MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Net alsof zijn voorwiel was losgeschoten ofzo.

Overeenkomst met Dumoulin was wel het gebrek aan een goede ploeg. Hoe presteer je het om in zo'n fase van de strijd, als je op het punt staat een grote ronde te gaan winnen, geen énkele ploegmaat bij je te hebben die je kan helpen bij enig malheur. Dat is spelen met vuur.

Teunnis schreef:

Goddomme, het liefst zou ik nu huilend in mijn bed willen kruipen.

Beheers je Teun, kom op

johan de witt schreef:
Overeenkomst met Dumoulin was wel het gebrek aan een goede ploeg. Hoe presteer je het om in zo'n fase van de strijd, als je op het punt staat een grote ronde te gaan winnen, geen énkele ploegmaat bij je te hebben die je kan helpen bij enig malheur. Dat is spelen met vuur.

Daar heb je helemaal gelijk in, iedereen had minimaam 1 iemand in de grote groep vooruit behalve Jumbo. Het doel van te voren was Top 5 rijden, nou neem daar dan ook de ploeg voor mee. Als er iemand bij was geweest die dat tussenstuk tussen de 2 bergen hem had kunnen bij staan was het nooit zo ver gekomen. Nu moest hij alles alleen doen. De rest reed op een half uur. Al was het maar een half minuutje minder verlies dan was er nog alle kans geweest.

Ik denk dat Lotto-Jumbo ook iets meer hadden verwacht van Battaglin en Roglic in de bergen? Gister was Battaglin wel goed bezig voor Kruijswijk, maar vandaag gingen alle renners van Lotto-Jumbo er direct af bij de eerste versnelling van Orica Greenedge.

Rudi S schreef:
(quote)

Beheers je Teun, kom op

Lees net dat kruijswijk een rib heeft gebroken en last heeft van een pijnlijke voet. De vraag is of hij morgen wel kan starten....

Die klap op z'n rug op het asfalt zag er al niet goed uit, maar dit is toch mooi klote nieuws..

Dit is trouwens ook een onverwachte uitspraak. Het lijkt toch logisch dat Vorm in die spelersruil 'een bepaalde waarde' vertegenwoordigde:

FC Utrecht krijgt geen geld meer voor Vorm na uitspraak CAS | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Gelukkig hebben die Engelse clubs niet zoveel geld en FC Utrecht wel....

Vanaf nu gaan alle clubs dat doen..

Heb dat percentage van doorverkoop altijd al een gedrocht gevonden. Rare vorm van speculatie. Stel je koopt ene Depay van PSV voor ruim 30 miljoen en na 1 jaar moet je vaststellen dat ie niet gebracht heeft wat je hoopte; je doet 'em in de uitverkoop voor - laten we zeggen - 14 miljoen. Bij zo'n clausule (van zeg 10%), zou je PSV nog eens een keer 1,4 miljoen moeten geven. Lijkt me toch veel spijtgeld

Swansea wordt gewoon beloond voor zijn belazerij. Bizar

Kruijswijk start wel gelukkig.
Hopelijk kan hij het podium vasthouden!
Zonder ploeg ook een geweldige prestatie.

luigifort schreef:
Vanaf nu gaan alle clubs dat doen..

PSV heeft het van Kiev ook nog niet gehad (Lens) en in Venlo ging de vlag uit vanwege Musa. Die kan dus alvast opgevouwen worden (de vlag, niet de speler) Maar dat waren geen ruilobjecten.

johan de witt schreef:
Kruijswijk start wel gelukkig.
.

Een wielrenner stapt altijd op, dat zijn nog eens bikkels.

Ik vrees dat hij de streep niet gaat halen, als je gisteravond zag lopen (al is strompelen een beter woord)... Drie beklimmingen met een breuk in je rib lijkt me niet bepaald ideaal.

Het was trouwens niet enkel met fietsen een drama maar ook met voetballen, jongens jongens wat was Oranje weer dramatisch. De blijdschap ook nog eens na de gelijkmaker tegen het altijd lastige Ierland, beschamend gewoon. Je moet er toch niet aan denken als Nederland zich per ongeluk wel had geplaatst...

Ik verwacht overigens niet dat Mourinho na de zomer eens flink aan de slag gaat met Memphis Depay, dat kan toch echt niet. Kansloos gewoon

Ik heb het niet gezien, maar het is te hopen dat ze dit zo doorzetten zodat Blind er snel uitvliegt.

Die ieren gaan in ieder geval het ek niet winnen. Wel verfrissend zo'n crisis;
Van Bij de club op de bank naar op het veld bij Blind.

Goh, hebben er serieus mensen naar het voetbal gekeken gisteren? Dan heb je echt geen leven volgens mij

Hendrik68
vigil schreef:
Ik vrees dat hij de streep niet gaat halen, als je gisteravond zag lopen (al is strompelen een beter woord)... Drie beklimmingen met een breuk in je rib lijkt me niet bepaald ideaal.
Is het ook niet, maar als het niet gaat stap je ook niet op. Als hij van tevoren het gevoel heeft dat het een lijdensweg wordt dan doe je je dit niet aan denk ik. Ik heb het idee dat hij ondanks een gebroken moraal toch nog een kans ziet. De pijn gaat denk ik het grootste probleem niet zijn. Ik vraag me alleen af: heeft hij wel een oog dicht gedaan vannacht. Want vermoeidheid is minder makkelijk te verbijten dan pijn. Ben zeer benieuwd.

dix
trebremmit schreef:
Ik heb het niet gezien, maar het is te hopen dat ze dit zo doorzetten zodat Blind er snel uitvliegt.

Wát, zit Blind daar nog steeds? Dan kruip ik weer terug onder die steen.

trebremmit schreef:

Dat is inderdaad te hopen.
Het zou best kunnen dat het een record is qua afzeggingen. Meschien ook wel tekenend voor Blind.
Na dit soort onzin wedstrijden ga ik in ieder geval niet kijken.

vigil schreef:

Een wielrenner stapt altijd op, dat zijn nog eens bikkels.

Je hebt ook niet drie weken de longen uit je lijf gefietst om met lege handen te staan. Ik zie hem ook geen aanval op het roze meer plaatsen, maar een strijd om het podium moet er nog wel in zitten.
(Hoop ik dan...)

GrafGantz schreef:
Goh, hebben er serieus mensen naar het voetbal gekeken gisteren? Dan heb je echt geen leven volgens mij

Kon iedereen maar zo'n leven leiden zoals jij

vigil schreef:
(quote)

Kon iedereen maar zo'n leven leiden zoals jij

Dat gun ik echt niemand

johan de witt schreef:
(quote)

Je hebt ook niet drie weken de longen uit je lijf gefietst om met lege handen te staan. Ik zie hem ook geen aanval op het roze meer plaatsen, maar een strijd om het podium moet er nog wel in zitten.
(Hoop ik dan...)

Hij zal het vast willen proberen, maar ik ze hem geen tijd winnen op Nibali en Chaves. Voor een podiumplek moet ie bovendien Valverde achter zich houden, en dat zie ik ook niet zo gebeuren. Valverde gaat sowieso in de aanval op die podiumplaats en na zo'n val vn Kruiswijk vraag ik me af wat hij daar tegenin gaat brengen...

Maar hé, hoop doet leven!

Gisteren verloor hij ook niet zoveel op Valverde toch? En dat was na een achtervolging van 40 km. De vraag is natuurlijk of hij beter of slechter is dan gisteren, mocht hij gelijk zijn aan gisteren zie ik hem die 3e plek wel behouden

Hendrik68
Kruijswijk is op alle bergen die in deze Giro beklommen zijn de beste geweest. Tot hij viel. Alle concurrenten hebben vrijwel elke dag hun zwaktes gehad. Als Kruijswijk mentaal en conditioneel de kracht terug heeft is alles nog mogelijk. Ik weet de details niet, maar ik geloof dat we 3 beesten van cols krijgen. Dan is het normale niveau van Kruijswijk misschien al genoeg voor een wonder. Hij kan mentaal geknakt zijn. Het kan echter ook zo zijn dat hij juist extra kracht put uit de rampspoed en iedereen even laat zien wie Kruijswijk is. Van de 4 kanshebbers is Valverde de zwakste klimmer. Chaves moest gisteren afhaken bij een niet in vorm zijnde Nibali. Ik verwacht dat Nibali over Chaves heen gaat. En dan hopen dat Kruijswijk daar nog weer overheen gaat. Dan hebben we niet alleen de 1e Nederlandse Giro overwinning in 36 jaar, maar ook de mooiste rondeoverwinning aller tijden. Ik hoop het zo.

O ja, zo ook nog even kijken naar de training van Max. Zijn auto heeft lichte schade opgelopen, maar dat lijkt geen problemen te geven.

dix
johan de witt schreef:
... mocht hij gelijk zijn aan gisteren zie ik hem die 3e plek wel behouden

Die komt hem ook dubbel en dwars toe. Het lijkt me moeilijk te verteren als daar Valverde gaat verschijnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.