MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
En dan nog, met 11 clubs in 12 jaar (of waren het er 12 in 11 jaar?) ben je vooral bezig met het daadwerkelijke verhuizen. Tegen de tijd dattie ie ergens gewend is start hij alweer met inpakken

GrafGantz schreef:
En dan nog, met 11 clubs in 12 jaar (of waren het er 12 in 11 jaar?) ben je vooral bezig met het daadwerkelijke verhuizen. Tegen de tijd dattie ie ergens gewend is start hij alweer met inpakken

Kazim lijkt me dan weer iemand die heel goed in staat is een ander daartoe te instrueren en dan zo nodig kracht bij te zetten, - alhoewel zonodig net zo goed kan in dit geval

Mjuman schreef:
(quote)

Dat vond Guus ook - vandaar dat ie ook meerdere huizen had, maar dat vond de fiscus dan weer niet goed.

Aan de andere kant als je regelmatig (langere) internationale projecten hebt gedaan, doe je wel gewenning op om "uit de koffer" te leven - waarom zou je de moeite doen om alles keurig op te hangen en op stapels te leggen als je met 1 - 2 weken toch weer weg bent en bepaalde hotels (zoals Ibis) hebben nou eenmaal weinig ruimte voor je kleding

Noemen ze voetbal tegenwoordig een internationaal project?

trebremmit schreef:
(quote)

Noemen ze voetbal tegenwoordig een internationaal project?

Ik heb nooit als prof gevoetbald, maar werk wel (om de kost te verdienen - muziek kost nou eenmaal wat) en en dit was - zeg maar - een voorbeeld van "delen vanuit de eigen ervaringswereld" - ik zal dat niet meer doen

Jij komt zeker nooit buiten de deur, workwise

Trouwens als een trainer een tijdelijk klus kan beschouwen als "een project" - waarom zou een speler die is uitgeleend voor een aantal maanden dat dan niet kunnen doen, zoals "het project Bryan Ruiz bij PSV".

Kazim heeft in ieder geval een zaakwaarnemer die heel wat meer talent heeft dan hij zelf.
Het is ongelooflijk dat zo'n onbenul ook nog overal aan de slag kan gaan.

iggy schreef:
Kazim heeft in ieder geval een zaakwaarnemer die heel wat meer talent heeft dan hij zelf.
Het is ongelooflijk dat zo'n onbenul ook nog overal aan de slag kan gaan.

Jouw zaakwaarnemer heeft voor jou toch ook een pittig project geregeld

Mjuman schreef:
(quote)

Jij komt zeker nooit buiten de deur, workwise

Niet in het buitenland, wel buiten de deur.

Mjuman schreef:
(quote)

Jouw zaakwaarnemer heeft voor jou toch ook een pittig project geregeld

Ik woon en leef in ieder geval niet in een compound.

iggy schreef:
Kazim heeft in ieder geval een zaakwaarnemer die heel wat meer talent heeft dan hij zelf. Het is ongelooflijk dat zo'n onbenul ook nog overal aan de slag kan gaan.

panjoe (moderator)
PSV schijnt interesse te hebben in Ziyech en Letschert. Letschert zou wel eens de nieuwe Bruma kunnen worden (een lompe verdediger die met verloop van tijd in zijn rol groeit), Ziyech zou ik er uiteraard sowieso wel bij willen hebben.

ik vrees alleen dat de halve wereld wel interesse heeft in Ziyech

Letschert was maar een vervelend figuur bij Groningen, maar bij Utrecht is dat wel beter geworden volgens mij.

Platini wordt zelfs daar al niet meer gekozen

Dat is waar ook zeg! Maar Pirlo vind ik een waardige vervanger, hoewel hij natuurlijk wel 2e werd op het EK en wel het WK won.

Overigens las ik dat Platini wel de EK wedstrijden mag bezoeken, daarvoor is hij niet geschorst. Wat denkt zo'n arrogante kerel wel? Blijf gewoon lekker thuis met je schorsing na een dubieuze betaling von uns aller Sepp, zou ik denken.

Het is de keuze van het publiek natuurlijk, maar eigenlijk is het wel redelijk absurd dat Platina er niet in staat. De topscorer aller tijden van het EK, iemand die Frankrijk eigenhandig kampioen heeft gemaakt met 9 goals in 5 wedstrijden. Pirlo is ook een prachtige speler, maar die kan daar natuurlijk niet aan tippen. Sowieso zijn de spelers van de laatste toernooien wel heel erg oververtegenwoordigd. Buffon in plaats van Casillas (2 keer Europees kampioen) is ook wel een beetje vreemd.

west schreef:

Overigens las ik dat Platini wel de EK wedstrijden mag bezoeken, daarvoor is hij niet geschorst. Wat denkt zo'n arrogante kerel wel? Blijf gewoon lekker thuis met je schorsing na een dubieuze betaling von uns aller Sepp, zou ik denken.

Dat hij het mag wil nog niet zeggen dat hij het gaat doen

Op één of andere manier heb ik het gevoel dat hij het wel gaat doen. Maar je weet het inderdaad nooit.

Wales, Noord-Ierland, Ierse Republiek...
Sturen we straks gewoon Ajax, Feyenoord of PSV naar zo'n tournooi?

Het Friese elftal lijkt me wel wat

Schippers loopt 21.93 op de 200 bij de Diamond League-wedstrijden in Oslo en verbreekt daarmee het Diamond League Record.

trebremmit schreef:
Letschert was maar een vervelend figuur bij Groningen, maar bij Utrecht is dat wel beter geworden volgens mij.

Denk dat ze bij Utrecht ook wat slimmer met hem zijn omgegaan. Ik bedoel Van De Looy .... Nou ja laat maar.

Nou die rode kaarten en dat zeuren om een basisplaats was toch echt zijn eigen schuld, later bij Roda waren ze ook wel aardig flauw van hem. Maar hij zal zijn leven wel gebeterd hebben.

Ja dat heeft hij inderdaad.

Twente volgend jaar tegen Jong Utrecht

Ze kunnen nog in beroep gaan tegen de uitspraak in kort geding maar of het zin heeft ??

Hendrik68
Dat heeft in zoverre zin dat ze nog steeds een kans maken de uitspraak ongedaan te maken. Er is tot een maatregel besloten waarin de KNVB niet voorzag, dus dan ben je niet bij voorbaat kansloos. Ben dan ook best verrast door de uitspraak van rechter. Waarin de KNVB wel voorziet is of een lichte boete of intrekken van de licentie en overnieuw beginnen. En ze nemen dus het risico voor het laatste. En of dat verstandig is kun je je afvragen. Maandag dient het beroep tegen de licentiecommissie. Als die ook bij het besluit blijven dan kunnen ze zich beter concentreren op het nieuwe seizoen in de Eerste Divisie. Als enige club uit Overijssel.

Froome laat vandaag zien dat het mijn zijn vorm toch wel goed zit, hij heeft nu de leiding overgenomen van Contador in de Dauphine. Ook Porte is in goede doen. Contador moest vandaag dus even passen.

Wordt wel tijd dat er duidelijkheid komt rondom Twente, ook voor De Graafschap. Ze moeten toch weten of ze die bonus van PSV, % van het CL startgeld voor geboden hulp op de laatste speeldag, nu al moeten uitgeven aan versterkingen of beter kunnen wachten tot ze weer terugkomen in de Eredivisie.

De Graafschap, typisch iets met servet en tafellaken.

Tony schreef:
De Graafschap, typisch iets met servet en tafellaken.

'k zou zegg'n - zon boeruhnzaddoek, zon grôhte.

Na gisteren David Guetta niet gezien te hebben, gaan we uit protest ook niet kijken naar Frankrijk - Roemenië

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:41 uur

geplaatst: vandaag om 14:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.