MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Mooie overwinningen van Haase en Bertens de laatste weken op het Amerikaanse hardcourt
(afbeelding)

Die Kiki

Weergaloze Kiki, onze beste tennisser van de afgelopen 15 jaar
(afbeelding)

Kiki alweer lekker bezig in de finale. Goede kans op de winst!

Hard op weg naar de grootste titel uit haar carrière

Kiki wint het grote toernooi van Cincinnati, werelds
(afbeelding)

Helaas nergens te zien (althans niet op de open kanalen), maar wel een wereldse prestatie.

Bam bam bam, mijn geliefde Kiki slaat even de nummer 1 ter wereld van de baan

Ja, wilde eerder dit weekend de halve finale zien maar die was dus nergens te bekijken. En de finale dus ook niet ?

GrafGantz schreef:
Ja, wilde eerder dit weekend de halve finale zien maar die was dus nergens te bekijken. En de finale dus ook niet ?

Ja, zonde dat deze potten niet op het open net te zien zijn. Laat even weten de volgende keer, dan pm ik je een link naar een hoogwaardige stream

Zoals het er nu naar uit ziet stijgt ze naar de 13de plek van de wereldranglijst

Ze zou 13e komen te staan als ze dit toernooi zou winnen.

Waanzinnige prestatie.

Die Pliskova ziet haar denk ik nu wel als angstgegner
Misschien de hele top10 wel.

Gretz schreef:
...deze potten...

Dat weet je niet, volgens mij heeft Kiki gewoon een vriend.

vigil schreef:
Zoals het er nu naar uit ziet stijgt ze naar de 13de plek van de wereldranglijst
En naar ik begrijp wordt het waarschijnlijk top 10, omdat ze alleen nog maar punten kan winnen.

Dat weet ik niet precies, wel is het zo dat de nummer 9 en 10 al heel dichtbij staan dus dat zo maar kunnen kloppen.

Heb de wedstrijd kunnen volgen via een live score mobiele website, op een Franse camping voor de sleurhut. Heel apart, ik kwam in de wedstrijd via nu.nl ongeveer bij 5-5 tweede set. Die tiebreak kijken via veranderende kale cijfertjes was toch wel een aparte ervaring (eerlijk gezegd gaf ik haar geen centime op dat moment). Leuk detail is dat de de odds ziet veranderen met de score, want uiteraard was het een gok gerelateerde site

Oei, Gesink

Tja je vraagt er ook om als je in Boulder gaat trainen.

Maar balen is het wel.

Kiki vliegt uit de startblokken. Kan er helaas niets van zien, heb alleen de Duitse Eurosport op m'n hotelkamer en laat er nu net een Duitse aan het spelen zijn ?

Hier wel op Eurosport, ik denk alleen dat deze wedstrijd niet heel lang gaat duren (nu 6-0 en 3-0 na 35 minuten)

Wat een beest! ?

Nou ik had t beter niet kunnen zeggen

Nu 3-3

Goed afgelopen
6-0, 7-5

Rus speelt uitstekend tegen de geplaatste Cibulkova, 1ste set 6-4 gewonnen. Ik ben benieuwd of ze dat vol kan houden

Hoop ik ook.
Maar ik heb nu andere prioriteiten

Helaas... maar dat lag niet helemaal aan Rus, Cibulkova ging gewoon veel beter spelen

Gelukkig wel ander Nederlands succes vanavond, waar lang naar werd uitgekeken

Robin Haase is helaas hard op weg om weer in Ronde 1 te worden uitgeschakeld door een mindere god, typisch ?

Nou dat heeft Robin toch goed gedaan!

Jammer van Mollema

Als hij geen materiaalpech had gehad op 3 km van de Top van de laatste klim (En dus een flinke inspanning moest doen om weer bij te komen) had hij misschien meer over gehad voor de sprint

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:56 uur

geplaatst: vandaag om 00:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.