Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2019, 23:19 uur
Maar het ging deze keer niet vanzelf zoals tegen Anderson. Terechte winnaar van een iets minder wk overall.
1
geplaatst: 1 januari 2019, 23:21 uur
Wel met een aantal leuke verrassende spelers, die hopelijk in de toekomst mee kunnen gaan doen voor de prijzen. Humphries, Joyce, Aspinall en Searle.
1
geplaatst: 2 januari 2019, 00:12 uur
Was geen twijfel over toch? Als de grootste (nog actieve) speler van allemaal zijn afscheid aankondigt dan vind ik het logisch dat hij voor de Premier League wordt uitgenodigd.
0
geplaatst: 2 januari 2019, 08:12 uur
Edgar18 schreef:
Ik hoop op een mooie eindstrijd maar ik verwacht eerlijk gezegd een relatief makkelijke overwinning voor Van Gerwen. Laten we zeggen 7-3.
Ik hoop op een mooie eindstrijd maar ik verwacht eerlijk gezegd een relatief makkelijke overwinning voor Van Gerwen. Laten we zeggen 7-3.
Had je hier toevallig nog geld op ingezet bij zo'n wedkantoor? ?
0
geplaatst: 2 januari 2019, 12:53 uur
GrafGantz schreef:
Had je hier toevallig nog geld op ingezet bij zo'n wedkantoor? ?
Helaas... zou denk ik ook niet gek veel hebben opgeleverd.Had je hier toevallig nog geld op ingezet bij zo'n wedkantoor? ?
0
geplaatst: 3 januari 2019, 12:28 uur
Wat een triest nieuws, oud schaatsster Paulien van Deutekom (wereldkampioen allround 2008) overleden, slechts 37 jaar.... R.I.P.
0
geplaatst: 3 januari 2019, 12:51 uur
Hoorde het ook straks 
Zo jong nog, man en dochtertje van 1 achterlatend. Rust zacht.

Zo jong nog, man en dochtertje van 1 achterlatend. Rust zacht.
0
geplaatst: 3 januari 2019, 13:25 uur
Triest, 10 jaar geleden nog de beste schaatsster ter wereld. R.I.P.
0
geplaatst: 11 januari 2019, 08:10 uur
Still struggling with a hip injury that has limited him since June 2016, Andy Murray announced Friday that he would retire after this year’s Wimbledon — if not sooner.
https://www.nytimes.com/2019/01/10/sports/andy-murray-retire.html

0
geplaatst: 11 januari 2019, 10:21 uur
Ja, zat er een beetje aan te komen. Zonde wel.
Eerste van de grote vier.
Benieuwd wanneer Federer en Nadal zullen volgen.
Eerste van de grote vier.
Benieuwd wanneer Federer en Nadal zullen volgen.
2
geplaatst: 11 januari 2019, 19:56 uur
Wedstrijdje hoor: [HIGHLIGHTS] Spurs def. Thunder 154-147 in 2OT; Westbrook: 1st 24 Pts | INSIDE The NBA 01/10/2018 - YouTube
Spurs - OKC 154-147 na tweemaal verlengen. Wat een game. En ik blijf mij verbazen hoe goed de Spurs het blijven doen ondanks wat matig (weinig gevarieerd - vooral goed in midrange) roster en blessures. Pop weet er iedere keer een team van te smeden wat elke basisprincipes van het spelletje beheerst. Staat nu als coach derde in all-time wins.
Spurs - OKC 154-147 na tweemaal verlengen. Wat een game. En ik blijf mij verbazen hoe goed de Spurs het blijven doen ondanks wat matig (weinig gevarieerd - vooral goed in midrange) roster en blessures. Pop weet er iedere keer een team van te smeden wat elke basisprincipes van het spelletje beheerst. Staat nu als coach derde in all-time wins.
0
geplaatst: 13 januari 2019, 20:09 uur
Die Kramer, verrassend weer Europees kampioen in wat zijn laatste seizoen lijkt.
0
geplaatst: 13 januari 2019, 20:26 uur
Eerlijk gezegd niet verwacht dat Kramer Europees Kampioen zit worden, zelfs niet na de 1500, gezien de problemen met zijn rug en het einde van het vorige seizoen in mijn achterhoofd. Maar niets kan op tegen ervaring blijkbaar. Ben blij dat het hem toch gelukt is, blijft een geweldenaar en prachtige schaatser om naar te kijken. Zullen hem gaan missen als hij met pensioen gaat.
0
geplaatst: 13 januari 2019, 20:28 uur
Suzanne Schulting heeft ook haar best gedaan, ondanks wat "strubbelingen" onderweg.
0
geplaatst: 13 januari 2019, 20:44 uur
Kramer kreeg ook geen tegenstand meer op de 10
km. Da’s wel jammer, haalt de glans er toch wat af.
Maar eerste 3 afstanden prima gereden.
km. Da’s wel jammer, haalt de glans er toch wat af.
Maar eerste 3 afstanden prima gereden.
2
geplaatst: 26 januari 2019, 17:35 uur
Morgenochtend gaat me toch een pot worden. Nadal beter dan ooit op hardcourt. Djokovic alsnog licht favoriet. Op 80% met twee vingers in de neus naar de finale gegaan.
Vrouwenfinale was alvast leuk om te zien.
Vrouwenfinale was alvast leuk om te zien.
0
geplaatst: 27 januari 2019, 11:06 uur
Weinig van Djokovic gezien, maar o.b.v. de gemak waarmee Nadal doorging, had ik verwacht dat die hier zijn 18e GS binnen zou gaan slepen, maar Djoko is echt bizar goed vandaag.
0
geplaatst: 27 januari 2019, 11:57 uur
Pfff, had een lange pot verwacht en had eerst nog wat andere dingen te doen. Schakel ik in, staat Djoko al 2 sets en een break voor 

0
geplaatst: 27 januari 2019, 12:00 uur
Teunnis schreef:
Morgenochtend gaat me toch een pot worden.
Morgenochtend gaat me toch een pot worden.
http://hyves-smileys.immerblei.com/img/smiley_nopompom.gif
Wel met vlagen een geniale Djokovic gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.