MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Jullie hebben het over een

Gretz schreef:
biathlonwedstrijd

toch?

Ik vrees dat Jarl Hengstmengel er 'gewoon' afgaat tegen Modesto Alvarez. Hoewel Jarl de laatste tijd uitstekend skiet mist hij de ervaring en het gogme van Modesto.

Ik hoop dat ik ongelijk heb maar de kansen lijken me groter tegen de Duitse of Portugese deelnemer.

Dat is de opponent in de volgende ronde

Dra ma tisch slecht, Barney naar huis.

Omg neee

Echt balen zeg. Sneu voor hem, jammer voor het toernooi. Nu wordt het een hels karwei om zijn carrière goed af te kunnen sluiten. Duimen dat de PDC hem wel een laatste keer Premier League gunt.

Lijkt me met dit niveau niet echt aan te raden...

Partij deed pijn aan de ogen. Labanauskas was echt niet zo goed, miste zelf ook heel veel en gooide vaak naast de 20. Dat maakt het ook wel triest. Volgend jaar nog een laatste krachttoer, à la Taylor vorig jaar, zou natuurlijk prachtig zijn, maar zie ik niet gebeuren. Ik denk eigenlijk dat hij gelijk helemaal stopt nu...

johan de witt en andere wielerliefhebbers; Thijs Zonneveld heeft vandaag een alleraardigste column geschreven over de keuze van Tom Dumoulin voor de Giro.

Leuk hoor, maar als Zonneveld echt vindt dat Giro-winst sportief hoger aan te slaan is dan Tour-winst ben ik uitgelezen.

Ik denk eigenlijk dat TD gewoon liever de relatieve luwte van de Giro verkiest boven de hectiek van de Tour.
Heb ook sterk het idee, dat zei ik vorig jaar al, dat hij net die winnaarsmentaliteit mist om een keer de Tour te winnen. Dat blijkt ook nu weer door niet voor het hoogste te durven gaan.
Erg jammer, want er gaat in 2019 ook gewoon weer een tijdrijder op de hoogste trede in Parijs staan. En die zal nu wel zeker een Sky-truitje aan hebben.

Als het parcours van de Tour hem beter lag had hij toch gewoon voor de Tour gekozen denk ik hoor. Denk dat hij gewoon voor het parcours kiest die het best bij hem past. En geef hem eens ongelijk.

Hij kiest voorlopig voor allebei.

Roglic waarschijnlijk ook naar de Giro trouwens, dat vind ik een stuk beter te begrijpen.
Simon Yates ook Hoezo, klimmerstour?

johan de witt schreef:
dat hij net die winnaarsmentaliteit mist.

Mijn stelling dat zinnen met het woord winnaarsmentaliteit erin meestal onzinnig zijn wordt keer op keer bevestigd. Het is echt een woord dat in mijn ervaring nooit iets toevoegt, behalve dat je er vaak uit kan afleiden dat de gebruiker ervan geen gelijk heeft.

Wat stond die Asada goed te gooien. Wade door het oog van de naald. Erg mooie pot. Wade geeft het ook toe dat hij mazzel heeft gehad. Eerst een trophy wife nu ook DE trophy?

Jammer dat Asada het net niet kon bolwerken. Ik ben meestal wel op de hand van Wade, maar het weinige respect dat hij Asada gaf, was toch wel pijnlijk. En dan moet hij daarvoor niet met een of andere drogreden komen.

Edgar18 schreef:
Ik vrees dat Jarl Hengstmengel er 'gewoon' afgaat tegen Modesto Alvarez. Hoewel Jarl de laatste tijd uitstekend skiet mist hij de ervaring en het gogme van Modesto.

Ik hoop dat ik ongelijk heb maar de kansen lijken me groter tegen de Duitse of Portugese deelnemer.

Als je als Hengstmengel een biathlonbekeroverwinning wegsleept voor de poorten van de koempels van de zuidelijk hel (plaksneeuw, lange busreis, nieuw materiaal uitproberen), dan mag Alvarez toch niet echt een probleem zijn?

De zogenaamde Franse klimmers gaan het gewoon niet redden, nooit niet, maar TD gaat het setje Froome/Thomas bergop niet losrijden, hij kan mee, meer niet. En hopen dat ze allebei pech of een zwakke dag hebben, I don't think so. Focus op de Giro is pragmatisch, goede keuze om toch mee te rjden (you never know) in de TdF.

TD geen winnersmentaliteit, in de categories johan de witt BS uitspraken van 2018 nestelt deze zich met twee vingers in de neus in de top 3 (en dat is inclusief uitspraken over de sport waarover niemand uitspraken doet).

Ik vond overigens wel dat Barney er wel op een klassieke manier uitging, schampere glimlach bij elke misser, subtiel hoofdschudden, zie je wel, ik ben een prutser, ik kan er niks van, het lukt toch nooit. Altijd mooie TV. Beter zo dan een paar potjes krampachtig doorgaan en eigenlijk toch kansloos zijn. Let's face it (zijn laatste (individuele) overwinning moest ik opzoeken: PL in 2014), het is beter dat hij stopt.

Officieel statement van James Wade inzake zijn gedrag van gisteren:

Statement

Oh, Wade heeft nu zelf de beelden gezien? Hij was strijdbaar, ging net iets te ver, maar zo'n uitgebreid excuus gaat me toch ook wel ver. Dat is dan weer slecht voor zijn wk vervolg.
Asada had van menig andere speler gewonnen, pech met de loting.

Hehe, Dekker overleeft 6 (!) matchdarts tegen Mervyn King en het staat nu weer volledig gelijk

-Bow Down To The King -
Dekker out. Mooie comeback maar geen miraculeuze.

O o Anderson. Watimena legt het vuur aan de schenen.

Zo zonde van Wattimena. Wat een wedstrijd uiteindelijk nog.

Wel mooi dat de beide Ryan's (Joyce en Searle) wel door zijn. Behoren tot m'n persoonlijke favorieten (niet zozeer voor de titel, maar wie weet).

MvG ook gewoon door, finishen kan beter, maar gewoon goed gespeeld.

Ryan Joyce is ook leuk idd, en vergeet die Aspinall niet, goed spelertje is dat...

Ja wel mooi dat soort opkomende "nieuwelingen".

Zeker nu Barney bijna gaat stoppen en ook Gary Anderson erop zint om misschien nog maar 1 jaar door te gaan.

Dobey-Anderson: wedstrijd van het toernooi tot nu toe, fantastisch!

Prima wedstrijd inderdaad.

En Benito van de Pas door en Mvg breekt Jackpot al meteen in de eerste set. Gaat de goede kant op.

Van Gerwen laat Lewis leven en Jackpot grijpt z'n kans en speelt ook meteen stukken beter. Eindelijk wat meer een wedstrijd.

Heerlijk avondje darts.

De 180'ers en 140'ers vliegen ons nu om de oren. Zo hoort het WK te zijn in deze fase.

Ik heb het idee dat MvG dit WK op zijn sloffen gaat winnen. Hij gooit wel weer heel makkelijk. Anderson niet 100% top naar mijn idee, Cross eigenlijk nog niet écht getest. Outsiders als Wade en Smith (en heeeel misschien Aspinall ) kunnen ook niet tegen hem op.

Mooi om Lewis eindelijk weer eens goed te zien gooien trouwens!

Dat laatste ben ik volledig met je eens. Hopelijk komt hij weer helemaal terug op zijn oude niveau.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:01 uur

geplaatst: vandaag om 01:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.