MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Poeha schreef:
Nog drie echte bergetappes, toch?

Nog vier. Vandaag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Die van vandaag en vooral die van donderdag zou Dumoulin wel moeten liggen. Al is de slotklim van donderdag misschien iets té makkelijk om weg te kunnen rijden.

Eerste Pinksterdag, fok all to do, lamaakomen die Giro (achterwiel ligt bij de fietsenmaker, gebroken spaak, dus ik kan zelf niet en gisteren al hardgelopen)

Ik verwacht weer prachtige tv vanmiddag. Voor Dumoulin de zaak niet meer te verliezen op Yates en dat Froome niet veel verder inloopt. Iets wat iedereen wel kan verzinnen eigenlijk.

Kroon heeft een wat saai stemgeluid maar verder weinig op aan te merken. Sowieso is bijna alles beter dan die clowns bij de NOS.

Ik hoor trouwens nu weer iemand anders, een andere Belg
Edit: Frank Hoste, Karsten is afwezig vanwege familie omstandigheden

Ja, twee Belgen is teveel van het goede voor me.

De bonificaties kunnen trouwens wel eens een doorslaggevende rol gaan spelen, deze Giro.
Hoeveel heeft Yates daardoor al gepakt, 40 seconden?
Kan vandaag wel eens weer een rol gaan spelen, hoewel het eens tijd wordt dat een vlucht het gaat halen.

Ik meende dat ze zeiden dat dat 27 seconden was die Yates op TD via bonificaties heeft gewonnen.

Die Hoste is geen feestnummer nee, wordt er ook een beroep gedaan op de Ausdauer van de kijker, geukkig hebben Kittel en z'n shampoo nog......

Ben benieuwd of Koen het redt, de sjas patatter

Kronos schreef:
Zarco op pole in zijn thuisland lees ik zonet. Rossi maakt dit jaar echt geen kans lijkt me. Ik ga dan maar voor de sympathieke Fransman met zijn mooie rijstijl supporteren.

Weinig geluk mee gehad.

Mooi dat Rossi toch het podium haalde, en best een aardige race, alhoewel het na de vele crashes niet meer zo spannend was.

So hey, Oomen geeft er ff een snok aan, begrijpen doe ik het niet of TD moet zich heel goed voelen

Aanval is beste verdediging.
En deze aankomst ligt Dumoulin ook wel.

Yates is echt de sterkste, wat een macht

Klopt, na twee weken duidelijk de sterkste en verdiende leider.
Gelukkig moeten we nog een week

Yates in deze vorm is niet te kloppen. Echter, zoals ik al eerder zei, Rome is nog ver.

Dumoulin gewoon niet goed genoeg om te winnen dit jaar.

Is al een keer of dertig gezegd, dat hangt ervan af of Yates in derde week overeind blijft, je weet 't niet, he

Uiteraard moet hij wel op de fiets blijven zitten ja
Froome definitief gezien, dat is fijn.
Oomen super, ook prettig met het oog op het laatste drieluik.

Froome gelukkig weg. Tom moet nu wel een heel deftige tijdrit rijden. En dan nog volgen er bergetappes waar, zoals het er nu voor staat, Yates nog secondes gaat pakken. Hopelijk blijft het spannend tot de laatste rit.

Studio Sport: "en dan nu Jeffry Herlings, de eerste manche heeft hij al gewonnen", letterlijk 30 seconden van de laatste meters, "ook de tweede manche wint hij"

tjonge jonge, je zal maar fan zijn van motocross, kom je ook fijn aan je trekken. Als je je ergert aan Frank Hoste, duurt dat iig een uur of drie

Als ik die 2 Engelse wielrenners gisteren zo die laatste berg op zie stomen, dan denk aan de Olympische Spelen waar de Engelse baanwielrenners uitgerekend vooral daar goed presteren, dan denk ik toch ineens weer aan..... speciale pindakaas of zoiets?

Tja, ze hebben beiden een verleden wat dat betreft.
Maar dat horen we over 10 jaar dan wel weer

Hendrik68
Ik kom net van een afspraak in Emmen centrum. Nog nieuws?

Gefeliciteerd Hendrik68 met het niet nader te noemen succes. Het mocht wel eens tijd worden, ongekend historisch dit

Geen flauw idee waarmee ik je feliciteer, maar vooruit

Oh ja, Kampong is kampioen, dat heb je gemist

Hendrik68
Nou de 1-0 werd volgens mij door Theo Kemperman gescoord. Klopt dat? Hoorde ik op de radio volgens mij voorbij komen. Maar het einde heb ik inderdaad gemist. Hoorde op hetzelfde moment ook van het tijdverlies van Tom. Tja, duidelijk één iemand die beter is. Niet echt een schande lijkt me. Nu hopen dat Yates toch nog tekenen van zwakte gaat vertonen, maar ik ben er bang voor.

Klopt, de 3-1 ook geloof ik.

Eerst maar 's uitrusten morgen en dan laten zien dattie niet voor niets wereldkampioen tijdrijden is

trebremmit schreef:
Weinig geluk mee gehad.

Inderdaad.

trebremmit schreef:
Mooi dat Rossi toch het podium haalde,...

En grappig om te zien hoe Rossi en Marquez elkaar zo goed mogelijk negeerden op het podium.

Hele middag regen voorspeld tijdens de tijdrit.
Dat zou nog wel eens gunstig uit kunnen pakken.
Hopelijk pakt Dumoulin twee minuten terug op Yates.

Hopelijk nog wat meer, gezien wat er daarna nog komt. Maar mogelijk komt hij nog sterker uit de rustdag.

Dus niet, een beetje zoals verwacht.
Nu hopen op een slechte dag van Yates, en anders een hele mooie 2e plek binnenslepen.

Precies dat. Een val of inzinking daargelaten, is de Giro beslist. Bizar dat Yates zoveel sterker is dan de rest, want ik heb zeker niet het idee dat Dumoulin minder is. Sterker nog, als Yates niet mee had gedaan, had hij de Giro relatief makkelijk gewonnen met de 2 minuten op Pozzovivo en 3 minuten op Froome die hij nu heeft.

Dat vind ik ook. Dumoulin rijdt gewoon sterk, alleen Yates is, tot nu toe, simpelweg nog beter.

Hendrik68
Helemaal mee eensTitmeister. Balen dat hij niet wint, maar hij doet het gewoon uitstekend. Er steekt gewoon 1 iemand bovenuit. Podium is vrijwel zeker. 2 jaar achtereen podium in een grote ronde is in deze tijd echt heel goed. De sport is veel mondialer geworden de afgelopen 30 jaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:09 uur

geplaatst: vandaag om 09:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.