Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2018, 20:50 uur
Mooie overwinningen van Haase en Bertens de laatste weken op het Amerikaanse hardcourt

0
geplaatst: 19 augustus 2018, 04:19 uur
Weergaloze Kiki, onze beste tennisser van de afgelopen 15 jaar

0
geplaatst: 19 augustus 2018, 21:57 uur
Kiki alweer lekker bezig in de finale. Goede kans op de winst!
0
geplaatst: 19 augustus 2018, 22:20 uur
Helaas nergens te zien (althans niet op de open kanalen), maar wel een wereldse prestatie. 

0
geplaatst: 19 augustus 2018, 22:22 uur
Bam bam bam, mijn geliefde Kiki slaat even de nummer 1 ter wereld van de baan 

0
geplaatst: 19 augustus 2018, 22:23 uur
Ja, wilde eerder dit weekend de halve finale zien maar die was dus nergens te bekijken. En de finale dus ook niet ?
0
geplaatst: 19 augustus 2018, 22:45 uur
GrafGantz schreef:
Ja, wilde eerder dit weekend de halve finale zien maar die was dus nergens te bekijken. En de finale dus ook niet ?
Ja, zonde dat deze potten niet op het open net te zien zijn. Laat even weten de volgende keer, dan pm ik je een link naar een hoogwaardige stream
0
geplaatst: 19 augustus 2018, 22:53 uur
Zoals het er nu naar uit ziet stijgt ze naar de 13de plek van de wereldranglijst
0
geplaatst: 19 augustus 2018, 22:55 uur
Ze zou 13e komen te staan als ze dit toernooi zou winnen.
Waanzinnige prestatie.
Die Pliskova ziet haar denk ik nu wel als angstgegner
Misschien de hele top10 wel.
Waanzinnige prestatie.
Die Pliskova ziet haar denk ik nu wel als angstgegner

Misschien de hele top10 wel.
7
geplaatst: 20 augustus 2018, 09:46 uur
0
geplaatst: 20 augustus 2018, 18:46 uur
vigil schreef:
Zoals het er nu naar uit ziet stijgt ze naar de 13de plek van de wereldranglijst
En naar ik begrijp wordt het waarschijnlijk top 10, omdat ze alleen nog maar punten kan winnen.Zoals het er nu naar uit ziet stijgt ze naar de 13de plek van de wereldranglijst
0
geplaatst: 20 augustus 2018, 19:12 uur
Dat weet ik niet precies, wel is het zo dat de nummer 9 en 10 al heel dichtbij staan dus dat zo maar kunnen kloppen.
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 20:00 uur
Heb de wedstrijd kunnen volgen via een live score mobiele website, op een Franse camping voor de sleurhut. Heel apart, ik kwam in de wedstrijd via nu.nl ongeveer bij 5-5 tweede set. Die tiebreak kijken via veranderende kale cijfertjes was toch wel een aparte ervaring (eerlijk gezegd gaf ik haar geen centime op dat moment). Leuk detail is dat de de odds ziet veranderen met de score, want uiteraard was het een gok gerelateerde site
0
geplaatst: 27 augustus 2018, 21:26 uur
Tja je vraagt er ook om als je in Boulder gaat trainen.
Maar balen is het wel.
Maar balen is het wel.
1
geplaatst: 28 augustus 2018, 19:20 uur
Kiki vliegt uit de startblokken. Kan er helaas niets van zien, heb alleen de Duitse Eurosport op m'n hotelkamer en laat er nu net een Duitse aan het spelen zijn ?
1
geplaatst: 28 augustus 2018, 19:39 uur
Hier wel op Eurosport, ik denk alleen dat deze wedstrijd niet heel lang gaat duren (nu 6-0 en 3-0 na 35 minuten)
0
geplaatst: 28 augustus 2018, 20:52 uur
Rus speelt uitstekend tegen de geplaatste Cibulkova, 1ste set 6-4 gewonnen. Ik ben benieuwd of ze dat vol kan houden
0
geplaatst: 28 augustus 2018, 22:22 uur
Helaas... maar dat lag niet helemaal aan Rus, Cibulkova ging gewoon veel beter spelen
1
geplaatst: 28 augustus 2018, 22:46 uur
Gelukkig wel ander Nederlands succes vanavond, waar lang naar werd uitgekeken
Robin Haase is helaas hard op weg om weer in Ronde 1 te worden uitgeschakeld door een mindere god, typisch ?
Robin Haase is helaas hard op weg om weer in Ronde 1 te worden uitgeschakeld door een mindere god, typisch ?
0
geplaatst: 29 augustus 2018, 16:31 uur
Jammer van Mollema
Als hij geen materiaalpech had gehad op 3 km van de Top van de laatste klim (En dus een flinke inspanning moest doen om weer bij te komen) had hij misschien meer over gehad voor de sprint
Als hij geen materiaalpech had gehad op 3 km van de Top van de laatste klim (En dus een flinke inspanning moest doen om weer bij te komen) had hij misschien meer over gehad voor de sprint
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.