menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
avatar van Poek
johan de witt schreef:
Ja, in de zoveelste kansloze vlucht van deze week.
De winnaar zit in het peloton.



avatar van El Ninjo
De Gendt...wat een held !!!

avatar van VladTheImpaler
johan de witt schreef:
De winnaar zit in het peloton.

Toch niet

Wat een klasse zeg!

El Ninjo schreef:
De Gendt...wat een held !!!

Wat een baas inderdaad en wat een etappe! En ik maar denken dat dit een rustige overgangsetappe met een grote kopgroep zou worden...

avatar van johan de witt
Ongekend! Geweldige actie ook van Pinot
Pakt zomaar even een halve minuut.

avatar van gigage
Pinot in de aanval, Thomas op de grond, nee De tour is nog lang niet beslist.

gigage schreef:
Pinot in de aanval, Thomas op de grond, nee De tour is nog lang niet beslist.

Ik ben ook benieuwd wie dat heeft beweerd. Er staan nog 15 klassementsmannen binnen 1,5 minuut van elkaar... Lijkt me na vandaag hoogstens dat we Nibali kunnen afschrijven.

avatar van vigil
Dat kon op zich op 6 juli ook al...

avatar van GrafGantz
johan de witt schreef:
De winnaar zit in het peloton.


Ja, bij de start zeker.

vigil schreef:
Dat kon op zich op 6 juli ook al...

Tsja, ik had er zelf ook weinig verwachtingen van, maar hij kondigde zelf aan in de eerste week te bepalen of hij voor het klassement ging... Die beslissing is inmiddels wel genomen, denk ik zo

avatar van gigage
Titmeister schreef:
(quote)

Ik ben ook benieuwd wie dat heeft beweerd. Er staan nog 15 klassementsmannen binnen 1,5 minuut van elkaar... Lijkt me na vandaag hoogstens dat we Nibali kunnen afschrijven.

Oh, het was geen reactie op een ander bericht. Een tour zonder uitgesproken favorieten heeft dus wel wat. Bardet viel me alleen wat tegen voor de rest lijkt iedereen toch wel strijdbaar. Het kan nog alle kanten uit en dat is wel eens anders geweest na één week.

avatar van Mb.
Mb.
Ik moet nog maar zien of Pinot dit ook kan in het echte hooggebergte. Maar goed, hij doet 't maar wel eventjes. Als er iemand het moet doen voor de Fransen dan is hij het wel in ieder geval.

avatar van gigage
Zo saai is de Formule 1 echt
Uitleg en statistiekjes van NOS op 3, YouTube.

avatar van VladTheImpaler
Vandaag kunnen we al wel zeggen dat de winnaar van voren zit.

Hendrik68
Winnaar eindigt wel vaker vooraan.

Hendrik68
gigage schreef:
Zo saai is de Formule 1 echt
Uitleg en statistiekjes van NOS op 3, YouTube.

Allemaal prima, maar de Tour die ik al sinds midden jaren 70 op de voet volg en Wimbledon met een geweldig affiche, kunnen toch echt even op het dak gaan zitten om 15.10. En iedereen weet hoe saai de F1 is, maar blijkbaar kijken deze mensen wel elke keer.

avatar van chevy93
GrafGantz schreef:
(quote)


Ja, bij de start zeker.
Tenzij de winnaar een Brammetje doet:



avatar van chevy93
Pfoe, voor wie dacht dat Federer het mentaal lastig zou krijgen na die verloren eerste set (die hij eigenlijk had moeten winnen)...

Wanneer zou het voor het laatst zijn dat Djokovic 'gebageld' werd?

edit: Of 'gebreadstickt'.

Hendrik68
Wederom een heroïsche race, met wederom een heroïsche Max......tot Vettel zijn auto achterin parkeerde..... 10 seconden straf voor Vettel, maar wat veel opvallender was, dat beide auto's gewoon door konden, na zo'n knal! Daarmee 5e i.p.v. misschien wel 2e, jammer, maar ook dat hoort erbij. Goed nieuws dat Red Bull het gat met Ferrari nagenoeg gedicht heeft. Als zelfs Gasly binnen 2 seconden van de beste Ferrari eindigt is dat bemoedigend en ook een bewijs dat Gasly dan toch een poos wat minder materiaal tot zijn beschikking heeft gehad.

avatar van chevy93
Ongelofelijk dat Djokovic hier leidt. Geen enkel breakpunt gehad en eigenlijk vier sets in de overlevingsstand gestaan.

edit: en daar was gelijk een breakpunt. Welke weggeslagen wordt in een weergaloos punt van 35 slagen.

avatar van VladTheImpaler
De strijd in de kopgroep maakte het vandaag nog een klein beetje goed. Verder was het echt een overgangsetappe.

avatar van johan de witt
Zonde inderdaad, Federer verdient het

avatar van Edgar18
Die matchpoints

avatar van GrafGantz
Niet goed voor m'n hart dit

avatar van Gretz
Episch in het kwadraat
(afbeelding)

avatar van Edgar18
Ik vind het alleen episch als Federer wint.

avatar van arcade monkeys
Heb niet meer zo'n stress gehad sinds België-Japan.

avatar van chevy93
Wat een kutregel die tiebreak. Ik snap dat het irritant is voor andere partijen die daarna nog moeten spelen, maar waarom bij finales?

avatar van arcade monkeys
Godmiljaarde, zuur verlies.
Federer speelde gewoon beter heel de match door en dan nog die matchpunten, grmbl...
Gun het Djokovic ergens ook wel.

Edit: de statistieken erbij halen maakt het nog extra zuur:
https://www.wimbledon.com/en_GB/scores/stats/1701.html

Hendrik68
Jammer voor Federer. Had het hem gegund, maar ontzettend knap van Djokovic om in die vijandige sfeer het hoofd koel te houden en op de belangrijke punten was hij net een tikkie beter. Federer was vooral erg moe. Hoe dan ook, blij dat Nadal niet gewonnen heeft. Denk dat Djokovic tegen Nadal het hele stadion mee zou hebben gehad. Het kan verkeren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:55 uur

geplaatst: vandaag om 12:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.