menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
De speeches duurden langer dan de wedstrijd

Deze Djokovic zie ik nog wel 10x de Australian Open binnen hengelen. Hij lijkt weer fitter en beter dan ie ooit was.

Leerdam gaat de komende 10-15 jaar alles winnen wat er te winnen valt.

Gretz schreef:
Leerdam gaat de komende 10-15 jaar alles winnen wat er te winnen valt.

Vergis je niet in de rondetijden dit weekend. Was voor het eerst dat alle omstandigheden goed waren in het vernieuwde Thialf. Zelfs Pim Schipper of all people reed een PR. Leerdam zal op het WK gewoon keihard op haar plaats worden gezet door Kodaira (en Herzog en Bowe, en mogelijk ook wat willekeurige Russinnen).

Wel fijn dat Ter Mors binnenlandse concurrentie gaat krijgen op de sprintafstanden. Want dat Leerdam er bovenuit steekt tussen al het andere middelmaat bij de Nederlandse sprintsters is wel duidelijk.

panjoe (moderator)
Wat voetbalberichten verwijderd.

Topsport:
Badr Hari gepakt op het gebruik van doping

Ik bedenk net dat als ik het over het Ajax heb van gisteren, het dan niet over voetbal gaat. Dus dit bericht moet hier kunnen toch?

In een soortgelijke context schreef ik over tennis.

vigil schreef:
Topsport:
Badr Hari gepakt op het gebruik van doping

Als ze de dopingcontroles doorzetten kan kickboksen wel eens het nieuwe gewichtheffen worden Bij niet-olympische vechtsporten weten ze niet beter dan dat doping erbij hoort.

Sir Spamalot (crew)
En dan nu mijn quasi jaarlijkse mededeling: een nieuwe editie van de Six Nations komt eraan met vanavond om 21u00 de openingsmatch Frankrijk - Wales. Wales blijft mijn favoriete ploeg maar ik vraag me af wie Ierland zal kunnen kloppen, de huidige nummer twee op de ranking na de All Blacks van Nieuw Zeeland. Het toernooi is ook een belangrijke test in functie van het WK in Japan komend september.

Verdere info: Six Nations Rugby | Fixtures & Results - sixnationsrugby.com. De meeste wedstrijden worden uitgezonden op de Britse openbare zenders BB1 & BBC2 en op de Franse openbare zenders TF1 & FR2.

Kiki ook weer uitstekend bezig! Op de rand van een finaleplaats in Sint-Petersburg

Edit: verslaat Sabalenka in twee sets en speelt morgen dus de finale tegen Vekic of Zvonareva!

Ik dacht dat dit haar derde toernooi was dit jaar. 1x halve finale en nu dus finale waarin ze, gezien de ranking, favoriet zal zijn. Toch jammer dat dan precies tijdens het derde en grootste toernooi (Australië dus) het niet lukt. Als je bij de Top 5 wilt horen moet dat toch echt een keer gebeuren.

Vannacht de super bowl maar niet op een open tv kanaal , wel?

gigage schreef:
Vannacht de super bowl maar niet op een open tv kanaal , wel?

Nee, het wordt niet meer uitgezonden op het open kanaal van Fox, maar nu op de betaalzenders van Fox. Wel kun je het gratis en live zien op BBC 1. Voor mij wordt het morgen overigens gewoon een samenvatting. Helaas een werkdag morgen.

vigil schreef:
Ik dacht dat dit haar derde toernooi was dit jaar. 1x halve finale en nu dus finale waarin ze, gezien de ranking, favoriet zal zijn. Toch jammer dat dan precies tijdens het derde en grootste toernooi (Australië dus) het niet lukt. Als je bij de Top 5 wilt horen moet dat toch echt een keer gebeuren.

Ze haalde ook nog de laatste 16 in Brisbane. Ze verloor toen van Vekic, waar ze nu dus tegen aan het spelen is.

ow ja, in ieder geval is de 1ste set voor Kiki

Hup Mathieu

Kiki heeft nu ook de tweede set gewonnen. Chapeau!

Sportvrouw van het jaar!

Ahoud Devils heeft de Nederlandse beker finale gewonnen in Denhaag. Dat ging niet zonder slag of stoot (supporters uit Nijmegen teruggestuurd)

Misschien handig te vermelden over welke sport je het hebt (ik heb geen idee).

Kiki lijkt dit jaar de stap te hebben gezet dat halve finale de standaard is bij een WTA-toernooi. Zo blijf je in de top-10 en blijf je ook zeer gunstige lotingen krijgen, zodat je gemakkelijk in de top-10 kan blijven. Nu nog een keer die uitschieter op een Grand Slam.

EDIT: Ah, ijshockey dus.

Dat had ik bij Leerdam ook pas na een bericht of 8 door.

Die super bowl netjes opgenomen en teruggekeken zonder de uitslag te weten. Doorspoelen bij pauzes en met ruim een uur was ik klaar. Maar 10-3, met slechts 1 touchdown en 2 ruim gemiste field goal pogingen hield het aanvalsspel niet over deze keer.

Iets meer dan 24 uur later, maar het moet gezegd worden: wat een koninklijke rit van Pedersen

En ook mooi om te zien was de blijdschap van Sablikova (voor de achttiende keer wereldkampioen).

Beide schitterende races inderdaad, Murashov vandaag ook.
Opvallend, nog geen Nederlands goud na 4 afstanden.
Dat zal morgen wel veranderen

Ik denk dat alleen de 1.500 meter en 10 km mannen (resp. Nuis en Roest) goud gaan opleveren voor Nederland. Aan de andere kant, tot dusver heeft nog geen enkele favoriet gewonnen. Morgen heel benieuwd naar de duels Sablikova vs. Visser en het rechtstreekse duel Nuis vs. Kulizhnikov.

Nuis gaat echt wel winnen vandaag, al hoop ik Verbij
Roest weet ik niet, lijkt minder in vorm dan eerder in het seizoen.
Wel jammer dat TJ en Kramer er niet zijn.

Van Visser verwacht ik ook goud vandaag. Die gaat een supertijd neerzetten waar Sablikova niet meer aankomt.

johan de witt schreef:
Nuis gaat echt wel winnen vandaag, al hoop ik Verbij
Roest weet ik niet, lijkt minder in vorm dan eerder in het seizoen.
Wel jammer dat TJ en Kramer er niet zijn.

Roest heeft totaal geen concurrentie zonder die twee mannen en Bergsma hopeloos slecht. Patrick Beckert is misschien wel de grootste concurrent. Patrick wie?

Voor de 1000 meter hoop ik ook op Verbij of een allesvernietigende revancherende Kulizhnikov. Die had de 500 meter fluitend gewonnen met een goede eerste bocht.

Kan me niet voorstellen dat Bergsma weer zo slecht voor de dag gaat komen als donderdag.
Hij moet Roest toch zeker partij kunnen bieden.
En vlak de Russen niet uit.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:50 uur

geplaatst: vandaag om 18:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.