MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Ik heb geen idee hoe ie op de baan is maar ik ben fan.

vigil schreef:
Waarom? Omdat dit zijn mening is over de toppers? Dat is toch niet zo heel erg bovendien heeft hij wat Nadal betreft best gelijk

Niet vanwege het interview, maar omdat ie zich in z'n wedstrijd tegen Ruud blijkbaar ook weer enorm heeft misdragen. O.a. met een stoel is gaan gooien.

Een beetje een bad boy kan toch geen kwaad bij tennis? Hij laat ook erg mooie dingen zien op de baan

Niks mis met een beetje een badboy, maar bij hem is het eigenlijk al sinds z'n debuutjaar regelmatig erover. Beter laat ie gewoon z'n tennisspel spreken, hij zou met z'n talent er veel meer uit moeten kunnen halen.

Onweerwolf
vigil schreef:
Ten Dam is in ieder geval afgestapt. Misschien niet echt een heel belangrijk bericht maar ik blijf dat toch wel een uiterst sympathieke vent vinden en daardoor dus vervelend nieuws.

Sympathieke gozer is het zeker maar ik vind het wel een beetje jammer hoe zijn carrière als een nachtkaars aan het uitgaan is. Hij had eigenlijk 2 jaar geleden gewoon moeten stoppen.

zaaf
Kyrgios moet meer uit zijn talent halen, Ten Dam had eerder moeten stoppen... soms moet ik een beetje om jullie lachen.

zaaf schreef:
(quote)
nav de partij tegen Medvedev

Ik snapte m wel hoor mijn waarde

Plan sunweb: overal waar de naam Tom stond vervangen door Sam.

Was toch wel een beetje tegenvallende etappe. Ik had op iets meer strijd gehoopt in de kopgroep, maar de eerste aanval was gelijk raak. Oomen maakt wel een mooie sprong in het klassement, ik ben benieuwd wat hij nog kan laten zien. Conti blijft nog wel een weekje in het roze.

vigil schreef:
Door eerdere regenproblemen mag Kiki vandaag 2x aan de bak in Rome. Tenminste bij winst natuurlijk en dat is vanochtend gelukt. Helaas niet in 2 sets (ondanks 4-1 voor in de 2de) zodat er wel de nodige krachten verloren zijn vergaan. Vorig jaar lag ze er direct uit dus er zijn een hoop punten te verdienen.

Nu ook alvast de eerste set gewonnen tegen Suarez, dus goed op weg richting kwartfinales. Mocht Kiki Rome ook op haar naam kunnen schrijven gaat ze voor Roland Garros waarschijnlijk favoriet zijn. Komende week neemt ze iig even rust, betere planning tov eerdere jaren toen ze wel in Nürnberg aan de bak ging.

Halep heeft vandaag al verrassend verloren, wat betekent dat Bertens naar #2 kan op de wereldranglijst als ze minimaal de finale behaalt.

zaaf schreef:
Kyrgios moet meer uit zijn talent halen, Ten Dam had eerder moeten stoppen... soms moet ik een beetje om jullie lachen.

P'sies - als dit en als dat ...
Als jij de kletsmajores hiero a.k.a Ed en Willem Bever en Mej. Ooievaar
- minstens een hunner had eigenlijk op het Museumplein moeten staan - thee met een koekje serveert, lach ik ook

Gretz schreef:
(quote)

Nu ook alvast de eerste set gewonnen tegen Suarez, dus goed op weg richting kwartfinales.

En gelukt!

Er zijn nu geruchten voor een walk over voor Bertens, even afwachten.

Edit: bevestiging!

vigil schreef:
Er zijn nu geruchten voor een walk over voor Bertens, even afwachten.

Edit: bevestiging!

Kan niet op, zonder enige energie te verspillen naar de halve finale. Osaka was op zeker de lastigste tegenstander die nog in het toernooi zat. Nu heeft Kiki goede kansen om ook Rome op haar naam te schrijven.

Kijk uit heh met je "als dit en als dat"

Gretz schreef:
(quote)

Kan niet op, zonder enige energie te verspillen naar de halve finale. Osaka was op zeker de lastigste tegenstander die nog in het toernooi zat. Nu heeft Kiki goede kansen om ook Rome op haar naam te schrijven.

T mooiste vind ik altijd dat ze zonder enige inspanning een ronde verder komen en dus ook tienduizenden of tonnen euro's meer opstrijken
Zet mij ook eens in een kwartfinale met een walkover

vigil schreef:
Kijk uit heh met je "als dit en als dat"

Als nu geen Sportvrouw meer van het Jaar wordt kan het NOC*NSF die verkiezing wel opdoeken

Ergens later dit jaar een Grand Slam winnen zou natuurlijk de ultieme kroon zijn, maar dan moet alles wel meezitten. Genoeg grote tenniss(t)ers die nooit een GS hebben gewonnen

luigifort schreef:
(quote)

T mooiste vind ik altijd dat ze zonder enige inspanning een ronde verder komen en dus ook tienduizenden of tonnen euro's meer opstrijken
Zet mij ook eens in een kwartfinale met een walkover

Blijft niettemin wel een feit dat er - ondanks het feit dat tennis een van de grootste mondiale sporten ter wereld is - maar een paar honderd spelers redelijk kunnen rondkomen van hun sport. Diegenen die tot de wereldtop behoren zijn dat prijzengeld echt wel waard.

Zeker, was ik maar een redelijke tennisser en overleefde steeds een paar rondjes, dan kon ik full time MuMe'n

luigifort schreef:
Zeker, was ik maar een redelijke tennisser en overleefde steeds een paar rondjes, dan kon ik full time MuMe'n

Als je het voor elkaar krijgt om toegang te krijgen tot het hoofdtoernooi van Roland Garros strijk je sowieso al 46k op.

Gretz schreef:
(quote)

Als nu geen Sportvrouw meer van het Jaar wordt kan het NOC*NSF die verkiezing wel opdoeken

Nou ja, er zal vast van de zomer nog wel een dame ergens kampioen BMX worden ofzo die er dan mee vandoor gaat

Of een schaatster die een afstand gewonnen heeft op de WK afstanden.

Ik wordt echt moe van dat soort opmerkingen. Zoek eens op hoeveel schaatssters er de laatste twintig jaar de titel Sportvrouw van het Jaar hebben gekregen.

En als Schippers van de zomer wereldkampioen wordt en het voor Bertens bij een titel in Madrid blijft, dan zou ik het wel weten. Allebei trouwens totaal geen sympathieke vrouwen, dus liever nog een andere verrassing. Nadine Visser wereldkampioen 100 horden ofzo

Arbeidsdeskundige
Gretz schreef:
Als nu geen Sportvrouw meer van het Jaar wordt kan het NOC*NSF die verkiezing wel opdoeken Ergens later dit jaar een Grand Slam winnen zou natuurlijk de ultieme kroon zijn, maar dan moet alles wel meezitten. Genoeg grote tenniss(t)ers die nooit een GS hebben gewonnen
Dat is een voorwaarde om voor deze verkiezing in aanmerking te komen. Op Grand Slam toernooien heeft ze haar enorme talent nog niet laten zien.

Teunnis schreef:

Allebei trouwens totaal geen sympathieke vrouwen,

Blauwtje gelopen?

Gretz schreef:
Blijft niettemin wel een feit dat er - ondanks het feit dat tennis een van de grootste mondiale sporten ter wereld is - maar een paar honderd spelers redelijk kunnen rondkomen van hun sport.
Bij schaatsen is dat aantal nog een veelvoud kleiner. Maakt dat het knapper dan?

Teunnis schreef:
Ik wordt echt moe van dat soort opmerkingen. Zoek eens op hoeveel schaatssters er de laatste twintig jaar de titel Sportvrouw van het Jaar hebben gekregen.
Sinds de eeuwwisseling drie keer (vorig jaar Schulting en twee keer Wüst in 2006 en 2014). Sindsdien wel: 6 wielrensters en 5 zwemsters.

luigifort schreef:

Dat doe jij toch al?

chevy93 schreef:
(quote)
Bij schaatsen is dat aantal nog een veelvoud kleiner. Maakt dat het knapper dan?

Het voor een Nederlandse tennisser - zeker met de falende KNLTB in gedachten - vele malen knapper om de wereldtop in hun sport te bereiken dan dat het geval is voor een Nederlandse langebaanschaatser. Daar mag geen twijfel over bestaan.

Dafne Schippers en Suzanne Schulting hebben uiteraard ook ongelofelijke prestaties geleverd in disciplines waar de concurrentie enorm groot is.

zaaf
Het is maar de vraag of de knapheid van de prestatie hét criterium is voor de verkiezing van sportLGBTQIAP van het jaar

Helaas voor Kiki...

1-2 (7-5, 5-7, 2-6) verloren

Geen sportvrouw van het jaar dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:15 uur

geplaatst: vandaag om 20:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.