Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2018, 08:31 uur
Jazper schreef:
Wat een drama in New York. Game penalty voor Serena en een awkward prijsuitreiking. Bizar.
Wat een drama in New York. Game penalty voor Serena en een awkward prijsuitreiking. Bizar.
Ik was van plan te gaan kijken maar viel om 10 uur al om van de slaap. Het zullen de vakantieblues zijn.
0
geplaatst: 9 september 2018, 09:39 uur
Jazper schreef:
Maar eerlijk is eerlijk, van alle drie de waarschuwingen kun je niet veel zeggen.Wat een drama in New York. Game penalty voor Serena en een awkward prijsuitreiking. Bizar.
Kan me niet heugen ooit een game penalty gezien te hebben.
0
geplaatst: 9 september 2018, 09:54 uur
Net gelezen in The Guardian:
Serena Williams accuses umpire of sexism and vows to 'fight for women' | Sport | The Guardian - theguardian.com
Een beetje vreemde beschuldiging als je tegenstander eveneens van het vrouwelijke geslacht is.
Serena Williams accuses umpire of sexism and vows to 'fight for women' | Sport | The Guardian - theguardian.com
Een beetje vreemde beschuldiging als je tegenstander eveneens van het vrouwelijke geslacht is.
0
geplaatst: 9 september 2018, 10:16 uur
GrafGantz schreef:
Maar ze vergelijkt het dan ook met de straf die een man zou krijgen voor een zelfde voorval.
1
geplaatst: 9 september 2018, 11:22 uur
Ook nog nooit geweten dat de winnaar zich op de prijsuitreiking verontschuldigd voor het resultaat
, terwijl Osaka wel terecht gewonnen had en gewoon beter speelde. Is ook nog maar 20, dus benieuwd wat die nog gaat laten zien in de toekomst
Die beschuldigingen van seksisme en racisme, het is lastig om er als buitenstaander uitspraken over te doen. De Williams zussen hebben wel al vaker aangegeven slachtoffer geweest te zijn van racisme als ze in de VS spelen, omdat tennis daar traditioneel een white man's sport zou zijn. Ze hebben zelf jarenlang geweigerd om op Indian Wells te spelen om deze reden. Maar gisteren vond ik toch dat ze het vooral aan zichzelf te danken had.
Die eerste warning voor coaching was terecht, al had Williams het misschien niet gezien en leek het dus in haar ogen onrechtvaardig. Maar dan had ze er beter over opgehouden in plaats van ambras te blijven zoeken met de umpire. Die umpire was een slechte crisis manager maar iemand met zo veel ervaring als Williams moet toch beter weten.
, terwijl Osaka wel terecht gewonnen had en gewoon beter speelde. Is ook nog maar 20, dus benieuwd wat die nog gaat laten zien in de toekomstDie beschuldigingen van seksisme en racisme, het is lastig om er als buitenstaander uitspraken over te doen. De Williams zussen hebben wel al vaker aangegeven slachtoffer geweest te zijn van racisme als ze in de VS spelen, omdat tennis daar traditioneel een white man's sport zou zijn. Ze hebben zelf jarenlang geweigerd om op Indian Wells te spelen om deze reden. Maar gisteren vond ik toch dat ze het vooral aan zichzelf te danken had.
Die eerste warning voor coaching was terecht, al had Williams het misschien niet gezien en leek het dus in haar ogen onrechtvaardig. Maar dan had ze er beter over opgehouden in plaats van ambras te blijven zoeken met de umpire. Die umpire was een slechte crisis manager maar iemand met zo veel ervaring als Williams moet toch beter weten.
0
geplaatst: 9 september 2018, 17:31 uur
Twitter
Geschorst voor twee wedstrijden, goeie racer wel, tenminste de afgelopen jaren, maar dit slaat nergens op.
Geschorst voor twee wedstrijden, goeie racer wel, tenminste de afgelopen jaren, maar dit slaat nergens op.
1
geplaatst: 9 september 2018, 18:04 uur
Wát een spektakel weer! Lopez opende het bal lekker - en verrassend - vroeg. Daarna de ene na de andere aanval gezien, geweldig om te zien! Hulde voor de renners. Alleen blijf ik de tactiek van Movistar en Quintana soms maar raar vinden.
0
geplaatst: 9 september 2018, 18:16 uur
Poeha schreef:
Belachelijke actie natuurlijk.
Belachelijke actie natuurlijk.
Mee eens, terecht geschorst. Hij deed het prima in de moto3, maar lijkt het helemaal kwijt te zijn dit jaar in de moto2
Verder was de motogp een beetje een saaie race, alleen tussen Lorenzo en Marquez was het even spannend.
0
geplaatst: 10 september 2018, 10:29 uur
VladTheImpaler schreef:
Wát een spektakel weer! Lopez opende het bal lekker - en verrassend - vroeg. Daarna de ene na de andere aanval gezien, geweldig om te zien! Hulde voor de renners. Alleen blijf ik de tactiek van Movistar en Quintana soms maar raar vinden.
Die zijn gewoon niet goed genoeg, net als in de Tour.
Ze mogen blij zijn dat ze er nog zo goed voor staan.
Yates en Lopez zijn (bergop) duidelijk de besten.
Hopelijk kan Kruijswijk na morgen richting het podium.
0
geplaatst: 10 september 2018, 11:11 uur
GrafGantz schreef:
WTA schaart zich achter Serena Williams en klaagt seksisme a... - De Standaard
0
geplaatst: 10 september 2018, 13:28 uur
En ontslagen, lijkt me de juiste beslissing.
Ontslag voor motorcoureur Fenati wegens inknijpen rem concurrent | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ontslag voor motorcoureur Fenati wegens inknijpen rem concurrent | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
geplaatst: 10 september 2018, 20:49 uur
trebremmit schreef:
Ach, wat is juist. Ik vind het vooral een begrijpelijke beslissing. Een team en sponsors willen niet met dit soort acties geassocieerd worden. Naar Fenati toe is het natuurlijk wel een heel zware consequentie voor zijn bizarre gedrag. Maar iedereen verdient een tweede kans dus hopelijk komt die er voor hem het volgende seizoen.
0
geplaatst: 11 september 2018, 00:01 uur
johan de witt schreef:
Zou zomaar kunnen dat Quintana niet beter kon hoor. Maar die tactiek van meerdere troeven uitspelen lijkt telkens niet goed uit te pakken. Yates en Lopez lijken bergop net iets beter te zijn dan de anderen, maar de verschillen zijn echt heel klein. De gehele top 5 is erg aan elkaar gewaagd. Benieuwd of er morgen grote verschillen zullen zijn in de tijdrit.
0
geplaatst: 11 september 2018, 12:57 uur
trebremmit schreef:
En hij is er nu zelfs helemaal mee gestopt.En ontslagen, lijkt me de juiste beslissing.
0
geplaatst: 11 september 2018, 17:34 uur
Verliest toch veel op het eind.
EDIT: Gelukkig Yates ook.
Maar Lopez en Quintana gaat hij wel voorbij. En goed ook.
EDIT: Gelukkig Yates ook.
Maar Lopez en Quintana gaat hij wel voorbij. En goed ook.
1
geplaatst: 11 september 2018, 18:13 uur
Prachtige prestatie hoor!
Die 19 sec op Valverde pakt hij nog wel ergens en dan maar hopen op de instortdag van Yates
Die 19 sec op Valverde pakt hij nog wel ergens en dan maar hopen op de instortdag van Yates

0
geplaatst: 11 september 2018, 18:22 uur
Ja, of we worden gewoon in elke grote ronde van dit jaar 2e 

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 september 2018, 19:00 uur
Is dit dezelfde Yates die in de Giro zo grandioos door het ijs ging terwijl 'ie in het roze fietste?
0
geplaatst: 11 september 2018, 19:10 uur
Dat is hem ja. En er komen nog een paar listige ritten aan dus er is nog veel mogelijk. De top zes kan hem allemaal nog winnen, de rest is kansloos.
Ik voel overigens weinig sympathie voor Yates. Dat was in de Giro al zo en nu weer. Ik kan er niet de vinger op leggen waarom het zo is maar ik vind het maar een naar mannetje.
Ik voel overigens weinig sympathie voor Yates. Dat was in de Giro al zo en nu weer. Ik kan er niet de vinger op leggen waarom het zo is maar ik vind het maar een naar mannetje.
0
geplaatst: 11 september 2018, 19:11 uur
Yep!
Verschil is dat hij nu wat minder doldriest rond fietst in vergelijk met toen. Ik zie een inzinking nu niet zo snel gebeuren. Uiteraard kan hij hier en daar best nog 1 minuutje verliezen maar dat kan iedereen uit de Top 6.
Morgen wordt een interessante dag!
Verschil is dat hij nu wat minder doldriest rond fietst in vergelijk met toen. Ik zie een inzinking nu niet zo snel gebeuren. Uiteraard kan hij hier en daar best nog 1 minuutje verliezen maar dat kan iedereen uit de Top 6.
Morgen wordt een interessante dag!
0
geplaatst: 11 september 2018, 19:11 uur
Al rijd hij een heel stuk verstandiger dan in de Giro. Ben heel benieuwd of hij deze keer wel beter de derde week doorkomt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.