MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
gigage schreef:
Volgens Tom zelf , en die kan het weten, heeft hij alles gegeven.
Alles geven en de (on)juiste tactische inschatting maken zijn wel twee verschillende dingen. Ik geloof zeker dat hij alles gegeven heeft wat erin zat.

Zou Bugno de enige zijn? Wellicht is het in de begindagen van de grote ronden toen ze nog uit een etappe of acht/ negen bestonden wel vaker gebeurd?

Goede start van Verstappen, nu rondjes rijden in niemandsland, want Mercedes is veel te goed. Wel mooi om te zien dat Ferrari langzamer is.

Edit: derde plek, mooie prestatie. Ik had wel wat meer spanning verwacht na de safety car, maar mercedes reed gewoon weer weg.

F1 is alleen nog leuk vanaf plek 7. Meerdere teams die de punten bij elkaar sprokkelen en op elk circuit zijn er andere favorieten voor die plek.

Over twee weken wint Verstappen in Monaco.

Dumoulin gaat hem niet uitrijden

Nou lekker dit zeg....

Giro beslist ook

johan de witt schreef:
Giro beslist ook

Daarvoor is het nog veel te vroeg. Roglic pakt wel kostbare tijd, maar het was ook 'maar' 17 seconden op de andere favorieten.

Wonden likken, herstellen en focus volledig op de Tour?

Had wat Dumoulin betreft al een slecht voorgevoel voordat deze Giro begonnen was.

Ja dit zat er vanaf het begin al in.
Met Kelderman en Kragh knallen in de Tour, beter.

Tja, het klassement kan hij wel vergeten nu. Dan kan je of de ronde op je 'gemak' uitrijden en hier en daar gaan voor een ritzege of - wat mij logischer lijkt - afstappen en de focus volledig op de Tour.

Mocht ie fysiek gezien verder kunnen dan zie ik hem nog wel wat wedstrijddagen aan z'n seizoen toevoegen hier, aangezien ie nog niet veel koerskilometers in de benen heeft. Misschien inderdaad nog een rit uitkiezen? Jammer dat de laatste week de week met de zwaarste en meest aantrekkelijke ritten is. Anders zou ie na twee weken kunnen afstappen. We zullen zien.

johan de witt schreef:

Dat hij zou vallen?

johan de witt schreef:
Met Kelderman en Kragh knallen in de Tour, beter.

Klassiek voorbeeld van self-fulfilling prophecy.
Nederlanders en valpartijen in grote rondes, het boek wordt dikker.

vigil schreef:
(quote)

Dat hij zou vallen?

Nee, dat het hem niet zou worden.
Ik denk dat hij piekt in juli

Dat zou op zich wel fijn zijn ja

Voor nu alles op Bouke

Edgar18 schreef:
Nee hoor, gekkigheid. Verona is nog ver maar Roglic heeft een mooie eerste klap uitgedeeld. Toch moet ik nog steeds zien dat hij zijn supervorm vast kan houden. De laatste renner die de combi Romandië-Giro won was Tony Rominger in 1995, m.a.w. zo lang in vorm blijven is niet eenvoudig. Maar, vandaag was Roglic overduidelijk de beste!

Roglic is ook nog niet in topvorm vermoed ik. Wordt door iedereen en alles binnen de ploeg benadrukt dat hij in de derde week moet gaan pieken. Heeft ook relatief weinig koerskilometers in de benen. En bij Jumbo zijn ze de laatste jaren erg goed bezig, dus het zou me verbazen als ze hem te vroeg hebben laten pieken. Dat hij nu iedereen overklast zegt meer over Roglics basisniveau.

Maar ben nog niet echt fan van Roglic, dus voorlopig blijf ik hopen op Nibali.

Teunnis schreef:
Maar ben nog niet echt fan van Roglic, dus voorlopig blijf ik hopen op Nibali.
Die mening deel ik. Nu Tom is weggevallen ga ik Nibali maar supporten. En chauvinistisch als ik ben hoop ik op een super Giro voor Bauke maar plek vijf/zes/zeven lijkt me eerlijk gezegd het hoogst haalbare voor hem.

Dumoulin definitief afgestapt.

Tja, over 2 dagen is de zwelling uit die knie wel weer verdwenen, zijn eigen woorden he, en kan het vizier vol op de Tour. Ik zou met een onoverbrugbare minutenachterstand en een dikke knie ook niet meer door die regen gaan fietsen, ben je mal. Hij had er na de verloren proloog toch al meteen geen zin meer in? Nou dan.

Roglic is vandaag in het begin van de etappe betrokken geweest bij een valpartij. Linkje naar foto van de schade; Twitter. Lijken vooralsnog dus alleen schaafwonden.

En Oomen zit in de vlucht van de dag, hopelijk kan hij strijden voor de dagzege.

Ze zijn weer lekker veel aan het vallen deze Giro. En dat terwijl Trabutamol juist net is verbannen.

Ten Dam is in ieder geval afgestapt. Misschien niet echt een heel belangrijk bericht maar ik blijf dat toch wel een uiterst sympathieke vent vinden en daardoor dus vervelend nieuws.

Door eerdere regenproblemen mag Kiki vandaag 2x aan de bak in Rome. Tenminste bij winst natuurlijk en dat is vanochtend gelukt. Helaas niet in 2 sets (ondanks 4-1 voor in de 2de) zodat er wel de nodige krachten verloren zijn vergaan. Vorig jaar lag ze er direct uit dus er zijn een hoop punten te verdienen.

Kyrgios gediskwalificeerd op de baan, nadat ie eerder deze week al dit spraakmakende interview had gegeven

Die krijgt binnenkort nog een ban voor langere tijd

Waarom? Omdat dit zijn mening is over de toppers? Dat is toch niet zo heel erg bovendien heeft hij wat Nadal betreft best gelijk

Een beetje een bad boy kan toch geen kwaad bij tennis? Hij laat ook erg mooie dingen zien op de baan

zaaf
vigil schreef:
Hij laat ook erg mooie dingen zien op de baan

zaaf
vigil schreef:
(quote)

nav de partij tegen Medvedev

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:31 uur

geplaatst: vandaag om 02:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.