menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Cross was ook wel slecht, heel slecht. Gun het Aspinall wel.

Klopt, finale was abominabel, maar hij sleept hem wel mooi binnen

Le Samyn was mooie koers inderdaad inderdaad, maar toch niet 's avonds? #stemnellygh

bennerd (moderator)
Rijtje voetbalberichten verwijderd.

Dit weekend begint de MotoGP weer, de eerste race is in Qatar zoals elk jaar, en dat vind ik altijd wel een mooie baan. Ben benieuwd wie er mee kunnen doen om de titel, volgens Rossi wordt het in ieder geval erg spannend.
Rossi: "Seizoen 2019 kan spannendste aller tijden worden" - GPUpdate.net

Ben ook wel benieuwd naar Bendsneyder die nu bij het enige Nederlandse team rijdt in de Moto2, hij heeft een aardig goeie testperiode achter de rug, wat ik niet had verwacht, dus hopelijk kan hij zich dit jaar wat meer voorin laten zien.

De vraag gaat worden welke voorjaarsklassieker Quick-Step niet gaat winnen . Verder blijft de Strade Bianche een prachtkoers! Word terecht met het jaar groter en belangrijker.

De diskwalificatie van Schulting was wel erg zwaar gestraft vond ik

Ja, jammer dat de Strade Bianchi niet de status heeft van Milaan-San Remo.
Is toch een veel mooiere koers eigenlijk.

geplaatst:
Schulting

geplaatst:
Lekkere smak.

geplaatst:
Schulting
en
Schulting

geplaatst:
Dylan Groenewegen, mooi dat hij er gelijk staat

geplaatst:
Prachtige race gezien in Qatar, leek bijna exact op die van vorig jaar met een spannend gevecht tussen Marquez en Dovizioso, en uiteindelijk weer die laatste als winnaar. Mooi ook om te zien dat Rossi toch nog voorin mee kon doen, na die veertiende kwalificatieplek, knappe inhaalrace dus. Over drie weken Argentinie.

Edit: Nog niet helemaal officieel de uitslag. Wedstrijdleiding onderzoekt Ducati-winglet na zege GP Qatar - GPUpdate.net

geplaatst:
Wereldrecord na wereldrecord bij het schaatsen, maar niemand die er wat van zegt. Uiteindelijk wil men liever praten over... enfin, wereldrecords dus. Bizar schaatsweekend.

geplaatst:
vigil schreef:
De diskwalificatie van Schulting was wel erg zwaar gestraft vond ik

Zwaar idd, maar je kan hem geven. De arm naar achter van Schulting was opzettelijk en alleen om te blokkeren. Maar het lijkt me dat de problemen en oplossing met de VAR gelijk zijn aan de verboden sport: alleen ingrijpen als je zeker van je zaak bent.

Wel erg indrukwekkend weer van Schulting. Persoonlijkheid heb ik helemaal niks mee, maar het is schitterend om te zien. Al was die Choi ook subliem. En bij de mannen vooral genoten van Elistratov.

Langebaanschaatsen moet ik nog terugkijken (wegens MuMe-meeting), maar gisteren was al indrukwekkend. Kulizhnikov, Shinhama en met name de drie dames op de 1.000 meter - wat een prestatie van Bowe om nog onder die twee bizarre wereldrecords te duiken. De tijd van Nuis was ook indrukwekkend, gegeven de slordigheid van die race.

geplaatst:
chevy93 schreef:
Wereldrecord na wereldrecord bij het schaatsen, maar niemand die er wat van zegt. Uiteindelijk wil men liever praten over... enfin, wereldrecords dus. Bizar schaatsweekend.

Heeft natuurlijk wel veel te maken met de nieuwe ijzers en de verbeterde banen. Maar de opkomst van de Japanners en Noren hebben denk ik wel voor een algeheel beter niveau gezorgd. Kulizhnikov was al bizar goed (fysiek én technisch), maar de nederlagen hebben hem nu echt naar ongekend niveau getild. Hopelijk komt het Amerikaanse schaatsen terug en blijft Canada op niveau (die hebben wat financiele problemen).

En wat een heerlijke koers vanmiddag in Frankrijk Ik had het parkoers van Parijs-Nice van tevoren compleet afgebrand, maar zo zie je maar weer dat de renners belangrijker zijn dan de parkoersbouwer.

geplaatst:
VladTheImpaler schreef:
De vraag gaat worden welke voorjaarsklassieker Quick-Step niet gaat winnen

Ik zie eigenlijk niet hoe Van der Poel gestopt gaat worden in de RvV. Noem me maar een opportunist.

johan de witt schreef:
Ja, jammer dat de Strade Bianchi niet de status heeft van Milaan-San Remo.
Is toch een veel mooiere koers eigenlijk.

Vond dit wel een mindere S-B, maar uiteraard over de gehele wedstrijd interessanter dan M-SR. Maar daar zijn de laatste kilometers weer uitermate boeiend. Hier was het een klein uur voor tijd al duidelijk dat Flip zou winnen. Bij San Remo is het áltijd spannend tot minstens 1 km voor de finish. En eigenlijk ook altijd wel tot de finish.

geplaatst:
Ronnie O'Sullivan wint Players Championship van Neil Robertson, maar wat belangrijker is, hij maakt de 1000e century in het laatste frame, en op het moment suprème pot hij met links. Staat vast wel ergens op YouTube ondertussen...

Wat een ongelooflijke speler, een juweel voor het snooker, charismatisch, grootste talent ooit (Hendry zit er wel vlak achter, w.m.b.), fantastisch!

Hopelijk blijft hij nog lang doorgaan...

geplaatst:
Teunnis schreef:

En wat een heerlijke koers vanmiddag in Frankrijk Ik had het parkoers van Parijs-Nice van tevoren compleet afgebrand, maar zo zie je maar weer dat de renners belangrijker zijn dan de parkoersbouwer.

De wind vooral. Op een gegeven moment was de groep met titelverdediger Soler bijna aangesloten bij het peloton. Sky gaf er weer een sjok aan, Soler redde de aansluiting net niet en eindigde op een minuut.

Ik zie eigenlijk niet hoe Van der Poel gestopt gaat worden in de RvV.

34x je inzet bij bWin voor winst. Gratis geld?

geplaatst:
trebremmit schreef:
Prachtige race gezien in Qatar, leek bijna exact op die van vorig jaar met een spannend gevecht tussen Marquez en Dovizioso, en uiteindelijk weer die laatste als winnaar. Mooi ook om te zien dat Rossi toch nog voorin mee kon doen, na die veertiende kwalificatieplek, knappe inhaalrace dus.

Inderdaad, spannende race. Leuk dat Suzuki ook meteen voor een podiumplaats kon gaan. Viñales maakte de verwachtingen niet waar. En waar zat Lorenzo. Oh ja, op een Honda. Ergens achteraan in het veld.

Ik hoop dat de uitslag ongewijzigd blijft zodat Dovi zijn punten kan behouden. En dan zien we wellicht in Argentinië alle motoren met een 'Ducati-winglet'.

geplaatst:
Poek schreef:
(quote)

De wind vooral. Op een gegeven moment was de groep met titelverdediger Soler bijna aangesloten bij het peloton. Sky gaf er weer een sjok aan, Soler redde de aansluiting net niet en eindigde op een minuut.

(quote)

34x je inzet bij bWin voor winst. Gratis geld?

Het is dat ik nooit wed, maar dit vind ik wel een bizarre odd. Ik overdreef enigszins, want er gaat nog ene P. Sagan meedoen, maar zowel hij als GVA overtuigen nog niet echt dit seizoen. De rest is te kloppen op de streep (of in het geval van bijv. Degenkolb/Kristoff eraf te rijden).

geplaatst:
Kronos schreef:
(quote)

Inderdaad, spannende race. Leuk dat Suzuki ook meteen voor een podiumplaats kon gaan. Viñales maakte de verwachtingen niet waar. En waar zat Lorenzo. Oh ja, op een Honda. Ergens achteraan in het veld.

Ik hoop dat de uitslag ongewijzigd blijft zodat Dovi zijn punten kan behouden. En dan zien we wellicht in Argentinië alle motoren met een 'Ducati-winglet'.

Ter verdediging van Lorenzo, hij was volgens mij een paar keer gecrasht tijdens de training en kwalificatie en had last van zijn rug. Maar verder maakt hij wel rare keuzes, hij had net de Ducati goed in de vingers, gaat ie naar Honda, waarom is mij echt een raadsel. Vinales viel me trouwens ook tegen, en die Fransman die moest starten in de pits lijkt me wel een goede.

geplaatst:
Fathead schreef:
Ronnie O'Sullivan wint Players Championship van Neil Robertson, maar wat belangrijker is, hij maakt de 1000e century in het laatste frame, en op het moment suprème pot hij met links. Staat vast wel ergens op YouTube ondertussen...

Wat een ongelooflijke speler, een juweel voor het snooker, charismatisch, grootste talent ooit (Hendry zit er wel vlak achter, w.m.b.), fantastisch!

Hopelijk blijft hij nog lang doorgaan...

Ik ben (ook) groot fan van Ronnie, maar deze 1000e is wel een beetje ridicuul. Hij is al maanden bezig opzettelijk centuries te verpesten. En dan lukt het natuurlijk in een finale, in het laatste frame, met links. Wel heel knap dat hij het dan ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt.

geplaatst:
Dylan lekker hoor!

geplaatst:
Gewoon de beste van allemaal

Bernal ook weer indrukwekkend. Gaat TD nog een zware dobber aan krijgen in de Giro.

geplaatst:
Dat was wel een van de meest epische 'sprint'etappes die ik gezien heb.

geplaatst:
Nou inderdaad, wel een erg mooi elite groepje

geplaatst:
R.I.P. Charlie

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=E9NACTJu7rg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=jbwRQ0QjmR4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Op 03:10...damn

geplaatst:
Ik probeer up to speed te komen met de serie Formula 1 Driving to Survive op Netflix. Geeft een geweldig mooie inkijk in de teams achter de grote 2 van 2018 met prachtige beelden en extra surround geluids effecten bij crashes, banden wissels ( iedere LS 1 wiel) enzo. Oa het besluit van Riciardo , gesteggel met Renault, teambaas wissel bij McLaren, curatele Force India, leedvermaak bij crashes Grosjean. Veel leuker dan de Max Verstappen shows op Ziggo.

Morgen de eerste race vh seizoen 2019, dus ik moet opschieten.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:42 uur

geplaatst: vandaag om 06:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.