Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2018, 19:37 uur
Respectloos zoals James Wade van het podium af gaat. Natuurlijk een nederlaag is niet leuk, maar slechts een tikje richting Ryan Joyce en geen respect naar de scheids en tellers. Slechte verliezer. Jammer.
0
geplaatst: 28 december 2018, 23:39 uur
Wade en Cross ook al weg. Chizzy was ook al niet top. Wat is dit voor een WK?
0
geplaatst: 29 december 2018, 00:39 uur
Het WK van de opkomende "jonkies" met MvG als uiteindelijke winnaar.
0
Mb.
geplaatst: 29 december 2018, 17:50 uur
Ditmaal wat minder spannende wedstrijden met toch wel overtuigende overwinningen voor respectievelijk belofte Aspinall en veteraan Anderson. Hoe dan ook, een interessant WK is het wel zeg. Wat een verrassingen allemaal.
Ik verwacht Anderson of Smith als winnaar. Ik geloof ook nog wel in de groene sloopkogel uit Vlijmen, maar dan moeten de dubbels toch beter. Scorend is het overtuigend genoeg in ieder geval. Tegen "Relentless" Ryan verwacht ik 5-0 of 5-1 zo meteen. Laatstgenoemde is kil genoeg om zijn kansen te pakken, maar ik verwacht dat hij scorend simpelweg te kort gaat komen.
Ik verwacht Anderson of Smith als winnaar. Ik geloof ook nog wel in de groene sloopkogel uit Vlijmen, maar dan moeten de dubbels toch beter. Scorend is het overtuigend genoeg in ieder geval. Tegen "Relentless" Ryan verwacht ik 5-0 of 5-1 zo meteen. Laatstgenoemde is kil genoeg om zijn kansen te pakken, maar ik verwacht dat hij scorend simpelweg te kort gaat komen.
0
geplaatst: 29 december 2018, 19:16 uur
Ik verwacht dat we morgenavond de finale van het WK te zien krijgen. Aspinall en Smith (of Humpfries) lijken me kansloos. Smith is natuurlijk wel een topper maar een WK-finale winnen van MVG of Andersen zie ik hem niet doen.
0
geplaatst: 29 december 2018, 22:50 uur
Tja dat waren geen geweldig spannende kwartfinales bij het WK Darts 2019. Nog wel een verrassing over...Aspinall.
0
geplaatst: 30 december 2018, 23:29 uur
Anderson was ook helemaal niet goed vanavond.
MvG wel! Smith ook trouwens...
MvG wel! Smith ook trouwens...
0
geplaatst: 31 december 2018, 00:00 uur
Edgar18 schreef:
Ik verwacht dat we morgenavond de finale van het WK te zien krijgen. Aspinall en Smith (of Humpfries) lijken me kansloos. Smith is natuurlijk wel een topper maar een WK-finale winnen van MVG of Andersen zie ik hem niet doen.
Helaas. Smith is wel op tijd in vorm. Hopelijk wordt dat wel een topwedstrijd
0
geplaatst: 31 december 2018, 01:47 uur
Zou leuk zijn want hoewel ik blij ben met de overwinning van MvG was het natuurlijk geen legendarische wedstrijd. Ik hoop op een mooie eindstrijd maar ik verwacht eerlijk gezegd een relatief makkelijke overwinning voor Van Gerwen. Laten we zeggen 7-3.
0
geplaatst: 31 december 2018, 10:34 uur
De statistieken van Smith (105/51%) in de halve finale zijn net iets beter dan die van MvG. (Avg 105/50% finish) verwacht een close call, een flipcoin overwinning. Wel van de sloopkogel uiteraard.
0
geplaatst: 31 december 2018, 10:52 uur
Smith gaat niet zijn niveau halen morgen, denk ik, mist toch ervaring bij dit soort momenten.
0
geplaatst: 1 januari 2019, 21:05 uur
Smith was veel te aangedaan door het behalen van de finale, die is al blij dat hij er staat.
Psychologisch kansloos.
Psychologisch kansloos.
0
geplaatst: 1 januari 2019, 21:16 uur
nah, valt mee denk ik. Smith knalt als een malle de eerste sets naar zich toe
0
geplaatst: 1 januari 2019, 21:59 uur
Het hoofdschudden is al begonnen, MvG laat hem egnie terugkomen in de wedstrijd (terwijl die niet echt groots staat te spelen)
0
geplaatst: 1 januari 2019, 22:10 uur
Die pijlen op dubbel twaalf... dat was opzicht wel een kans om in de wedstrijd te blijven
0
geplaatst: 1 januari 2019, 22:20 uur
Blij dat Smith een setje heeft, nu wordt het misschien nog een beetje een wedstrijd.
0
geplaatst: 1 januari 2019, 22:22 uur
In de finale gewhitewashed worden gun je 'm niet nee. Maar een wedstrijd gaat het niet meer worden ben ik bang
0
geplaatst: 1 januari 2019, 23:08 uur
MVG - fenomeen!!

Over 10-15 jaar gaat ie bijna alle records van Taylor hebben gebroken
Over 10-15 jaar gaat ie bijna alle records van Taylor hebben gebroken
1
geplaatst: 1 januari 2019, 23:11 uur
Nee dus, voorspelbare finale
Egnie Gretz, dat is met de groei van het spelletje niet meer mogelijk
Taylor was de enige prof tussen een verzameling bierbuiken en kroegtijgers, lichtelijk gechargeerd, maartoch
Egnie Gretz, dat is met de groei van het spelletje niet meer mogelijk
Taylor was de enige prof tussen een verzameling bierbuiken en kroegtijgers, lichtelijk gechargeerd, maartoch
0
geplaatst: 1 januari 2019, 23:12 uur
Ik weet ook niet of MvG zo lang wil doorgaan.
Maar wederom een prima prestatie, al was het bij lange na niet zijn beste wedstrijd.
Maar wederom een prima prestatie, al was het bij lange na niet zijn beste wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.