Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2016, 00:11 uur
Ik zie nu Frankrijk - Albanie.
Evra met een bijzonder ongelukkige blessure, oei oei oei...
Evra met een bijzonder ongelukkige blessure, oei oei oei...

0
geplaatst: 16 juni 2016, 00:17 uur
Tegenvallende eerste helft beleefd in m'n teletijdmachine. Wat gehak van de Albanezen en de Fransen zijn de weg kwijt. Misschien dat de Russische maffia het gastland wat roofies gevoerd heeft?
0
geplaatst: 16 juni 2016, 00:21 uur
Mjuman schreef:
Eerlijk gezegd vond ik Fransen juist onmondig voetballen. D'r zat geen overleg in; er werd niet getemporiseerd, het leek wel een team uit de middenmoot van de Premier League. Was ik Deschamps zou ik de mannen verplicht een breipatronenboek laten lezen of Iniesta een gastcollege laten geven.
En ja de Franse goal diende zich inderdaad na zo'n 80 minuten aan; er vielen gaten en het leek op een gegeven moment wel rugby - de Fransen hadden gewoon een man over op de vleugel. Maar om nou te zeggen dat ik de kampioen heb zien voetballen .... ik heb wel Monsieur le President zien juichen. Eigenlijk vond ik het wel sneu voor de Albani's.
(quote)
Eerlijk gezegd vond ik Fransen juist onmondig voetballen. D'r zat geen overleg in; er werd niet getemporiseerd, het leek wel een team uit de middenmoot van de Premier League. Was ik Deschamps zou ik de mannen verplicht een breipatronenboek laten lezen of Iniesta een gastcollege laten geven.
En ja de Franse goal diende zich inderdaad na zo'n 80 minuten aan; er vielen gaten en het leek op een gegeven moment wel rugby - de Fransen hadden gewoon een man over op de vleugel. Maar om nou te zeggen dat ik de kampioen heb zien voetballen .... ik heb wel Monsieur le President zien juichen. Eigenlijk vond ik het wel sneu voor de Albani's.
Kampioenwaardig vond ik het ook niet. Had de Albanezen zeker en vast ook wel een puntje gegund.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 01:07 uur
Het zal mij benieuwen of de UEFA nu woord gaat houden en Engeland en Rusland uit het toernooi gaat zetten na nieuwe rellen vandaag.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 01:53 uur
Alleen de Russen hadden een voorwaardelijke straf gekregen toch?
0
geplaatst: 16 juni 2016, 02:29 uur
ASman schreef:
Frankrijk was natuurlijk veruit de meest dreigende ploeg. Desondanks hielden de Albanezen toch langer stand dan ik had verwacht.
Frankrijk was natuurlijk veruit de meest dreigende ploeg. Desondanks hielden de Albanezen toch langer stand dan ik had verwacht.
Frankrijk vond ik net zo dreigend als een tuinslang. Aan het einde werdt het wat toen de Albanese verdediging verbrokkelde. En laat ik het over de Russen maar helemaal niet hebben. Voorin vooral heel zwak. Alleen tegen het einde wat actie tegen een leeggespeeld Slowakije.
Ik vind de aarzelende, laffe houding van UEFA overigens echt niet kunnen. Die maken liever hun handen niet vuil met het oog op 2018 en hopen op uitschakeling. Moeten er dan dooien vallen?
0
geplaatst: 16 juni 2016, 08:36 uur
trebremmit schreef:
Het zal mij benieuwen of de UEFA nu woord gaat houden en Engeland en Rusland uit het toernooi gaat zetten na nieuwe rellen vandaag.
Als ik het goed heb kan de UEFA alleen maar straffen uitdelen als er rellen in of in de directe omgeving van het stadion plaatsvinden.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 09:50 uur
Ditmaal leken het trouwens eerder de Engelsen die daar van Rijssel een zwijnenstal aan het maken waren.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 10:45 uur
Mjuman schreef:
Mee eens!!! Ik zie 10 veldspelers alleen maar draven en draven en lopen met een bal. Voetbal is tegenwoordig een spel van power/fysieke kracht maar bitter weinig creativiteit. Ja, dat zat op de bank....Griezmann en Pogba (in mindere mate).
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:14 uur

Echt een loser is ie nu he..jammer want bij Man U was ie nog normaal geloof ik..ging t ook meer om het voetbal..
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:17 uur
Gretz schreef:
11 Momenten waarop Cristiano Ronaldo enorm ontgoocheld was door de wereld | Nieuws | Upcoming ?
11 Momenten waarop Cristiano Ronaldo enorm ontgoocheld was door de wereld | Nieuws | Upcoming ?
Tjongejonge - je hebt wel een easy target gevonden. Du moment dat jij met dat lange (lummel)lijf van je zoveel power, ausdauer, snelheid en elegantie in je sportieve acties aan de dag legt - als die er überhaupt al zijn - heb je het begin van het recht van spreken. Al die diss-sappies hier - die zijn pas irritant. Wees blij met de Pirlo's, Zlatans en Ronaldo's van deze wereld - met alleen maar Messi's, De Bruynes zag de wereld een stuk saaier uit.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:21 uur
Ja het Ronaldo bashen neemt grootse vormen aan... Tja de beste hebben het altijd zwaar in Nederland (en dat hij de beste ter wereld was afgelopen seizoen mag toch wel duidelijk zijn). De underdog is altijd veel leuker tot diegene eens wat wint en dan is het weer voorbij en moet men weer op zoek een nieuwe underdog.
Helden hebben de o zo gewoon gebleven Nederlanders altijd maar een hekel aan.
Helden hebben de o zo gewoon gebleven Nederlanders altijd maar een hekel aan.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:23 uur
starsailor schreef:
Mee eens!!! Ik zie 10 veldspelers alleen maar draven en draven en lopen met een bal. Voetbal is tegenwoordig een spel van power/fysieke kracht maar bitter weinig creativiteit. Ja, dat zat op de bank....Griezmann en Pogba (in mindere mate).
(quote)
Zoveel creativiteit heb ik van Griezmann nochtans nog nooit echt gezien. Hij heeft natuurlijk wel gescoord, maar voor de rest heeft hij toch niet bijzonder veel getoond. Dan vind ik dat Pogba aantrekkelijker voetbal liet zien.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:28 uur
Pogba mocht een helft mee doen en Griezman maar 20 minuutjes dus dat kan ook nog schelen.
Wel erg jammer van de heren die het programma hebben samengesteld dat ik (en ik neem aan de meeste Europeanen) nu het fraaie affiche Engeland - Wales niet kan zien omdat dit om 15.00 werd ingedeeld en als ik thuis kom om 18.00 de kraker Oekraïne - Noord Ierland voorgeschoteld krijg.
Wel erg jammer van de heren die het programma hebben samengesteld dat ik (en ik neem aan de meeste Europeanen) nu het fraaie affiche Engeland - Wales niet kan zien omdat dit om 15.00 werd ingedeeld en als ik thuis kom om 18.00 de kraker Oekraïne - Noord Ierland voorgeschoteld krijg.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:31 uur
Met zulke fratsen lijkt me het Ronaldo bashen niet meer dan terecht overigens..
Hij had beter in Duran Duran kunnen zitten
Ik weet niet of Nederlanders moeite hebben met helden, maar t gaat meer om zn prettyboy gedrag en uitspraken, terwijl zijn spel eergister nou niet heel geweldig was..

Ik weet niet of Nederlanders moeite hebben met helden, maar t gaat meer om zn prettyboy gedrag en uitspraken, terwijl zijn spel eergister nou niet heel geweldig was..
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:33 uur
luigifort schreef:

Echt een loser is ie nu he..jammer want bij Man U was ie nog normaal geloof ik..ging t ook meer om het voetbal..

Nog voor ie naar Man Utd ging had ie de lachers al op zijn hand met zijn uiterlijk.
Hij kan gewoon slecht tegen zijn verlies...
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:34 uur
Mjuman schreef:
Tjongejonge - je hebt wel een easy target gevonden. Du moment dat jij met dat lange (lummel)lijf van je zoveel power, ausdauer, snelheid en elegantie in je sportieve acties aan de dag legt - als die er überhaupt al zijn - heb je het begin van het recht van spreken. Al die diss-sappies hier - die zijn pas irritant. Wees blij met de Pirlo's, Zlatans en Ronaldo's van deze wereld - met alleen maar Messi's, De Bruynes zag de wereld een stuk saaier uit.
(quote)
Ik ben fan van Ronaldo beste Mjuman. Ik vind het een geweldige voetballer en erger me niet snel aan zijn maniertjes. Toch vind ik dit leuke humor, vandaar dat ik het deel.
Ik snap echt niet dat je nu al voor de zoveelste keer het fysiek van een topsporter gaat vergelijken met het fysiek van mij. Aslaat echt helemaal nergens op.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:34 uur
Dat zeker ja..en Ijsland deed het best goed, was niet alleen maar verdedigen. Ja wat wil je ook als je zover naar achter gedrukt wordt. Ze probeerden best te voetballen waar het kon en konden zelfs bijna winnen.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:38 uur
herman schreef:
Nog voor ie naar Man Utd ging had ie de lachers al op zijn hand met zijn uiterlijk.
(quote)
Pzies - we hebben 't er wel eens over gehad met vrienden hoe je - als topsporter - zou reageren pal na een verloren wedstrijd, als je door zo'n vraagaap een praatdildo onder je neus gedouwd kreeg - zo van "hoe heb je het ervaren".
In dat groepsgesprek deed ik wijselijk het zwijgen ertoe. Totdat iemand polste hoe ik zou reageren. Zei een van mijn beste vrienden: "ik vrees dat ie die praatdildo bij Maalderink door de strot zou duwen" - en dat geeft het ongeveer wel weer.
Ronaldo heeft veel meer Southern soul (Fado) in zijn hoofd zitten dan die indiemupu's hier ooit zullen kunnen bevatten.
En nou heb ik een sportafspraak

Gretz zoek even na hoe je "irriteert" gebruikt: je ergert je aan iets of iets irtiteert je.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:41 uur
Ik vind dat t meer gaat om hoe ie continu met de camera bezig is..voor tijdens en na de wedstrijd..en zn tong en haar etc..overly aware 

0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:44 uur
Mjuman schreef:
Pzies - we hebben 't er wel eens over gehad met vrienden hoe je - als topsporter - zou reageren pal na een verloren wedstrijd, als je door zo'n vraagaap een praatdildo onder je neus gedouwd kreeg - zo van "hoe heb je het ervaren".
In dat groepsgesprek deed ik wijselijk het zwijgen ertoe. Totdat iemand polste hoe ik zou reageren. Zei een van mijn beste vrienden: "ik vrees dat ie die praatdildo bij Maalderink door de strot zou duwen" - en dat geeft het ongeveer wel weer.
Ronaldo heeft veel meer Southern soul (Fado) in zijn hoofd zitten dan die indiemupu's hier ooit zullen kunnen bevatten.
Gretz zoek even na hoe je "irriteert" gebruikt: je ergert je aan iets of iets irtiteert je.
(quote)

Dank je meester Man Mjunited.

0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:46 uur
vigil schreef:
Ja het Ronaldo bashen neemt grootse vormen aan... Tja de beste hebben het altijd zwaar in Nederland (en dat hij de beste ter wereld was afgelopen seizoen mag toch wel duidelijk zijn).
Ja het Ronaldo bashen neemt grootse vormen aan... Tja de beste hebben het altijd zwaar in Nederland (en dat hij de beste ter wereld was afgelopen seizoen mag toch wel duidelijk zijn).
Je moet upcoming gewoon zien als een soort Speld, niet al te serieus nemen. Vind dat je best moet kunnen lachen om de eigenaardigheden van de grootste voetballers ter wereld. Dat gejank van hem over IJsland vond ik ook wat overdreven, maar verder gedraagt hij zich vrijwel altijd beschaafd. In tegenstelling tot z'n collega Pepe aan wie ik wel een bloedhekel heb.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:48 uur
Net zo'n taalwonder als the late great 'Cured' - thank you

" Slaat nergens op" - als je zou trainen zou je weten dat de toename van spiermassa bij Ronaldo (van begin Man U tot nu, Real) flinke inspanning heeft gevergd. Nu ben ik van de draad.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:49 uur
luigifort schreef:

Nee zijn spel gister was niet best, maar ook jij kan je vast nog wel wedstrijden herinneren dat dit wel zo was

Natuurlijk is hij over de top en staat hij altijd iets te graag iets te overdreven op de foto maar ik erger mee vele malen meer aan iemand als Pepe.
Nou zijn dat beeld wel heel erg aan schetsen maar ik denk dat het wel meevalt met zijn gedrag met de camera.De jongen moet ook wel eens lachen of trekt ook wel eens een grimas. Nu zeggen ze steeds dat hij dit doet omdat er een camera op hem staat. De man wordt 24/7 gevolgd en hij is natuurlijk ook gewoon een mens (met superbody dat komt door zijn ijzeren discipline) die weleens lacht of pijn heeft.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 11:53 uur
Mjuman schreef:
" Slaat nergens op" - als je zou trainen zou je weten dat de toename van spiermassa bij Ronaldo (van begin Man U tot nu, Real) flinke inspanning heeft gevergd. Nu ben ik van de draad.
(quote)

Een taalfoutje is menselijk. Ik snap niet helemaal waarom jij er altijd als de kippen bij bent om iedereen hier te corrigeren. Nergens voor nodig, levert alleen irritatie op als je constant de taalnazi wilt uithangen.
Verder begrijp ik nog steeds niet waarom het imposante fysiek van Ronaldo zou moeten betekenen dat we hier vanaf de zijlijn geen kritiek meer op hem mogen hebben. Alsof het hem ook maar iets boeit als het volk positief of negatief over hem praat.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 12:01 uur
Omdat mensen toch hun punt willen maken, dus zelfs andere argumenten gebruiken die met het punt zelf weinig te maken hebben 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.