Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2016, 18:38 uur
Eenrichtingverkeer tegen de Noord-Ieren die echt 'ns moeten uitbreken, anders wil ik m'n 1,5 uur terug. 

0
geplaatst: 12 juni 2016, 19:08 uur
Zeer verdiend doelpunt van Milik tegen de Noord-Ieren, die wat mij betreft erg snel het toernooi mogen verlaten. 

0
geplaatst: 12 juni 2016, 19:56 uur
west schreef:
Ben jij gek?
Zullen we dan Utrecht City Field doen? Die hebben heel wat meer geld in stadion en club gestoken.
(quote)
Ben jij gek?

Zullen we dan Utrecht City Field doen? Die hebben heel wat meer geld in stadion en club gestoken.
Ja mooi: Utrecht City Field
0
geplaatst: 12 juni 2016, 20:18 uur
Je zou nog bijna medelijden krijgen met de Fransen. Op een EK de orde handhaven in tijden van terrorismedreiging zal zoal geen makke zijn, maar dan kunnen ze daarbovenop nog eens machteloos toekijken hoe een meute doorgedraaide Russen en Britten een sloopfeestje houden aan de Côte d'Azur...
Het zal een pak van hun hart zijn dat de Turken zich tot nog toe rustig hebben gedragen, de Italianen hun hooligans klaarblijkelijk hebben thuisgelaten en het bij de Albanezen beperkt is gebleven tot enkele schampere fluitconcertjes.
Het zal een pak van hun hart zijn dat de Turken zich tot nog toe rustig hebben gedragen, de Italianen hun hooligans klaarblijkelijk hebben thuisgelaten en het bij de Albanezen beperkt is gebleven tot enkele schampere fluitconcertjes.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 21:14 uur
Haha, dat Duitsland. Voornamelijk over de flanken spelen en dan Götze in de spits posteren. En maar voorzetten geven 
Vervolgens wel weer genieten van Kroos.

Vervolgens wel weer genieten van Kroos.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 21:21 uur
Lach maar, hij zit!!! 
En niks mis met over de flanken spelen. Ze zijn waar ze moeten zijn en dat is voetbal.
Er mogen wat mij betreft meer spelers over de flanken spelen. Ik heb het inmiddels al wel gehad met dat suffe getik op het middenveld.

En niks mis met over de flanken spelen. Ze zijn waar ze moeten zijn en dat is voetbal.
Er mogen wat mij betreft meer spelers over de flanken spelen. Ik heb het inmiddels al wel gehad met dat suffe getik op het middenveld.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 21:23 uur
Hoho, dat was een standaardsituatie, hé. Dan mogen ook de lange kerels mee, zoals Mustafi 

0
geplaatst: 12 juni 2016, 21:38 uur
Nou, er was in ieder geval een speler die de achterkant van het net raakte. 

0
geplaatst: 12 juni 2016, 22:24 uur
Max knap vierde. Rijst alleen de vraag waarom Lewis en Valteri zoveel langer met hun banden kunnen doen dan de rest van het veld.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 22:59 uur
kaztor schreef:
SCHWEINSTEIGER!!!
SCHWEINSTEIGER!!!
Uit een ouderwetse counter.
Duitsland zal zeker bij de laatste 4 eindigen, maar de machine moet nog wel even op gang komen.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 23:24 uur
Mee eens Jan.
Eerste half uur 1e helft sprankelde het nog wel, maar daarna zakte het behoorlijk in.
Maar het komt er nog wel van denk ik zo.
Eerste half uur 1e helft sprankelde het nog wel, maar daarna zakte het behoorlijk in.
Maar het komt er nog wel van denk ik zo.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 23:24 uur
Al dat gezeur met overtuigen. Oranje overtuigde nogal in 2008 in de groepsfase, en we weten hoe dat afliep. En Spanje overtuigde in 2010 nogal lekker met een 1-0 nederlaag tegen Zwitserland, en we weten hoe dat afliep.
Er valt geen zinnig woord te zeggen over het verloop van het EK, op geen enkel moment.
Er valt geen zinnig woord te zeggen over het verloop van het EK, op geen enkel moment.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 23:28 uur
Inderdaad. Duitsland werd op het WK ook weggespeeld tegen Algerije, maar won wel gewoon het toernooi. Punten pakken is punten pakken, hoe maakt niet uit.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 23:31 uur
Is idd ook wel weer zo.
Een matig Duitsland is vaak nog net ff effectiever dan menig ander land.
Laatste vier zeker. Of ik moet mij echt vergissen.
Een matig Duitsland is vaak nog net ff effectiever dan menig ander land.
Laatste vier zeker. Of ik moet mij echt vergissen.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 03:41 uur
Het zijn harde werkers en ze scherpen vast het een en ander aan. Een winnaarsmentaliteit en dat zie je lang niet altijd terug bij andere teams die vaak erg afhankelijk zijn van bepaalde spelers.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 13:09 uur
Zo ga je er weer anders tegenaan kijken. Uit het artikel: ...de Russen (waren) "goed voorbereid op ultra-snelle, ultra-gewelddadige actie". "Dit waren extreem goedgetrainde mensen", aldus aanklager Robin.
Frans OM houdt 150 Russen verantwoordelijk voor voetbalgeweld Marseille | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Frans OM houdt 150 Russen verantwoordelijk voor voetbalgeweld Marseille | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 juni 2016, 13:26 uur
Het slaat nergens op om Russen óf Britten de schuld te geven. Iedereen die tot geweld overgaat in zo'n situatie is een idioot. Feit is ook dat de Britse idioten zich door die 'extreem goedgetrainde' Russische idioten lieten uitdagen.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 13:46 uur
Idd - lekker eendimensionale popupraat. Alsof de Britten niet "goed getraind zijn" en "gewend om in groepen te opereren". Eenieder die wel eens docu's over (internationaal) supportersgeweld heeft gezien heeft dat kunnen ervaren.
En ook menig FC-supporter weet daarvan. Toen Celtic destijds voor de EL in Utrecht was, werd het gebied rond de Jansdam (waar Ierse Kroeg Mick O'Connols zit) afgeschermd door een aantal eenheden ME.
Maar goed, Franse bezems vegen nou eenmaal de eigen stoep goed schoon.
En ook menig FC-supporter weet daarvan. Toen Celtic destijds voor de EL in Utrecht was, werd het gebied rond de Jansdam (waar Ierse Kroeg Mick O'Connols zit) afgeschermd door een aantal eenheden ME.
Maar goed, Franse bezems vegen nou eenmaal de eigen stoep goed schoon.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 19:30 uur
Geen Carrasco, Mertens of Dembelé en geen centraal duo Alderweireld/Vertonghen in de defensie.
Fingers crossed
Fingers crossed

0
geplaatst: 13 juni 2016, 19:52 uur
Aantal berichten verwijderd. Dat het hier even over rellen en Russische hooligans gaat, is in het licht van het EK wel logisch. Maar de afspraak is wel dat we het hier niet over (wereld)politiek gaan hebben. Daar zijn op het grote boze internet andere plekken veel beter voor geschikt.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 20:38 uur
Ik heb zo mijn twijfels bij de 'tactische meesterzet' van de Belgen om behoudend te gaan spelen tegen de Italianen.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 20:45 uur
Tsja, dat je voor een behoudende stijl kiest, oké, maar hoe haal je het in je hoofd om Alderweireld en Vertonghen niet naast elkaar te zetten? Ik kan geen enkele logische reden bedenken om een op elkaar ingespeeld duo wél op te stellen, maar niet naast elkaar...
0
geplaatst: 13 juni 2016, 20:52 uur
Zweden viel ernstig tegen en bijgevolg Ierland mee. Benieuwd in hoeverre we zo meteen een boeiende wedstrijd te zien krijgen. Ik vrees de domper 

0
geplaatst: 13 juni 2016, 20:55 uur
Teunnis schreef:
Tsja, dat je voor een behoudende stijl kiest, oké, maar hoe haal je het in je hoofd om Alderweireld en Vertonghen niet naast elkaar te zetten? Ik kan geen enkele logische reden bedenken om een op elkaar ingespeeld duo wél op te stellen, maar niet naast elkaar...
Tja, de verdediging. Dat is flink puzzelen geweest de laatste weken. Ik kan er wel inkomen. Vertonghen is de beste keuze op de linksachter. Vermaelen heeft dat minder in zich en Jordan Lukaku is nog onervaren en zijn positiespel laat wel eens te wensen over.Tsja, dat je voor een behoudende stijl kiest, oké, maar hoe haal je het in je hoofd om Alderweireld en Vertonghen niet naast elkaar te zetten? Ik kan geen enkele logische reden bedenken om een op elkaar ingespeeld duo wél op te stellen, maar niet naast elkaar...
0
geplaatst: 13 juni 2016, 21:04 uur
Vertonghen moet inderdaad altijd centraal spelen als Kompany er niet bij is. Veel betere keus dan Vermaelen. Zoek dan gewoon een andere linksback zou ik zeggen. Ben niet zo fan van het puzzelwerk van Wilmots.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.