MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Die koekwous van een Simeone hoeft van mij niet constant in beeld, hoor.

Istie weer met ballen aan het gooien?

Waarom doet Müller eigenlijk niet mee?

Edit: ah daar is ie al, wel apart dat ie niet in de basis stond.

Robben schiet onze Duise vrienden volgende week naar de finale.

Duitse vrienden? Die uit München nog wel?

Wereldgoal zeg van Saul.

est. 7 november 1978 (ach wat flauw)
Ik heb niet zoveel met Atletico of Man City. Dus een Finale tussen Real en Bayern zie ik wel zitten. BBQ-tje erbij, ieder jaar weer feest. Hopelijk is de hagel dan gestopt.

Nou, die finale Real-Atletico dat was er wel eentje. BBQ-tje erbij....

Mooi initatief...
Koers Is Religie

It’s no secret that Belgians are passionate about cycling – among their local heroes, they count the greatest cyclist of all time in Eddy Mercx. But in the Flanders region of the country, enthusiasm for the sport borders on fanaticsm. So it’s fitting that when the Wielermuseum (cycling museum) in Roeselare, West Flanders, closed for lengthy renovations in 2015, they rented a nearby deconsecrated church to host an exhibition.

https://i.guim.co.uk/img/media/677699aa65a05aea3ae684ab2a68cb7956a29c8f/0_100_3000_1800/master/3000.jpg?w=1920&q=55&auto=format&usm=12&fit=max&s=4a8a0ec911fe127a68bde90fd118ffd8
The Guardian

gigage schreef:
Ze komen uit alle windstreken maar geen Nederlander bij de halve finales CL.

Er was eens een tijd dat Seedorf er 4 van die titels kon bijschrijven. De man is pas 40 maar het lijkt al wel een eeuwigheid geleden.

Volgens mij heeft er tot 2 jaar geleden bijna 10 jaar lang een Nederlandse speler in de finale gestaan:

Robben, Bommel, Van der Say, Afellay, Sneijder, Kuyt, Zenden, Van Bronckhorst, etc.

west schreef:
Nou, die finale Real-Atletico dat was er wel eentje.

Dat was tenminste nog een finale (2014) met een hele boel Nederlanders op het veld.

west schreef:
Nou, die finale Real-Atletico dat was er wel eentje. BBQ-tje erbij....

Vandaar die BBQ!

Dan mogen wij Belgen niet klagen dit jaar met Debruyne en Kompany bij Man City en Carrasco die vermoedelijk in terugwedstrijd zal meedoen voor Atletico.

De Spaanse CL deelnemers hebben het maar zwaar vandaag.
En Eintracht (met die mooie shirtsponsor) pakt de laatste strohalm (nu 33 pt). Maandag in de kelder van de Bundesliga Werder (31pt) tegen Stuttgart (33pt)

Fathead schreef:
Ondertussen in Sheffield...

O'Sullivan eruit tegen Hawkins in een nagelbijtend spannend laatste frame - partij van het toernooi tot nu toe. Nu ga ik Ding Junhui maar eens supporteren...

Mooie kijksport inderdaad. De ontknoping vandaag van de halve finales moeten missen, maar ik hoorde dat er een aantal prachtige frames bij zaten.

Vanmiddag Selby in Leicester City-tenue tijdens de WK-finale? Zou wel een mooie stunt zijn. Ik gun hem de titel wel weer, maar op basis van het vertoonde spel verdient Ding hem eigenlijk het meest.

Al een aardige schiettent in Eindhoven. Vermoedelijk zal Cambuur de deur na rust wagenwijd open zetten.
Nu nog wat extra goaltjes in Amsterdam om het spannend te houden.

Hoppa op naar 10-2

Eerder een schiettent nu in Amsterdam, 4-0.

En ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef...

Ik denk dat niemand had verwacht dat het verschil in doelsaldo hetzelfde zou blijven na vandaag . Die 2-0 was een echte opluchting en mooi dat er daarna nog twee worden bij geprikt. Ook drie verrassende doelpuntenmakers.

Duidelijk een Ajax site dit

Kampioenschap echt te danken aan Makkelie straks
Standbeeld voor die man recht voor de Arena

Hm, Graafschap moet heel blijven voor de nacompetitie en Pec moet al echt aan de bak om de play-offs te halen.

luigifort schreef:

Flauw om daar weer over te beginnen. PSV moet toch vooral naar zichzelf kijken waar ze het dit seizoen hebben laten liggen.

PSV 7 doelpunten tegen tegen de nummer 17 en 18. Ajax vooralsnog maar 2. Ik denk dat het verschil hem daar eerder in zit.

Ajax 20 doelpunten tegen, PSV 31. Een goede verdediging maakt je bijna altijd kampioen.

luigifort schreef:
Standbeeld voor die man recht voor de Arena

Ja de Makkelie schaal gaat volgende week naar Ajax.

FCUtrecht moet thuis met 3-0 van AZ winnen om plek 4 te pakken. Zware klus.

Danny Makkelie, Makkelie, Danny Makkelie

Slechte verliezers. Je kunt onmogelijk beweren dat Ajax de arbitrage dit seizoen meer mee heeft gehad dan PSV.

Als PSV wat meer concentratie zou hebben gehad tegen de kleintjes zoals Ajax dat wel meestal had was het nu veel spannender geweest. Of had PSV bovenaan gestaan.

Ja en vanuit het oogpunt van Makkelie was t ook moeilijk te zien, ik had m ms ook wel gegeven. De ophef erover is omdat t Ajax is en in blessuretijd..

Ondertussen in Manchester....

Overtreding duidelijk in het strafschopgebied maar de arbiter geeft een vrije trap. Wel rood voor Drinkwater.

luigifort schreef:
Ja en vanuit het oogpunt van Makkelie was t ook moeilijk te zien, ik had m ms ook wel gegeven. De ophef erover is omdat t Ajax is en in blessuretijd..

Ik denk dat de meeste PSV'ers na vandaag de hand in eigen boezem zullen steken. Vooral cruciaal was natuurlijk de topper in Eindhoven.

Het zou ze sieren
Hoop dat ze met 6-0 van Pec winnen en Ajax met 1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:41 uur

geplaatst: vandaag om 01:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.