Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2016, 21:44 uur
Van nagelbijten naar gapen. Deze finale is nog saaier dan ik had verwacht. Wat op zich wel een knappe prestatie is.
0
geplaatst: 28 mei 2016, 21:58 uur
Oioioi...potje thee heeft de match goed gedaan. Cl is voor de meesten toch het hoogst haalbare.
0
geplaatst: 28 mei 2016, 22:14 uur
Oei oei oei... Stig Broeckx in coma met twee bloedingen in de hersenen | WielerFlits
De UCI en andere wielerorganisaties moeten heel snel eens goed gaan praten over de motards.
De UCI en andere wielerorganisaties moeten heel snel eens goed gaan praten over de motards.
0
geplaatst: 28 mei 2016, 22:25 uur
Het zal toch niet zo zijn dat Real door een buitenspelgoal gaat winnen?
0
geplaatst: 28 mei 2016, 22:28 uur
Onderhand zou het ook wel verdiend zijn. Dat het daarnet geen 2-0 werd! 
EDIT: Ha, ineens 1-1!

EDIT: Ha, ineens 1-1!
0
geplaatst: 28 mei 2016, 22:43 uur
Weer verlenging. Atletico verdiende op basis van de tweede helft wel de 1-1.
0
geplaatst: 28 mei 2016, 22:44 uur
Die wissels hebben Real geen goed gedaan. Kroos en Benzema worden node gemist.
0
geplaatst: 28 mei 2016, 22:48 uur
En echt handig is het ook niet mocht er een speler kramp krijgen of niet meer verder kunnen.
0
geplaatst: 28 mei 2016, 22:57 uur
Nu hopen op overwinning van Atletico.
Maar hierbij nog ff benadrukken wat een eindbaas die Nibali is. Wie had dit 2 dagen geleden durven voorspellen ?
Maar hierbij nog ff benadrukken wat een eindbaas die Nibali is. Wie had dit 2 dagen geleden durven voorspellen ?
0
geplaatst: 28 mei 2016, 23:05 uur
Goedkoopste kaartje kostte 74 euro om er in San Siro bij te zijn, maar de fans krijgen wel waar voor hun geld.
0
geplaatst: 29 mei 2016, 00:04 uur
vigil schreef:
Rustagh... Gaat tie lekker?
Ging prima...maar toen kwam oranje-gekleurde wannabe-Jersey Shore Boy Ronaldo in beeld om de beslissende penalty er in te janken Rustagh... Gaat tie lekker?

0
geplaatst: 29 mei 2016, 00:06 uur
Stalin schreef:
Ging prima...maar toen kwam oranje-gekleurde wannabe-Jersey Boy Ronaldo in beeld om de beslissende penalty er in te janken
Ging prima...maar toen kwam oranje-gekleurde wannabe-Jersey Boy Ronaldo in beeld om de beslissende penalty er in te janken
Ach, op het EK kan je hem weer mooi zien huilen als hij er al snel uitvliegt met Portugal.
0
geplaatst: 29 mei 2016, 00:07 uur
VladTheImpaler schreef:
Ach, op het EK kan je hem weer mooi zien huilen als hij er al snel uitvliegt met Portugal.
Ik kijk er nu al naar uit om zijn mascara te zien uitlopen (quote)

0
geplaatst: 29 mei 2016, 02:02 uur
Al die kritiek weer op Ronaldo, die gewoon met afstand de beste speler in de CL was dit seizoen. Snap het niet. Fenomeen. Het is dat ik een hekel heb aan het Portugese elftal anders had ik hem graag nog eens een nationaal succes gegund.
0
geplaatst: 29 mei 2016, 10:55 uur
Gretz schreef:
Al die kritiek weer op Ronaldo, die gewoon met afstand de beste speler in de CL was dit seizoen. Snap het niet. Fenomeen. Het is dat ik een hekel heb aan het Portugese elftal anders had ik hem graag nog eens een nationaal succes gegund.
Dan moet je ook gewoon kijken wie dat schijft. Ben het inderdaad ook wel een beetje beu dat eeuwige typisch kleinHollands pissen op de kop die boven het maaiveld uitsteekt. Kijk eens naar de speler Ronaldo toen ie begon bij Man U - een krielkip van zeg 70 kg en hoe ie nu gevormd en gespierd is: hij heeft zich ontwikkeld tot een uitermate krachtige, technisch zeer vaardige speler die een ikoon is voor het hedendaagse, snelle voetbal. Ronaldo rijdt o.a. in een Mercedes SLR McLaren - poszter van die diss-post kan daar alleen maar van dromen en bij kwijlen als ie 'em ziet.
0
geplaatst: 29 mei 2016, 11:55 uur
Weet jij niks van Mju. Ook in Nederland rijden er een paar Mercedes SLR McLaren rond. Zou toevallig zijn als 't zo was, maar je aanname is desalniettemin, eh, voorbarig.
Heb het laatste kwart van de wedstrijd gezien en had voor het eerst in jaren spijt dat ik niet eerder had afgestemd op de CL finale. Hoewel de 1e helft naar verluid (bron: dit topic!!) geheel traditiegetrouw, eh, flets was, ging het er tegen het einde nog even flink op. Getuige de vele krampsituaties, wat de voetbalsport dan heel even iets heroïsch geeft (voetballen is afzien...?). Tot die jankerd van een Pepe weer in beeld kwam, die tot 2x toe (zover ik gezien heb) zijn tegenstander uit de wedstrijd probeerde te schoppen met levensgevaarlijke acties en toen dat niet lukte al kronkelend probeerde een rode kaart voor slaan te forceren. Die had ik terwijl hij daar zo slecht lag te acteren nou typisch kleinHollands op de kop willen pissen. Wat een dwaas is dat toch. En dat uitgerekend Juanfran de pingel mist steekt weer even hard in mijn PSV darmstreek. Al met al een onbevredigend einde van de CL. Volgend jaar de finale maar gewoon in Madrid plannen jongens van de EUFA, kunnen ze allemaal gewoon thuis blijven. Ik 'voorspel' minimaal 1 Madrileense club in de finale van 2017. Boring gedoe, die CL.
Heb het laatste kwart van de wedstrijd gezien en had voor het eerst in jaren spijt dat ik niet eerder had afgestemd op de CL finale. Hoewel de 1e helft naar verluid (bron: dit topic!!) geheel traditiegetrouw, eh, flets was, ging het er tegen het einde nog even flink op. Getuige de vele krampsituaties, wat de voetbalsport dan heel even iets heroïsch geeft (voetballen is afzien...?). Tot die jankerd van een Pepe weer in beeld kwam, die tot 2x toe (zover ik gezien heb) zijn tegenstander uit de wedstrijd probeerde te schoppen met levensgevaarlijke acties en toen dat niet lukte al kronkelend probeerde een rode kaart voor slaan te forceren. Die had ik terwijl hij daar zo slecht lag te acteren nou typisch kleinHollands op de kop willen pissen. Wat een dwaas is dat toch. En dat uitgerekend Juanfran de pingel mist steekt weer even hard in mijn PSV darmstreek. Al met al een onbevredigend einde van de CL. Volgend jaar de finale maar gewoon in Madrid plannen jongens van de EUFA, kunnen ze allemaal gewoon thuis blijven. Ik 'voorspel' minimaal 1 Madrileense club in de finale van 2017. Boring gedoe, die CL.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.