MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
west schreef:
Ook was het deze wedstrijd de doorbraak van Payet: wat een speler! En het dan ook nog bekronen met zo'n goal.

Zijn doorbraak heeft hij dit seizoen al lang gemaakt bij West Ham, daar speelt hij al heel het seizoen zoals gister. Volgens Arno Vermeulen was er in Frankrijk nog discussie of hij moest spelen of Martial

trebremmit schreef:
(quote)

Doorbraak? Hij voetbalt al een tijdje hoor.

Ik bedoelde en had moeten zeggen: op een groot internationaal podium. Omdat West Ham geen EL / CL speelde dit seizoen. In deze openingswedstrijd zo uitblinken, dat zien velen. Wat een voetballer!

VladTheImpaler schreef:
(quote)

Zijn doorbraak heeft hij dit seizoen al lang gemaakt bij West Ham, daar speelt hij al heel het seizoen zoals gister. Volgens Arno Vermeulen was er in Frankrijk nog discussie of hij moest spelen of Martial

Dat ging over Giroud.

Payet speelde in Frankrijk ook al jaren op behoorlijk niveau als je zijn statistieken bekijkt, had al veel eerder naar de Premier League gekund.

Haha, Albanie's verdediging zo lek als 'n mandje!

Gister zat die keeper van Roemenie helemaal mis bij een voorzet, vandaag de keeper van Albanie bij een corner .

Volgens mij heeft Albanie geen zin om te voetballen. Nu schieten ze of in de aanval, of in de verdediging, waar de bal ook gaat. Erg paniekerig.

Nou, de duimschroeven worden aangedraaid bij de Albanezen. Nog steeds verre van topvoetbal overigens.

kaztor schreef:
Nou, de duimschroeven worden aangedraaid bij de Albanezen. Nog steeds verre van topvoetbal overigens.

Op je vrije zaterdagochtend in de US naar een EK-voetbal (groeps)wedstrijd met Albanië gaan zitten kijken - hoe erg is het dan met je gesteld?

No chores, de vrouw (met kind) van huis???

Wat doe jij dan nu op een blanke zaterdagmiddag? Natuurlijk zit ik te kijken!
Ik laat m'n roots niet in de steek!

Het handje ook gezien trouwens? Bizarre actie.

kaztor schreef:
Wat doe jij dan nu op een blanke zaterdagmiddag? Natuurlijk zit ik te kijken!
Ik laat m'n roots niet in de steek!

Het handje ook gezien trouwens? Bizarre actie.

Ik zit niet te kijken, vrind, ik ben bezig met digitale archiveeractiviteiten op de pc - a.k.a. hard disk opruimen; en in een goed & gezond huishouden staan pc en tv niet in één ruimte. Dat geeft alleen maar ellende.

Nu even de tijd voor een tweede kop koffie, daarna terug naar m'n missie.

Ben trouwens geen voetbalomaan deze weken. Leven gaat wel door, alleen nu vaak tussen doelpalen.

Opvallend is de sobere aanpak van het tournooi. De schrik zit er goed in bij de Fransen.

VladTheImpaler schreef:
(quote)

Er waren wel meer "experts" die Martial hadden verwacht.

VladTheImpaler schreef:
Gister zat die keeper van Roemenie helemaal mis bij een voorzet

Die bleek er niet naast te zitten: Giroud ramde met zijn elleboog zijn arm weg, waardoor hij de bal mistte. In de nabeschouwing goed te zien: de goal had afgekeurd moeten worden.

west schreef:
Die bleek er niet naast te zitten: Giroud ramde met zijn elleboog zijn arm weg, waardoor hij de bal mistte. In de nabeschouwing goed te zien: de goal had afgekeurd moeten worden.

Ah dat had ik niet gezien, mazzeltje voor de Fransen dan.

Oh man, die had moeten zitten!!!

west schreef:
(quote)

Mwah 'ramde' vind ik erg overdreven. Hij werd geraakt maar hij zat er sowieso niet lekker bij. Hij kwam niet overtuigend uit.

Hendrik68
De buurman wilde graag even kijken. Zit je, God betere het, naar Albanië-Zwitserland te kijken. Alleen de 2e helft gezien en het is duidelijk dat Zwitserland moest winnen van het bestuur. Een Albanees wordt vastgehouden in het strafschopgebied. Kan je zo op je laptopje vanuit de US zien. De hele wereld ziet het. De scheidsrechter loopt in een perfecte lijn, de grensrechter heeft vrij zicht en die joker op de achterlijn al helemaal. Mensen, je kunt een drone mee laten vliegen en dan krijgt Albanie hem nog niet. Wat weer een poppenkast. Zometeen de F1. Het echte werk zeg maar,

Nou nou, Zwitserland had natuurlijk makkelijk moeten winnen zoveel kansen hadden ze, dat het nog moeilijk werd lag aan hun zelf, maar de overwinning was wel verdiend.

Ja hoor, Groningen gaat zijn stadionnaam veranderen naar zijn sponsor, het is dus niet meer Euroborg maar noordlease stadion.
Droevig zulke dingen.

Lijkt me niet dat veel mensen snel van de oude naam zullen afstappen.

trebremmit schreef:
Ja hoor, Groningen gaat zijn stadionnaam veranderen naar zijn sponsor, het is dus niet meer Euroborg maar noordlease stadion.
Droevig zulke dingen.

Ik vond Euroborg anders een hele lelijke naam. En wonderwel is dit toch wel een geschikte sponsornaam.

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Mwah 'ramde' vind ik erg overdreven. Hij werd geraakt maar hij zat er sowieso niet lekker bij. Hij kwam niet overtuigend uit.

Nou ja, ok: hij tikte bewust tegen de arm van de keeper: dat is een overtreding. Vrije trap.

Gretz schreef:
Lijkt me niet dat veel mensen snel van de oude naam zullen afstappen.

Dat denk ik ook niet, maar je stadion naar je sponsor noemen blijf ik een vreselijk fenomeen vinden. Kies een naam en laat die dan zo, ook ik vond Euroborg niet zo mooi maar na tien jaar ben ik er wel aan gewend.

trebremmit schreef:
Nou nou, Zwitserland had natuurlijk makkelijk moeten winnen zoveel kansen hadden ze, dat het nog moeilijk werd lag aan hun zelf, maar de overwinning was wel verdiend.

Hmmm... Albanie vocht er duidelijk voor.
Zwitserland is vooral behoorlijk saai. Altijd lastig om tegen te voetballen.

Ik vind het wel een aardig team hoor, vooral Rodríguez en Shaqiri kan ik wel van genieten.

De potentie zit er vast in, maar mij bekroop me het gevoel dat ze vooral op dat doelpunt door wilden gaan. Albanie had meer in hun mars.

Vind je echt? Zwitserland heeft toch veel meer kansen gehad, die Albanese keeper heeft een boel gered.

Volgens mij heeft Coleman veel pakjes kauwgom meegenomen. Lijkt wel 'n paard!

trebremmit schreef:
Vind je echt? Zwitserland heeft toch veel meer kansen gehad, die Albanese keeper heeft een boel gered.

De kansen waren er, maar het overtuigde me niet echt. Maar toegegeven, de aandacht verslapte enigszins halverwege de tweede helft.

Prachtig doelpunt!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:02 uur

geplaatst: vandaag om 13:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.