MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Van nagelbijten naar gapen. Deze finale is nog saaier dan ik had verwacht. Wat op zich wel een knappe prestatie is.

Hopen op wat meer spektakel in de tweede helft dan maar.

Flets.

En nu kunnen ze wel een penalty missen

Oioioi...potje thee heeft de match goed gedaan. Cl is voor de meesten toch het hoogst haalbare.

Oei oei oei... Stig Broeckx in coma met twee bloedingen in de hersenen | WielerFlits

De UCI en andere wielerorganisaties moeten heel snel eens goed gaan praten over de motards.

Het zal toch niet zo zijn dat Real door een buitenspelgoal gaat winnen?

Uhh.. nee

Onderhand zou het ook wel verdiend zijn. Dat het daarnet geen 2-0 werd!

EDIT: Ha, ineens 1-1!

Weer verlenging. Atletico verdiende op basis van de tweede helft wel de 1-1.

Die wissels hebben Real geen goed gedaan. Kroos en Benzema worden node gemist.

En echt handig is het ook niet mocht er een speler kramp krijgen of niet meer verder kunnen.

Ramos had de verlening niet mogen spelen natuurlijk.

Nu hopen op overwinning van Atletico.
Maar hierbij nog ff benadrukken wat een eindbaas die Nibali is. Wie had dit 2 dagen geleden durven voorspellen ?

Goedkoopste kaartje kostte 74 euro om er in San Siro bij te zijn, maar de fans krijgen wel waar voor hun geld.

Kan Leo er niet uit?

Fokking paspop

Rustagh... Gaat tie lekker?

Beetje sneu einde.

vigil schreef:
Kan Leo er niet uit?
Dit

vigil schreef:
Rustagh... Gaat tie lekker?
Ging prima...maar toen kwam oranje-gekleurde wannabe-Jersey Shore Boy Ronaldo in beeld om de beslissende penalty er in te janken

Stalin schreef:
Ging prima...maar toen kwam oranje-gekleurde wannabe-Jersey Boy Ronaldo in beeld om de beslissende penalty er in te janken

Ach, op het EK kan je hem weer mooi zien huilen als hij er al snel uitvliegt met Portugal.

VladTheImpaler schreef:
(quote)

Ach, op het EK kan je hem weer mooi zien huilen als hij er al snel uitvliegt met Portugal.
Ik kijk er nu al naar uit om zijn mascara te zien uitlopen

Bericht met gescheld erin verwijderd.

Al die kritiek weer op Ronaldo, die gewoon met afstand de beste speler in de CL was dit seizoen. Snap het niet. Fenomeen. Het is dat ik een hekel heb aan het Portugese elftal anders had ik hem graag nog eens een nationaal succes gegund.

Gretz schreef:
Al die kritiek weer op Ronaldo, die gewoon met afstand de beste speler in de CL was dit seizoen. Snap het niet. Fenomeen. Het is dat ik een hekel heb aan het Portugese elftal anders had ik hem graag nog eens een nationaal succes gegund.

Dan moet je ook gewoon kijken wie dat schijft. Ben het inderdaad ook wel een beetje beu dat eeuwige typisch kleinHollands pissen op de kop die boven het maaiveld uitsteekt. Kijk eens naar de speler Ronaldo toen ie begon bij Man U - een krielkip van zeg 70 kg en hoe ie nu gevormd en gespierd is: hij heeft zich ontwikkeld tot een uitermate krachtige, technisch zeer vaardige speler die een ikoon is voor het hedendaagse, snelle voetbal. Ronaldo rijdt o.a. in een Mercedes SLR McLaren - poszter van die diss-post kan daar alleen maar van dromen en bij kwijlen als ie 'em ziet.

Weet jij niks van Mju. Ook in Nederland rijden er een paar Mercedes SLR McLaren rond. Zou toevallig zijn als 't zo was, maar je aanname is desalniettemin, eh, voorbarig.

Heb het laatste kwart van de wedstrijd gezien en had voor het eerst in jaren spijt dat ik niet eerder had afgestemd op de CL finale. Hoewel de 1e helft naar verluid (bron: dit topic!!) geheel traditiegetrouw, eh, flets was, ging het er tegen het einde nog even flink op. Getuige de vele krampsituaties, wat de voetbalsport dan heel even iets heroïsch geeft (voetballen is afzien...?). Tot die jankerd van een Pepe weer in beeld kwam, die tot 2x toe (zover ik gezien heb) zijn tegenstander uit de wedstrijd probeerde te schoppen met levensgevaarlijke acties en toen dat niet lukte al kronkelend probeerde een rode kaart voor slaan te forceren. Die had ik terwijl hij daar zo slecht lag te acteren nou typisch kleinHollands op de kop willen pissen. Wat een dwaas is dat toch. En dat uitgerekend Juanfran de pingel mist steekt weer even hard in mijn PSV darmstreek. Al met al een onbevredigend einde van de CL. Volgend jaar de finale maar gewoon in Madrid plannen jongens van de EUFA, kunnen ze allemaal gewoon thuis blijven. Ik 'voorspel' minimaal 1 Madrileense club in de finale van 2017. Boring gedoe, die CL.

Zo Verstappen gaat hard zeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:53 uur

geplaatst: vandaag om 21:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.