menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Maar het ging deze keer niet vanzelf zoals tegen Anderson. Terechte winnaar van een iets minder wk overall.

Wel met een aantal leuke verrassende spelers, die hopelijk in de toekomst mee kunnen gaan doen voor de prijzen. Humphries, Joyce, Aspinall en Searle.

RVB toch weer in de Premier League

Was geen twijfel over toch? Als de grootste (nog actieve) speler van allemaal zijn afscheid aankondigt dan vind ik het logisch dat hij voor de Premier League wordt uitgenodigd.

Edgar18 schreef:
Ik hoop op een mooie eindstrijd maar ik verwacht eerlijk gezegd een relatief makkelijke overwinning voor Van Gerwen. Laten we zeggen 7-3.

Had je hier toevallig nog geld op ingezet bij zo'n wedkantoor?

GrafGantz schreef:
Had je hier toevallig nog geld op ingezet bij zo'n wedkantoor?
Helaas... zou denk ik ook niet gek veel hebben opgeleverd.

Wat een triest nieuws, oud schaatsster Paulien van Deutekom (wereldkampioen allround 2008) overleden, slechts 37 jaar.... R.I.P.

Hoorde het ook straks

Zo jong nog, man en dochtertje van 1 achterlatend. Rust zacht.

R.I.P. Paulien van Deutekom

Triest, 10 jaar geleden nog de beste schaatsster ter wereld. R.I.P.

Jemig
R.I.P.

Dat raakte me flink. RIP Paulien

Still struggling with a hip injury that has limited him since June 2016, Andy Murray announced Friday that he would retire after this year’s Wimbledon — if not sooner.

https://www.nytimes.com/2019/01/10/sports/andy-murray-retire.html

Ja, zat er een beetje aan te komen. Zonde wel.
Eerste van de grote vier.
Benieuwd wanneer Federer en Nadal zullen volgen.

Wedstrijdje hoor: [HIGHLIGHTS] Spurs def. Thunder 154-147 in 2OT; Westbrook: 1st 24 Pts | INSIDE The NBA 01/10/2018 - YouTube

Spurs - OKC 154-147 na tweemaal verlengen. Wat een game. En ik blijf mij verbazen hoe goed de Spurs het blijven doen ondanks wat matig (weinig gevarieerd - vooral goed in midrange) roster en blessures. Pop weet er iedere keer een team van te smeden wat elke basisprincipes van het spelletje beheerst. Staat nu als coach derde in all-time wins.

Schulting

Kramer

Leerdam

dix
Die Kramer, verrassend weer Europees kampioen in wat zijn laatste seizoen lijkt.

Eerlijk gezegd niet verwacht dat Kramer Europees Kampioen zit worden, zelfs niet na de 1500, gezien de problemen met zijn rug en het einde van het vorige seizoen in mijn achterhoofd. Maar niets kan op tegen ervaring blijkbaar. Ben blij dat het hem toch gelukt is, blijft een geweldenaar en prachtige schaatser om naar te kijken. Zullen hem gaan missen als hij met pensioen gaat.

Suzanne Schulting heeft ook haar best gedaan, ondanks wat "strubbelingen" onderweg.

Kramer kreeg ook geen tegenstand meer op de 10
km. Da’s wel jammer, haalt de glans er toch wat af.
Maar eerste 3 afstanden prima gereden.

Vijfde set bij Cilic - Verdasco. Mooi gevecht!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:34 uur

geplaatst: vandaag om 10:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.