renner. 8ste/9de plek
Ik verwacht Niballi
Ik verwacht Niballi
0
geplaatst: 17 augustus 2017, 19:54 uur
Mijn centjes gaan ook naar Nibali. En in tegenstelling tot Sander denk ik dat Kruijswijk wel ver kan komen, top vijf moet mogelijk zijn als het een beetje meezit. De eindoverwinning kan ook, maar dan moet ie super zijn zoals in de Giro twee jaar geleden. Verder ben ik benieuwd hoe Kelderman het gaat doen. Veel potentie maar het is er nog nooit echt uitgekomen. Van Froome verwacht ik dan weer niet zoveel, te veel bergen, te steile bergen en drie weken Tour in de benen. Het verrast me als ie hem uitrijdt.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 augustus 2017, 21:09 uur
Schat Chaves ook hoog in, met de Yates broertjes.
Wij uit Venray hopen natuurlijk op een topprestatie van onze Wout
Wij uit Venray hopen natuurlijk op een topprestatie van onze Wout

0
Hendrik68
geplaatst: 17 augustus 2017, 21:15 uur
Froome heeft zijn zinnen op de dubbel gezet en ik zou niet weten wie hem hier van af moet houden. Nibali kon in de Giro tegen Dumoulin en Quintana het verschil in de bergen al niet maken, als de bergen nog steiler worden redt hij het al helemaal niet meer. Althans, dat denk ik. Ik verwacht veel van Orica. Chaves of Adam Yates wordt nummer 2. Simon Yates zal met 3 weken Tour in de benen mooi als knecht kunnen fungeren. 2 goede klassementen in 2 maanden tijd is teveel voor zo'n jongen jongen.
Majka heeft ook nog wat in te halen en de vorm lijkt aanwezig, Barguil zat nog in de opbouw tijdens het begin van de Tour. Beiden hebben nog genoeg energie over en halen heel makkelijk de top 10. Bij Bardet denk ik dat de energie wel op is. Ik verwacht ook e.e.a. van Zakarin. Goede Giro en rust tijdens de Tour.
Van de Nederlanders verwacht ik het meest van Poels. Kelderman staat al een poosje stil, door allerlei oorzaken. Maar als jonge jongen wel een paar leuke klassementen gereden. En met 26 is hij nog steeds jong natuurlijk. Maar hij krijgt langzaam het imago van het mannetje waar toch altijd wat mee aan de hand is. Tijd om van dat stempel af te komen. Geen idee waar hij toe in staat is nu, maar top 10 lijkt me te hoog gegrepen. Kruijswijk kon in Zwitserland Spilak niet eens bijbenen. Toch nog niet helemaal fit of was dat gewoon zijn niveau en was de Giro van 2016 een eenmalige uitschieter? En ja, sommige renners presteren nou eenmaal beter in het voorjaar dan in het najaar en andersom, dat heb je ook nog. Kruijswijk haalt top 20, maar meer ook niet denk ik. Poels brengt Froome net als vorig jaar naar de eindzege en gaat net als Landa dit jaar, maar in iets mindere mate, in zijn kielzog hoog eindigen.
Dan weten jullie dat even.
Majka heeft ook nog wat in te halen en de vorm lijkt aanwezig, Barguil zat nog in de opbouw tijdens het begin van de Tour. Beiden hebben nog genoeg energie over en halen heel makkelijk de top 10. Bij Bardet denk ik dat de energie wel op is. Ik verwacht ook e.e.a. van Zakarin. Goede Giro en rust tijdens de Tour.
Van de Nederlanders verwacht ik het meest van Poels. Kelderman staat al een poosje stil, door allerlei oorzaken. Maar als jonge jongen wel een paar leuke klassementen gereden. En met 26 is hij nog steeds jong natuurlijk. Maar hij krijgt langzaam het imago van het mannetje waar toch altijd wat mee aan de hand is. Tijd om van dat stempel af te komen. Geen idee waar hij toe in staat is nu, maar top 10 lijkt me te hoog gegrepen. Kruijswijk kon in Zwitserland Spilak niet eens bijbenen. Toch nog niet helemaal fit of was dat gewoon zijn niveau en was de Giro van 2016 een eenmalige uitschieter? En ja, sommige renners presteren nou eenmaal beter in het voorjaar dan in het najaar en andersom, dat heb je ook nog. Kruijswijk haalt top 20, maar meer ook niet denk ik. Poels brengt Froome net als vorig jaar naar de eindzege en gaat net als Landa dit jaar, maar in iets mindere mate, in zijn kielzog hoog eindigen.
Dan weten jullie dat even.
1
geplaatst: 17 augustus 2017, 21:25 uur
Het meeste klinkt vrij plausibel Hendrik. Behalve dat Froome stuk, daar ga ik niet in mee. Dat Nibali in de Giro het verschil niet kon maken met Quintana en Dumoulin zegt me niet zo heel veel. Elke koers is anders, de vorm is anders en bovendien ligt er voor hem een stuk minder druk op de Vuelta dan op de Giro. Daar komt nog eens bij dat ie in de Giro minuten verloor in de tijdritten, iets wat nu minder aan de hand zal zijn. Ik vind hem typisch een renner die dit parcours wel aan moet kunnen. De Orica boys verwacht ik ook vooraan en Zakarin had ik even over het hoofd gezien maar die kan inderdaad kort gaan eindigen.
En Woutje... ik hoop het van ganser harte maar ik vrees dat ie niet voldoende hersteld is om echt kort te eindigen.
En Woutje... ik hoop het van ganser harte maar ik vrees dat ie niet voldoende hersteld is om echt kort te eindigen.
0
Hendrik68
geplaatst: 17 augustus 2017, 23:11 uur
Dit vindt een zeer optimistische Karsten Kroon ervan:http://www.nu.nl/150797/video/vooruitblik-vuelta-poels-zou-zomaar-de-vuelta-kunnen-winnen.html
2
geplaatst: 17 augustus 2017, 23:19 uur
Edgar18 schreef:
maar ik vrees dat ie niet onvoldoende hersteld is om echt kort te eindigen.
maar ik vrees dat ie niet onvoldoende hersteld is om echt kort te eindigen.
Dus jij hebt er alle vertrouwen in

0
geplaatst: 18 augustus 2017, 15:19 uur
Hendrik68 schreef:
Dit vindt een zeer optimistische Karsten Kroon ervan:http://www.nu.nl/150797/video/vooruitblik-vuelta-poels-zou-zomaar-de-vuelta-kunnen-winnen.html
Karsten heeft bij de wedkantoren al ingezet op het podium: 1. Poels, 2. Kruijswijk en 3. Kelderman neem ik aan
0
geplaatst: 18 augustus 2017, 16:07 uur
vigil schreef:
Karsten heeft bij de wedkantoren al ingezet op het podium: 1. Poels, 2. Kruijswijk en 3. Kelderman neem ik aan
Goede commentator vind ik hem wel, maar in voorspellen is hij blijkbaar al even slecht als Ducrot

0
Hendrik68
geplaatst: 18 augustus 2017, 16:18 uur
Nou laten we hopen dat hij gelijk krijgt. Dan hebben we nog een paar mooie jaren voor de boeg.
0
geplaatst: 18 augustus 2017, 16:53 uur
Hendrik68 schreef:
......Dan weten jullie dat even.
......Dan weten jullie dat even.
Fijn, kun je nog even aangeven welke etappes we moeten kijken om je rangschikking bevestigd te zien?
Bij die sport die we hier niet noemen is voorspellen al van een hoog koffiedik-gehalte, klassementsrenners op een rijtje zetten vooraf is echt kristallenbolwerk.
Dat gezegd hebbend, niemand heeft geloof in Contador?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.