MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Wie anders dan Bale.

west schreef:
(quote)

Nou ja, ok: hij tikte bewust tegen de arm van de keeper: dat is een overtreding. Vrije trap.
Oh het leek me meer een natuurlijke beweging dat bij het springen hoort. Je kan niet in z'n hoofd kijken heh. Misschien dan nog een overtreding (een overtreding hoeft immers niet altijd bewust gemaakt te worden, zoals iedereen maar denkt). Maar in mijn optiek is er weinig aan de hand. Die keeper komt te onzeker uit. Ik vind het geen overtreding.

Keb Albanië - Zwitserland een paar keer aangezet, maar toch afgehaakt..teveel pijn dat NL niet meedoet..denk dat ik erg weinig ga kijken..

Gaat hard tegen hard tussen Wales en Slowakije.

Veel knotjes over het veld. Johan Derksen krijgt z'n zin.

Hendrik68
trebremmit schreef:
Ja hoor, Groningen gaat zijn stadionnaam veranderen naar zijn sponsor, het is dus niet meer Euroborg maar noordlease stadion.
Droevig zulke dingen.
Kan me werkelijk helemaal niks schelen. Iedereen blijft toch wel de Euroborg zeggen. Je had in het basketbal Nationale Nederlanden Donar, toen de MPC Capitals, de Hanzevast Capitals en de Gasterra Flames. De club bleef onverminderd populair, vooral dankzij het geld dat het opleverde en de daarbij behorende successen. Ondertussen bleef iedereen Donar zeggen. Er staat ook reclame op de shirts, waarom dan niet op het stadion? Als het maar geld oplevert toch? En als dit financiele extraatje weer sportieve successen teweeg brengt zit de Euroborg zo weer vol en maakt niemand zich nog druk over de naam. Die selectieve verontwaardiging is over een paar dagen weer voorbij hoor. Liever zo, dan hoe ze het Enschede altijd doen.

Gaan in Utrecht ook geruchten om stadion Galgenwaard te hernoemen. Die naam is al minstens 50 jaar oud maar als je zo een paar miljoen kunt pakken in deze tijd ...

Net een minuut in het veld en Duda geeft Wales het zuur.

Hendrik68
Running On Empty schreef:
Gaan in Utrecht ook geruchten om stadion Galgenwaard te hernoemen. Die naam is al minstens 50 jaar oud maar als je zo een paar miljoen kunt pakken in deze tijd ...
En dan schakelen we nu over naar Het De Groene Amsterdammer Stadion in Utrecht......

Hendrik68 schreef:
En dan schakelen we nu over naar Het De Groene Amsterdammer Stadion in Utrecht......

Dat zal een absolute No Go zijn

herman schreef:
Zo, dat gaat hard ineens.

We moeten nog het onderscheid maken tussen de emotie, de reactie, de boosheid om de beslissing van de KNVB en de poging om er onderuit te komen.

FC Twente zet elke mogelijkheid in om in de eredivisie te mogen blijven. Inclusief het verspreiden van berichten over "scenario's" waarin ze mogelijk failliet zouden kunnen gaan.

Ik denk dat het zo'n vaart niet loopt.

FC Twente heeft al eerder een paar jaar in de eerste divisie gebivakkeerd. Daaruit terug keren is niet onmogelijk. Wat wel waar is, is dat de financiële huishouding van elke eredivisieclub die degradeert enige aanpassing behoeft.

In het geval van FC Twente zijn de schulden van dien aard, dat het niet zomaar beperkt blijft tot een begroting van enkele miljoenen minder. De financiële druk is daar zo groot, dat er eigenlijk juist miljoenen bij moeten in plaats van er af.

Dus dat zou wel eens kunnen leiden tot een grote uitverkoop en ontslag van personeel. Maar failliet omdat er nu een paar schuldeisers op de stoep staan lijkt mij niet direct voor de hand liggend.

Engeland oogt onzeker. Er had er al minstens een moeten zitten.

Hendrik68 schreef:
(quote)
Kan me werkelijk helemaal niks schelen. Iedereen blijft toch wel de Euroborg zeggen. Je had in het basketbal Nationale Nederlanden Donar, toen de MPC Capitals, de Hanzevast Capitals en de Gasterra Flames. De club bleef onverminderd populair, vooral dankzij het geld dat het opleverde en de daarbij behorende successen. Ondertussen bleef iedereen Donar zeggen. Er staat ook reclame op de shirts, waarom dan niet op het stadion? Als het maar geld oplevert toch? En als dit financiele extraatje weer sportieve successen teweeg brengt zit de Euroborg zo weer vol en maakt niemand zich nog druk over de naam. Die selectieve verontwaardiging is over een paar dagen weer voorbij hoor. Liever zo, dan hoe ze het Enschede altijd doen.

Ik ben dan meer een romanticus denk ik, ik vind zulke dingen maar goedkoop, als het maar geld oplevert, maar uiteindelijk krijg je er alleen maar minder waardering en respect door, het ziet er gewoon armoedig uit en straalt geen klasse uit.
Nee, ze hadden het stadion beter direct naar een oud speler kunnen noemen.

Dit dus, wat een faalhazen die Engelsen.
shura op Twitter: "England. The only team with a self destruct button."

Heb nu alvast medelijden met de Marseillenaren, hopelijk blijft er nog iets van hun binnenstad over.

Frustrerend. Rusland speelt in de extra tijd een paar minuutjes voetbal en ze maken de gelijkmaker. Wat een teleurstellend einde.

Oh, oh, die Engelsen toch. Geven ze het toch nog wat met zo'n lullige goal. Tweede helft was wel een stuk minder van de kant van de Engelsen.

Altijd hetzelfde met die Engelsen, hoewel ze nu best goede spelers hebben.

De Engelsen speelden over het algemeen onzeker en slordig. Het doelpunt gaf ze wat zelfvertrouwen, maar van chemie was er nauwelijks sprake. En als je dan op het verkeerde moment een Rus treft...

Dat Sterling en Wilshere überhaupt zijn opgeroepen. Zonde.

Wilshere schijnt het heel vaak goed te doen bij de nationale ploeg. Sterling kan je met zijn snelheid er wel bij gebruiken, maar de volgende wedstrijd kan hij beter op de bank beginnen.

herman schreef:
(quote)

Zo, dat gaat hard ineens.

Tja, dat is toch allang duidelijk dat FC Twente de begroting niet rond krijgt in de Eerste Divisie. Daarom gaan ze nu ook tot het gaatje. In de Jupiler League wordt geen geld verdient, moet alleen maar geld bij.

VladTheImpaler schreef:
Wilshere schijnt het heel vaak goed te doen bij de nationale ploeg. Sterling kan je met zijn snelheid er wel bij gebruiken, maar de volgende wedstrijd kan hij beter op de bank beginnen.
Als je een heel seizoen niet hebt gespeeld, dan is het toch echt een povere beslissing. Maar ja, Henderson mag ook mee. Drinkwater niet, dat blijft me verbazen.
En Townsend - die de laatste weken echt op dreef was en steeds beter weet wanneer hij zijn bal moet afgeven - had ook een veel betere keuze geweest dan de knullige Sterling die al ruwweg twee jaar niet meer naar behoren presteert.

Dat Drinkwater er niet bij is snap ik ook niet. Townsend is een mindere versie van Walcott, die zijn er allebei terecht niet bij. Ik denk dat een systeem met vleugelspelers deze selectie niet zo past. Een formatie met twee spitsen waarbij er één een vaste spits is en een andere wat zwerft zou misschien beter werken. Of ze moeten zorgen dat er een middenvelder is die meer in de zestien komt.

Vechtpartijen in het stadion, hoe lang is dat wel niet geleden dat we dat gezien hebben?
De Russen en Engelsen hebben het voor elkaar gekregen, wel apart dat zulke dingen jarenlang goed gaan maar in Frankrijk loopt het helemaal uit de hand, misschien iets mis met de organisatie?

trebremmit schreef:
Vechtpartijen in het stadion, hoe lang is dat wel niet geleden dat we dat gezien hebben?
De Russen en Engelsen hebben het voor elkaar gekregen, wel apart dat zulke dingen jarenlang goed gaan maar in Frankrijk loopt het helemaal uit de hand, misschien iets mis met de organisatie?

Een aantal steward zijn niet genoeg om opgefokte Russen tegen te houden naar de naastgelegen Engelse vakken te gaan. Daar had veel meer beveiliging gemoeten i.p.v. wat stewards.

Ja klopt, maar ook buiten het stadion, het is al dagen mis daar.

De UEFA is een onderzoek gestart naar de rellen in het stadion. Het kan de Russen een groot probleem geven, omdat het Russische fans waren die de stewards, Engelse en neutrale toeschouwers aanvielen en ook flink vuurwerk afstaken. Ook omdat er al eerder problemen waren, o.a. op het vorige EK.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:47 uur

geplaatst: vandaag om 06:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.