Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2016, 21:26 uur
Ernie schreef:
Geen Carrasco, Mertens of Dembelé en geen centraal duo Alderweireld/Vertonghen in de defensie.
Fingers crossed
Geen Carrasco, Mertens of Dembelé en geen centraal duo Alderweireld/Vertonghen in de defensie.
Fingers crossed
Carrasco en Hazard allebei laten spelen is niet echt een optie toch? Staan allebei op links.
Ben zelf ook niet zo gecharmeerd van Witsel en Fellaini. Had liever Dembele er nog ingezien en waarom De Bruyne niet in de as staat is me ook een raadsel. Al weet ik ook niet wie een andere optie op rechts zou zijn.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 juni 2016, 21:36 uur
Lekkere goal hoor, van Italië. Vind dat tot nu toe zeker de betere ploeg, ze spelen erg goed onder Conte.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 21:36 uur
Pff, weer op achterstand. Begint gewoonte te worden, laatste vier oefenmatchen kwamen we ook steeds achter geloof ik. Om op herman te reageren: Origi en Mertens zijn opties op rechts. Hazard samen met Carrasco kan ook wel, met Hazard centraal dan, en Carrasco en De Bruyne op de flanken.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:12 uur
Wel een geweldige wedstrijd hoor. Italië is een coherenter team, maar België is te goed om niet zomaar te kunnen scoren. Als Rusland en Zweden terug kunnen komen, kunnen de Duivels dat ook. Maar dan moet het gewoon 2-0 worden zoals net bijna 

0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:32 uur
Nu een inhaalslag na het werk, Spanje - Tsjechie.
Grappig hoe de Engelssprekende verslaggever meteen in het Spaans gaat schreeuwen bij elke kans.
Grappig hoe de Engelssprekende verslaggever meteen in het Spaans gaat schreeuwen bij elke kans.

0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:36 uur
Frank Snoeks
Hoeveel onzin kan een mens verdragen.
Volgens hem is Buffon een minimalist, en heeft Italie de 0-0 en daarna de 1-0 uitgevonden.
Hoeveel onzin kan een mens verdragen.Volgens hem is Buffon een minimalist, en heeft Italie de 0-0 en daarna de 1-0 uitgevonden.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:44 uur
Ik ben halverwege geswitcht naar Sporza, commentaar is daar veel beter.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:53 uur
Ik ben al geswitcht toen Henry Schut opeens aangekondigde dat Milow
weer een liedje ging zingen. Commentaar op de Belg is inderdaad ook veel beter, zit meer passie in dan dat gewauwel van Snoeks.
Deze wedstrijd had in mijn ogen toch meer een gelijkspel verdiend.
weer een liedje ging zingen. Commentaar op de Belg is inderdaad ook veel beter, zit meer passie in dan dat gewauwel van Snoeks.Deze wedstrijd had in mijn ogen toch meer een gelijkspel verdiend.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:54 uur
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:55 uur
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:56 uur
Gaan de Tsjechen nog voetballen? Kan iemand me dat vertellen?
Het Spaanse balbezit is van een dergelijk niveau dat ik half zit te cijferkleuren met onze kleine en dat de commentatoren vooral over andere wedstrijden praten. Wordt het nog wat in de tweede helft?
Het Spaanse balbezit is van een dergelijk niveau dat ik half zit te cijferkleuren met onze kleine en dat de commentatoren vooral over andere wedstrijden praten. Wordt het nog wat in de tweede helft?
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:57 uur
Dat viel niet mee met die Belgen...
Lekkere dreun van Graziano!
Lekkere dreun van Graziano!
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:57 uur
Italië heeft echt een aardig team, die goal was ook bijzonder knap.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:59 uur
Ja, Italië was bij voorbaat al een van de teams die ik hoog inschatte.
Trouwens, ondertussen op wikipedia
Trouwens, ondertussen op wikipedia

Marc Robert Wilmots (Dongelberg, 22 februari 1969) is een Belgisch voormalig voetballer. Hij werd op 6 juni 2012 bondscoach van het Belgisch voetbalelftal na een eerdere periode als bondscoach ad interim. In mei 2014 verlengde hij zijn contract bij de Belgische bond tot medio 2018. Wordt ook wel de "Belgische Danny Blind" genoemd
0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:01 uur
Heerlijke wedstrijd was dit! Wat werd er heerlijk verdedigd door de Italianen. En tactisch werd België totaal overklast.
Frank Snoeks was helaas ook weer in vorm
Frank Snoeks was helaas ook weer in vorm

0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:03 uur
Daarbij was het spel van de Belgen gewoon enorm k*t. Ik heb 6-jarigen zien spelen die een betere balcontrole hebben dan Lukaku, De Bruyne speelde met kak in de broek en Origi heeft zijn pijnlijk gebrek aan torinstinct ook nog eens bewezen. Verder lieten de Italianen een tactische intelligentie en volwassenheid zien, waar Wilmots nog in geen 100 jaar op zal komen.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:06 uur
kaztor schreef:
In de tweede helft liet Rosicky soms nog wel eens wat van zijn kwaliteiten zien, maar het bleef eenrichtingsverkeer. Ik vond de wedstrijd dankzij Iniesta nog wel vermakelijk genoeg.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:11 uur
Teunnis schreef:
Heerlijke wedstrijd was dit! Wat werd er heerlijk verdedigd door de Italianen. En tactisch werd België totaal overklast.
Die tweede goal bewees dat goed. In de plaats van rustig rond te tikken en de minuut uit te 'antivoetballen', gewoon nog blijven strijden om die genadeklap. En dan de gehele verdediging een hak zetten en heel netjes de aanvaller aan de andere kant serveren. Prachtig.
Ik dacht daar overigens nog af en toe wat mannen in rode tenue op het veld te zien lopen, maar ik ben niet zeker.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:12 uur
Die Candreva was sowieso wel op dreef, gaf erg veel goede voorzetten.
En waarom niet live Italië - België gekeken, kaztor? Da's toch veel leuker.
En waarom niet live Italië - België gekeken, kaztor? Da's toch veel leuker.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:17 uur
Komt nog aan de beurt.
Tijdsverschil plus alle matches proberen te zien.
Tijdsverschil plus alle matches proberen te zien.

0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:22 uur
Maar weet je dan de uitslagen al vantevoren? Lijkt me wel als je hiermee leest. Je hoeft ze niet in chronologische volgorde te kijken natuurlijk. 

0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:26 uur
Nope, ik zit vooral op gezette tijden een tikkie te zeuren en lees reacties achteraf. Ik hoef dus niet de uitslagen van tevoren te weten.
Waar is Buizen trouwens? In EK-ontwenning omdat Nederland niet mee kon?
Waar is Buizen trouwens? In EK-ontwenning omdat Nederland niet mee kon?

0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:51 uur
Ik heb een half jaar in Italia gewoond en ben er denk ik in totaal richting 1,5 jaar op vakantie geweest. Dus ja: ik ben al mijn hele leven ook voor Italië. Dat is helemaal niet verkeerd op een groot toernooi, merkte ik al in 1982 op. Toch blijf ik verrast hoe de Italianen toch steeds weer onderschat worden. Ook nu weer. De Juventus verdediging + keeper, uitstekende verdedigende en aanvallende middenvelders en complementaire aanvallers dit keer. En oh ja: Conte als coach. Voor mij vantevoren één van de kandidaten om kampioen te worden. Vanavond bleek dat maar weer eens. En dan speciaal voor alle Feyenoorders ook nog zo'n beauty van Graziano Pelle! 

0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:51 uur
Het blijft verbazingwekkend hoe het saaiste landenteam ever zo vaak weet te winnen...
0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:54 uur
kaztor schreef:
Het blijft verbazingwekkend hoe het saaiste landenteam ever zo vaak weet te winnen...
Je hebt het nu over Duitsland?
0
geplaatst: 14 juni 2016, 00:03 uur
Die gast is bezig met zijn eigen back to the future zoals hij kijkt. Ik ken mensen die in dronken staat nog coherenter posts schrijven over iets actueels

0
geplaatst: 14 juni 2016, 00:06 uur
Met de hoge verwachtingen bij veel Belgen (en Nederlanders die nu voor Belgie zijn) komt dit denk ik toch wel even aan. Echt hele grote kansen heb ik niet gezien voor Belgie, Italie hield het goed dicht. Vooral de tweede helft was Italie vooral aan het counteren, niet geheel verrassend overigens. Belgie gaat het nog lastig krijgen met Zweden en Ierland. Hoe kan je die Fellaini nou 90 minunten laten staan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.