Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2016, 12:11 uur

Ben benieuwd naar die van de Turken..vast veel wc's schoon gemaakt etc

0
geplaatst: 16 juni 2016, 12:35 uur
Het is natuurlijk wel ontzettend kinderachtig als zo'n grote voetballer als Ronaldo de tegenstander geen hand wil geven na afloop en dan kritiek heeft op hun spelwijze. Vind best dat men daar commentaar op mag hebben, of zelfs over mag lachen. De reacties van de IJslanders op Ronaldo moet ik trouwens ook om lachen, erg droge humor.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 12:42 uur
trebremmit schreef:
De reacties van de IJslanders op Ronaldo moet ik trouwens ook om lachen, erg droge humor.
De reacties van de IJslanders op Ronaldo moet ik trouwens ook om lachen, erg droge humor.
met of zonder taalfoutjes

0
geplaatst: 16 juni 2016, 12:46 uur
trebremmit schreef:
Het is natuurlijk wel ontzettend kinderachtig als zo'n grote voetballer als Ronaldo de tegenstander geen hand wil geven na afloop en dan kritiek heeft op hun spelwijze. Vind best dat men daar commentaar op mag hebben, of zelfs over mag lachen.
Het is natuurlijk wel ontzettend kinderachtig als zo'n grote voetballer als Ronaldo de tegenstander geen hand wil geven na afloop en dan kritiek heeft op hun spelwijze. Vind best dat men daar commentaar op mag hebben, of zelfs over mag lachen.
Niet alleen kinderachtig, maar ook uitermate onsportief. En in de spiegel kijken zit er al helemaal niet (meer) in bij deze vreselijke narcist. Bah.
Grappig is dan weer wel, dat hij oprecht niet door heeft hoe hij zichzelf volledig te kakken zet. Gelukkig gaven de rest van de Portugese spelers wel gelijk de IJslanders een welverdiende hand. Hoewel: van Pepe weet ik dat niet zeker.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 12:49 uur
Mjuman schreef:
Wees blij met de Pirlo's, Zlatans en Ronaldo's van deze wereld - met alleen maar Messi's, De Bruynes zag de wereld een stuk saaier uit.
(quote)
Wees blij met de Pirlo's, Zlatans en Ronaldo's van deze wereld - met alleen maar Messi's, De Bruynes zag de wereld een stuk saaier uit.
Mju, zou je Pirlo niet met Ronaldo willen vergelijken? Grazie!
En zelfs Zlatan doe je in mijn ogen onrecht aan. In het geval van Zlatan kan ik je volgen, in het geval van Ronaldo allang niet meer.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 14:58 uur
trebremmit schreef:
Waar kan ik die lezen?
0
Hendrik68
geplaatst: 16 juni 2016, 15:45 uur
Zondag al die blunder bij dat schot van Modric en nu een Engelse keeper die zwaar in de fout gaat. Het niveau is wel heel laag dit EK.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 15:48 uur
En laat vooral Vardy op de bank zitten.
Onbegrijpelijke beslissingen van de engelse coach Hodgson.
Blijkbaar te weinig leergeld betaald tegen Rusland.
Onbegrijpelijke beslissingen van de engelse coach Hodgson.
Blijkbaar te weinig leergeld betaald tegen Rusland.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 15:48 uur
OT:
Het is Joe Hart zijn toernooi niet. Wat ligt hij toch te prutsen.
Voor de rest een slaapverwekkende bedoening, deze wedstrijd. Wales metst een muur van jewelste en Engeland ligt wat aan te modderen.
Het is Joe Hart zijn toernooi niet. Wat ligt hij toch te prutsen.
Voor de rest een slaapverwekkende bedoening, deze wedstrijd. Wales metst een muur van jewelste en Engeland ligt wat aan te modderen.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 15:55 uur
Engeland heeft al jaren een aardige ploeg..alleen de coaches zijn steeds ruk..Capello maar vooral Hodgson

Waar zijn de coaches met visie..ms Sampaoli aanstellen ofzo..beter dan die behoudende coaches zonder durf..

Waar zijn de coaches met visie..ms Sampaoli aanstellen ofzo..beter dan die behoudende coaches zonder durf..
0
Hendrik68
geplaatst: 16 juni 2016, 15:59 uur
Nou dat ligt echt niet aan de coaches hoor. Engeland mist gewoon voetbalintelligentie. Al decennia lang, In de PL zorgen de buitenlanders daar voor.
Niet alleen deze wedstrijd is slaapverwekkend. Het zijn er heel veel. Heeft alles met de uitbreiding van het deelnemersveld te maken. Leuk voor landen als Albanie, hongarije, Oostenrijk (staan die in de top 10 van de FIFA? Zegt alles over die lijst), Noord-Ierland en noem ze maar op. Maar bij 16 landen doet elke wedstrijd er toe. Nu is het wel heel langdradig en vooral dus heel vervelend.
Niet alleen deze wedstrijd is slaapverwekkend. Het zijn er heel veel. Heeft alles met de uitbreiding van het deelnemersveld te maken. Leuk voor landen als Albanie, hongarije, Oostenrijk (staan die in de top 10 van de FIFA? Zegt alles over die lijst), Noord-Ierland en noem ze maar op. Maar bij 16 landen doet elke wedstrijd er toe. Nu is het wel heel langdradig en vooral dus heel vervelend.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 16:03 uur
Ja maar dat kunnen coaches ze leren..als je alleen al gister zag bij Zwitserland , die kunnen tenminste nog een steekpass door t midden geven en 3 man voorbij..en Engeland zou betere spelers moeten hebben in principe...
0
geplaatst: 16 juni 2016, 16:03 uur
Daar is Vardy dan eindelijk, en ook Sturridge komt erin. Logische wissels.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 16:08 uur
Ik ben voor uitbreiding naar 32 landen dan doet Nederland over 4 jaar ook mee 

0
Hendrik68
geplaatst: 16 juni 2016, 16:14 uur
Nou dat speelt ook mee in de verveling. Als Engeland nu verliest kan het als een van de 4 beste nummers 3 ook nog eens door. Net als Nederland zich als nummer 4 niet plaatst voor een EK hoort een nummer 3 in de poulefase gewoon naar huis te gaan.
Ah, daar hebben we Vardy.
Ah, daar hebben we Vardy.
0
Hendrik68
geplaatst: 16 juni 2016, 16:18 uur
De arbitrage deelt lekker mee in de malaise. Dik buitenspel van Vardy en nu al de 2e handsbal van Wales die niet wordt gezien.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 16:19 uur
Hendrik68 schreef:
De arbitrage deelt lekker mee in de malaise. Dik buitenspel van Vardy en nu al de 2e handsbal van Wales die niet wordt gezien.
Bal werd gespeeld door een speler van Wales dus geen buitenspel.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 16:48 uur
Onbegrijpelijk dat ze nu net deze wedstrijd in de middag programmeren, terwijl half Europa aan het werk is.
had hem wel graag willen zien. Als ik straks thuis kom, kan ik lekker van Oekraïne - Noord-Ierland gaan genieten... 
had hem wel graag willen zien. Als ik straks thuis kom, kan ik lekker van Oekraïne - Noord-Ierland gaan genieten... 
0
geplaatst: 16 juni 2016, 16:51 uur
Toch nog 2-1 in de 92e minuut. Wat een prachtige wedstrijd vol met passie en strijd, en de sfeer in het stadion is geweldig.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 16:56 uur
Tweede helft was wel beter dan de eerste. Uiteindelijk wel verdiend voor de Engelsen.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 17:01 uur
herman schreef:
Onbegrijpelijk dat ze nu net deze wedstrijd in de middag programmeren, terwijl half Europa aan het werk is.
Ik denk/weet bijna zeker dat dat i.v.m. het alcoholgebruik is. Hoe later op de dag, hoe meer dronken de fans en met Engeland en Wales heb je natuurlijk twee potentiële Europees Kampioenen qua drinken. In Engeland worden op zaterdag en zondag ook nooit s' avonds wedstrijden gespeeld, hoogstwaarschijnlijk om die reden.Onbegrijpelijk dat ze nu net deze wedstrijd in de middag programmeren, terwijl half Europa aan het werk is.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 17:04 uur
Zou het? Het scheelt wel wat bezopen fans, maar Engeland speelde tegen Rusland om 21.00. En Duitsland en Polen lusten vast ook wel wat...
0
geplaatst: 16 juni 2016, 17:39 uur
wederom zeer goede zaken, nu de leiderstrui.
Weening wint de etappe en Tolhoek verstevigd zijn bergtrui in deze zeker niet misselijke ronde.
0
geplaatst: 16 juni 2016, 18:11 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik denk/weet bijna zeker dat dat i.v.m. het alcoholgebruik is. Hoe later op de dag, hoe meer dronken de fans en met Engeland en Wales heb je natuurlijk twee potentiële Europees Kampioenen qua drinken. In Engeland worden op zaterdag en zondag ook nooit s' avonds wedstrijden gespeeld, hoogstwaarschijnlijk om die reden. Ik denk niet dat dronken fans de reden is. Het komt denk ik gewoon zo net uit, er worden elke dag van 1 poule 2 wedstrijden achter elkaar gespeeld en 1 wedstrijd uit een andere poule en die is tot nu toe altijd om 15:00. Daarnaast spelen de Engelsen hun andere twee wedstrijden spelen ze wel om 21:00. In de competitie heeft het volgens mij gewoon met de gewoonte van voetbal op de zaterdagmiddag te maken plus tv uitzendtijden voor over de hele wereld. In Azie word bijvoorbeeld heel veel Engels voetbal gekeken en als de wedstrijden worden gespeeld is het daar avond.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.