MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Tegen Clarke had hij geen kans normaal gesproken.
Leuk voor Molard

nee, maar het was ook weer niet een heel normale etappe vandaag

vigil schreef:
Nou dat heeft Robin toch goed gedaan!

Fitter dan ooit, onze cultheld. Het belooft een mooie US Open te worden

Ff Kiki kijke

vigil schreef:
Ff Kiki kijke

Ff Teletekst refreshen. Op Eurosport Deutschland was het eerst Kerber en nu Alexander Zverev. Stelletje chauvinisten daar ?

(Wel met commentaar van Boemboem Becker, dat dan weer wel)

6-2

1ste set is binnen. Tegenstander is druistig wat wel eens mooi punten op levert maar ook veel onnodige fouten

Beslissende tiebreak bij Kiki.

Had ik niet direct zien aankomen

Ik had haar zeker wel een ronde of twee verder ingeschat, gezien het schema.

Benieuwd of Valverde de Vuelta vandaag naar zijn hand kan zetten. Hij is in supervorm in elk geval.

En hopelijk revanche voor Kelderman vandaag.

Rare tijdstraf voor verstappen, wel mooi hoe hij die derde plek verdedigde ondanks dat het niet veel zin meer had.

Mollema moet het vandaag doen!

johan de witt schreef:
Mollema moet het vandaag doen!

Ja dat zou toch moeten gaan lukken. Nog maar 2 mannen kans op de overwinning, ziet er goed uit.

Edit: hij blijft na te lang hangen op 20 sec, dus ik vrees t ergste

Op zijn Zoetemelks...

trebremmit schreef:
Rare tijdstraf voor verstappen
Valt mee toch, gewoon terecht, weinig geks aan.

Het was een risicovolle actie van Bottas om Verstappen buitenom in te willen halen. Dan kunnen zulke dingen gebeuren, ik vond niet dat Verstappen hem bewust er af drukte, wat mij betreft was het dan ook een race accident.

Max moest een beetje naar links om de bocht aan te kunnen snijden, wat deed ie verkeerd dan? Bottas gaat hier volgens mij meer in de fout dan Max. Maar ja, die drieste jongeling heeft nou eenmaal de schijn tegen. Deal with it tot je groot bent Max.

Roche naar Sunweb als meesterknecht van Tom en evt Kelderman

Ja.... ik ben niet meteen overtuigd al is het best een prima renner. Toch had ik liever wat jongere gasten erbij gezien.

Fuck, een paar centimeter.

Weer een 2de plek, nu Van Baarle

Wel een zeer ellendige valpartij na de finish, de laatste km was veel te smal en dan gaat er nog zo'n debiel van de organisatie ineens rennen en oversteken en ligt de kopgroep ineens hard op de grond direct na de streep

Van Baarle kan de Vuelta vervolgen, zo klinkt het positieve bericht.

Gelukkig maar, kan een belangrijke kracht zijn tijdens het WK. Overigens is het tot nu toe een vrij maffe Vuelta waarin echte favoriet(en) niet aan te wijzen zijn. Voor nu geef ik Quintana de beste kansen.

Bendsneyder toch nog verder in de Moto2 bij het Drentse NTS RW Racing, niet dat het hier nou veel beter van wordt, dat team rijdt altijd achteraan, want geen budget.

Bo Bendsneyder tekent contract bij Roelof Waninge uit Dwingeloo - RTV Drenthe - rtvdrenthe.nl

Maar goed, dit weekend gaan we dan eindelijk weer eens racen na het debacle op Silverstone en Rossi en Marquez maken in ieder geval al weer ruzie, dus dat wordt weer spannend op de baan.

Nicolage Rico schreef:
Van Baarle kan de Vuelta vervolgen, zo klinkt het positieve bericht.

Helaas vandaag door de pijn en blessures niet van start gegaan

Groot pluspunt dat klimmen (lead, boulder en speed) nu Olympisch is: vele uren live klimmen op Eurosport 2 vanuit Innsbruck (Wereldkampioenschap) deze week

Steven Kruijswijk dan!

Krankzinnig, wat een waanzinnige maar geweldige klim was dit joh. Die Spanjaarden weten elk jaar van dit soort idiote klimmen te vinden. Het levert wel geweldig spektakel op! Hulde voor Kruijswijk. Jammer van Kelderman, dit soort klimmen liggen hem minder.

vigil schreef:
(quote)

Helaas vandaag door de pijn en blessures niet van start gegaan

Het doorgaan duurde niet erg lang, inderdaad.

Wat een drama in New York. Game penalty voor Serena en een awkward prijsuitreiking. Bizar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:27 uur

geplaatst: vandaag om 11:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.