Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2016, 20:31 uur
Running On Empty schreef:
Geniaal. Kijken en geluid aan
KNVB official over het mislopen van de landstitel door Ajax - YouTube
Geniaal. Kijken en geluid aan

KNVB official over het mislopen van de landstitel door Ajax - YouTube
Zelden zo gelachen de laatste tijd. Dank je!

0
geplaatst: 11 mei 2016, 21:39 uur
Dan is deze toch echt leuker Der Untergang - bedrijfsuitje (KingMovies-Lucky TV NL
Maar goed, back to sports. Met deze stand halverwege de pot Sunderland vs Everton zijn onze internationals Janmaat, Wijnaldum, Anita en Krull gedegradeerd.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 21:47 uur
Oh ja: sport!
Hoe boos zijn ajacieden op een schaal van 1 tot 10?
Oh wacht, er is geen schaal.
Hoe boos zijn ajacieden op een schaal van 1 tot 10?
Oh wacht, er is geen schaal.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 21:50 uur
gigage schreef:
Dan is deze toch echt leuker Der Untergang - bedrijfsuitje (KingMovies-Lucky TV NL
Maar goed, back to sports. Met deze stand halverwege de pot Sunderland vs Everton zijn onze internationals Janmaat, Wijnaldum, Anita en Krull gedegradeerd.
(quote)
Dat zou wel bizar zijn, zoveel als Newcastle heeft geïnvesteerd. Die McLaren heeft na Twente toch weinig meer laten zien... En zonde van die spelers, die kunnen toch allemaal het niveau van de PL makkelijk aan.
0
Hendrik68
geplaatst: 11 mei 2016, 22:14 uur
Ik ben fan van Aston Villa. Misschien biedt dat een beetje troost.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:26 uur
Opmerkelijk is dat bij Sunderland (voorheen) gerenomeerde spelers als Lens en Toivonen geeneens meer op de bank zitten.
0
Hendrik68
geplaatst: 11 mei 2016, 22:36 uur
Anti zijn levert alleen maar negatieve energie op. Ik heb jaren gehad dat ik het leuker vond dat andere clubs verloren dan dat mijn favoriete clubs wonnen. Daar heb ik gelukkig geen last meer van. Maar eerlijk is eerlijk, als de Primera Division in zijn geheel ophoudt te bestaan zal ik er geen traan om laten.
Maar vertel, wat is er zo fout aan Swansea?
0
Hendrik68
geplaatst: 11 mei 2016, 22:40 uur
O ja natuurlijk. Ik zat meer in de richting van die Hagenees te denken.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:43 uur
herman schreef:
Dat zou wel bizar zijn, zoveel als Newcastle heeft geïnvesteerd. Die McLaren heeft na Twente toch weinig meer laten zien... En zonde van die spelers, die kunnen toch allemaal het niveau van de PL makkelijk aan.
Volgens Transfermarkt.nl heeft dat team - dat op punt van degraderen staat (3-0 inmiddels daar) een marktwaarde an 179 miljoen - tegenover PSV 118,6 en Ajax 117,5 - maar goed dat zijn cijfers. Datzelfde transfermarkt stelt overigens dat Bazoer met een waarde van 15 miljoen de meest waardevolle speler zou zijn.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:47 uur
Mjuman schreef:
Volgens Transfermarkt.nl heeft dat team - dat op punt van degraderen staat (3-0 inmiddels daar) een marktwaarde an 179 miljoen - tegenover PSV 118,6 en Ajax 117,5 - maar goed dat zijn cijfers. Datzelfde transfermarkt stelt overigens dat Bazoer met een waarde van 15 miljoen de meest waardevolle speler zou zijn.
(quote)
Met de selectie van Newcastle zou je dan ook makkelijk kampioen moeten kunnen worden in de Eredivisie. Zit onbetwist meer kwaliteit in dan de huidige selecties van Ajax en PSV.
0
Volgens VI staat de inmiddels gedegradeerde club op plek 17 qua omzet...worldwide, that is, nog boven inter milan.
0
trebremmit schreef:
Denk dat dat gaat over de misgelopen miljoenen van Vorm.
Denk dat dat gaat over de misgelopen miljoenen van Vorm.
Exact. Binnenkort uitspraak door het CAS. Hopelijk gerechtigheid.
Hoop dat ze flink moeten bloeden voor dergelijke achterbakse streken.

Wordt gezien als belangrijke jurisprudentie met het oog op dergelijke ruilconstructies.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:48 uur
gigage schreef:
Volgens VI staat de inmiddels gedegradeerde club op plek 17 qua omzet...worldwide, that is, nog boven inter milan.
Groot stadion en een enorme achterban. Zonder de lucratieve TV-gelden zullen ze wel snel als een baksteen zakken.
Als Newcastle de selectie niet op peil weet te houden zie ik ze het ook lastig krijgen om mee te draaien in de top van de Championship. Het niveau ligt daar ook niet bepaald laag.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:50 uur
Running On Empty schreef:
(quote)
Ik hou m'n hart al vast mocht Haller toch nog te overstap maken naar Ajax.

Quizvraag: wat is de laatste speler die rechtstreeks van FC Utrecht naar Ajax ging?
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:52 uur
Gretz schreef:
Met de selectie van Newcastle zou je dan ook makkelijk kampioen moeten kunnen worden in de Eredivisie. Zit onbetwist meer kwaliteit in dan de huidige selecties van Ajax en PSV.
(quote)
Valt wel mee hoor, zoveel goede spelers hebben ze niet.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:53 uur
Gretz schreef:
Quizvraag: wat is de laatste speler die rechtstreeks van FC Utrecht naar Ajax ging?
(quote)

Robbie Alflen?
edit: oh nee, Ajax' voorstopper waarvan Frank de Boer denkt dat ie ook in de spits kan
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:55 uur
O.a. Krul, Coloccini, Mbemba, Janmaat, Sissoko, Wijnaldum , Anita, Gouffran, Tioté, Cissé, Doumbia, Mitrovíc zouden allemaal geweldige aankopen zijn voor de Nederlandse topclubs hoor. Niet dat ze ooit nog gaan komen met de salarisverschillen.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:57 uur
Volgens de Engelse pers de beste ploeg die ooit gedegradeerd is... Al zag je dat verder niet op t veld dit jaar. Wat een armoe

Daar zit je dan met je qua geld 17de rijkste ploeg van heel Europa en in Engeland qua bezoekersaantallen 4de stadion van Engeland met daarin de hoogste vulgraad (of te wel altijd 100%)
0
geplaatst: 11 mei 2016, 22:59 uur
Gretz schreef:
O.a. Krul, Coloccini, Mbemba, Janmaat, Sissoko, Wijnaldum , Anita, Gouffran, Tioté, Cissé, Doumbia, Mitrovíc zouden allemaal geweldige aankopen zijn voor de Nederlandse topclubs hoor. Niet dat ze ooit nog gaan komen met de salarisverschillen.
(quote)
Nou ik heb ze wel eens zien spelen en die gaan echt niet van PSV winnen. Een Anita zou ik trouwens nog niet bij Groningen willen hebben.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 23:00 uur
Gretz schreef:
Groot stadion en een enorme achterban. Zonder de lucratieve TV-gelden zullen ze wel snel als een baksteen zakken.
.
(quote)
.
Die volg ik niet, gezien het enorme stadion en achterban hebben ze toch juist een voordeel door erg veel extra inkomsten vanuit die kant?
In 2009 degradeerde ze ook en toen werden ze het volgende seizoen direct kampioen dus daar hou ik me maar aan vast
0
geplaatst: 11 mei 2016, 23:02 uur
trebremmit schreef:
Een Anita zou ik trouwens nog niet bij Groningen willen hebben.
Een Anita zou ik trouwens nog niet bij Groningen willen hebben.
Die is de laatste tijd als back best aardig bezig hoor. In Newcastle waren ze meer verrast over de uitnodiging van Wijnaldum bij Oranje (die heeft namelijk niets meer laten zien sinds januari) dan van de uitnodiging van Anita.
0
geplaatst: 11 mei 2016, 23:04 uur
In Duitsland gaat ook een grote club degraderen en nog eentje spelen om lijfsbehoud.
Eintracht, Werder en VFB maken uit welke 2 dat zijn waarbij de eerste twee genoemden ook nog eens tegen elkaar spelen.
Eintracht, Werder en VFB maken uit welke 2 dat zijn waarbij de eerste twee genoemden ook nog eens tegen elkaar spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.