MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
iggy schreef:
(quote)

Dat is inderdaad te hopen.
Het zou best kunnen dat het een record is qua afzeggingen. Meschien ook wel tekenend voor Blind.
Na dit soort onzin wedstrijden ga ik in ieder geval niet kijken.

Ze mogen trouwens wel opschieten met Blind ontslaan, want 6 september moeten ze al tegen Zweden voor de wk kwalificatie, dat wordt een drama met hem aan het roer.

Achteraan starten? Hij is te hopen dat hij überhaupt mag starten morgen.

Ongeluk in Ronde van Belgie.
Weer die ellendige motoren... Een wonder met al die motorvoertuigen in koers dat dit niet vaker gebeurd.

GrafGantz schreef:
Goh, hebben er serieus mensen naar het voetbal gekeken gisteren? Dan heb je echt geen leven volgens mij

Aha, successupporters, je hebt ze in alle kleuren en maten.

Die 2 extra kanalen vandaag bij ziggo zoals on board camera, zijn best grappig.

Stalin schreef:
Ongeluk in Ronde van Belgie.
Weer die ellendige motoren... Een wonder met al die motorvoertuigen in koers dat dit niet vaker gebeurd.
Broekcx in coma. Gvd al 2e keer dit seizoen dat hij door toedoen van motor is gecrasht

Olav m: jan en de duitsers?

trebremmit schreef:
(quote)

Ze mogen trouwens wel opschieten met Blind ontslaan, want 6 september moeten ze al tegen Zweden voor de wk kwalificatie, dat wordt een drama met hem aan het roer.

Alleen vrees ik dat dat wishful thinking is. Want Blind ontslaan zal ook betekenen dat Bertje moet moven. En dat gaat natuurlijk never en nooit gebeuren.

GrafGantz schreef:

Als hij mag starten dan rijd hij dus puur voor spek en bonen mee. Monaco is natuurlijk het circuit bij uitstek om bij de eerste 4/5 startplekken te staan. Aangezien er maar weinig inhaalmogelijkheden zijn. Verdomd jammer voor ons en Max !!

Kruijswijk lijkt goed tot nu toe. Ik gun hem zo dat hij nog 2e wordt in deze ronde. Hij kan nog afrekenen met Chavez, want die wordt kapot gereden door Nibali, die de ronde dan wel gaat winnen denk ik. Hij weet wat winnen is, Kruijswijk nog niet.

Winnen moet je kunnen, kijk naar AZ, Ajaz, Hapoel Tel Aviv, die titels op de laatste speeldag verspelen. Geldt ook een beetje voor Kruijswijk, het duurt gewoon even voor je je realiseert dat je echt in staat bent zo'n ronde te winnen. In ieder geval veel respect dat hij is opgestapt. En een wielrenner die de pedalen eenmaal weer rondkrijgt is tot een hoop in staat. Die jongens zijn vergroeid met die fiets.

Hendrik68
GrafGantz schreef:

Hij mag starten. Je weet nooit hoeveel er voor hem allemaal in de vangrail rijden. Iedereen die Max in zijn spiegels heeft is direct stiknerveus. Maar een podiumplek kunnen we wel vergeten.

Natuurlijk mag hij starten. Heeft Olav Mol jullie wijsgemaakt dat dat nog een vraagteken was?

En de race morgen zal niet veel brengen voor Max. Zonder uitvallers zou een paar puntjes nog mogelijk kunnen zijn, met veel uitvallers een plek in de top-5. Met een extreem bizar verloop van de wedstrijd een podium. Maar normaal gesproken schuift Max heel langzaam op naar plek 8/9 ofzo. Ziggo zal wel flink balen.

iggy schreef:
(quote)

Alleen vrees ik dat dat wishful thinking is. Want Blind ontslaan zal ook betekenen dat Bertje moet moven. En dat gaat natuurlijk never en nooit gebeuren.

Nou, dat moment komt steeds dichterbij denk ik, dat gedoe met Twente lijkt ook nergens op zoals de KNVB dat gedaan heeft. Als de druk te groot wordt zullen beide wel op moeten stappen.

Kruijswijk lijkt toch wel in goede doen. Wie weet zit die podiumplek er nog wel in.

Edit: nevermind.

Wat een trage match weer van de Belgen

Zeer knappe prestatie van Nibali en helaas heeft Kruijswijk zijn 3e plaats niet kunnen behouden.

Wat een ontknoping! Ergens gun ik Nibali de overwinning meer dan Chaves, hij was het laatste weekend toch de sterkste. Jammer dat Kruijswijk het podium niet meer heeft vastgehouden, maar wel goed gestreden. Was weer een enerverende Giro, met een niet overtuigende winnaar, en natuurlijk een enorme als...

Hendrik68
Teunnis schreef:
Natuurlijk mag hij starten. Heeft Olav Mol jullie wijsgemaakt dat dat nog een vraagteken was?
Dat heeft Olav Mol heel goed gezien. FIA herintroduceert 107 procent-regel in 2011 - GPUpdate.net
Alleen clementie van de FIA kon hem redden. En die heeft hem gered.

Ja, daar doelde ik ook op. Had het ook maar gelezen, ken het regelboek niet uit m'n hoofd moet ik bekennen

Uiteraard ben ik daar ook bekend mee, maar never nooit niet (om even bij het taalgebruik van Olav Mol te blijven) dat hij niet zou mogen starten. Dat is nog nooit gebeurd, en er zijn heel wat coureurs Verstappen voorgegaan. Dit geval heeft denk ik wel 30+ precedenten. Dat hij nog langs de commissie moet is een formaliteit. Sensatiemakerij als Olav Mol dit nog spannend wilde laten klinken. Sinds ik niet meer via Nederlandse kanalen kijk is F1 nog een stuk leuker geworden als kijksport. Maar ondertussen loopt half Nederland weg met die man. Ik snap het niet...

En Kruijswijk was weer een held vandaag. Dat hij nu net buiten het podium eindigt vind ik eigenlijk niet zo erg. Maakt de combinatie van heroïek en tragiek alleen maar mooier. Bij de Giro-fanaten heeft hij nu echt wel een behoorlijke status verkregen. En volgend jaar zal hij extra gemotiveerd zijn. En knap hoe Nibali terug is gekomen. Is toch wel een heerlijke renner.

Hendrik68
Maar dat klinkt al anders dan dat Olav Mol mensen maar iets wijs maakt. Ik kijk alleen via RTL Duitsland, dus verder heb ik geen last van Mol, al heb ik me nooit echt aan hem gestoord.

Ja, Kruijswijk ziet de zege nu in ieder geval naar een echte kampioen gaan. Maar die verkregen status kan hem gestolen worden denk ik. Door zo'n lullig moment een grote ronde verliezen. Hoe vaak komt die kans nog. Breukink was de laatste met zo'n kans in de Giro. Die vergat te eten. Dat was nog een stukje lulliger.

GrafGantz schreef:
Goh, hebben er serieus mensen naar het voetbal gekeken gisteren? Dan heb je echt geen leven volgens mij

Nou ik kijk normaal heel veel voetbal maar hier had ik echt geen zier interesse in

Running On Empty schreef:
(quote)

Nou ik kijk normaal heel veel voetbal maar hier had ik echt geen zier interesse in

Naar het schijnt ben je dan een successupporter.

Ik had pas weet van die wedstrijd toen ik de tweets over de knappe 1-1 gisteravond vernam.

Hendrik68
Ik lees het via jullie dat er gevoetbald is gisteren. Konden ze wel genoeg spelers krijgen? Ik zou zeggen, laten we daar over 3 maanden weer mee verder gaan. Er staat niks meer op het programma dat de moeite waard is. Een EK zonder Oranje is als een CL finale tussen 2 Spaanse clubs. Zo saai. Geen idee wie dat heeft gewonnen trouwens. Is ook helemaal niet belangrijk. Er is zoveel mooiers op sportgebied deze zomer

GrafGantz schreef:
(quote)

Naar het schijnt ben je dan een successupporter.

Geen zin in is niet wat jezelf schreef. Maar afijn, het was ook om maar eens wat terug te kaatsen.

Nagelbijten op Roland Garros. Zou het dan voor de derde keer dit weekend misgaan voor Nederland? EDIT: Mooi, weer teruggebroken. EDIT: Topper!

Die Kasatkina gaat waarschijnlijk zo onderhands serveren.

Kiki!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:31 uur

geplaatst: vandaag om 04:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.