menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
avatar van vigil
Prachtige overwinning van Lutsenko in de Tirreno, na 2 valpartijen (de laatste op 1,2 km van de streep) bijgehaald om daarna de sprint met 4 te winnen van o.a Roglic en Fuglsang.

Tom kwam nog wel wat tekort om met de beste mee te doen.

avatar van VladTheImpaler
Nog knap gedaan inderdaad van Lutsenko. Astana had vandaag bijna een dubbelslag, maar Lopez verloor nog net van Martinez in Parijs-Nice.

Wat betreft Tom heb je gelijk vigil, al maak ik me ook nog geen zorgen. Alleen twee van zijn grote concurrenten zijn al wel in hele goede vorm (Roglic en Bernal). Die tweede is in Parijs-Nice duidelijk de beste.

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot schreef:
En dan nu mijn quasi jaarlijkse mededeling: een nieuwe editie van de Six Nations komt eraan met vanavond om 21u00 de openingsmatch Frankrijk - Wales. Wales blijft mijn favoriete ploeg maar ik vraag me af wie Ierland zal kunnen kloppen, de huidige nummer twee op de ranking na de All Blacks van Nieuw Zeeland. Het toernooi is ook een belangrijke test in functie van het WK in Japan komend september.

Verdere info: Six Nations Rugby | Fixtures & Results - sixnationsrugby.com. De meeste wedstrijden worden uitgezonden op de Britse openbare zenders BB1 & BBC2 en op de Franse openbare zenders TF1 & FR2.

Het is Wales geworden! Grand slam.

avatar van Poeha
Nou dat was appeltje eitje.

Plek 3 voor ons Max.

avatar van gigage
Maar waarom Williams F1 nog meedoet is me een raadsel.

avatar van Poeha
Echt onvoorstelbaar inderdaad. Die rijden zo ver achter de rest aan. Gewoon een blamage.

avatar van 123poetertjes
De Gendt is een enorme baas

avatar van gigage
Barney moet oppassen voor een white wash, te onder de indruk

avatar van GrafGantz
En nu stopt ie er per direct mee. Of misschien toch niet. Wel een treurig uiteinde van z'n carrière zo, dit gunt niemand hem.

avatar van Fathead
Hij heeft dit ook een beetje zelf over zich afgeroepen. Had voor aanvang geen aanspraak kunnen maken op deelname Premier League, gezien zijn vorm in de tijd ervoor. Zijn deelname was dus al een kunstgreep. Hij was dan ook overduidelijk de zwakste van de PL-spelers, ik meen dat hij alleen van Max Hopp heeft gewonnen. Schrijnend om te zien, maar écht ver onder zijn oude niveau, op het gênante af. Dat van Gerwen hem er af zou timmeren verbaast, denk ik, niemand.

Dit zegt natuurlijk niets over zijn prachtige prestaties uit het verleden.

avatar van vigil
Ernstige val Kelderman, hij zal ook eens een paar maanden niets hebben...

avatar van VladTheImpaler
vigil schreef:
Ernstige val Kelderman, hij zal ook eens een paar maanden niets hebben...

Vooral een ongelukkige val. Hij blijkt nu zijn sleutelbeen en een nekwervel te hebben gebroken. Ik ben benieuwd of hij nog op tijd fit is voor de Giro. Hij had daar een hele belangrijke knecht voor Dumoulin moeten zijn.

Overigens is de Ronde van Catalonie tot nu toe geweldig om naar te kijken. Er zijn man tegen man gevechten in de bergritten geweest en geweldige solo's van De Gendt en Schachmann.

avatar van Frenz
Wie is die nieuwe co-commentator bij Eurosport? Ik zit Gent Wevelgem te kijken, man man man wat een drama, niet om aan te horen non tekst. Bijna reden om weg te zappen, maar ja, Max is nog niet begonnen hè

Ah, dopingzondaar Westra, verschrikkelijk slecht zeg

avatar van VladTheImpaler
Frenz schreef:
Wie is die nieuwe co-commentator bij Eurosport? Ik zit Gent Wevelgem te kijken, man man man wat een drama, niet om aan te horen non tekst. Bijna reden om weg te zappen, maar ja, Max is nog niet begonnen hè

Ah, dopingzondaar Westra, verschrikkelijk slecht zeg

Je moet als het kan (zoals vandaag) gewoon via Sporza kijken.

avatar van Venceremos
Giro kijk ik niet meer sinds die alleen op Eurosport is te volgen.

avatar van Gretz
FYP

123poetertjes schreef:
Kyrgios is een enorme baas




Net als de VAR en DN7 trouwens

avatar van VladTheImpaler
Venceremos schreef:
Giro kijk ik niet meer sinds die alleen op Eurosport is te volgen.

Dan mis je misschien wel de mooiste ronde van het jaar. Kan je nog beter zonder geluid kijken

avatar van Frenz
Karsten was prima te doen, itt Westra, geen woorden voor

avatar van Venceremos
Die Belgische Jeroen is niet te doen.

avatar van Edgar18
Schitterende uitgave van Gent-Wevelgem met een mooie (en verdiende) winnaar. Persoonlijk was ik (wederom) onder de indruk van het sterke optreden van Wout van Aert. Voor mij één van de topfavorieten voor volgende week. Sowieso tof dat het Jumbo-Visma na jaren gelukt is om een volwaardige klassiekerploeg te bouwen. Quick-Step is maatgevend maar Jumbo is voor mij de nummer twee als het op ploegensterkte aankomt.

avatar van VladTheImpaler
Ik denk dat vandaag wel is gebleken dat er op het moment geen echte top favoriet(en) zijn. Er is een behoorlijk grote groep met kanshebbers, de een natuurlijk net iets meer dan de ander maar de verschillen zijn klein. Was overigens inderdaad een mooie koers die al heel vroeg opengebroken was.

Trouwens, de geweldige solo van Formolo in de ronde van Catalonie mag ook niet onbenoemd blijven! Was gewoon al de derde geweldige solo die we in die ronde hebben kunnen zien na die van De Gendt en Schachmann.

avatar van trebremmit
Mooie tweede plek voor Rossi.
Hopelijk kan men nog wel wat meer tegenstand bieden aan Marquez, anders wordt het weer een saai seizoen om de 1ste plek.

avatar van Frenz
En toch best een verrassende winnaar, toen hij een tijdje in een chasse patate zat, gaf ik geen kwartje meer voor 'm en dan toch een aantal gerenommeerde sprinters erop leggen, chapeau

We krijgen een mooi wielerseizoen, egwel

avatar van Edgar18
Mathieu!

Schrijf maar op voor zondag .

avatar van johan de witt
MvdP, wat een fenomeen

avatar van VladTheImpaler
Kelderman mist sowieso de Giro volgens zijn ploeg Sunweb. Jammer voor hem, en ook voor Dumoulin een vervelende tegenslag.

avatar van johan de witt
Ja, maar kan hij wel meedoen aan de Tour, heeft Dumoulin daar met Oomen en Kelderman geweldige adjudanten.

avatar van johan de witt
Zin in De Ronde! Erg benieuwd naar MvdP, maar zou al fijn zijn als in ieder geval Deceuninck niet wint.
Greg verdient hem wel, maar Van Aert zou ook een mooie winnaar zijn.

avatar van vigil
Het zou op zich toch geweldig zijn als Van Der Poel en Van Aert samen gaan aankomen, dan zien we volgende jaar ineens veel meer renners bij het veldrijden

Maar laat ik mijn geld eens op Stybar inzetten

avatar van johan de witt
Ook een verldrijder
Ja, als Van Aert en VDP samen aankomen zet ik mijn geld wel op Mathieu

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.